Skrevet av Emne: Er sannheten alltid det beste?  (Lest 20908 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #45 : 13. september 2007, 18:02 »
Kan komme med et eksempel: Du har en kjæreste som elsker deg over alt på jord, men du var på fylla i helga og hadde sex med en annen. Du vet det aldri vil skje igjen. Skal man da fortelle dette til personen du er sammen med, selv om du mest sannsynligvis vet at hun vil bryte helt sammen, gå fra deg og muligens finne på noe som kan skade henne. Skal man da fortelle sannheten, eller la henne være lykkelig?

Dette var bare et vilt eksempel, kan gjerne være i andre situasjoner også.

For det første: Hvordan vet en at det aldri vil skje igjen? En hadde vel ikke som utgangspunkt før denne fyllekulen at en skulle ha sex med en annen enn partneren sin? Evighetsløfter viser seg som oftest å ha null verdi, simpelthen fordi vi alltid inngår disse løftene på grunnlag av ganske statiske parametre (eller sagt på forståelig norsk: Hvordan vi har det her og nå).

For det andre: Har en gått til sengs med et eller annet menneske, så har partneren krav på å få vite det så lenge en er i et forhold. Det er ikke kun ens partner som lever i en illusjon av å være lykkelig hvis en har rullet deg i sengehalmen bak hans/hennes rygg. En vil jo i så fall leve i en illusjon selv, så lenge samlivet baseres på løgner.

For å avslutningsvis svare konkret på spørsmålet ditt:
Ja! Sannheten er alltid det beste. Løgner er forbeholdt individer uten ryggmarg.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #46 : 13. september 2007, 18:36 »
Men det er et stort MEN i det hele. Menn har gjennom alle tider vært glad i sex, og i flere kulturer har det vært vanlig med flerkoneri, og i noen kulturer er det det den dag i dag.

Menn og kvinner har i alle tider vært glad i sex. En av de største skamplettene innen vitenskapen er jo at det først er i nyere tid (relativt) at en har erkjent at kvinner har seksuelle lyster og behov. Alle disse kåte mennene som farter rundt og knuller alt som kan krype og gå ... de skal jo ha partnere også ... og med mindre majoriteten av dem er homser, så må det jo finnes ganske mange kåte kvinner der ute også. Stort sett går det opp i opp ... begge veier.

Jeg tror at en mann kan være både en god ektefelle og en god far, selv om han er ute og vifter med kølla en gang i blant, jeg vil ikke dermed glorifisere det, eller si at det er bra - for fallhøgden er ufattelig stor.

Nå er det jo ikke vifting med kølla som er farlig for et forhold. De fleste legger alt for mye vekt på den seksuelle handlingen når de omtaler utroskap. Et utroskap har fint lite med sex å gjøre i sin helhet. Det har derimot alt å gjøre med svik, bedrag og løgner. En holder sin partner for narr og er uærlig ovenfor det mennesket som en vet forventer åpenhet og ærlighet. Jeg tror nok det er derfor mange bryter opp til syvende og sist også ... simpelthen fordi tilliten som engang eksistere mellom to mennesker ikke lenger er tilstede.

Spørsmålet er da: "Er det forskjell på en mann som er utro f.eks to ganger i løpet av et ekteskap som har vart i 10 år, og en mann som er konstant utro hver mnd ?"

Det beste svaret på dette spørsmålet blir retorikk: Er det bedre med en engang/togangsløgn enn notorisk løgn? Merk at jeg fokuserer her på løgn og ikke sex. Utroskap har intet med sex å gjøre.


Hva om man har felles barn sammen og barna er små og mannen er utro, skal mannen da kastes på hodet og rævva ut ?

Barn er aldri noe motiv for at to mennesker som ikke fungerer sammen skal fortsette å holde sammen. Til syvende og sist ender en gjerne opp med at barna må lide pga sine to foreldre som skal straffe hverandre for gamle synder.


Om en mann er utro vil ikke det nødvendigvis bety at han er mindre glad i sin kjæreste/ektefelle.

