Skrevet av Emne: Pedofile blir tatt på direkten i USA  (Lest 11684 ganger)

Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #15 : 21. august 2007, 17:56 »
Tror ikke du skjønte hva jeg sa. Jeg er helt enig at pedofile er jordas avskum, og skrev jo selv at jeg ikke sammenlikna pedofile med folk med downs. Det var jo det jeg akkurat prøvde å forhindre folk i å gjøre. Stussa bare litt ved at hun sa at de er hjerneskada og trenger hjelp, når de i virkeligheten bare er noen skrudde jævler (som fortjener all den dritten de kan få, som du så godt påpekte). Det jeg mener er at det å være hjerneskada ikke er noen som helst grunn til å bli driti ut, mens derimot det å forgripe seg mot mindreårige er noe som burde forfølge den skyldige resten av livet.
Er ellers helt enige i det både du og hun sa, og beklager hvis innlegget er for lett å mistolke.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #16 : 21. august 2007, 18:13 »
Og det er grunn nok til å drite dem ut foran hele verden? Er helt enig i at pedofiler er noen jævla idioter, og har ikke noe i mot at de blir driti ut, men det må i så fall være på grunn av at de har begått kriminelle lovbrudd i form av overgrep mot barn, ikke fordi de har en "sykdom". Blir litt som å drite ut folk med downs syndrom, schizofreni og andre hjerneskader.(uten sammenlikning forøvrig)
Hvis de ikke kan sammenlignes hvorfor nevner du det da?

Jeg tror jeg egentlig burde melde meg ut av denne diskusjonen, (nei ikke fordi jeg har noen "vonde opplevelser") men jeg klarer rett og slett ikke å være rasjonell eller saklig rundt dette tema.
Jeg prøver å overbevise meg selv om at de har en feilkobling i hjernen, for det har de, men alikevel hadde jeg ikke kunnet bry meg mindre om de så hadde blitt hardt og brutalt voldtatt i nr.2 hver dag i resten av dems miserable liv, eller blitt etterlatt i ett mørkt rom for å råtne.
Hadde eventuelt min unge uskyldige datter blitt utsatt for voldtekt eller liknende, hadde jeg blitt en gal kvinne!!  GAL kvinne! Jeg hadde gjort alt jeg kunne i min makt for å tilitetgjøre den patetiske lille dritten for alltid!


Stussa bare litt ved at hun sa at de er hjerneskada og trenger hjelp, når de i virkeligheten bare er noen skrudde jævler (som fortjener all den dritten de kan få, som du så godt påpekte). Det jeg mener er at det å være hjerneskada ikke er noen som helst grunn til å bli driti ut
Kanskje jeg brukte ordet feil, jeg bruker nemlig det ordet mye. Min definisjon av "hjerneskada" er at du er tvista i hue på en eller annen måte. Men la oss heller si "psykisk skrudd"
Det jeg mener er at det hjelper lite om de soner en liten pinglestraff for å så bli slippet ut igjen. De trenger jo virkelig hjelp, de har ett alvorlig problem!

"Woodsman" er en bra film alle burde se! Filmen tar for seg en pedofil mann, men lar oss se igjennom han sine øyne. Fikk faktisk veldig (tro det eller ei) sympati for denne mannen. 

Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #17 : 21. august 2007, 18:15 »
Jeg tror ikke man skal være så rask med å dømme andre mennesker.

Ser at enkelte jenter i denne tråden er svært raske med å dømme, her går tydeligvis følelsene foran fornuften...

Slikt synes jeg er skremmende.

Mannfolk som aktivt oppsøker unge jenter under den seksuelle lavalderen med hensikt å ha seksuelt samkvem, begår lovbrudd, og skal selvsagt straffes for dette.

Men alle mannfolk som ønsker å ha sex med en mindreårig jente er nok ikke pedofile, og mener nok ikke noe vondt.

Dersom en ensom mann blir oppsøkt av en mindreårig jente på internett som oppfordrer til sex, er det ikke så merkelig at han blir fristet.


13-årige jenter oppsøker som regel ikke eldre menn med seksuelle tilnærminger, derfor er det en unaturlig setting... mange av de som blir tatt i dette programmet, ville neppe blitt tatt om situasjonen ikke ble fremprvosert.


I enhver sammenheng hvor det er en diskusjon er det viktig å kunne reflektere og tenke logisk, og det er mange aspekter å ta hensyn til.

Jeg har da følgende spørsmål:

Dersom en mann er på en fest, litt full, på et nachspiel med masse folk, og det er en jente på 13 som er pågågende og vil ha sex, og seksuelt samkvem gjennomføres - er mannen da en predator dersom:

a. ) jenta sa hun var over 16 ?
b. ) alder aldri er et tema, og det er ikke noen grunn til å tro at mannen på noe tidspunkt trodde jenta var mindreårig?


