Skrevet av Emne: Håndbakutøver tatt i doping..  (Lest 52720 ganger)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #135 : 19. september 2007, 01:28 »
Herregud jeg driter vel i om noe doper seg det får de vel gjøre som de vil med, men ikke i idrett. Rettelse: bare de ødlegger for kun seg selv, som forøverig ikke er mulig. Det er vel derfor folk som doper seg ikke vil innrøme det for å såre andre, hmmm. Komplisert og delikat.

Personlig har jeg ikke god hjelp, eller ungdomlighet så jeg får satse på å være listefyll, med kun et eneste mål å ha det gøy.

Herregud er ikke det det vesentligste da, å ha det gøy. Siden det er noen med paranoide trekk, fra side en og  to, så avslutter jeg her.

Nå finnes det verre ting i verden da... om det er en trøst. Egil jobber med noen av de vet jeg..... Perspektiver er kjekt.

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #136 : 19. september 2007, 01:31 »
Når det gjelder KK-67 så er det ikke mange klubber som har lignede forhold til sine utestengte på godt  og vondt. uansett er dagsorden satt i styrkeløft på KK nå.

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #137 : 19. september 2007, 01:37 »
Til Olaf vedr KK policy for ikke vitere (inkl meg selv):

Vil det si at Sturla ikke er i lokalene (trenene eller ikke) til KK 67 lengre?

Vil det si at Rikard og Espen er testet og bevist reine?

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #138 : 19. september 2007, 01:45 »
Tre innlegg på rad? :Smiley

Sturla har da all rett til å være på KK.

Som Egil skrev i loggen sin: Richard og Espen trener på Kaliber Gym - ikke på KK.

Tråden handler forresten om en håndbakutøver Wink

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #139 : 19. september 2007, 01:51 »
Jepp!  Fordi jeg synes det er altfor mange aktiviteter som sees på som idrett.  Skulle man sett slik på det så burde det jo vært en selvfølge at strongman hadde vært i NIF.  Det hadde tatt seg ut....
Synes du er litt arrogant nå. Hvorfor skal ikke håndbak være en idrett? Det finnes flere styrkesporter enn styrkeløft. Strongman burde vært med i NIF og jeg tror også de er blitt tilbudt det. Men de har takket nei, trolig pga tester for doping.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #140 : 19. september 2007, 02:14 »
Seriøst Roy jeg driiiiter i saken, er glad du er i Fræna ak.
Sterke menn, sterke følelser, tihi.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #141 : 19. september 2007, 03:58 »
Mine holdninger er den: er man med i en styrkeløft klubb i NSF og NIF har ingen andre utøvere noe der å gjøre uten å være medlemmer av klubben og NSF og NIF.

Jeg personlig synes at klubber i NSF, NIF skal holde seg til dette og gjør de ikke det bør NSF straffe klubben/utøvere med utestengelse.(Enig Einar;)
Nei, jeg er prinsippielt ikke enig. Jeg er enig i at alle som trener på en styrkeløftsklubb (eller andre idrettsklubber) bør være med i NSF og NIF, men jeg er prinsippielt imot overformynderi og mener at klubben selv skal kunne bestemme hvem som får trene der eller ikke.

For dumt slik Dere profilerer klubben med utøvere som trener der uten å være medlemmer hverken i klubben eller i NSF, NIF også gå ut og kommenter slike innlegg som Rørbakken sitt med smiletegn!

Ad: hvorfor jeg ikke er medlem i KK67: vil du ha det på trykk: si ifra Einar så kan vi fikse det!

Fræna AK 100% til å stole på!
Nå har du plutselig gått over fra å fortelle at jeg kaster stein i glasshus og fortelle om min irriterende dobbeltmoral til å prate om "Dere". Kan du ikke forholde deg til en ting om gangen? Det er mulig du kaller mine treningskildringer i Fasiten eller mine videoklipp på YouTube for profilering av klubben, men jeg kaller det bare treningskildringer og videoklipp. Er det for mye å takle at jeg ønsker å skrive eller filme hva det måtte være, når og hvor jeg vil, samtidig som at jeg mener doping er noe dritt og at spesielt de som jukser i organisert innlegg burde blitt skutt?

Jeg vet hvorfor du ikke er medlem i KK-67. Det er fordi du har laget så mange problemer for deg selv at du så deg nødt til å melde deg ut av klubben.

