Skrevet av Emne: Går det ann?  (Lest 29961 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Går det ann?
« #15 : 21. september 2007, 08:56 »
Jeg leste bare "går det ann?" og tenkte; her er det en jente som heter ann som får seg noe! Skriv riktig norsk!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Går det ann?
« #16 : 21. september 2007, 15:15 »
Riktig norsk ville vel medført Ann med stor A ? Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Går det ann?
« #17 : 22. september 2007, 22:16 »
Jeg leste bare "går det ann?" og tenkte; her er det en jente som heter ann som får seg noe! Skriv riktig norsk!

Og hva mener du med riktig Norsk? Hvordan ellers skulle jeg skrevet setningen? Og hvis det er det du tolker ut av overskriften gir jeg blaffen i om du forstår overskriften eller noe som helst i innlegget, for da er du faen du dum som et brød. Riktig Norsk eller ei..

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Går det ann?
« #18 : 22. september 2007, 22:18 »
'Går det an?'.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Går det ann?
« #19 : 23. september 2007, 07:48 »
Og hva mener du med riktig Norsk? Hvordan ellers skulle jeg skrevet setningen? Og hvis det er det du tolker ut av overskriften gir jeg blaffen i om du forstår overskriften eller noe som helst i innlegget, for da er du faen du dum som et brød. Riktig Norsk eller ei..

Vent litt. Her er det noe feil. Hvorfor er "han faen han dum som et brød"? Er ikke bevisbyrden for påtatt intellekt hos deg, da du stagnerte i norsk etter fjerde klasse?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Går det ann?
« #20 : 23. september 2007, 11:20 »
det er mye som er mulig, men tror denne kroppen krever mange år med trening og godt kosthold om du skal komme dit ren. Selvom det er mulig, har jeg mine tvil på at denne karen aldri har puttet i seg noe ekstra. De aller fleste på den størrelsen har jo det, så ingen bombe om han er en av dem..

størrelsen kan mange oppnå rent, tror den største utfordrningen er fett%.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Går det ann?
« #21 : 24. september 2007, 09:44 »
Og hva mener du med riktig Norsk? Hvordan ellers skulle jeg skrevet setningen? Og hvis det er det du tolker ut av overskriften gir jeg blaffen i om du forstår overskriften eller noe som helst i innlegget, for da er du faen du dum som et brød. Riktig Norsk eller ei..

Auda. Den satt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Går det ann?
« #22 : 25. september 2007, 16:07 »
det er mye som er mulig, men tror denne kroppen krever mange år med trening og godt kosthold om du skal komme dit ren. Selvom det er mulig, har jeg mine tvil på at denne karen aldri har puttet i seg noe ekstra. De aller fleste på den størrelsen har jo det, så ingen bombe om han er en av dem..

størrelsen kan mange oppnå rent, tror den største utfordrningen er fett%.
Hmm.. Jeg tror personlig at fettprosent kan man oppnå rent, og at størrelse er den store utfordringen! Men en kombinasjon er den aller største utfordringen.
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Går det ann?
« #23 : 25. september 2007, 17:20 »
Blir egentlig litt lei meg om det er det som er mulig å kanskje klare om man har riktige gener og trener godt.

Det er jo mange på forumet her som er mye større en det der.
Fin form ja, men er det uoppnåelig om man ikke har de riktige genene er jeg ærlig talt skuffet over mennesket.

Kjenner forøvrig ganske mange med samme fassongen bare større som skal være rene, gode gener hele gjengen?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Går det ann?
« #24 : 27. september 2007, 15:14 »
Blir egentlig litt lei meg om det er det som er mulig å kanskje klare om man har riktige gener og trener godt.

Det er jo mange på forumet her som er mye større en det der.
Kjenner forøvrig ganske mange med samme fassongen bare større som skal være rene, gode gener hele gjengen?


Er vel noe sånt som; det der KAN oppnås uten drugs, men å være bombesikker på at han der i videoen er rein ville jeg vært skeptisk til.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Går det ann?
« #25 : 27. september 2007, 15:22 »
takk for den linken trådstarter:)   det var digg å se at man kan få såppass bra kropp selv om man har tynn ben bygning! endelig har jeg også et forbilde:)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Går det ann?
« #26 : 27. september 2007, 23:37 »
Er vel noe sånt som; det der KAN oppnås uten drugs, men å være bombesikker på at han der i videoen er rein ville jeg vært skeptisk til.

Godt å høre, jeg er vel en av de få som ikke ble "imponert" av det der, fin kropp, veldig bra greier, men ikke banebrytende på noen måte.
Synes det var litt synd om virkeligheten var at det der var ett høyt mål for alle og enhver bare.

Om han har eller bruker juksepastiller får vi uansett aldri vite, så det blir med spekulasjoner.

Hadde ikke hatt noe imot å hatt den fasongen selv, hehe

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: Går det ann?
« #27 : 01. oktober 2007, 03:34 »
Må ha god tålmodighet da, tar flere år med kropp som den personen på videon har. Tror de mange vil ha en så bra og atletisk kropp i mine øyne.

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Går det ann?
« #28 : 28. november 2007, 20:28 »
hva tipper dere armene hans måler?
ser for meg at mange kan oppnå det der rent.
men helt enig med at brife øvelsen hans ikke var spesielt imponerende..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!