Skrevet av Emne: Marie sin treningslogg  (Lest 123985 ganger)

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Marie sin treningslogg
« #1050 : 17. august 2008, 21:50 »
Jeg har det bra, drivd med mye festing og diverse i det siste. Råtten etter det, ekkje bra vettu! Men men, jeg er tilbake med trening fram til nm.

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1051 : 17. august 2008, 21:57 »
Jeg har det bra, drivd med mye festing og diverse i det siste. Råtten etter det, ekkje bra vettu! Men men, jeg er tilbake med trening fram til nm.

hehe Grin jeg skjønner det as, blir litt festing nå utover høsten på meg tror jeg. men jeg drikker ikke da  så da er det ikke så farlig Cheesy Smiley Nm snart ja Wink
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1052 : 19. august 2008, 18:10 »
I dag trente jeg:
Benkpress
Benkpress maskin
Flies
Bicepscurl
Triceps

Fikk ikke til å skrive opp å husker ikke hva jeg tok Smiley var ikke noe nytt som skjedde her nei Tongue hehe.
I morgen begynner jeg på vidregående Kristiansund vidregående helse og sosial Cheesy jeg er så spent, men samtidig veldig nervøs og gruer meg litt. jeg gleder meg meg også, veldig veldig spent Cheesy jeg som er vant til 140 elver skal nå på en skole med 1200 elver Cheesy
 skal bo hjemme heldigvis, for jeg flytter nokk neste år Grin
Trening i Fræna i morgen også Grin
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Marie sin treningslogg
« #1053 : 19. august 2008, 21:48 »
Har glemt å snoke i loggen din, så ikke bildene før nå: tøff jente ved siden av en tøff kraftkar biggrin

Så spennende med ny skole da! Det blir sikkert veldig kjekt å bli kjent med mange nye. Kanskje du blir kjent med noen flere tupper som liker å trene styrke Wink

Det er bare å roe ned sommerfuglene som sikkert svirrer rundt i magen nå, dette kommer til å gå kjempebra skal du se Smiley

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1054 : 20. august 2008, 19:36 »
trening med klubben:
Benkpress
smalbenk
Biecepcurl
Triceps

litt om hvordan dagen mi har vært i dag. Vell, det med skolen gikk ikke så bra, mistrivdes ganske fort i kristiansund, så jeg har byttet skole til Fræna Vidregående hele og sosial. Står på venteliste så venter spent nå håper jeg kommer inn der, det er både nærmere og jeg kjenner mange flere og det blir lettere Cheesy Selvfølgelig er jeg skuffet for at jeg ikke klarte kr.sund, gråt litt ja og var litt nedfor å det er jeg enda, noe som preget treningen litt i dag. 
men nå krysser jeg fingrene for at jeg kommer meg inn på fræna vidregående Helse og sosial Grin
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Marie sin treningslogg
« #1055 : 20. august 2008, 20:04 »
Krysser fingrene for deg jeg også! Det er viktig å trives på skolen. Ellers blir det vanskelig å holde ut. Flink jente som trente selv om du var nedfor og skuffa Smiley

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Marie sin treningslogg
« #1056 : 20. august 2008, 22:16 »
Jeg skal også krysse fingre og tær for at du kommer inn på den skolen du har lyst til. Trivsel er viktig...man tilbringer jo ganske så mye tid der Undecided

Dette ordner seg, MieMarie Smile

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1057 : 21. august 2008, 19:38 »
Krysser fingrene for deg jeg også! Det er viktig å trives på skolen. Ellers blir det vanskelig å holde ut. Flink jente som trente selv om du var nedfor og skuffa Smiley

Tusen takk kom meg inn på skolen så første skoledag for meg er i morgen Cheesy da er det en skole som er mye nærmere også å da blir det bedre Grin
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1058 : 21. august 2008, 19:43 »
Jeg skal også krysse fingre og tær for at du kommer inn på den skolen du har lyst til. Trivsel er viktig...man tilbringer jo ganske så mye tid der Undecided

Dette ordner seg, MieMarie Smile

Tusen takk for det Smiley som jeg skrev til Luxie kom jeg meg inn, å første skoledag er i morgen , så nå er jeg ganske spent og gleder meg også til å komme i gang Cheesy hehe.
Trivsel er ganske så vitkig, i morgen er siste sjangs for meg til å trives så nå må jeg klare det og jeg vil klare det Cheesy
Hvordan går det med deg  ? Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Marie sin treningslogg
« #1059 : 21. august 2008, 22:38 »
Tusen takk for det Smiley som jeg skrev til Luxie kom jeg meg inn, å første skoledag er i morgen , så nå er jeg ganske spent og gleder meg også til å komme i gang Cheesy hehe.
Trivsel er ganske så vitkig, i morgen er siste sjangs for meg til å trives så nå må jeg klare det og jeg vil klare det Cheesy
Hvordan går det med deg  ? Smiley

Så lenge du går inn for det med et positivt sinn, så går det sikkert bra! Forstår selvsagt at du er spent Wink

Alt bra her, mye å gjøre på skolen for tiden. Egentlig like greit, kjekt å se igjen de jeg studerer sammen med Smiley

Lykke til i morgen, søta!

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1060 : 22. august 2008, 22:02 »
Så lenge du går inn for det med et positivt sinn, så går det sikkert bra! Forstår selvsagt at du er spent Wink

Alt bra her, mye å gjøre på skolen for tiden. Egentlig like greit, kjekt å se igjen de jeg studerer sammen med Smiley

Lykke til i morgen, søta!

det gikk kjempe bra Cheesy hehe.. endelig trives jeg på en fin plass. det enkle er fote det beste som de sier Smiley
gikk det bra ? Cheesy
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Marie sin treningslogg
« #1061 : 26. august 2008, 21:07 »
dag 1
Benkpress
8*45kg
4*50kg
2*52,5kg

Benkpressmaskin
9*50kg
6*55kg
12*45kg

Bicepscurl
12*17kg
7*19,5kg
10*17kg

Tricepscurl
12*40kg
12*45kg
12*50kg

Mage Wink

Endelig ble det ei skikkelig treningsøkt på meg Cheesy det var veldig godt å trene igjen Wink
å så en gøy episode ; jeg sto og trente triceps å så gikk jeg, da var det på 50 kg. så kom en kar som hadde sett meg trene det, og han skulle jo selvfølgelig prøve.. men fikk han det til Tongue nei Tongue haha. det var nesten litt morsomt å se på, han kom og trudde det var lett men fikk seg en liten overaskelse. kunne ikke la være å smile Cheesy hehe.
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Marie sin treningslogg
« #1062 : 26. august 2008, 22:33 »
knall :-D
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Marie sin treningslogg
« #1063 : 27. august 2008, 08:44 »

Endelig ble det ei skikkelig treningsøkt på meg Cheesy det var veldig godt å trene igjen Wink
å så en gøy episode ; jeg sto og trente triceps å så gikk jeg, da var det på 50 kg. så kom en kar som hadde sett meg trene det, og han skulle jo selvfølgelig prøve.. men fikk han det til Tongue nei Tongue haha. det var nesten litt morsomt å se på, han kom og trudde det var lett men fikk seg en liten overaskelse. kunne ikke la være å smile Cheesy hehe.


Haha, herlig! Det var nok til ettertanke for han. Flott økt Marie!

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Marie sin treningslogg
« #1064 : 27. august 2008, 16:09 »
Hjelpe meg for en fin økt! Morsomt at du er sterkere enn mange av guttene biggrin

Trives du på skolen nå?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!