Skrevet av Emne: hva syns du om Sexysexy  (Lest 9485 ganger)

Utlogget christianL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

  • Sikt mot stjernene land i tre toppene
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #15 : 12. juli 2007, 12:29 »
Ja og alle har vel fått meg seg de "nydelige" armene til  Greg...  woot
Det er et stadig bedre fokus på sunhet og ikke bare masse som gjør at det er blitt mindre utbredt med slike middler ! Heldigvis
og en kan bare se på konkl. bilder der stadig det gies poeng for cuts og og symetri enn massen! biggrin
Nm o5. 1plass
Nm 06. 7 plass

TEAM BODYTECH

Bilde profil :
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=60786.15
SPONSOR PROTEINBUTIKKEN.NO

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #16 : 12. juli 2007, 13:31 »
Jeg mener ikke å sammenligne med valentino og gjengen, det var hele poenget mitt.
Hvem sammenlikner du med da ?

Synthol er noe med den mest unaturlige og unormale metoden, for å "forbedre" kroppen på, og ikke minst dumdristig. Musklene ser ikke naturlig ut etter slike injeksjoner - men der imot oppsvulmet og pløsete. Og der er heller ingen garanti for hvor olja vil ta veien etter at den er injesert - så dette er jo bare rene sjansespillet.

Når en har blitt så opphengt og blind for faren for egen kropp at en tyr til midler som synthol, så tror jeg en har gått forbi stadiet når det gjelder "finpussing" for lenge siden.. !

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #17 : 12. juli 2007, 14:25 »
Greg ønsker vel ikke akkurat å være "pen" heller da. Å bli oppfattet som en freak og få masse oppmerksomhet og hoiing på show er vel mer hans mål. Uansett hva man måtte synes om det. Han hadde jo uproporsjonert store armer fra naturen sin side allerede og spilte bare videre på det. Tanken var vel; "Folk ønsker å se en freak på showene, jeg får gjøre meg til så mye freak som jeg klarer!"

Hege:
Tipper han ikke ville sammenligne med noen, bare poengtere at noen brukte det til annet enn å se ut som freaks Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #18 : 12. juli 2007, 14:25 »
Poenget er vel at sexysexytråden skulle vise bilder av sexy damer og menn(?).

Heldigvis har vi ulike preferanser for hva som er sexysexy.

Så får vi la det ligge med det.

Smiley

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #19 : 12. juli 2007, 14:46 »
Greg ønsker vel ikke akkurat å være "pen" heller da. Å bli oppfattet som en freak og få masse oppmerksomhet og hoiing på show er vel mer hans mål. Uansett hva man måtte synes om det. Han hadde jo uproporsjonert store armer fra naturen sin side allerede og spilte bare videre på det. Tanken var vel; "Folk ønsker å se en freak på showene, jeg får gjøre meg til så mye freak som jegklarer!"

Hege:
Tipper han ikke ville sammenligne med noen, bare poengtere at noen brukte det til annet enn å se ut som freaks Smiley
Jeg tror heller ikke at noen går inn for å se ut som "freaks" (dårlig ordvalg men). Selv ikke Valentino, han mista nok sikkert bare totalt bakkekontakt på veien - og ting gikk helt ut av kontroll.
At han er ekstremt oppmerksomhetssyk, tviler jeg ikke et sekund på ! men den var dyr den prisen han måtte betale, og det tror jeg nok han selv angrer bittert på i dag. Det er jo egentlig bare synd i mannen.

Det er bare det at hvis noen velger å ty til bruk av preparater for å øke muskelvolumet, så er synthol langt, langt bak på lista for de fleste.

Men uten å utdype diskusjonen noe videre, så sier jeg meg også ferdig med den.. Wink

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #20 : 12. juli 2007, 16:19 »
Jeg tenker ikke på slike vanvittige doser som greg og folka bruker i det hele tatt. Jeg tenker på byggere som er småmisfornøyd med småting på kroppen, og injiserer litt for å jevne ut. Forekommer ikke bruk til dette formålet?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #21 : 13. juli 2007, 00:46 »
Vel:

TN-intervju med Greg:

T: People always want to know why you do it because it's just not symmetrical.

GV: Yeah, but I'm not trying to be symmetrical. I'm trying to be a freak, you know what I'm saying? [...]

[bla bla bla]

T: So what's your motivation? You've got to expect that kind of attention.