Om en mann har sex med en annen kvinne betyr ikke dette at han trenger å være mindre glad i sin kjæreste/ektefelle nei. Bedriver en derimot utroskap (løgn), så møter en seg selv i døren når en beretter om hvor høyt en elsker et menneske samtidig som en har store problemer med å utøve et minimum av ærlighet i hans/hennes retning.


I noen tilfeller er sexlivet f.eks i forholdet dårlig, eller ikke eksisterende, kan hende kvinnen ikke ønsker å ha sex i det hele tatt, hvordan skal mannen takle dette ? Skal han stenge inne sine behov ?

Å kommunisere i et forhold er alfa og omega. Hvis en mener det blir for lite puling, så er det ingenting som hindrer deg fra å formidle dette til din partner. Partneren kan velge å imøtekomme dine behov, eller så finner en eventuelt ut at en har ulike typer behov. Så får en i felleskap finne ut om en fremdeles har noe sammen som par å gjøre, eller hvorvidt det er best å skille lag.

Å knulle en annen enn sin partner bak dennes rygg fordi en ikke får seg nok på hjemmefronten blir omtrent det samme som å spise biff hos naboen fordi kjerringa bare vil koke asparges suppe. Klarer du ikke å formidle ønsket meny til kokken, så har du i utgangspunktet et problem.


Det som derimot er meget viktig er å vite hvilket syn din kjæreste har på ting, og så respektere dette og forholde seg til det.

De fleste er nok fullstendig klar over hvilket syn partneren har på dette med å krype til sengs med andre. Noen godtar det, andre ikke. Å ikke vise respekt for partnerens syn på sex med andre vil i de tilfeller der det ikke godtaes (i form av såkallte "åpne forhold") gjerne være ensbetydende med utroskap, da løgner ofte er neste skritt.


Er mennesket egentlig monogamt ? seriemonogamt ?

Mennesker er ikke monogamt av natur, men samfunnsnormer og forventede samlivstrukturer gjør at en ofte holder seg på matten. Det er derimot ingenting som er motstridende mellom åpenhet og ærlighet ... og det å eventuelt føle behov i andre retninger.


er det i så tilfelle forskjell på kvinnen og mannen ?

Nei! Utgangspunktet at mannen er den virile, kåte skapning som har store seksuelle lyster, mens kvinnen har en mer moderat tilnærming til seksuallivet er gått ut på dato. Det stemmer simpelthen ikke.


Selv om man er i et forhold, vil det ikke si at tiltrekkningen mot andre mennesker av det motsatte kjønn er skrudd av, men ordtaket: "man vet ikke hva man har, før man har mistet det" har nok en del mennesker smertelig fått erfare.

Selvsagt ikke. Det var dette med å kikke ute og spise hjemme?


Jeg vil tro at de fleste menn i utganspunktet ikke er monogame, men pga kulturen, selvrespekten og respekt for sin partner velger nok langt de fleste menn som er i forhold ikke å ligge med andre kvinner.

I mange tilfeller vil et forhold være ødelagt for godt dersom den ene part er utro. Tilliten til den som har vært utro kan kanskje aldri bli den samme igjen.

Brutt tillit er uhelbredelig. Den vil aldri opprettes i en slik grad den var før.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #47 : 13. september 2007, 18:48 »
Gen-i-alt:

Et bra innlegg fra deg.


Følgende scenario, du har vært lykkelig gift med samme mann i 5 år.

Mannen din drar på en konferanse i USA, på denne konferansen treffer han en kvinne som han får utrolig bra kjemi med. Han har aldri tenkt å la det gå så langt som det går, men dessverre ender de i køya sammen. Han angrer som en hund, og tenker på deg og de to barna dere har hjemme i Norge. Han drar til lege i USA og tester seg for kjønnsykdommer. Heldigvis har han ikke fått noe som helst.

Han velger å tie om dette resten av livet, og dere lever sammen lykkelig til deres siste dager, og han er aldri mer utro mot deg så lenge han lever.

Ingen han jobber med vet noe om dette, siden han var eneste representanten for firmaet sitt som var i USA, han kjente ingen på hotellet han bodde på, og kvinnen han traff har han ingen kontaktinformasjon til, og har aldri hatt kontakt med henne siden.


