Skrevet av Emne: hva syns du om Sexysexy  (Lest 9484 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
hva syns du om Sexysexy
« : 11. juli 2007, 12:21 »
Du hadde noen fine bilder der, men dette var ikke pent.

Hehe. Den må du lengre på landet med. Om hun hadde kommet bort til deg på et utested og lurt på om du ville ha nattmat, så hadde du dratt: "Du er ikke pen!".

Hehe.....

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

hva syns du om Sexysexy
« #1 : 11. juli 2007, 12:53 »
Han sikter muligens til akkuratt det bildet? Vet ikke jeg. Jeg for min del synes ihvertfall hun var penere på de andre bilene.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

hva syns du om Sexysexy
« #2 : 11. juli 2007, 14:33 »
Hehe. Den må du lengre på landet med. Om hun hadde kommet bort til deg på et utested og lurt på om du ville ha nattmat, så hadde du dratt: "Du er ikke pen!".

Hehe.....
Hehe, ja det skulle jeg likt å se! Grin

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

hva syns du om Sexysexy
« #3 : 11. juli 2007, 19:09 »
Hehe. Den må du lengre på landet med. Om hun hadde kommet bort til deg på et utested og lurt på om du ville ha nattmat, så hadde du dratt: "Du er ikke pen!".

Hehe.....

Nei du sier noe der.. hehe Smiley

Det var vel hovedsaklig overdrevet silikonmisbruk jeg siktet til. Dama var absolutt pulbar.

Vet ikke hva ei dame hadde sakt hvis hun møtte en deilig type med litt for mye olje i f.eks. armene..

Hege? Anyone?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
hva syns du om Sexysexy
« #4 : 11. juli 2007, 19:23 »
Nei du sier noe der.. hehe Smiley

Det var vel hovedsaklig overdrevet silikonmisbruk jeg siktet til. Dama var absolutt pulbar.

Vet ikke hva ei dame hadde sakt hvis hun møtte en deilig type med litt for mye olje i f.eks. armene..

Hege? Anyone?
Jeg hadde vurdert personen etter noen få ordutvekslinger, for å avgjøre om fyren var helt hjernedød eller ikke. Etter det hadde valget vært enkelt, hvertfall for min del Wink
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

hva syns du om Sexysexy
« #5 : 11. juli 2007, 20:26 »
Jeg hadde vurdert personen etter noen få ordutvekslinger, for å avgjøre om fyren var helt hjernedød eller ikke. Etter det hadde valget vært enkelt, hvertfall for min del Wink

Skal du pule eller skal du utveksle kunnskaper innen kvantefysikk? Hvis man skal ha seg noe for en kveld driter man vel glatt i hvor intelligent den andre parten er hvis vedkommende tiltrekker en seksuelt?

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
hva syns du om Sexysexy
« #6 : 11. juli 2007, 21:01 »
utrolig flott er det bare lena som er på disse tre bildene etter min mening. de andre to har veltrent kropp, men blir for maskuline.

Da har du ikke møtt Janne..... den jenta finnes ikke maskulin! Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
hva syns du om Sexysexy
« #7 : 11. juli 2007, 21:09 »
Skal du pule eller skal du utveksle kunnskaper innen kvantefysikk? Hvis man skal ha seg noe for en kveld driter man vel glatt i hvor intelligent den andre parten er hvis vedkommende tiltrekker en seksuelt?
EH, nei! Jeg snakker ikke om å kunne "kvantefysikk", men å være ett oppegående, sosial intelligent menneske!
En oljemuskel alene klarer desverre ikke å tiltrekke meg, skal litt mer til enn det, imotsetning til andre Wink Bla utstråling, personlighet og sjarm er viktige faktorer som spiller inn. Det værste jeg vet er mennesker med lav sosial intelligens som oppfører seg som amøber! TURN OFF!
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
hva syns du om Sexysexy
« #8 : 11. juli 2007, 22:14 »
Nei du sier noe der.. hehe Smiley

Det var vel hovedsaklig overdrevet silikonmisbruk jeg siktet til. Dama var absolutt pulbar.