GV: My motivation is this [laughing], I've got small man complex, Napoleon complex, whatever it is. I'm only like five foot five and a half. I mean, a guy with 27-inch arms who's only 5'5" with a 27 inch waist…it looks ridiculous. But then again, if I can't grow taller, then I'm going to be the biggest freak I can be. I don't give a shit about symmetry.

In bodybuilding, nobody gives a shit about Milos Sarcev up there all symmetrical with a beautiful body. You ask the crowd who they like to see. They like to see the freaks, Markus Ruhl or Paul Dillet, even though he can't pose to save his life. People love to see mass. They like to see freaks. It's what gets them into this sport.

T: Do you think you motivate people?

GV: No, I think I disgust people. I get rotten e-mail from all over the world from people that tell me I suck, I look like shit, I ruined my physique… Then again I do get people who are awed by it, the fact that I'm a freak. Anyway, I know I disgust people. I know I'm the laughing stock of bodybuilding. I know that and that's okay with me.


:-----------------)

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #22 : 13. juli 2007, 01:01 »
"Yeah, but I'm not trying to be symmetrical. I'm trying to be a freak"

Ja, riktig..  :Smiley

Det er det samme som når unger skal prøve å sykle uten hender, og den ene faller av etter tre meter. - "det var meninga at jeg skulle falle akkurat der altså !"

Fornektelse og dårlig selvinsikt. Han er et mislykka resultat av en kroppsbygger, ikke noe annet. Han prøvde, men det gikk meget galt på veien..

Utlogget christianL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

  • Sikt mot stjernene land i tre toppene
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #23 : 13. juli 2007, 11:23 »
Jevne det ut???
da ville jeg heller gått å fått litt silikon for å jevne det ut!!!!  Tongue Wink
Nm o5. 1plass
Nm 06. 7 plass

TEAM BODYTECH

Bilde profil :
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=60786.15
SPONSOR PROTEINBUTIKKEN.NO

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #24 : 13. juli 2007, 13:27 »
Det er det samme som når unger skal prøve å sykle uten hender, og den ene faller av etter tre meter. - "det var meninga at jeg skulle falle akkurat der altså !"

Fornektelse og dårlig selvinsikt. Han er et mislykka resultat av en kroppsbygger, ikke noe annet. Han prøvde, men det gikk meget galt på veien..
Bra eksempel Wink
Jeg kan ikke si noe om hva intensjonene hans var, men han hadde jo ikke proporsjonalitet fre begynnelsen av og dyrket videre på det, så jeg vet ikke om teorien din holder vann.

Å være så oppmerksomhetssyk og så opptatt av hvordan andre ser på en som det han er (og innrømmer å være) er uansett trist. Å først si at han er der han er fordi det er det andre ønsker, for så å si at han er "okay" med at andre ser på han som ekkel er jo nesten en selvmotsigelse.
Ingen vits å synse på hans mål for livet uansett though Smiley

Nyt sommeren (Y)

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #25 : 14. juli 2007, 20:58 »
Ja, veldig godt eksempel..

Han kan ikke sammenliknes utseendemessig på lik linje med Greg og de. Men så fikk nå han et nokså ufrivillig avbrekk midt oppi (les under). Milos gjorde også inngrep i biceps/triceps etter syntholbruken, det er nok en medvirkende årsak.



Viss han ikkje hadde vore uheldig når han brukte da, hadde sikkert svært få visst om da.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #26 : 14. juli 2007, 22:30 »
Viss han ikkje hadde vore uheldig når han brukte da, hadde sikkert svært få visst om da.
Ja, det var jo ganske små marginer som avslørte han...

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #27 : 15. juli 2007, 13:28 »
Ja, det var jo ganske små marginer som avslørte han...

Ja, trur du mange hadde visst om da om han ikkje hadde tabba seg ut? Han såg jo heilt "normal" ut.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: hva syns du om Sexysexy
« #28 : 15. juli 2007, 15:28 »
Ja, trur du mange hadde visst om da om han ikkje hadde tabba seg ut? Han såg jo heilt "normal" ut.
Tabba seg ut ? hva er det du prater om ?

Gregg hadde satt seg et mål, - og få verdens største biceps, koste hva det koste vil.

Armene hans "eksploderte", han prøvde å utføre kirurgi på seg selv, fikk tilegnet diagnosen muscle dysmorphia, han er kjent som Mr.Freak, og han er den mest forhatte personen innen kroppsbygging. Og du tror at det var bare ren uflax som resulterte i dette.. ??

Hvor naiv går det an å bli..




Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: hva syns du om Sexysexy
« #29 : 15. juli 2007, 15:56 »
hege, han snakker om han derre byggeren.... ikke greg.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!