Dobbeltmoral er å rakke ned på og kaste dritt på en utøvere som blir tatt for doping når man selv trener sammen med dopede utøvere.
Er dette dobbeltmoral? Hvis hele KK-67 hadde vært fullt av dopere så hadde jeg nok ikke klart å trene der fordi jeg hadde syntes det hele hadde vært ufordragelig, men det hadde ikke hatt noe med moral å gjøre. Det å trene sammen med dopede utøvere har ingenting med moral å gjøre. Det har med miljø å gjøre. Noen dopere er utrolig selvopptatte og rett og slett hæslige, mens andre dopere er seriøse, målrettede typer. I det hele tatt er dopere også mennesker og selv om jeg misliker sterkt både dop og dopbruk, og jeg har skrevet dikt om at dopere bør dø, så har jeg funnet ut at vennskap har en rot som er dypere enn
hva gjelder de personlige valg mine venner tar. Så når det kommer til det å trene med dopere så er dette noe jeg helst vil unngå, men hvis en treningskompis bruker dop så betyr ikke det at jeg ønsker å kutte treningene med ham utelukkende pga. dét.

En treningskompis er det ham er fordi han bidrar til noe positivt i miljøet, og dette er noe som ikke kan lovprises nok. Hvis treningskompisen uheldigvis bruker doping så må man bare fortsette å ha sine egne holdninger og håpe at disse i lengden smitter over. Det har sannsynligvis en restriktiv funksjon bare å trene med ham og vise at ting er mulig også uten dop. Det er mye verre hvis han kun får trene med likesinnede. Da kan dopingen komme ut av kontroll. Og hvis det er dopere der jeg trener, må jeg gå hjem fra treningen når disse kommer fordi jeg har en dobbeltmoral hvis jeg fortsetter å trene der? Det får da være måte på. Nei, jeg ler når utøvere blir tatt for doping når det er betegnet som juks i den idretten de bedriver. Og hvis det hadde vært dopede utøvere på KK-67 som hadde vært medlem av NIF eller NSF så hadde jeg personlig ringt AntiDoping Norge for å tipse. Først hadde jeg bedt vedkommende om å slutte å trene hos oss og gjort alt jeg kunne for at han ikke engang hadde fortsatt med de ulovlige stoffene. Om han da ikke hadde gjort dette hadde jeg ikke nølt med å tatt kontakt med ADN. Selv ikke om det hadde vært Gud eller Tiller.

Jeg ble i en annen setning spurt om jeg hadde ledd hvis noen på KK-67 hadde blitt tatt i doping. Til det vil jeg svare at hvis denne fyren hadde vært medlem av NSF så hadde jeg ikke ledd. Da hadde jeg ønsket å skutt personen. Jeg hadde vært glad for at han ble tatt, men jeg hadde vært forbannet fordi han hadde sviktet både meg og klubben.

Nei! det er ikke det jeg sier: følg litt med da!
Jeg sier at Mr.Gilberg ikke bør uttale seg.
Det er nok flere grunner til at du ikke bør uttale deg Mr.Holte, enn at jeg ikke bør gjøre det.

Jeg har ikke gravd opp noen stridsøks, og har heller ikke åpnet den saken Olaf.(selv om jeg har jævla lyst når Einar drar opp til det) derav heller ikke brutt noen avtale. Jeg har kun sagt at Einar kanskje ikke skal være ADNs mest ivrige rytter slik som Deres klubbpolicy var. Og om jeg nå kommenterer dette er det kun av at jeg ser meg drittlei på at Einar har stått frem som ADns rytter no 1 og skrevet antidopingsanger og nå dette smiletegnet når Lars blir tatt......gikk v12eren amok! nok får være nok!

Det som jeg synes nå i ettertid er veldig greit at KK67 nå endelig har ryddet opp i dette. Dette var også sakens kjerne da vi hadde våre stridigheter om dette tidligere. Jeg synes det da er leit at du Olaf som var en av mine aller beste kamerater i årevis ikke tok parti med meg(ett klubbmedlem) når denne diskusjonen fant sted, men benyttet din autoritet i klubben til det motsatte fordi du hadde egen vinning av å ha Espen der.(det brøt faktisk opp flere kameratskap jeg hadde med flere KK67 medlemmer)

Og du kan takke Espen for at dette skjedde med hans fantastiske utsagn! Hadde det ikke skjedd ville jeg trolig ha vært i KK67 ennå og alle ikke medlemmer kunne ha trent der så mye de bare orket. Jeg bryr meg ikke om hvem som trener der bare de har normal folkeskikk og respekt for medlemmene.

