Skrevet av Emne: doping tesing på sats.  (Lest 10514 ganger)

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: doping tesing på sats.
« #30 : 31. juli 2007, 23:22 »
innenfor organisert idrett faktisk ansees som et dopingmiddel at treningssentere  burde ha rett til å ekskludere  medlemmer som bruker det.

Definisjonen på organisert idrett i norge er om man er tilsluttet NIF. Så lenge man ikke er medlem av NIF bedriver man ikke organisert idrett (les konkurer) og dermed kan man heller ikke tas for juks.
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Sv: doping tesing på sats.
« #31 : 31. juli 2007, 23:26 »
Og hva hvis enkelte har fått skrevet ut f.eks. veksthormon på grunn av sen utvikling og lav høyde? Dette er jo pr. definisjon doping. Burde vedkommende da blitt utestengt fordi han/henne bruker doping som er imot trenigssentrenes policy?

Tror du virkelig ett treningssenter vil stenge deg ute om du har fått veksthormon utskrevet på grund av unaturlig sen utvikling?

Jeg tviler sterkt på det.




Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: doping tesing på sats.
« #32 : 31. juli 2007, 23:27 »
Tror du virkelig ett treningssenter vil stenge deg ute om du har fått veksthormon utskrevet på grund av unaturlig sen utvikling?

Jeg tviler sterkt på det.





Hei, du må ikke glemme at det er SATS vi snakker om Wink
Støttes av Lånekassen

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: doping tesing på sats.
« #33 : 31. juli 2007, 23:31 »
Om en bruker veksthormoner så kan blir en ikke tatt for det med mindre en er idiot. Dopingtestene som ADN utfører klarer nok ikke å spore opp det..

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: doping tesing på sats.
« #34 : 31. juli 2007, 23:38 »
.

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: doping tesing på sats.
« #35 : 31. juli 2007, 23:41 »
Hehe, sant nok Smiley

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: doping tesing på sats.
« #36 : 01. august 2007, 00:42 »
Det er vel ingen noen gang som helst i adn's historie som har blitt testet for veksthormoner i Norge, så det er vel et meget lite sannsynlig scenario Smiley

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #37 : 01. august 2007, 13:04 »
Det DU er ute etter vil jeg tro er et totalforbud mot steroider i form av en lov.....da er neppe treningssentrene det rette sted å begynne, men å fremme forslag til Justisdepartementet. De har for så vidt sagt sin mening på et tidligere tidspunkt, men kanskje du har bedre lykke enn de som utarbeidet denne rapporten (se side 24 for konklusjon).....god lesing:

http://www.kunnskapssenteret.no/filer/rapport4.04.pdf




Selvfølgelig har det en god signaleffekt når de skal teste medlemmene sine, selv om bruk er lov i norge.... De har tatt ett moralsk ansvar og ut i fra helse risikoen med bruken av steroider. Helt rett av Sats. Håper andre gym også følger etter.
Sats kjenner pulsen på miljøet og derfor er det vel naturlig at de tar tak i problemstillingen og kan påvirke byråkratene til å ta de rette avgjørelsene. Som feks  legge frem antall dopingavsløringer!
Absolutt riktige veien å gå!!


Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: doping tesing på sats.
« #38 : 01. august 2007, 13:06 »
Tror du seriøst Bulldog, at SATS er villig til å betale for alle disse prøvene med egne penger ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: doping tesing på sats.
« #39 : 01. august 2007, 13:08 »
LATTERLIG!

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #40 : 01. august 2007, 13:16 »
Tror du seriøst Bulldog, at SATS er villig til å betale for alle disse prøvene med egne penger ?

Kan virke vel idealistisk å tro det ja... Men nå vet jeg ikke om de har gått ut å sagt de skal betale hver enkelt prøve. Begynner jo å bli ett solid selskap   så at de bare sier noe uten å gjøre noe tror jeg ikke på. hvordan de skal løse dette praktisk vet jeg ikke.. Sats begynner å få en ganske så engasjert kundegruppe som vil dette til livs, så de vil kreve handling......

Ideen var meget god, jeg som mange andre er redd for at dette bare var ett pr stunt... Vi får inderlig ikke håpe det-
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: doping tesing på sats.
« #41 : 01. august 2007, 13:18 »
SATS er et kommersielt firma som vil tjene penger. Moralisme står antagelig nederst på prioriteringslista deres. Og når de blir introdusert for hva det faktisk vil koste å teste medlemmer så er nok dette neppe så aktuellt lenger.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: doping tesing på sats.
« #42 : 01. august 2007, 13:22 »
Sats begynner å få en ganske så engasjert kundegruppe som vil dette til livs, så de vil kreve handling......

Hvorfor bryr Ola seg meg hvordan Per og Kari trener? Hva kosttilskudd de bruker! Eller hvilken fremgang de har?

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #43 : 01. august 2007, 13:24 »
SATS er et kommersielt firma som vil tjene penger. Moralisme står antagelig nederst på prioriteringslista deres. Og når de blir introdusert for hva det faktisk vil koste å teste medlemmer så er nok dette neppe så aktuellt lenger.


Det er nok sant at de vil tjene gode penger også..De er såpass veletablerte nå at faktisk viktige verdisyn, moral begynner å bety noe..... Flere og flere idealister har kommet inn i konsernet, spesielt på mellomleder nivå og disse er i tillegg gode PT er. Da blir det vanskelig å si nei for de få som styrer pengesekken...
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: doping tesing på sats.
« #44 : 01. august 2007, 13:34 »
Da blir det vanskelig å si nei for de få som styrer pengesekken...

Tro meg, det enkleste i verden er å si nei så lenge penger faktisk kommer inn. Idealisme er en fin ide, men når utgiftene blir uforholdsmessig store så er det aksjeeierene så begynner å si noe, og da har de idealistiske PTene lite de skulle ha sagt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!