Skrevet av Emne: Vant mange millioner i Lotto  (Lest 1217 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Vant mange millioner i Lotto
« : 20. mai 2008, 14:25 »
Fy faen, vant over 6 millioner på Lotton i helga.

I utgangspunktet noe mange drømmer om har jeg forstått, men siden jeg arvet over 100 millioner når jeg ble 18 år, er liksom ikke 6 millioner så veldig mye penger akkurat for meg.

I utgangspunktet tenkte jeg da å gi bort pengene til noen som trengte de mer enn meg, evt bare plukke ut den som har gitt meg mest honnører på TF og gi pengene til han eller hun.

Så fikk jeg vite at jeg sjøl måtte ringe Norsk tipping og oppgi mitt nye kontonummer for å få utbetalt pengene. Dette gadd jeg ikke, så jeg brente lottobongen, klipte onlinekortet mitt i to og sperret telefonen min.

Like greit at ingen får glede av pengene.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Vant mange millioner i Lotto
« #1 : 20. mai 2008, 15:44 »
like greit, de maste også på meg da jeg vant 4 millioner for en tid tilbake. Så jeg bare anmeldte Norsk Tipping for tlf terror
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Vant mange millioner i Lotto
« #2 : 20. mai 2008, 15:50 »
Om dette ikke er kødd, så er det du gjorde der uten sammenlikning det dummeste jeg har hørt noen gjøre noen sinne!
Én telefon, si et nummer, og BANG, 6 mill inn på konto, og du gidder ikke gjøre det?! Sjukt.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Vant mange millioner i Lotto
« #3 : 20. mai 2008, 15:52 »
ja fy faen azz man, du er sjuk fy f*** fuck ass. Du er en idiot som ikke tok pengene he********te ass

Tongue

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vant mange millioner i Lotto
« #4 : 20. mai 2008, 15:56 »
Om dette ikke er kødd, så er det du gjorde der uten sammenlikning det dummeste jeg har hørt noen gjøre noen sinne!
Én telefon, si et nummer, og BANG, 6 mill inn på konto, og du gidder ikke gjøre det?! Sjukt.

Honnør.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!