Dersom en i din familie, din far eller onkel hadde sex med en velutviklet 13-åring som var med på notene på egenhånd, ja endog tok initiativ, ville da vedkommende også være et perverst svin, selv om vedkommende familiemedlem har vært en god støtte gjennom hele livet for deg ?

Trenger en ung jente å ta skade på sinnet ved seksuelle opplevelser under den seksuelle lavalder?

Jeg synes ikke det var god underholdning å se disse mennene bli fanget, jeg har bare sett 2 av dem, da jeg ikke så noen grunn til å se videre...

En mann som ser en sexy kledd jente under den seksuelle lavalder, vil av naturlige årsaker legge merke til henne. Dersom denne mannen har seksuelle tanker om denne jenta, er han da i teorien en potensiell overgriper ?

Når dette er sagt må man være klar over at unge jenter alltid vil være en eldre mann mentalt underlegen, og en ung jente vil ikke alltid være klar over konsekvensene av de valg hun tar.

Uten at jeg innehar noen juridisk ekspertise vil jeg mene at det er en grunn til at den seksuelle lavalder er satt til 16 år, og at det derfor bør reageres ovenfor voksne som forgriper seg på barn.

Men det kan være mange gråsoner. F.eks en gutt på 17 som er kjæreste med en jente på 15.. Skal han da straffes for å ha sex med en jente på 15 som han er forelsket i ?

Dette er nok ikke så svart/hvitt som mange vil ha det til.

Staff, den kjente forsvarsadvokaten har uttalt at et ungt menneske som har sex med en voksen person likevel kan ha et godt og rikt liv.

Dette er et tabubelagt tema som vekker sterke følelser hos mange.

Til slutt vil jeg si at voksne ansvarsbevisste mennesker har ikke sex med mindreårige, da de er klar over hvilken overlegen stilling de er i i forhold til den unge personen, og at det i tillegg er et lovbrudd som kan få konsekvenser for arbeidsforhold, egen familie m.m.

Men dersom dere tenker dere om, er det nok ikke uvanlig at det foregår seksuell kontakt mellom mindreårige og voksne i dette landet. En del av dette er nok overgrep, som kan gjøre uopprettelig skade på en mindreårigs psyke - mens en større andel vil jeg tro oppleves som spennende.

Husk også på at det er ikke bare seksuell kontakt mellom voksne menn og unge jenter som skjer, men også kontakt mellom unge menn og eldre kvinner...

Men sex mellom en ung mann på 15 og en jente på 22 er liksom ikke så farlig det ?

Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #18 : 21. august 2007, 18:19 »
Ok, Oda. Da skjønner jeg, og er fullstendig enig med deg.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #19 : 21. august 2007, 18:23 »
Mr Trening:

Nå er det forskjell på et ungt kjærestepar på 17 og 15 år og litt eldre gutter som ikke er klar over alderen på den de har sex med, enn den 33år gamle voksne mannen det var linket til, som pakket baggen, kjøpte kondomer og dro til denne "13 år gamle" jenta for å kose seg. Han var jo fult klar over alderen.

Klart det finnes gråsoner, men nå har hvertfall jeg og tror de fleste andre her, tatt utganspunkt i de linkene vi nettopp har sett.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #20 : 21. august 2007, 18:28 »
Så enhver mann som drar til en 13-årig jente for å ha sex er en dritt og bør tas i to'ern av fem store negre hver dag til han dør?

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #21 : 21. august 2007, 18:28 »
Tror ikke du skjønte hva jeg sa. Jeg er helt enig at pedofile er jordas avskum, og skrev jo selv at jeg ikke sammenlikna pedofile med folk med downs. Det var jo det jeg akkurat prøvde å forhindre folk i å gjøre. Stussa bare litt ved at hun sa at de er hjerneskada og trenger hjelp, når de i virkeligheten bare er noen skrudde jævler (som fortjener all den dritten de kan få, som du så godt påpekte). Det jeg mener er at det å være hjerneskada ikke er noen som helst grunn til å bli driti ut, mens derimot det å forgripe seg mot mindreårige er noe som burde forfølge den skyldige resten av livet.
Er ellers helt enige i det både du og hun sa, og beklager hvis innlegget er for lett å mistolke.

Åja.. Daså=) Da er vi helt på samme linje Wink

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #22 : 21. august 2007, 18:31 »
Mr Trening:

Nå er det forskjell på et ungt kjærestepar på 17 og 15 år og litt eldre gutter som ikke er klar over alderen på den de har sex med, enn den 33år gamle voksne mannen det var linket til, som pakket baggen, kjøpte kondomer og dro til denne "13 år gamle" jenta for å kose seg. Han var jo fult klar over alderen.

Klart det finnes gråsoner, men nå har hvertfall jeg og tror de fleste andre her, tatt utganspunkt i de linkene vi nettopp har sett.

