Skrevet av Emne: doping tesing på sats.  (Lest 10147 ganger)

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #45 : 01. august 2007, 14:30 »
Tro meg, det enkleste i verden er å si nei så lenge penger faktisk kommer inn. Idealisme er en fin ide, men når utgiftene blir uforholdsmessig store så er det aksjeeierene så begynner å si noe, og da har de idealistiske PTene lite de skulle ha sagt.

Du har nok rett i det ja dessverre....Ihvertfall så for vi håpe at de gjør noe ut av utsagnet og kan legge dette frem for politikerne som kan forby dette.

Håper i hvertfall vi alle er enige om at doping ikke er bra, og at det er bra noen som tar ansvar.  Om det er hold i dette vil tiden vise!
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: doping tesing på sats.
« #46 : 01. august 2007, 14:31 »
Å ta tak i noe for å potensiellt tjene på det i form av et PR-jippo er ikke bra slik jeg ser det.

Og for politikerne så blir dette på en måte latterlig å bruke mye ressurser på da samfunnsproblemet i den store sammenhengen er lite.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #47 : 01. august 2007, 14:40 »
Å ta tak i noe for å potensiellt tjene på det i form av et PR-jippo er ikke bra slik jeg ser det.

Og for politikerne så blir dette på en måte latterlig å bruke mye ressurser på da samfunnsproblemet i den store sammenhengen er lite.

Tja... er jo all innførsel, smugling salg da, de også vil til bunns.. Forbyr man bruk vil vel noe av markedet forsvinne.

Når det gleder helserisikoen så er det glemt en viktig ting når det gjelder steroide bruk. Det er alle psykiske problemene man kan få ved bruk. Psykiske problemer er jo så tabubelagt  at utøvere ikke snakker om disse problemene.
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: doping tesing på sats.
« #48 : 01. august 2007, 14:42 »
Denne diskusjonen tror jeg Jølsrud har tapt!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: doping tesing på sats.
« #49 : 01. august 2007, 14:47 »
Tja... er jo all innførsel, smugling salg da, de også vil til bunns.. Forbyr man bruk vil vel noe av markedet forsvinne.

Når det gleder helserisikoen så er det glemt en viktig ting når det gjelder steroide bruk. Det er alle spykiske problemene man kan få ved bruk. Psykiske problemer er jo så tabubelagt  at utøvere ikke snakker om disse problemene.

Man klarer ikke håndheve narkotikaloven pr. i dag på en skikkelig måte. Hva får deg til å tro at de skal klare dette i tillegg ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #50 : 01. august 2007, 15:01 »
Man klarer ikke håndheve narkotikaloven pr. i dag på en skikkelig måte. Hva får deg til å tro at de skal klare dette i tillegg ?

Helt klart enig at de ikke klarer dette bra nok.

Men skal man i det hele tatt få gjort noe må lov forslagne komme, så for tildelte midler og ressursbruk diskuteres senere. Uansett er dette veien å gå da.

Dette tar tid å få bukt med  dette. Ikke gjort over natta
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: doping tesing på sats.
« #51 : 01. august 2007, 19:34 »
Som i mitt forrige innlegg, må jeg bare henvise til at det allerede HAR blitt behandlet mulighetene for et forbud av steroider i Justisdepartementet. Dette ble så avvist, pga manglende bevismessig sammenheng mellom steroider og vold. At det er ANDRE skadevirkninger av steroider er det ingen tvil om.
Disse har blitt ansett for å være av et så lite samfunnsmessig problem, at det enda ikke har vært aktuelt å fremme noe forslag om forbud på akkurat DET grunnlaget.

Ja stemmer det at det ikke er bevist. Kom bla frem til at personer som benyttet seg av steroider hadde en voldelig adferd før de begynte...  Uansett vanskelig å bevise også, hvis ikke helt umulig!

Når det gjelder de psykiske bivirkningene så tar dette tid å karlegge, man har allerede begynt. Personer som henvender seg til heslevesenet med psykiske problemer har man begynt å ta omfattende blodprøver av. Det rapporteres om en økning, men dette tar tid å kartlegge og legge frem gode nok bevis. Men at det vil komme vedtak på forbud i nærmeste fremtid er jeg helt sikker på.
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!