Burde Holte kanskje fått en beklagelse fra Olaf for den behandlingen jeg fikk den gangen?
Eller må jeg søke NSF om den;)

Om noen burde være forbannet: er det jeg....maken til dårlig klubb-behandling skal man lete lenge etter:-o
Først sier du at du ikke har gravd opp noen stridsøks og så er det første du gjør å starte å grave igjen.
Det er ingen tvil om at du er en svært bitter mann kjære Holte. Ikke bare bærer du nag til klubben hvor jeg trener, men du forbinder vår klubbpolicy med meg. Ett vanlig medlem av klubben, som hverken er formann eller er med i styret. Hvis du skal ta meg på noe så må du bruke ting jeg har sagt eller gjort i mot meg - ikke bland inn andres regler, policy eller hva du nå måtte ønske.

Du skriver også forbi deg selv når du nå skriver at du synes det er veldig greit at "KK-67 har ryddet opp i dette" ,altså at medlemmer nå må skrive egen kontrakt for å få trene hos oss, samtidig som du påpeker at dette var sakens kjerne da "vi hadde stridigheter om dette tidligere". Det var jo åpenbart da, og du skriver det svart på hvitt nå, at din agenda som nytt medlem av vår klubb ikke var å stramme inn på hvem som skulle trene hos oss på generelt grunnlag. For du skriver at "du kan takke Espen for at dette skjedde med hans fantastiske utsagn!" og "hadde det ikke skjedd så ville jeg trolig ha vært i KK67 ennå og alle ikke medlemmer kunna ha trent der så mye de orket". Din agenda var å få Espen til å slutte å trene hos oss fordi du hadde personlige konflikter med ham.

På grunn av at du hadde så sterke motforestillinger ovenfor Espen så ville du at Olaf skulle ta parti med deg og kaste ut sin kompis og hjelper (det var få folk på KK og Olaf måtte ha hjelp treningene). Når da Olaf valgte å ikke ta parti overhodet, så tenkte du som du alltid gjør, slik som Bush: "If you're not with us - you're against us!". Fordi Olaf ikke ville kaste ut Espen når du ikke kom overens med ham. Derfor ble du uvenner med Olaf. En mann som gjør alt han kan for å unngå konflikter og er verdens mest uselviske, hyggeligste og sympatiske menneske. Er det noe du ikke tåler så er det hvis folk er uenige med deg
eller ikke tar ditt parti. Da er man plutselig ikke din venn. Og du ønsker gjerne å prøve å vise maktarroganse ved å ta alle midler i bruk. Når du ikke fikk noe gehør for utkastelse av Espen så sendte du brev til forbund og styre for å prøve å motarbeide Olaf sin avgjørelse. Hvis du hadde fått gjennomslag for din tåpelige personlige agenda ovenfor Espen så hadde du nok likevel sett deg nødt til å skifte klubb noe som ble det gledelige resultatet av at du fikk skriftlig negativt svar på din forespørsel til klubben. For det var svært få i klubben som egentlig ønsket å ha deg som medlem i klubben fra starten av pga. din tvilsomme forhistorie og ditt dominante vesen. Og når det første du prøver på som ny medlem er å sjefe rundt og gjøre alt i din makt for å ødelegge for miljøet og kameraderiet i klubben, så må du ikke tro at folk synes så alt for godt om deg.

At alt dette "brøt faktisk opp med flere kameratskap jeg hadde med flere KK67 medlemmer" som du sier, kan du bare takke deg selv for, fordi det er kun fra din side at kameratskapet ble brutt. Etterhvert som du innså at du hadde rotet deg opp i noe du aldri burde startet og du begynte å synke lavere og lavere så skværte du opp med Olaf. Under NM i styrkeløft, på Melhus i mars 2006, så var du en veldig spak mann, uten venner i miljøet, som gjorde alt du kunne for å få oppmerksomheten til både meg og Tiller under oppvarmingen. Det virket som om du hadde klart å bli ett mer reflektert og oppegående menneske av denne saken. At du hadde lært noe - at du alene ikke var annet enn ett menneske. Og nå var du alene. Og etterhvert begynte jeg å få troen på deg, slik at jeg faktisk for bare noen måneder siden la deg til som en venn på Facebook. Hvilket svar fikk jeg på denne forespørselen? "KK67 and their members during our disagreement earlier are NOT my friends any more....." Det er ikke måte på hvor barnslig det går ann å bli. Ingen har gjort deg noe annet enn å være uenig med deg og det gjør at du legger hele verden for hat. Du har noen venner nå, bl.a. i Fræna som er 100% til å stole på, men dine venner kan være sikre på at du ikke er til å stole på. Hva skjer når dine nye venner ikke orker å jatte med deg lengre? 