Vet ikke hva ei dame hadde sakt hvis hun møtte en deilig type med litt for mye olje i f.eks. armene..

Hege? Anyone?
Jeg synes sillikon er pent, men hun hadde mye strekkmerker på puppene.. en kjedelig reaksjon på kanskje litt for mye..

Når det gjelder synthol, er det i mine øyne bare freak-show ! Valentino og de her "sirkusartistene", hadde jeg ikke tatt i med ildtang en gang.. Tongue

Utlogget Tannfeen

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #9 : 11. juli 2007, 23:55 »
Hva med denne karen da?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #10 : 11. juli 2007, 23:57 »
Jeg synes sillikon er pent, men hun hadde mye strekkmerker på puppene.. en kjedelig reaksjon på kanskje litt for mye..

Når det gjelder synthol, er det i mine øyne bare freak-show ! Valentino og de her "sirkusartistene", hadde jeg ikke tatt i med ildtang en gang.. Tongue

Nå brukes vel synthol i mer moderate mengder vanligvis, for å finpusse også? Eller tar jeg feil?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #11 : 12. juli 2007, 09:53 »
Nå brukes vel synthol i mer moderate mengder vanligvis, for å finpusse også? Eller tar jeg feil?
Jaha ? og hvem gjør det ? gi meg et eksempel på hvordan bruk av synthol har gitt et noen lunde normalt resultat !

Syntol er ikke utbredt hos kroppsbyggere, - eller generelt folk med vettet i behold. Synthol blir brukt som smøreolje før konkurranse, ikke for å injisere direkte i muskelen. Bruk av synthol ser alt annet enn normalt ut, selv med mindre doser enn Valentino og de bruker. Musklene blir stygge og deformerte, - og de ser bare utrolig unaturlig og oppblåst ut.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #12 : 12. juli 2007, 10:25 »
Jaha ? og hvem gjør det ? gi meg et eksempel på hvordan bruk av synthol har gitt et noen lunde normalt resultat !



Milos Sarcev for eksempel.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #13 : 12. juli 2007, 11:33 »
Ja, veldig godt eksempel..

Han kan ikke sammenliknes utseendemessig på lik linje med Greg og de. Men så fikk nå han et nokså ufrivillig avbrekk midt oppi (les under). Milos gjorde også inngrep i biceps/triceps etter syntholbruken, det er nok en medvirkende årsak.


”En kjent kroppsbygger, som har innrømmet å ha brukt Synthol, er Milos Sarcev. I 2000 holdt han på å dø av å ha injisert Synthol i triceps. I en artikkel i Flex som også ble trykket av B&K Sportsmagazine i 2002 forteller Milos Sarcev om sin opplevelse av Synthol bruk. Han traff en blodåre og ramlet sammen, av den største smerten han noen gang hadde opplevd. Han forklarer det som et lynraskt slag i brystet, og han klarte ikke å puste de neste 30 sekundene. Han trodde han skulle dø der og da. Etterhvert begynte han å puste igjen, men det var veldig tungt og smertefullt. Han var så svak at han ble liggende i to timer uten å kunne røre seg og klarte ikke å ringe ambulanse. Etter en tid klarte han å samle krefter og ta seg til telefonen, og ambulansen kjørte han til sykehus. Oljen hadde spredd seg til hjertet og lungene, og hjertet var "blokkert". Han fikk vite at sjansen for å overleve var 50%. Han lå på overvåkning i tre dager, og tilstanden var kritisk. Deretter begynte det å stabilisere seg. Da han kunne dra hjem fra sykehuset hadde han gått ned ni kilo i kroppsvekt. Legen som behandlet Sarcev fortalte han at det så ut til at Synthol ikke kunne tas opp eller løses opp i kroppen. At det ville bli igjen i kroppen etter det hadde forlatt muskelen. Han mente at oljen kunne samles i lymfesystemet, noe som også kunne være direkte livsfarlig og helseskadelig.”

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #14 : 12. juli 2007, 12:28 »
Jeg mener ikke å sammenligne med valentino og gjengen, det var hele poenget mitt.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!