Spørsmålet er:

Utfall 1.)

Burde han tie om dette resten av livet, slik at dere kunne leve lykkelig sammen  ? Dere passer tross alt så utrolig godt til hverandre, og har det så fint sammen og er en liten lykkelig familie med de to små barna

Utfall 2.)

Han forteller om det som skjedde. Deres forhold blir aldri det samme som før. Du får mistillit til mannen din, og det går utover stemningen i familien, barna lider pga dette. Til slutt orker du ikke mer, og uansett hvor mye han ber på sine knær velger du å gå og ta barna med deg. Du er ulykkelig, barna er ulykkelige og mannen er ulykkelig. Kan hende treffer du en ny mann og blir lykkelig med han, kan hende ikke ?


Hvilket scenario ville du valgt. Og ser du at noen ganger kan det være best å ikke fortelle sannheten ?

Det finnes også kvinner som har din innstilling, som aldri har tenkt å være utro, og så blir de dratt med av stemningen og situasjonen. Lett å si at det ikke skal skje, og det skjer sikkert aldri med deg. Men tenk deg at det er 10 millioner slike kvinner som deg, tror du at ingen av de kan bli fristet, og faktisk gå hele løpet ut i visse tilfeller?

Hilsen Mr.Trening

En mann (eller kvinne) med ryggrad vil være ærlig og fortelle om sitt sidesprang til partneren sin når vedkommende kommer hjem. Det er ikke sex i seg selv som er tema her. Det er ikke det faktum at han har puttet kjønnsorganet sitt inn i kjønnsorganet til en annen kvinne som stiller ham i et dårlig lys. Det er det at han gjør dette bak ryggen på sin partner som gjør det hele uspiselig.

Når det gjelder kvinner som sier de aldri vil kunne falle for fristelser (muligens fordi de ikke kjenner seg selv godt nok) er det mange av. Siden en ikke kan anta at de fleste menn som puler rundt er homser, så må det finnes tilgjengelige kvinnelige partnere til dem der ute. Det er nok heller ikke særlig reellt å tro at alle disse kvinnene er single. Dermed gir jo svaret seg på mange måter av seg selv.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #48 : 13. september 2007, 18:54 »

For å avslutningsvis svare konkret på spørsmålet ditt:
Ja! Sannheten er alltid det beste. Løgner er forbeholdt individer uten ryggmarg.


Jeg er enig i alt det andre du skrev, men jeg er faktisk ikke helt overbevist om at sannheten alltid er det beste. Det har ikke nødvendigvis noe med om individer har ryggrad eller ei, men bør sees i sammenheng med situasjonen som helhet. Sidesprang bør naturligvis redegjøres for, men som jeg har skrevet tidligere syns jeg en hvit løgn for å beskytte familie og nære venner kan tilgis.

La meg komme med et eksempel på hva jeg mener. La oss si at du har et barn på 4-5 år, kone og et flott liv foran deg. Problemet er imidlertid at du har en sykdom som medfører at du med sikkerhet til dø innen året er omme. Vil du fortelle dette til sønnen eller dattera di, eller vil du la vedkommende leve på en løgn for å beskytte ham eller henne?

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #49 : 13. september 2007, 18:59 »
En mann (eller kvinne) med ryggrad vil være ærlig og fortelle om sitt sidesprang til partneren sin når vedkommende kommer hjem. Det er ikke sex i seg selv som er tema her. Det er ikke det faktum at han har puttet kjønnsorganet sitt inn i kjønnsorganet til en annen kvinne som stiller ham i et dårlig lys. Det er det at han gjør dette bak ryggen på sin partner som gjør det hele uspiselig.