Slik tingenes tilstand nå er i KK67 så legger jeg herved saken med Einar Gilberg død.

Heretter kan Einar få være ADNs største rytter/dikter om han vil, ja selv Yokeshire-hesten blir vel liten når Einar skal på

den:-o

Jeg visste ikke at det var ryddet opp i rekkene Einar(hvorfor ikke si det med engang?)

BEKLAGER FOR UNØDIG DISKUSJON OM DETTE TEMAET OG KK67.
Jeg har skrevet svar til Oddvar også om akkurat dette, men jeg gjentar: min mening er uavhengig av min klubbs policy og jeg kan være ADNs største rytter/dikter om jeg vil uansett hvor jeg trener. Og "hvorfor ikke si det med engang" i forhold til at det er "ryddet opp i rekkene"? Ja, hvorfor skulle jeg det? KK-67 har ingenting med meg å gjøre foruten at jeg trener der. Det er bare du som blander meg og KK-67 og ønsker å ha meninger om hva jeg skal kunne si eller mene. Når noen anklager meg for å kaste stein i glasshus og preke om dobbeltmoral, så vil jeg såklart ikke gjøre det lett for vedkommende å påvise dette. Selv har jeg koset meg like mye med disse innleggene i denne tråden som jeg koste meg da jeg fikk nyheten om at Lars ble tatt i doping. 

Sitat fra: Strongman Roy Holte link=topic=62872.msg854529#msgpå 854529 date=1190156151
Tullesak var det, men det var ikke jeg som startet den og det vet du godt.

At du hadde hele styret bak deg er vel å ta i , såvidt jeg husker fikk du frie tøyler fra dem til selv å bestemme hvordan du

ville håndtere denne saken.
At "hele styret" tok et ikke medlem foran ett medlem  sier vel nok i seg selv.

Stor saksbehandlingsfeil!, det er iallefall sikkert nå;)
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg vært rik på erstatningspenger:-o

Rettferdigheten seirer til slutt Olaf, husk hvordan du behandlet meg da!
What comes around goes around er det noe som heter....

Uansett beklagelse eller ikke: ......AND JUSTICE FOR ALL!
"Tullesak var det, men det var ikke jeg som startet den og det vet du godt." Hehe Smiley Dette er fantastisk lektyre for meg. Ikke bare sier du at det var en tullesak, men du tar den "det var ikke jeg som startet" som vi andre sluttet med på barneskolen. Jeg har forøvrig trent på KK-67 siden april 1998 og har aldri opplevd at ett medlem har meldt seg ut i protest.

Jeg har opplevd krangler blant medlemmer, ja selv nesten drapstrusler fra enkelte psykopater, men vi har vært like gode venner dagen etterpå. Hvorfor var det fredfullt, koselig og trivelig på KK-67 før du meldte deg inn i klubben og så plutselig ble det krig da du meldte deg inn, for så å bli ved det gode gamle når du var utmeldt? Ja, selv om du aldri har vist ditt ansikt på klubben engang. Jeg må si det er veldig merkelig. Du burde la slike gamle saker ligge døde. Hvorfor går du ikke videre med livet og lar all bitterskap ligge? Hadde du vært mere reflektert og klart å se ting mindre ensporet enn du gjør så hadde du innsett at Olaf alltid har vært din venn og at du kun har ødelagt for deg selv. Olaf har aldri behandlet deg dårlig, men han lar seg ikke diktere av maktsyke mennesker. Hvis rettferdigheten alltid seirer til slutt så får jeg håpe du ikke opplever slutten Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #142 : 19. september 2007, 07:54 »
Hjemme bra, borte vekk? Er du helt rar menneske? Hva har han gjort for den vanlige mann i gata som er kritisk til "styrkeidretter" da? Det er korttenkt, egoistisk og lavpanna slik som han gjorde det, da de som driver seriøst får et forklaringsproblem.

