Skrevet av Emne: Hva synes dere om å gå på utested uten å drikke?  (Lest 8807 ganger)

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Hva er vitsen med å helle innpå ? Sitte der å bøtte innpå øl etter øl, avbrutt av noen drammer, litt kaffe, mere øl, mere dram, prate tull, le og fjase, rope partyyy, ta en dobbel biceps, brøle litt, for så å seile ut på byen, finne deg ei dame, pule ivei ?

Hva er vitsen ? Du kunne ha sitti hjemme, surfa på treningsforum, spist smågodt, sleppi en promp, slurpa innpå cola light og så gått og lagt deg isteden. :Smiley

Stemmer det, men det første du sa der hørtes bare så mye gøyere ut Wink

Neida, hvis du trener seriøst så er jo det et naturlig valg, hadde noen måneder uten å drikke i fjor, satt nede hos en kamerat og slurpa proteinshakes og så film mens de andre var på byen. Noen ganger gikk jeg tilogmed å trente i 10-11 tida på lørdagskveldene. Traff en del fulle folk på veien hjem kan du si Tongue Men helt greit, siden det hjelper en GOD del på treninga Smiley

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Jeg synes selvfølgelig det er helt ok å gå ut på byen uten å drikke. Hvorfor ikke? Det medfører naturligvis sosiale sanskjoner (først og fremst stupide spørsmål), noe som er et uttrykk for den begredelige alkoholukulturen som dominerer her til lands. Dette er imidlertid ikke noe å bry seg om. Å drikke når du ikke har lyst er mildt sagt tåpelig, og hvis noen ikke evner å ha det trivelig uten å innta et inhiberende rusmiddel -- så er det de som er psykiatrisk abnormale.

Selv synes jeg ikke det er andres anliggende, dersom jeg velger å drikke kaffe eller pepsi max ute på byen. Hva synes du selv?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Ja du kan spøke du Pålter. Hva tror du vi er, retarderte?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
det er vel naturlig å gå ut og ha det morro når man er 20 - en dag blir man gammel og grå og sitter heime og surfer på TF.

neonX

  • Gjest
Du tenker litt for mye på hva andre synes...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!