Når det gjelder kvinner som sier de aldri vil kunne falle for fristelser (muligens fordi de ikke kjenner seg selv godt nok) er det mange av. Siden en ikke kan anta at de fleste menn som puler rundt er homser, så må det finnes tilgjengelige kvinnelige partnere til dem der ute. Det er nok heller ikke særlig reellt å tro at alle disse kvinnene er single. Dermed gir jo svaret seg på mange måter av seg selv.
Er veldig enig med deg. Om forholdet ikke tåler sannhet er det ikke så mye verdt. Hun burde dømme han for den han er. Å tie om noe slikt gjør at han taper integritet, føler seg dårlig etc, og om han tier om det vil det være lettere å tie om andre ting.
Til det siste du skrev: Det er noen menn som har sex med mange kvinner, ergo er det flere menn som holder seg til få partnere.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #50 : 13. september 2007, 19:39 »
Til det siste du skrev: Det er noen menn som har sex med mange kvinner, ergo er det flere menn som holder seg til få partnere.

Det er også noen få kvinner som har sex med mange menn. Det skorter ikke på "tilbud" der ute om en er på jakt etter sex. Har en litt livserfaring så vil en fort erfare at det for mange ikke virker være særlig stort hinder med ektefeller/samboere heller. Noen (jegere?) tar det sågar som en utfordring (aka fjær i hatten, trofee i skapet osv) ... noe som er ulidelig prematurt.

Poenget er i allefall at det fordeler seg ganske bra utover. Kvinner har jo etterhvert også blitt akseptert som seksuelle vesener med lyster og behov ... og de er også blitt mer synlige på kjønnsmarkedet, hvor de både kan ta initiativ og i tilsvarende grad som menn i mange tilfeller har et høyt forbruk av partnere. Klisjeen om den kåte mannen som nedlegger kvinnen er gått ut på dato. I mange tilfeller er det vel gjerne det motsatte som er tilfellet.

 Huh

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #51 : 13. september 2007, 19:56 »
Jeg er enig i alt det andre du skrev, men jeg er faktisk ikke helt overbevist om at sannheten alltid er det beste. Det har ikke nødvendigvis noe med om individer har ryggrad eller ei, men bør sees i sammenheng med situasjonen som helhet. Sidesprang bør naturligvis redegjøres for, men som jeg har skrevet tidligere syns jeg en hvit løgn for å beskytte familie og nære venner kan tilgis.

La meg komme med et eksempel på hva jeg mener. La oss si at du har et barn på 4-5 år, kone og et flott liv foran deg. Problemet er imidlertid at du har en sykdom som medfører at du med sikkerhet til dø innen året er omme. Vil du fortelle dette til sønnen eller dattera di, eller vil du la vedkommende leve på en løgn for å beskytte ham eller henne?

Jeg ville utvilsomt fortalt det til sønn eller datter, for ikke å snakke om kone/samboer. Hvis en vet en har begrenset tid igjen i denne verden, så trenger en ikke til å legge opp til en exit hvor ens nærmeste i begrenset grad får anledning til å ta et skikkelig farvel. Her vil løgn like gjerne tjene til bitterhet som den skulle tjene til noen form for beskyttelse. Hva beskytter en mot? Det er skråsikkert at en skal dø. Å holde sin egen død skjult for omgivelsene endrer ikke på det faktum at barn(a) blir uten far. En kan like gjerne fortelle det først som sist.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #52 : 14. september 2007, 10:26 »
Hva hvis man rett og slett har så mye kjælighet å gi at man umulig kan begrense seg til en kvinne?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #53 : 14. september 2007, 10:28 »
Hva hvis man rett og slett har så mye kjælighet å gi at man umulig kan begrense seg til en kvinne?

Dans, dans, dans åppå bore, slepp dæ laus!

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #54 : 09. oktober 2007, 20:12 »
Hva hvis man rett og slett har så mye kjælighet å gi at man umulig kan begrense seg til en kvinne?

Kjærlighet er ikke noe en deler ut med kjønnsorganet sitt.

To eksempler kan underbygge dette:

Eksempel 1:
"Kåre" havner i en alvorlig bilulykke. Han blir lammet fra halsen og ned. Han er totalt ute av stand til å ha noe som kan karakteriseres som et intimt samliv med sin kone. Likevel evner han å elske henne dypt og inderlig. Hvorfor?

