Skrevet av Emne: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?  (Lest 5215 ganger)

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« : 06. september 2007, 15:42 »
skjønner ikke hva jeg gjør feil, trener 3 ganger i uka. rygg-skuldre, biceps ben, og triceps bryst.. 3 øvelse på store muskel grupper og 3 på små... 
passer på å bare trene 1 time


7     3 knekkebrød med ost
11   halv kylling, 2 epler og 2 bananer
3    100g havregryn, boks med kesam
6    4 egg, 3 brødskiver(jegerbrød)
9    300g strimlet svinekjøtt, 120g ris stekt i masse olje..

1 liter melk, 1 liter vann, halv liter juice


har trent med dette kostholde i et halvt år, men blir ikke biff:)   øker ikke noe særlig i styrke heller..

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #1 : 06. september 2007, 15:43 »
Ville gjerne hatt ett måltid til i hvertfall. En shake eller noe. Hvor lenge sover du da?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Zuul

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #2 : 06. september 2007, 15:44 »
Spis mer, tren mer

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #3 : 06. september 2007, 15:47 »
Du spiser som en liten unge.. Tongue Tror nå ikke det er så mye poeng i å trene ENDA mindre enn det du gjør, tror heller du bør konse litt mer på å spise så mye du klarer i stedet for å bare tenke på at du gjør alt du klarer på trening. Du vokser ikke på treninga, serru, du vokser i MELLOM treningene.. biggrin Nei, flere, større måltider, mer kjøtt, ris og egg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #4 : 06. september 2007, 15:52 »
Ville gjerne hatt ett måltid til i hvertfall. En shake eller noe. Hvor lenge sover du da?
spiser jo et dobbelt måltid på kvelden da Smiley,   sover fra 6-8 timer og 11 i helgene

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #5 : 06. september 2007, 15:55 »
Du spiser som en liten unge.. Tongue Tror nå ikke det er så mye poeng i å trene ENDA mindre enn det du gjør, tror heller du bør konse litt mer på å spise så mye du klarer i stedet for å bare tenke på at du gjør alt du klarer på trening. Du vokser ikke på treninga, serru, du vokser i MELLOM treningene.. biggrin Nei, flere, større måltider, mer kjøtt, ris og egg.

trener så lite for jeg ikke har lyst til å overtrene... funker det med mere brød og havregryn + prot shake?  har ikke råd til flere proteiner, hehe

Utlogget Zuul

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #6 : 06. september 2007, 15:55 »
frokosten din er en vist for en styrketrenende ung mann. 11 timer søvn? Stå opp og spis din slamp. Ingen trenger elleve timer søvn.

Vokser du ikke spiser du for lite eller trener for dårlig eller begge deler.

Vist du har et balansert treningsprogram fokusert rundt baseøvelser, spiser nok og hviler nok så vokser du.

I og med at du sover masse kan vi stryke den, ergo spis større måltider, tren hardere og tren oftere enn tre ganger i uka. Vips større

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #7 : 06. september 2007, 15:58 »
veit ikke hvor sprek du er heller, men ekke alle som f.eks kan bli så spreke at dem benker 150 ++.. kanskje du bare ikke er bygd for det:P

kan jo prøve å trene på en annen måte.. prøve ut sheiko... bytte øvelser, mindre reps, flere set eller motsatt....

med det kostholdet ditt ligger du på en jevn vekt? i såfall kanskje gå opp  litt i kcal.
viktig med nok proteiner pr dag..

må nesten bare prøve ut alt;P og se
UNKNOWN

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #8 : 06. september 2007, 16:02 »
frokosten din er en vist for en styrketrenende ung mann. 11 timer søvn? Stå opp og spis din slamp. Ingen trenger elleve timer søvn.

Vokser du ikke spiser du for lite eller trener for dårlig eller begge deler.

Vist du har et balansert treningsprogram fokusert rundt baseøvelser, spiser nok og hviler nok så vokser du.

