Skrevet av Emne: 2årsdag, jul og bursdags gave til dama - hjelp! :/  (Lest 6216 ganger)

Utlogget Dico_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

2årsdag, jul og bursdags gave til dama - hjelp! :/
« : 03. september 2007, 21:10 »
Hallais.

Trenger litt hjelp. Dama er i Australia og kommer hjem i midten av desember, vi har 2årsdag i slutten av september. Så kommer hun til jul, og hun har bursdag på den 26. Desember.

Skulle hatt litt tips til hva jeg kunne gi henne. Jeg la merke til den andre tråden her inne, bare at dette her er litt mer omfattende Cheesy Jeg har jo vært smart og lagt lista litt høyt allerede  Grin med, smykker, parfyme, spa osv. Smiley Men syns forsatt hun fortjener det! Er usikker på om det skal være en stor gave eller flere små.

Har dere noen tips?
Takk Smiley


Mvh

Dico_

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: 2årsdag, jul og bursdags gave til dama - hjelp! :/
« #1 : 03. september 2007, 21:15 »
Røde roser Smiley weekend bare dere to en fin plass Smiley de jeg synes teller er de små detaljene, kan faktisk være bedre enn de store Smiley ønsker deg lykke til Smiley husk det er tanken som teller Wink
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget ingakrokstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 71

  • Lev her og nå - imorgendagen trenger ikke å komme
Sv: 2årsdag, jul og bursdags gave til dama - hjelp! :/
« #2 : 03. september 2007, 21:21 »
siden det er treningsforum.no du legger ut tråden på, tenker jeg at det er noe sånt som benkpress-utstyr du tenker å gi til dama di i bursdagsgave?:p

Forresten, hva med å lage en skikkelig minnebok? Med bilder, hisninger, minnehistorier osv. Holder på med det samme selv akkurat nå, bare håper det faller i smak.

Hva med en tur til Roma eller Paris? eller du kan gi henne et gavekort på dansekurs.. hm
Du får det du gir - også i treningssammenheng!

Utlogget Dico_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: 2årsdag, jul og bursdags gave til dama - hjelp! :/
« #3 : 03. september 2007, 23:49 »
Røde roser Smiley weekend bare dere to en fin plass Smiley de jeg synes teller er de små detaljene, kan faktisk være bedre enn de store Smiley ønsker deg lykke til Smiley husk det er tanken som teller Wink

Hehe, sist gang jeg ga henne roser gikk det ikke så bra.. Det var på 1års dagen og da var hun også i australia, så bestilte jeg roser for 600kr gjennom sånn 'lever-på-døra' firma. Men jeg var jo så smart at jeg tenkte ikke at hun skulle på ferie i 2 uker dagen etter på Cheesy


siden det er treningsforum.no du legger ut tråden på, tenker jeg at det er noe sånt som benkpress-utstyr du tenker å gi til dama di i bursdagsgave?:p


Forresten, hva med å lage en skikkelig minnebok? Med bilder, hisninger, minnehistorier osv. Holder på med det samme selv akkurat nå, bare håper det faller i smak.

Hva med en tur til Roma eller Paris? eller du kan gi henne et gavekort på dansekurs.. hm

Hehe, tror ikke akkurat hun ville satt pris på en benk og en olympia stang akkurat Cheesy
Minnebok er mer hennes stil, jeg har ikke akkurat så mange bilder og sånt. Hun skriver jo dagbok for hver dag vi er sammen.. Så det er jeg som får minne bok fra henne. Smiley

Danse kurs er helt uaktuelt, hun danser til vanlig nemlig.. 3 dager i uken. Smiley Paris skal vi til neste sommer, så kan ikke gi det heller.. Men kanskje Roma. Er det varmt der midt på vinteren? Hadde vært bra med en plass som var litt varmere enn Norge midt på vinteren Cheesy

Utlogget ingakrokstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 71

  • Lev her og nå - imorgendagen trenger ikke å komme
Sv: 2årsdag, jul og bursdags gave til dama - hjelp! :/
« #4 : 05. september 2007, 16:50 »
hehehhehe. Du burde bytte tittelen til "hva gir man til ei dame som har alt?" :p Da foreslår jeg et gavekort på drommedar (cafè) eller cielo (namnam, der du kjøper den beste italienske isen).
Forresten, kjøp sistnevnte, og skriv på baksiden av kortet at dette er en prøvesmak på turen som kommer senere, nemlig den til italia.

Hva slags type dame er din kjære da? Personlighet og interesser?

Hvis dere ikke allerede kommer fra Trondheim, vil jeg foreslå en tur dit. Deffinitivt den flotteste byen (bergen er jo også flott) også natter dere på Britania og spiser på palmehaven (hjortestek).. da blir dama mør, garantert.
Du får det du gir - også i treningssammenheng!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!