Eksempel 2:
"Kåre" i en alternativ dimensjon er en frisk og rask forretningsmann. På en lengre reise med jobben kjøper han sex av en prostituert kvinne. De ruller seg i sengehalmen en halvtimes tid før han jager henne på dør med noen pengesedler i hånden. Han har null følelser for denne kvinnen. Hvorfor?

Det er kun umodne/overemosjonelle mennesker som setter likhetstegn mellom kjærlighet og sex. Det skal uansett ikke stikkes under en stol at mange av oss lider av denne vrangforestillingen. "Å elske" (derivert fra "to make love" på engelsk) må være verdenshistoriens største lingvistiske skrivefeil. Ens evne til å gi et annet menneske av sin kjærlighet er ikke relatert til hvorvidt en er utstyrt med en penis eller en vagina.

Se der ... jeg klarte å lage noe seriøst ut av noe som i utgangspunktet var ment humoristisk.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #55 : 10. oktober 2007, 11:03 »
Kjærlighet er ikke noe en deler ut med kjønnsorganet sitt.

To eksempler kan underbygge dette:

Eksempel 1:
"Kåre" havner i en alvorlig bilulykke. Han blir lammet fra halsen og ned. Han er totalt ute av stand til å ha noe som kan karakteriseres som et intimt samliv med sin kone. Likevel evner han å elske henne dypt og inderlig. Hvorfor?

Eksempel 2:
"Kåre" i en alternativ dimensjon er en frisk og rask forretningsmann. På en lengre reise med jobben kjøper han sex av en prostituert kvinne. De ruller seg i sengehalmen en halvtimes tid før han jager henne på dør med noen pengesedler i hånden. Han har null følelser for denne kvinnen. Hvorfor?

Det er kun umodne/overemosjonelle mennesker som setter likhetstegn mellom kjærlighet og sex. Det skal uansett ikke stikkes under en stol at mange av oss lider av denne vrangforestillingen. "Å elske" (derivert fra "to make love" på engelsk) må være verdenshistoriens største lingvistiske skrivefeil. Ens evne til å gi et annet menneske av sin kjærlighet er ikke relatert til hvorvidt en er utstyrt med en penis eller en vagina.

Se der ... jeg klarte å lage noe seriøst ut av noe som i utgangspunktet var ment humoristisk.

Jeg elsker ikke alle jeg ligger med, men jeg elsker å ligge med alle sammen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #56 : 10. oktober 2007, 14:21 »
Jeg elsker ikke alle jeg ligger med, men jeg elsker å ligge med alle sammen.

Virker ikke som det er så gjensidig, siden du må ha forskjellige :p
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #57 : 10. oktober 2007, 14:22 »
Virker ikke som det er så gjensidig, siden du må ha forskjellige :p

Alle kvinner vil ha en bit av FLEKS!

Uansett bare kødd fra min side, har hatt samme dame i 10 år. Virker som 210, dog.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget me2u

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #58 : 01. januar 2008, 02:59 »
La oss snu denne litt....

Om damen din hadde kledd seg naken, hatt intim kroppskontakt med en annen gutt, kysset og hatt sex med en annen gutt...ville du da ikke ville vite det? At for noen timer siden så hadde det vært en annen stake inni henne?

Nei takk.....jeg ville ikke blitt "spart" for dette. Jeg ville visst sannheten og selv tatt valget om du hadde vært verdt å samle på...Jeg skulle selv fått velge om du fortjente tilliten min...

Hva om hun finner ut av det en gang? What goes around comes around...ville fortalt henne sannheten....

Utlogget Mari Asp

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 464

Sv: Er sannheten alltid det beste?
« #59 : 05. januar 2008, 22:21 »
Hvis du er i et seriost forhold.....hvor man virkelig er glad i hverandre og "pay attention to each other" sa trenger du ikke engang juge.........dama/typen din vil se det lang vei.
Men er ikke forholdet sa seriost.......who gives a shit anyway!?

Mari Asp
Personlig trener
Hoyde 157 cm
Vekt 56kg

WPC Verdensmester i Benkpress 2008, 2009
WPF Verdensmester i Benkpress 2009, 2011

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!