Skrevet av Emne: Egoister og svake mennesker  (Lest 5980 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Egoister og svake mennesker
« #15 : 03. juli 2007, 12:58 »
Jeg kan gjenta det jeg tror

Alle som doper seg selv tror/håper at alle andre som marker seg/er bedre enn dem doper seg.

Selv tror jeg det finnes masse rene i alle idretter. Inntil noen beviser at alle er dopa er det min holdning

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Egoister og svake mennesker
« #16 : 03. juli 2007, 13:04 »
Jeg syntes det er moro at en eliteutøver kaller andre eliteutøvere for egoister. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget jaycutler

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

Sv: Egoister og svake mennesker
« #17 : 03. juli 2007, 13:28 »
Hvor har du dette fra? Hva skal kaggestad med IM injeksjoner ang mass??
Det er ikke ofte syklistene har behov for IM'er.... Jeg tror du sprer møkk nå, og håper du greier å komme opp med en kilde til påstanden din.

Hvis man leser her. http://www.adressa.no/sport/article851947.ece . Så kan det kanskje stemme at sykklister har hullete rompe?
|||||--WPC Norge--|||||

Sterk, blid og fordomsfri

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Egoister og svake mennesker
« #18 : 03. juli 2007, 13:48 »
Joda, jeg tenkte også på Landis sin ene positive test for testo... og tenkte også at det ikke nødvendigvis medførte hullete rompe.  :Smiley

Men hvor er det substansiert info om at Kaggestad bruker så mye testo at rompa hans er full av nålemerker? Det er lett å påstå at noen er dopet, det gjør jeg også i hytt og dynevær, men det er vanskelig for de norske syklistene å forsvare seg mer enn de allerede gjør. Er mads så god at han "må" være dopet da? Og han nye norske talentet som har fått lagplass utenlands?

(explo lever i håpet om at noen av de norske er reine)  Smiley

Utlogget Kanga88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Egoister og svake mennesker
« #19 : 25. juli 2007, 17:57 »
Sport er da mye morsommere å se på når utdøverne er dopet. Det blir jo ett høyere nivå  woot

Personlig så følger jeg kun med på sporten MMA, og den sporten uten doping ville vært mindre morsomt å se på. De tester i sporten, men utdøverne blir tatt ganske ofte. I den tidligere japanske organisasjonene Pride så oppfordrert sjefene utdøverne i å bruke doping (ingen doping test i Pride Japan). Der kunne du se lettungvektskamper (veier inn på 91 kg dagen før, viere ca. 95-100 på kampdagen) hvor utdøverne sloss nonstop i 10 min i strekk, og så gå til en andre runde på 5 min hvis ingen avslutta kampen i løpet av de første 10 min. Her er det snakk om personer som er rippa på nesten 100 kg og har en kondisjon som fotballspillere. Hvis alt av doping hadde blitt kutta i den sporten så hadde den blitt mye kjipere å se på, nivået hadde falt med en gang. Bare tenk deg mr.olympia uten doping, ville det vært noe å se på, utdøverne hadde kommet til å blitt mindre en noen sinne, ÅååÅåÅ så spennende!!!  Shocked

Pride FC video, Tenk deg, en første runde på 10, det er umennesklig lenge å slåss, men moro å se på! http://www.dailymotion.com/relevance/search/pride+fc/video/x1qykf_pride-fcs-deadliest-kos-mma-pride-f_sport

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!