Skrevet av Emne: Jomfru ?  (Lest 15401 ganger)

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Jomfru ?
« #30 : 10. august 2007, 21:03 »
Enig i den Grin

Finnes jo unntak da. Jeg var best fra første stund Grin

Solo? Teller ikke med deg selv Tongue

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #31 : 10. august 2007, 21:04 »
Enig der.

Det å være god i senga er ikke noe som er medfødt, og som bare gjelder for gutta. Er ikke akkurat fantastisk om dama bare ligger der som et slakt og forventer at du skal gjøre hele jobben.

Det krever erfaring og hardtrening for å komme opp på et respektabelt nivå! Grin

Hehe jepp Smiley Men tror de fleste jenter i dag begynner å skjønne at det stilles krav til dem også. Heldigvis Smiley
Før var det jo kun prat om hva mannen måtte gjøre for å tilfredstille. Nå snakkes det stadig oftere om hva kvinner må gjøre om de skal fortsatt være aktuelle som parntere. Selv om det selvfølgelig er mange jenter som ennå ikke har skjønt det. Det er vel ofte disse jentene som lurer på hvorfor fyren ikke ringer dem... hehe

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jomfru ?
« #32 : 10. august 2007, 21:11 »
Solo? Teller ikke med deg selv Tongue

Haha Wink Tellers det som trekant hvis man står å runker til et par som har sex i samme rom da? Det er ikke solo Wink

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jomfru ?
« #33 : 10. august 2007, 21:12 »
Hehe jepp Smiley Men tror de fleste jenter i dag begynner å skjønne at det stilles krav til dem også. Heldigvis Smiley
Før var det jo kun prat om hva mannen måtte gjøre for å tilfredstille. Nå snakkes det stadig oftere om hva kvinner må gjøre om de skal fortsatt være aktuelle som parntere. Selv om det selvfølgelig er mange jenter som ennå ikke har skjønt det. Det er vel ofte disse jentene som lurer på hvorfor fyren ikke ringer dem... hehe

 Gull rofl

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: Jomfru ?
« #34 : 10. august 2007, 21:18 »
Var vel 13 år. Faktisk ikke så galt som mange andre opplever første gangen. Kanskje fordi jeg hadde akkurat den promillen som skal til for å holde ut så lenge du vil, men allikevel ikke trenger å slite med å få den opp  2thumbsup

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jomfru ?
« #35 : 10. august 2007, 21:19 »
Var vel 13 år. Faktisk ikke så galt som mange andre opplever første gangen. Kanskje fordi jeg hadde akkurat den promillen som skal til for å holde ut så lenge du vil, men allikevel ikke trenger å slite med å få den opp  2thumbsup

13 er vel litt drøyt?

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Jomfru ?
« #36 : 10. august 2007, 21:21 »
13 er vel litt drøyt?

Er det noen som kan ha gjort noe slikt er det Tommy med kuken Wink

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #37 : 10. august 2007, 21:24 »
Er det noen som kan ha gjort noe slikt er det Tommy med kuken Wink

Jess.. Det er det vi kaller ham her i bygda og. Alle vet jo hvem Tommy med kuken er.

PS: Er det sant det de sier om at du tok'a i Nr. 2 første gangen? Respekt mann! Mad Respekt!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jomfru ?
« #38 : 10. august 2007, 21:25 »
Er det noen som kan ha gjort noe slikt er det Tommy med kuken Wink

Hva står Tommy T. for? T er jo ikke en forkortelse for 'med kuken' Tongue

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #39 : 10. august 2007, 21:25 »
Hva står Tommy T. for? T er jo ikke en forkortelse for 'med kuken' Tongue

Tiss, tissemann, tisselur, tissefant, tullkuk osv.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #40 : 10. august 2007, 21:35 »
Jess.. Det er det vi kaller ham her i bygda og. Alle vet jo hvem Tommy med kuken er.

PS: Er det sant det de sier om at du tok'a i Nr. 2 første gangen? Respekt mann! Mad Respekt!

hehe det gjorde jeg også. Skal man debutere så hvorfor ikke gjøre det skikkelig så det blir et bra minne?

hehe dette ble veldig "guttete" sagt av meg men... Smiley

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #41 : 10. august 2007, 21:37 »
 rofl

Genialt
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: Jomfru ?
« #42 : 11. august 2007, 00:31 »
Haha ja gjorde faktisk det Tongue Men ja legomann du har helt rett, T'en står for Tullkuk  Smiley

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #43 : 11. august 2007, 10:41 »
Personlig tror jeg du kan skaffe deg like god, til og med bedre erfaring med en og samme person. Da tør du i det minste å være deg selv hele tiden......med en du kjenner godt mener jeg. Visst man snakker om erfaring i form av one-night-stands så har jeg ingen som helst tro på at DET gjør deg til en bedre elsker, spesielt ikke MED promille. Jeg har jo som sagt ikke opplevd dette selv, men jeg har da et spekte av venninner og kamerater Wink Nå er jo disse på samme alder som meg, og har følgelig noen år med erfaring, og disse tilsier at sex i et langvarig forhold er mye bedre enn korte "stevnemøter".....i de aller fleste tilfeller Grin

Selvsagt blir man ikke en sexgud ved første ligg......man bør jo nesten vite HVORDAN man bruker utstyret sitt først, og det krever som oftest litt erfaring Cheesy

Er nok enige her Smiley Med erfaring mente jeg ikke one-nights stands, men gjerne litt kortvarige "romanser" hehe. Det er stor forskjell på folk i senga, nå mener jeg ikke "dyktighet" men hvordan de oppleves, preferanser osv osv. Jeg mener at en bør "pøve ut" forskjellige ting for å vite hva en faktisk kan finne der ute.

Alle er forskjellige, men personlig kunne jeg aldri forestilt meg å kun ha hatt èn sexpartner. Hadde jeg f.eks blitt ved min første, hadde jeg sikkert trodd jeg hadde det kjempe bra, men jeg vet nå noen år senere at det kan være mye bedre ( og dårligere, hehe). Dette hadde jeg aldri visst, dersom ikke jeg hadde prøvd.

For at sex i et langvarig forhold skal fungere, må det være mye som stemmer. Langt ifra alle passer sammen på dette området. Det finnes kun èn måte å vite hva som funker, og det er å prøve seg frem Smiley Derfor mener jeg at denne "bli sammen først, ha sex senere" teorien er helt på jordet. Den tar utgangspunkt i at alle kan passe sammen med alle, noe som er helt feil.

Selvfølgelig kan en treffe blink med første partner, men sannsynligheten for dette tror jeg er lav. Og nysgjerrigheten vil nok være stor hos mange i årene som kommer, selv om dette kanskje ikke blir pratet høyt om innbyrdes i forholdet.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Jomfru ?
« #44 : 11. august 2007, 13:10 »
heller gjøre noe man angrer på enn å angre på å ikke ha gjort noe. Smiley

maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!