Skrevet av Emne: NESTEN verdens rekord i benkpress av 18 åring. 222,5kg.  (Lest 7145 ganger)

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

du gjør det ja.. vi snakker jo her om en kar som kun har trent i 2-3år, og som løftet 130kg i benkpress når han begynte.. han prøvde markløft på ett stevne og der dro han opp 240kg på første forsøk..(altså ett naturtalent) han har hatt en sinnsykt fremgang og har nok noen gode år forann seg.. så man skal nok ikke se bortifra at han setter en verdensrekord som junior i 2010!

Jaja, du får bare begynne å planlegge hvordan du skal bruke de 10.000kr jeg har lovet deg hvis han klarer det... hahaa

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Godt mulig at han får litt konkuranse fra Øyvind Haugrav da ... Smiley

Sindre Thomsen begynner også å komme eg en del over 200kg i benken, er -88 modell hvis jeg ikke tar feil. Har mange år foran seg som junior. Han tjener relativt lite på skjorta også så hvis han får utnyttet dette bedre så blir det rått. Kult at han også har over 300 i både bøy og mark Wink

Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Jaja, du får bare begynne å planlegge hvordan du skal bruke de 10.000kr jeg har lovet deg hvis han klarer det... hahaa

hehe. sier ikke at han kommer til å klare det. men syns det blir feil å utelukke det helt;)
I`m not that smart, but I can lift heavy things

Utlogget Bygdn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 261
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 261

  • Ute å lonka lyrn
du gjør det ja.. vi snakker jo her om en kar som kun har trent i 2-3år, og som løftet 130kg i benkpress når han begynte.. han prøvde markløft på ett stevne og der dro han opp 240kg på første forsøk..(altså ett naturtalent) han har hatt en sinnsykt fremgang og har nok noen gode år forann seg.. så man skal nok ikke se bortifra at han setter en verdensrekord som junior i 2010!

så vidt eg veit har han aldri tatt meir enn 225 kg i mark på stevne å dette var vel på 2-3 stevnet hans.  så vidt eg veit har han trent i 5-6 år. (kan hende eg tar feil her). greit han er sterk, men overdriv med måtte. over og ut.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

hehe. sier ikke at han kommer til å klare det. men syns det blir feil å utelukke det helt;)

Vet du hvem Roy Holte er? Se på hans talent, hvor lenge han har trent og hva han løfter i benkpress. Så sammenligner du med kompisen din, tror du han er så rå at han som juniorløfter vil slå Roy Holte med god margin? :Smiley

Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

hmm. jeg sier jo bare det jeg har hørt av han og lederen i styrkeløftklubben hannes.

men vist han begynte å trene med vekter da han var 16 og nå er 18, fyller snart 19, så blir vel det sånn ganske nøyaktig 2-3år..  og lederen i klubben hannes sa at han prøvde markløft på det første stevne han var med og dro opp 240kg etter å kun ha trent det en liten periode.
I`m not that smart, but I can lift heavy things

Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Vet du hvem Roy Holte er? Se på hans talent, hvor lenge han har trent og hva han løfter i benkpress. Så sammenligner du med kompisen din, tror du han er så rå at han som juniorløfter vil slå Roy Holte med god margin? :Smiley

 du har vel egentlig et jævlig godt poeng der. sier bare det som sto i avisen og som lederen i klubben hannes sa til meg.
I`m not that smart, but I can lift heavy things

Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

Ikke noe poeng i å spekulere når tallene er her:
http://www.styrkeloft.org/resultater/lofter_vis.php?id=287 Smiley
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

okidoki.. eg gir meg. skulle aldri hørt på han tullingen som skrøt så jævlig av gutten. hehe. trodde han viste hva han snakket om siden han var lederen i klubben som gutten er med i.
I`m not that smart, but I can lift heavy things

Utlogget Bygdn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 261
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 261

  • Ute å lonka lyrn
hmm. jeg sier jo bare det jeg har hørt av han og lederen i styrkeløftklubben hannes.

men vist han begynte å trene med vekter da han var 16 og nå er 18, fyller snart 19, så blir vel det sånn ganske nøyaktig 2-3år..  og lederen i klubben hannes sa at han prøvde markløft på det første stevne han var med og dro opp 240kg etter å kun ha trent det en liten periode.

han begynte med vekter før han var 16. å så vidt eg veit har han aldri tatt 240 i markløft. skjekka nett stevne protokolen på første stevnet til steinsland der det sto 215 så klubb lederen hans må vera veldi glad i å overdrive styrken til løfterene sine eller å ikkje følge med. for i dette tilfelet har han gjit uriktig informasjon. maksen hans i mark var 225 på beste stevne. så det virker som om du kan like godt tro på julenissen som på lederen i klubben hans


fisferdig1

  • Gjest
okidoki.. eg gir meg. skulle aldri hørt på han tullingen som skrøt så jævlig av gutten. hehe. trodde han viste hva han snakket om siden han var lederen i klubben som gutten er med i.

Han klubblederen hannes virker å være enn god fantelarkje. Virker som om han kommer med enn del uriktig info. Var bra vi fikk klarhet i dette med hjelp fra folk på forumet.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

130, første gang han prøvde benken? skeptisk men :p han hadde jo ikke sjorte første gang han prøvde Wink :p

Men Sindre Thomsen er vell kåret til Norgest sterkeste ungdom gjennom tidene. finner det på youtube.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Men Sindre Thomsen er vell kåret til Norgest sterkeste ungdom gjennom tidene. finner det på youtube.

Fordi han er så grapsesterk i knebøy, markløft og sammenlagt Smiley

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

130, første gang han prøvde benken? skeptisk men :p han hadde jo ikke sjorte første gang han prøvde Wink :p

Men Sindre Thomsen er vell kåret til Norgest sterkeste ungdom gjennom tidene. finner det på youtube.

Kåret og kåret.. Dette var bare noe jeg skrev i overskriften etter han tok sammenlagt rekorden i ungdom. Siden ingen har høyere resultat enn det så kalte jeg han bare norges sterkeste ungdom gjennom tidene.

Det var vel her det startet:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49131.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!