Skrevet av Emne: Rapport fra WSM 07  (Lest 19009 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #60 : 19. september 2007, 22:03 »
Da er Bøs sin reise i USA over for denne gang. Tror det er bra for det solbrente fjeset at jeg drar hjem nå. Wink Det har vært en veldig fin tur til tross for at jeg selvfølgelig er skuffa over ikke å få deltatt. Fikk jo testa endel øvelser og lært mye om alt!
Ikk eminst alle historiene fra Janne, Svend, Dymek, Mariuzs og Magnus.  Haha, bare DET var verdt turen! Nå skal jeg hjem til mine kjære og trene steinhardt mot neste sesong.

Så Sorry, Arild, Richard, Marius og reidar... Tittelen og billetten neste år blir MIN!!

Bøs signing out from USA!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #61 : 22. september 2007, 11:36 »
Hentet fra www.sportsfood.no :

WSM 2007 Finale start:

Etter 2 dagers hvile med både Disneyland og Universal Studio tur var det oki å komme i gang igjen. Alle er spente og vil bare starte. 15 utøvere er sendt hjem, og 10 finalister var klare for dag 1 av WSM 2007.

Vi startet dagen men 1 times kjøretur ut mot havet, vi var på en golf bane for å være eksakt. Første øvelse var tønne loading, 4 tønner. 2 og 2 på samme vekt. 5 mann startet første heat i øvelse 1. Dave Ostlund vant første heat på 44 sek. Heat 2 var både Mariusz, Phil og Terry i. Vår venn, Magnus klarte bare 3 tønner før tiden rant ut. Mye sto på spille nå for de to gigantene som skulle ut, presset var der, men Mariusz svikter aldri....ca.38 sekunder gjorde Mariusz alle 4 tønnene på, Terry rett bak. Dave tok 3 plassen. Phil 5 plassen og Magnus 6 plassen. Mark Felix og Kevin Nee stresset noe utrolig og fikk opp kun den første tønnen. Nervene spiller mange et puss...1,2 time ventet vi før øvelse 2 startet, Safe lift-125 kg. Magnus sa at dette skulle han vinne !. Men flere ville det så. Magnus gjorde 11 reps, Phil fikk 12 reps. En overrsakende Sebastian Wenta fra Polen gjorde 17 reps, før Mariusz tok en 2 plass med 16 reps. Mariusz gjorde de beste reppene av alle-han holdt løftet oppe helt til han fikk ned signal. Det kan ikke sies om alle.....men med 2 dommere, Jouko Ahola og Colin Bryce vil det alltid skille litt i alles favør fra tid til annen.....

Kun 2 øvelser skulle gjøres i dag, og Polen gjorde det sterket. Mariusz leder med 19 poeng av 20 mulige. Sebastian på 2 plass overall. Magnus ligger på 4 plass etter dag 1. I morgen er det Truckpull, Markløft og Fingers forran hotellet her. Start kl.09.00.

Svend Viking Karlsen i L.A.

mer om de forskjellige utøverne og annet omkringliggende på www.sportsfood.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #62 : 22. september 2007, 11:38 »




to av flere bilder på http://viking.mobilblogg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #63 : 22. september 2007, 11:41 »
Ifølge ironmind har Tarmo Mitt slitt bicepsen...

http://www.ironmind.com/ironcms/morenewsv6.php?id=2187#2187

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #64 : 23. september 2007, 16:19 »


Kong Mariusz fortsetter å fly !!!. Ingen over, ingen ved siden av......til nå har han vært klart best !. Verdens sterkeste mann skal liksom se ut som det Mariusz gjør. I dag var det 3 øvelser. Vi startet kl.09.00 med fingers. Svensken mente han skulle vinne denne....det ble ikke sånn. Phil har vært i en særklasse på fingers før, og regnet vel med 10 poenge han også. Men det var før den polske federasjonen kom på banen. Sebastian Wenta satte like godt ny verdens rekord i fingers. Mariusz var like nær han og tok 2 plass. Mariusz sa han har trent fingers 3 ganger i uken de siste månedene. Han har fått laget tyngre fingers som han har i hagen hjemme. Like greit det !!!.

Les resten på http://sportsfood.no
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #65 : 24. september 2007, 12:01 »
Day 7: Poland dominates WSM 2007

On the last day of this year's WSM competition, Mariusz Pudzianowski managed to take over the title from Phil Pfister for his fourth win.

Car Walk

The first event of the day was the Car Walk. Contestants had to carry a car, weighing 400kg (881lbs), as far as they could in a maximum time of 75 seconds. The finish mark came after 25 meters, so whoever got their in the fastest time, wins this event.

Kevin Nee from the United States started out strong, as he was able to carry the car for 25 meters in 24,09 seconds.

Mark Felix from England managed to do the same, but he only needed 22,18 seconds.After his carry he said: "It was a tough event. The problem is, that you can't see the finish line, so you don't know, how much further you have to go."

Phil Pfister (USA) tried everything he could to reach the podium. He covered the distance in 23,75 seconds.

Top-seeded athletes Terry Hollands,. Sebastian Wenta (Poland) and Mariusz Pudzianowski (Poland) were alse the best in this event. Wenta finished in 20,01 seconds, Hollands in 19,50 seconds and Pudzianowski was finished after 14,62 seconds.

With this effort the Pole secured his fourth title. Asked about his feelings he replied: "I am very happy. This year I showed you, that I am the best. But I want five titles. I will come back next year even stronger."

 

Atlas Stones

The second event of the day were the Atlas Stones. Dave Ostlund (USA), Hollands and Wenta were the ones putting up the best times.

Pfister needed 20,83 seconds for all five stones and finished fourth in this event.

Ostlund was quick and lifted all five stines in just under 20 seconds at 19,88.

In the last heat of this year's WSM 2007 Terry Hollands and Sebastian Wenta went head to head for the second place in the standings.

Hollands needed 19,58 seconds, just barely slower than Wenta's 18,75. The Pole secured the second place with tha effort letting Hollands finish third.

So the top three of this year's MET-Rx World's Strongest Man competition are as follows.


1: Mariusz Pudzianowski (Poland)

2: Sebastian Wenta (Poland)

3: Terry Hollands (England)


Polish domination in Anaheim this year. Phil Pfister could not repeat his win from last year. We will see if that changes, come 2008.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #66 : 24. september 2007, 14:14 »
Verdens sterkeste mann 2007.......

Mariusz Pudzianowski !!!!

I dag gikk Mariusz inn i historien sammen med kun 2 andre menn, Jon Pall Sigmarsson og Magnus Ver Magnusson som de flest vinnende verdens sterkeste menn gjennom tiden. Å klare å vinne WSM 1 gang er hardt nok, flere personer har satt sine føtter på månen faktisk enn det er kronet verdens sterkeste menn, men å vinne tittelen 4 ganger er helt fantastisk !!!. Mariusz sier han vil iallefall vinnne tittelen 5 ganger, selv tror jeg at Mariusz kan vinne den så lenge han vil......I år har han ledet fra første stund, vært best, No doubt !!!

Les mer på www.sportsfood.no

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!