Enig. Ikke noe vits i å dra inn sånne gråsoner. Og jeg syns bare det er latterlig å i det hele tatt dra det inn. For har ikke noe med saken å gjøre. Seff forstår man seg på en på 15 og 17. Og 15 og 22 er heller ikke så sprøtt. Men nå var det som oda sa snakk om de klippene vi nettop har sett. Og 33 og 13 er bare sjukt. Når du er 13 har du nettop kommet i puberteten. Asså.. Lillebroren min er 13år og det hadde hvert helt forkastelig og motbydelig hvis jeg på 17 hadde prøvd meg på en på 13år, ergo blir det helt jævlig når en på 33år utnytter en jente på 13år.


Jeg tror jeg egentlig burde melde meg ut av denne diskusjonen, (nei ikke fordi jeg har noen "vonde opplevelser") men jeg klarer rett og slett ikke å være rasjonell eller saklig rundt dette tema.
Jeg prøver å overbevise meg selv om at de har en feilkobling i hjernen, for det har de, men alikevel hadde jeg ikke kunnet bry meg mindre om de så hadde blitt hardt og brutalt voldtatt i nr.2 hver dag i resten av dems miserable liv, eller blitt etterlatt i ett mørkt rom for å råtne.
Hadde eventuelt min unge uskyldige datter blitt utsatt for voldtekt eller liknende, hadde jeg blitt en gal kvinne!!  GAL kvinne! Jeg hadde gjort alt jeg kunne i min makt for å tilitetgjøre den patetiske lille dritten for alltid!



Som tatt ut av munnen på mamma når hun ser sånne saker på TV Tongue

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #23 : 21. august 2007, 18:39 »
Så enhver mann som drar til en 13-årig jente for å ha sex er en dritt og bør tas i to'ern av fem store negre hver dag til han dør?
En 13år gammel jente er ett barn, ett BARN! En voksen mann skal ikke ville ha sex med ett barn. Men jeg skjønner jo som sagt, at det finnes gråsoner!

MEN selvom den lille jenta er med på "leken" forandrer det fortsatt ikke det faktum at mannen er den voksne og "fornuftige" som kan se konsekvenser av sine handlinger, IMOTSETNING til den lille jenta på 13år!


By the way, mitt sinne var først og fremst rettet mot voldtekt! En voksen mann som har sex med ett frivillig "barn" fortjener kanskje ikke å bli torturert eller dø, men burde bli lagt inn på "Gaustad" for resten av sitt liv!
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #24 : 21. august 2007, 18:46 »

By the way, mitt sinne var først og fremst rettet mot voldtekt! En voksen mann som har sex med ett frivillig "barn" fortjener kanskje ikke å bli torturert eller dø, men burde bli lagt inn på "Gaustad" for resten av sitt liv!

Det finnes ingen tilgivelse for en slik handling altså ?


Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #25 : 21. august 2007, 18:49 »
Det finnes ingen tilgivelse for en slik handling altså ?



Voldtekt mot en dame eller et barn: NEI! Fortjener å lide forever. Men det vi så på akkurat nå, så kanskje en eller annen gang i framtiden, etter mye psykologi.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #26 : 21. august 2007, 18:49 »
http://youtube.com/watch?v=K0BjZ7N96kM

Han her ringer kona si på slutten og sier at hun må "baile" han ut. Med en sjekk på 30 000 dollar.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #27 : 21. august 2007, 18:52 »
Voldtekt mot en dame eller et barn: NEI! Fortjener å lide forever. Men det vi så på akkurat nå, så kanskje en eller annen gang i framtiden, etter mye psykologi.

Selvsagt finnes det ingen tilgivelse for en fullbyrdet voldtekt.

Men Oda mener at en person som har sex med en samtykkende mindreårig bør låses inne på Gaustad for resten av sitt liv ?

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #28 : 21. august 2007, 18:54 »
Det finnes ingen tilgivelse for en slik handling altså ?
Hadde det rammet meg personlig, om det er datter, søster, niese ol som hadde vært "offeret" hadde det vært vanskelig ja. For mye følelser innblandet. Men som sagt når jeg så filmen "Woodsman" ser man pedofilens side av saken, og man kan se det objektivt!

-
Kan jo fortelle om en liten samtale jeg hadde på msn her forleden med en fra dette forumet faktisk. Nevner selvfølgelig ikke navn. Men personen er teoretisk sett en voksen mann. Men vedkommende hadde heller foretrukket å ha sex med en ung jomfru under den seksuelle lavalder, enn en voksen kvinne med kvinnekropp og seksuellerfaring! Er det bare jeg som synes dette er ett alt for klart faresignal?
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #29 : 21. august 2007, 18:55 »
Men Oda mener at en person som har sex med en samtykkende mindreårig bør låses inne på Gaustad for resten av sitt liv ?
Du av alle vet at du kan ta det jeg sier med en "klype salt". Men jeg skjønner at du er ivrig på å "ta meg" i denne diskusjonen.

Voldtekt mot en dame eller et barn: NEI! Fortjener å lide forever. Men det vi så på akkurat nå, så kanskje en eller annen gang i framtiden, etter mye psykologi.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!