Skrevet av Emne: Håndbakutøver tatt i doping..  (Lest 53662 ganger)

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #60 : 18. september 2007, 09:02 »
Kongen av CAPS LOCK (Holte) tør nok ikke å si hva han egentlig mener, derfor kommer han med slike dulge hentydninger. Wink
EINAR VET GODT HVA JEG MENER OG JEG ER VEL HELLER IKKE REDD FOR Å SI MIN MENING! HAR VEL GJORT DET OFTE NOK;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #61 : 18. september 2007, 09:15 »
Har gille tatt en pille? :Smiley

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #62 : 18. september 2007, 09:21 »
Har gille tatt en pille? :Smiley
Nei! det tror jeg ikke(da hadde han vært sterk og mindre feit) og sier ikke det heller: det er holdningene hans jeg setter i tvil!


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #63 : 18. september 2007, 09:25 »
Nei! det tror jeg ikke(da hadde han vært sterk og mindre feit) og sier ikke det heller: det er holdningene hans jeg setter i tvil!


Hehe, okey Wink Bare virket litt som du hentydet det, men da har vi kontroll på den saken. Smiley

Utlogget spinneriet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #64 : 18. september 2007, 09:46 »
er det noen prispenger i håndbak da?  :Smiley
Rekorder
Benk: 105 x 1                 
Beinpress: 250 kgx 10             
Skulderpress: 30kg x 4

Utlogget Zuul

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #65 : 18. september 2007, 10:34 »
ja det er prispenger i håndbak rundt om i verden. Hva har det med saken å gjøre?

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #66 : 18. september 2007, 10:41 »
Hadde det ikke vært mye penger å tjene i enkelte sporter, så hadde ikke folk giddet dope seg, det vil nå jeg tro


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #67 : 18. september 2007, 10:44 »
Hadde det ikke vært mye penger å tjene i enkelte sporter, så hadde ikke folk giddet dope seg, det vil nå jeg tro

Tenk på hvor mange som doper seg uten ambisjoner om å tjene penger på sporten sin. Wink

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #68 : 18. september 2007, 10:46 »
Jepp, litt sær sport jeg driver mer


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Zuul

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #69 : 18. september 2007, 10:56 »
Hadde det ikke vært mye penger å tjene i enkelte sporter, så hadde ikke folk giddet dope seg, det vil nå jeg tro

Vist man doper seg for å tjene penger i styrkeidrett så er man jaggu optimist.

Det er en norsk spydkaster som tjener penger på sporten sin, ingen andre kastutøverer. Det til tross er vel disse idrettene de mest dopingramma i Norge de siste tjue åra. Etter det har vi styrkeløft og vektløfting, der ingen har blitt rike akkurat Smiley
Kroppsbygging er det en to-tre norske som tjener litt penger på vil jeg tro, i classic og fitness er det vel stort sett utgifter og ære, og fint lite annet.

Skal man drive idrett for å tjene penger er ikke akkurat styrkesporter det naturlige valget.

De beste i verden tjener nok penger, men for de fleste andre er disse sportene stort sett utgifter, glede og ære. Og velger du å dope deg, og ikke når fram eller blir tatt, er det et pengesluk uten like

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #70 : 18. september 2007, 11:05 »
Om du skjønte ikke at jeg snakket om idrett generelt , Styrke sport og bygging blir man ikke rik av. Men friidrett, sykling osv, og sport der pengene ligger gjør jo folk velger å prøve. Leger hjelper de med å lage stoffer som jegerne ikke kan klare og spore. Tror nok apperatet rundt mye av disse sportene er større enn mange tror... Kommer alltid være en katt og mus lek det der...


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Zuul

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #71 : 18. september 2007, 11:24 »
Da misforsto jeg deg nok litt ja, siden vi snakka om håndbakk rett over. Er enig i det du sier her, desverre. For min egen del løfter jeg utelukkende fordi det gir meg glede. Kom i gang alt for sent til å drive det til noe uansett.

På mange måter syns jeg egentlig synd på ungdom i dag, som driver med store idretter. Sykkel, fotball, friidrett osv. Det er mye penger, mye ære og berømmelse og alt annet som følger med det.
Tror det er utrolig lett å ha et svakt øyeblikk som 18-19 åring der troen på at noen ampuller og piller er forkskjellen på å vere en middelmådig norsk førstedivsjonspiller i fotball, og en som får mulighetene til å tjene penger. Eller forskjellen på å sykle Ringsaker rundt, eller Pro Tour.

Det er også det kjipe med dagens idrett. At det er så enorme pengesummer der. Det ødelegger sport totalt. Det korrumperer og fjerner fokus på hva det egentlig er: en lek. Det er flott at gode atleter for muligheten til å leve av idretten sin. Det hever nivået. Men når jeg hører fotballspillerer som forsvarer en årslønn på 20 millioner kroner med en kort karrierer, og at de må legge seg opp penger til livet etterpå, blir jeg litt matt. Det er faktisk mer enn livslønn for en vanlig person . Snittlønna i Norge ligger rundt 350 000 et sted. Så etter 50 års yrkeskarriere har man tjent kanskje rundt 16.5 millioner.

Og det er klart mange faller for fristelsen når det er slike penger i omløp

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #72 : 18. september 2007, 11:28 »
Nei! det tror jeg ikke(da hadde han vært sterk og mindre feit) og sier ikke det heller: det er holdningene hans jeg setter i tvil!


Når det gjelder holdninger angående bruk av dop vil jeg si caps lock kongen har lite å stille opp med.

Angående doptatt håndbakkonge er man helt enig med Gille.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #73 : 18. september 2007, 11:43 »
Skikkelig dritt med doping i sporter. En som vant hagenisse - verdensutstillingen ifjor ble tatt m dopa hagenisser.

Idretten ble aldri den samme etter det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #74 : 18. september 2007, 15:14 »
Hvis Du vil ha hele historien med hvorfor jeg ikke er medlem hos Dere lenger så kan vi godt ta den her hvis du absolutt vil slik at hele Norge kan se din absolutte skinnhellige Antidoping holdning!
Det jeg ville vite var hva du mente med at jeg kan å kaste stein i glasshus og hva som er irriterende dobbeltmoral. Hvis du mener at din historie på hvorfor du ikke er medlem av KK-67 lengre gir svar på disse spørsmål så står du fritt til å gjøre det for min del. Ikke forstår jeg helt hva det skal ha med min antidoping-holdning å gjøre, men det er jo din oppgave å fortelle meg og de som leser dette. 

Sitat
Tror kanskje vi skal skåne Dere for det: synes bare du Gilberg m/flere bør være såpass at man ikke profilerer seg som ADs argeste ryttere når man vet tingenes tilstand!
Tror nok heller du vil skåne deg selv Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!