Skrevet av Emne: Jean Claude Van Damme!  (Lest 42452 ganger)

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Jean Claude Van Damme!
« : 01. august 2007, 17:18 »
Selv om han ikke er helt en kroppsbygger tenkte jeg det var greit å poste den her. Syns denne mannen er helt rå. Digger sparkene, kroppen og hele pakka på han. Har vel så og si alle filmene hans Tongue De er ikke spess bra, men fete og underholdene for det. Og digger oppbygning i kickboxer osv med råe trenings sekvenser osv. Syns han har en helt rå kropp. Markert og relativt svære armer til at de er så rippa. 

Noen fler som deler min entusiasme? Og noen som vet hvordan denne karen trener?


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget kris7

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #2 : 02. august 2007, 12:32 »
Yepp, Van Damme er kul han, har sett nesten alle filmene hans. Kul kropp har han, myk og smidig er han også. Aremene er bra ja.. men han har bra skuldre også. Kickboxer er veldig bra, men bloodsport, lyonheart, inferno, in hell og hard target er kanskje mine største favoritter. Selv om jeg egentlig liker alle filmene hans på en måte.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #3 : 02. august 2007, 15:16 »

Aha.. Kult! Var lite bilder og filmer av hun Gladys men det man fant var jo lekkert. Ingen som vet hvoran Damme trener for å få den kroppen han har?

Yepp, Van Damme er kul han, har sett nesten alle filmene hans. Kul kropp har han, myk og smidig er han også. Aremene er bra ja.. men han har bra skuldre også. Kickboxer er veldig bra, men bloodsport, lyonheart, inferno, in hell og hard target er kanskje mine største favoritter. Selv om jeg egentlig liker alle filmene hans på en måte.

In hell, hardt target, og lionheart er enig i at det konge filmer. Liker også cyborg.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Jean Claude Van Damme!
« #4 : 02. august 2007, 17:22 »
Han er balettdanser.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #5 : 05. august 2007, 15:53 »
Fortsatt ingen som vet hvordan han trener? Eller noen har forslag til hvordan man får en sånn kropp??

hadde blitt veldig glad hvis noen viste Smiley

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #6 : 05. august 2007, 16:07 »
Den mannen ser virkelig bra ut Cheesy

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #7 : 05. august 2007, 16:40 »
Fortsatt ingen som vet hvordan han trener? Eller noen har forslag til hvordan man får en sånn kropp??

hadde blitt veldig glad hvis noen viste Smiley
Spiller jo ingen rolle hvordan han trente.
Alle har hver sin måte som funker best for seg, du må finne din.
Du kan ikke forme musklene dine til å se ut som hans.
Rettere sagt; du kommer aldri til få hans kropp, din kropp har andre former og blir seende ut annerledes enn hans.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #8 : 05. august 2007, 18:55 »
Spiller jo ingen rolle hvordang han trente..
Alle har hver sin måte som funker best for seg, du må finne din.
Du kan ikke forme musklene dine til å se ut som hans.
Rettere sagt; du kommer aldri til få hans kropp, din kropp har andre former og blir seende ut annerledes enn hans.



Joa, men du skjønner jo hva jeg mener da. Om han kjører et BB program eller et fitness program osv. Hvordan man trener for å få en fysikk som ligner. Han er jo ikke noe bodybuilder.

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #9 : 05. august 2007, 19:24 »



Joa, men du skjønner jo hva jeg mener da. Om han kjører et BB program eller et fitness program osv. Hvordan man trener for å få en fysikk som ligner. Han er jo ikke noe bodybuilder.
Hva tror du har skjedd med kroppsbyggere egentlig?
At de aldri har vert innom hans nivå (mtp muskelmasse) før? Wink
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #10 : 05. august 2007, 20:50 »
Hva tror du har skjedd med kroppsbyggere egentlig?
At de aldri har vert innom hans nivå (mtp muskelmasse) før? Wink


Åja okei.. Så du tror han bare har trent vanlig. Men valgt selv å stoppe når han nådde det nivået han ville? Jeg tenkte bare på at han har oppnådd en ganske grei muskelmasse til å være kampsport uttøver. Han driver jo med karate.

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #11 : 05. august 2007, 21:11 »


Åja okei.. Så du tror han bare har trent vanlig. Men valgt selv å stoppe når han nådde det nivået han ville?
1
 Vet ikke hva du mener med vanlig, men ja han har nok kommet dit han er/var med seriøs trening og kosthold, om han har hatt noe mer en smør i grøten skal jeg ikke uttale meg om, ikke bryr det meg heller.


2
 Hvorfor svarer du ikke på posten min over?
Det var et spørsmål, ikke en beskjed.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #12 : 05. august 2007, 23:32 »
1
 Vet ikke hva du mener med vanlig, men ja han har nok kommet dit han er/var med seriøs trening og kosthold, om han har hatt noe mer en smør i grøten skal jeg ikke uttale meg om, ikke bryr det meg heller.


2
 Hvorfor svarer du ikke på posten min over?
Det var et spørsmål, ikke en beskjed.

Jøye meg, du er jo så hissig. Trodde den siste posten min ikke kunne tolkes som noe annet en vennlig. Jeg bare spør og graver av ren nysgjerrighet. Ikke noe annet. Betviler ikke noe du sier.

1. Men jeg  ja vanlig vektrening, med fokus på kosthold, hvilke og strukturert trening. Det jeg mente.

2. Sorry, trodde det var en arrogant måte å få fram poenget ditt på. Hva jeg tror har skjedd med kroppsbyggere? Jeg vet ikke helt hva du mener. I hvilken sammenheng?

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #13 : 06. august 2007, 19:21 »
Jeg er ikke hissig, så ikke tro at jeg sitter her å hisser meg opp...Wink
Bare for at noen ikke skriver fult av smilefjes over alt som alle andre fjortisser så betyr ikke det at man hisser seg opp.

1&2

Drit i det, poenget er at du må ha et godt kosthold og samtidig trene jamt og trutt for å få en slik kropp & du må selfølgelig finne et program som fungerer bra for deg.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Jean Claude Van Damme!
« #14 : 07. august 2007, 00:16 »
Jeg er ikke hissig, så ikke tro at jeg sitter her å hisser meg opp...Wink
Bare for at noen ikke skriver fult av smilefjes over alt som alle andre fjortisser så betyr ikke det at man hisser seg opp.

1&2

Drit i det, poenget er at du må ha et godt kosthold og samtidig trene jamt og trutt for å få en slik kropp & du må selfølgelig finne et program som fungerer bra for deg.

Ehh okei. Jeg tror ikke du har så mye peil i det hele tatt på hvordan han har trent jeg. Og jeg burde bare sagt dette med en gang du postet aller først for du er jo en sånn typisk "treningsforum.no hissig bedreviter" som må komme med en overlegen kommentar hvis noen stiller et spørsmål som du mener at man burde kunne svaret på.

I den første posten din svarte du feks: Spiller ingen rolle hvordan han trente! Du kan aldri få kroppen hans! Du kan aldri forme musklene dine som hans! Nr. 1 hva vet du om det? nr. 2 jeg har aldri sagt at dette er mine intensjoner. nr 3 om det spiller noe rolle for meg eller ikke har du ingenting med. Så ikke kom her og si at det ikke spiller noe rolle hva slags program han hadde. Jeg har lyst til å vite det av ren nysgjerrighet. Blir sliten av skrive unødvendige ting som dette her. Skaff deg litt EQ og pell deg ut av tråden min. For du har tydeligvis ingenting konstruktivt å komme med.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!