I Norge er vi skånet fra doping avslørelser, og det er enda godt at denne saken ikke kom i TV2 sporten, Dagbladet o.s.v Da ville det bidratt til en allerede dårlig rekrutering innen styrkeidretter. Foreldre bare elsker å sende barnet sitt til en idrett der folk driver med doping. Jeg mister all respekt for de som ødelegger for de mer seriøse utøverne, men du har vel dine grunner sv1... Ønsker bare å gratulere med et godt personlig valg her i livet!
Mitt personlige valg i denne saken er at jeg ikke rakker ned på lars fordi om han har gjort denne feilen. Annet du hinter til gidder jeg ikke en gang kommentere. Men jeg kjenner lars og vet hvor hardt og seriøst han trener,at han har gjort en feil kan vel alle være enige om, men det er langt fra der til at JEG mister respekten for hva han har oppnåd og hvor langt han har kommet innen styrkeidrett.
Hadde vært greit om du ikke automatisk hadde antatt at alle som støtter Lars er dopet.

Utlogget ranur

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #143 : 19. september 2007, 08:33 »
Vil ikkje kalle å bruke bol ein feil.....
reknar med det var eit bevist valg.

Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #144 : 19. september 2007, 09:03 »
Rørbakken får mye pes fra alle kanter, og er i hardt vær, men han plasserer seg meget høyt, og har vunnet proffstevner hvor ingen blir testet (men muligens han før avreise eller etter hjemkomst). Tipper han bryr seg EKSTREMT lite om hva middelmådige, halvfeite løftere (som er meir opptatt av å skrive på forum enn å trene) mener om saken. Så derfor kan dere bare kose dere med den gode samvittigheten, enten han har dopet seg med vilje eller tatt sjangser med tilskudd.

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #145 : 19. september 2007, 10:06 »
Takk til Nuffe og mange andre for at de bidrar til å holde liv og aktivitet i en tråd som omhandler en dopingtatt idrettsutøver.

Si nei til doping i idrett!

Ha en fin høstdag.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #146 : 19. september 2007, 10:28 »
Sjelden jeg leser en tråd med slik interesse!!
For å si det litt stygt (men ærlig) - mange ufattelig pubertale innlegg! Jeg satt lissom lenge og ventet på den siste fra Hr Gilberg som forsåvidt bekreftet alt jeg hadde forventet som foranledning til det jeg altså velger å kalle et pubertalt utbrudd.......

Takk!!

mvh
Øyvind

PS! Kanskje en ide å ta slikt på tomannshånd neste gang Roy - så slipper en lissom å få brettet ut, for all verden, det vi andre ville kalle klart personlige uoverstemmelser. Men som du sier - what goes around, comes around! - og du fikk den tilsynelatende tilbake med full berettiget tyngde......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #147 : 19. september 2007, 10:36 »
 Grin  Herlig lesing! Endelig en artig tråd i forumet igjen!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #148 : 19. september 2007, 10:52 »
Grin  Herlig lesing! Endelig en artig tråd i forumet igjen!

Agree. Selv om tråden har sport av ganske så mye og er full av "pubertale innlegg" som Øyvind så fint kalte det, så har vel de fleste helt sikkert fått vite noe de ikke viste fra før i denne tråden... Wink

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #149 : 19. september 2007, 10:55 »
Honnør til Gilberg for den lange utredningen Smiley



Rørbakken får mye pes fra alle kanter, og er i hardt vær, men han plasserer seg meget høyt, og har vunnet proffstevner hvor ingen blir testet (men muligens han før avreise eller etter hjemkomst). Tipper han bryr seg EKSTREMT lite om hva middelmådige, halvfeite løftere (som er meir opptatt av å skrive på forum enn å trene) mener om saken. Så derfor kan dere bare kose dere med den gode samvittigheten, enten han har dopet seg med vilje eller tatt sjangser med tilskudd.
Personlig så skulle jeg skutt slike folk som deg. Du må være stokk dum rett og slett. Kanskje det er nå jeg skal si "pappaen min er sterkere enn din, så derfor bryr han seg ikke om hva andre sier".
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!