Skrevet av Emne: RYP, fest i helgene??  (Lest 1530 ganger)

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

RYP, fest i helgene??
« : 28. august 2007, 21:58 »
Har komt en liten grann på avveie me treningsprogrammet mitt, RYP, så nå trener jeg tirsdag, torsdag og lørdag.. Nå har det seg sånn at jeg skal drikke på lørdag Shocked, noen ideer om hva jeg kan gjøre for å restituere meg før alkoholen bryter ned kroppen?? Trene torsdag og fredag f.eks?? Blir litt problematisk i og med at jeg går på heilkroppsprogramm.. :S

Takker for svar:D

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: RYP, fest i helgene??
« #1 : 28. august 2007, 22:05 »
Å ta seg ei fyll på byen er jo langt ifra positivt i den retningen å bygge eller øke i styrke. Det jeg ville gjort er å ta det rolig, ikke overdrive med drikkinga om du absolutt må drikke. Stå opp litt tidlig og komme deg ut å jogge eller gå f.eks. Jeg bruker tredemølle siden vi har dette selv, men jeg føler jeg får det raskere ut av kroppen på denne måten om jeg absolutt må drikke ei helg.

Utlogget Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: RYP, fest i helgene??
« #2 : 28. august 2007, 23:03 »
Her mister du nok en treningsadag hvis du skal drikke. Grunnen er at du mister en restitusjonsdag i og med at kroppen må komme seg igjen etter fylla. Da hjelper det ikke å ta bort enda en restusjonsdag ved å flytte fredagsøkta en dag frem. Vil heller si at dette gjør vondt værre.
Hadde jeg vært deg. hadde jeg trent tirsdag og fredag  og begynt med mandag onsdag og fredag fra mandagen av... På den måte burde ikke fyllekula forårsake så mye mer skade enn at du driter deg ut for alle du kjenner og blir sterk 3 dager seinere en du ellers ville ha blitt:P

Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: RYP, fest i helgene??
« #3 : 29. august 2007, 09:37 »
Du kan jo trene torsdag morgen og fredag kveld eller torsdag og lørdag morgen. Før du skal ut på lørdagen så spiser du deg kjempeSTAPPmett så det tar lang tid før du har lyst på noe å drikke. Når alle rundt deg er fulle så er ikke du det. Da finner du ut at det er litt teit å være dritings og drikker moderat den dagen men har det like gøy fordet. Så var det problemet ute av verden Smiley

Utlogget Torhac

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 606
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 606

Sv: RYP, fest i helgene??
« #4 : 29. august 2007, 11:27 »
Har komt en liten grann på avveie me treningsprogrammet mitt, RYP, så nå trener jeg tirsdag, torsdag og lørdag.. Nå har det seg sånn at jeg skal drikke på lørdag Shocked, noen ideer om hva jeg kan gjøre for å restituere meg før alkoholen bryter ned kroppen?? Trene torsdag og fredag f.eks?? Blir litt problematisk i og med at jeg går på heilkroppsprogramm.. :S

Takker for svar:D
Det er voldsomt overdrevet hvor mye alkoholen påvirker kroppen. Siden dette høres ut som et lite engangstilfelle, så vil det ikke ha den store effekten,med mindre du går på den største fyllekula noensinne liksom... Det er mulig du vil merke noe neste trening, men siden du faktisk har treningsfri i tre døgn etter lørdagstreninga, synes jeg bare du skal trene som vanlig. Bare husk å spise drikke mye vann og spise mye etter treninga på lørdagen.

Du kan uansett velge å trene torsdag og fredag for eksempel, det vil heller ikke ha den store effekten siden det også bare blir et engangstilfelle. Det er jo den generelle treningsfrekvensen over tid som vil være viktigst. Gjør det som er mest praktisk denne gangen, så lenge det ikke blir en vane.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: RYP, fest i helgene??
« #5 : 16. september 2007, 22:55 »
Takker:D

Hater å elsker alkoholen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!