I og med at du sover masse kan vi stryke den, ergo spis større måltider, tren hardere og tren oftere enn tre ganger i uka. Vips større
takker!  skal prøve på det fra nå av!  vet du om et ferdig program som er balansert rundt base øvelser?  tar på en måte bare masse øvelser, uten å vite om det er base øvelser eller ikke:/

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #9 : 06. september 2007, 16:02 »
7     3 knekkebrød med ost
11   halv kylling, 2 epler og 2 bananer
3    100g havregryn, boks med kesam
6    4 egg, 3 brødskiver(jegerbrød)
9    300g strimlet svinekjøtt, 120g ris stekt i masse olje..


6 åring her i huset spiser mer enn det der. Og det er ei jente....

Seriøst, dette er lite mat !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget ingakrokstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 71

  • Lev her og nå - imorgendagen trenger ikke å komme
Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #10 : 06. september 2007, 16:05 »
knekkebrød?? Ville ha bytta ut frokosten med noe skikkelig proteinrikt, for å få mer ut av dagen. Kanskje har du hørt om ordtaket som sier at man skal spise frokost som en konge osvosv?
Et godt forslag er å kjøpe inn proteinpulver, som du kan putte i diverse frokostblandinger, kesam, kaffe osv. Ville dessuten ha lagt inn både nøtter og grønnsaker.
Er det sånn at du har levd i et halvt år på det samme kostholdet hver dag? Da ville jeg ha bytta litt nå. Variasjon er stikkordet. Dette gjelder også for treninga.. om du trener _akkurat_ en time tre ganger i uka, med de samme øvelsene.. da kan jeg tenke meg at det stangerer ja.

Ta deg en uke fri fra treningsprogrammet, prøv å trene andre muskelgrupper eller prøv nye treningsformer. Det tror jeg vil hjelpe deg en masse Smiley
Du får det du gir - også i treningssammenheng!

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #11 : 06. september 2007, 16:07 »
veit ikke hvor sprek du er heller, men ekke alle som f.eks kan bli så spreke at dem benker 150 ++.. kanskje du bare ikke er bygd for det:P

kan jo prøve å trene på en annen måte.. prøve ut sheiko... bytte øvelser, mindre reps, flere set eller motsatt....

med det kostholdet ditt ligger du på en jevn vekt? i såfall kanskje gå opp  litt i kcal.
viktig med nok proteiner pr dag..

må nesten bare prøve ut alt;P og se
har skranglette kroppsbygging, tynn oppe og tynn nede,..  men håpet på å bygge på en god del masse oppe fordet da:)  og 160 i benk

har liggi på 84kg et halvt år nå, etter en mislykket deff uten mye prot... men virker som om det blir mere muskler og mindre fett da men siden jeg har begynt med mye proteiner...

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #12 : 06. september 2007, 16:10 »
knekkebrød?? Ville ha bytta ut frokosten med noe skikkelig proteinrikt, for å få mer ut av dagen. Kanskje har du hørt om ordtaket som sier at man skal spise frokost som en konge osvosv?
Et godt forslag er å kjøpe inn proteinpulver, som du kan putte i diverse frokostblandinger, kesam, kaffe osv. Ville dessuten ha lagt inn både nøtter og grønnsaker.
Er det sånn at du har levd i et halvt år på det samme kostholdet hver dag? Da ville jeg ha bytta litt nå. Variasjon er stikkordet. Dette gjelder også for treninga.. om du trener _akkurat_ en time tre ganger i uka, med de samme øvelsene.. da kan jeg tenke meg at det stangerer ja.

Ta deg en uke fri fra treningsprogrammet, prøv å trene andre muskelgrupper eller prøv nye treningsformer. Det tror jeg vil hjelpe deg en masse Smiley

er jo så mange på forumet her som sier at det holder med et stort måltid, så har heller spist litt mer på kvelden pga dårlig tid om morgenen... har ganske ensidig kosthold egentlig, men tar multivitamin..

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #13 : 06. september 2007, 16:11 »
er jo så mange på forumet her som sier at det holder med et stort måltid, så har heller spist litt mer på kvelden pga dårlig tid om morgenen... har ganske ensidig kosthold egentlig, men tar multivitamin..

Men du har jo ikke noe "et stort måltid", du har mange SMÅ.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hva gjør jeg feil? elllendige gener!!!?
« #14 : 06. september 2007, 16:15 »
Men du har jo ikke noe "et stort måltid", du har mange SMÅ.


hahaha... skal presse innpå mat fra nå av

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!