Skrevet av Emne: Håndbakutøver tatt i doping..  (Lest 52408 ganger)

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #150 : 19. september 2007, 11:00 »
Rørbakken får mye pes fra alle kanter, og er i hardt vær, men han plasserer seg meget høyt, og har vunnet proffstevner hvor ingen blir testet (men muligens han før avreise eller etter hjemkomst). Tipper han bryr seg EKSTREMT lite om hva middelmådige, halvfeite løftere (som er meir opptatt av å skrive på forum enn å trene) mener om saken. Så derfor kan dere bare kose dere med den gode samvittigheten, enten han har dopet seg med vilje eller tatt sjangser med tilskudd.

Personlig så skulle jeg skutt slike folk som deg. Du må være stokk dum rett og slett. Kanskje det er nå jeg skal si "pappaen min er sterkere enn din, så derfor bryr han seg ikke om hva andre sier".

...og du mener at Nuffe var usaklig?  :Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #151 : 19. september 2007, 11:02 »
Honnør til Gilberg for den lange utredningen Smiley


Personlig så skulle jeg skutt slike folk som deg. Du må være stokk dum rett og slett. Kanskje det er nå jeg skal si "pappaen min er sterkere enn din, så derfor bryr han seg ikke om hva andre sier".

Det slår meg at dette forumet har sin andel av potensielle drapsmenn/kvinner - hvilket sikkert er helt normalt all den tid vi er del av det til tider relativt sett voldlige samfunnet utenfor også...........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #152 : 19. september 2007, 11:02 »

Personlig så skulle jeg skutt slike folk som deg. Du må være stokk dum rett og slett. Kanskje det er nå jeg skal si "pappaen min er sterkere enn din, så derfor bryr han seg ikke om hva andre sier".

Kan du forklare meg hvorfor Nuffe ikke skal få lov til å si sin mening her? Er Nuffe mindre verdt enn deg fordi hun/han har en annen oppfatning av hva som er riktig og ikke riktig enn deg? Hva om Nuffe faktisk kjenner Rørbakken personlig, hva om han/hun kanskje er en nær venn av ham? Skal han/hun da slå hånda av ham bare fordi han har gjort noe som ikke er akseptert av de fleste andre? Ikke faen om han/hun skal!

Nuffe er like berettiget til å si sin mening her som alle andre, og siden det er slik så er det bare ekstremt tåpelig å komme med kommentarer som det du gjorde!

Forresten; jeg kommer heller ikke til å slå handa av Rørbakken. Jeg kommer til å fortsette å prate med ham når vi treffes, jeg kommer til å fortsette å synes at han er en sympatisk fyr.... skulle jeg også vært skutt?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #153 : 19. september 2007, 11:14 »
Så mye oppstuss for den lille kommentaren.
...og du mener at Nuffe var usaklig?  :Smiley
Neida, er det noen som var usaklig her så var det meg. Klart at Nuffe skal få lov å si hva han mener. Jeg personlig hater slike idiotiske utspill (som jeg altså mener at det er) og syns måten det er skrevet på er gjennomført idiotisk dum.

Det slår meg at dette forumet har sin andel av potensielle drapsmenn/kvinner - hvilket sikkert er helt normalt all den tid vi er del av det til tider relativt sett voldlige samfunnet utenfor også...........
Kan forsikre deg om at jeg er snilt som et lam Smiley

Kan du forklare meg hvorfor Nuffe ikke skal få lov til å si sin mening her? Er Nuffe mindre verdt enn deg fordi hun/han har en annen oppfatning av hva som er riktig og ikke riktig enn deg? Hva om Nuffe faktisk kjenner Rørbakken personlig, hva om han/hun kanskje er en nær venn av ham? Skal han/hun da slå hånda av ham bare fordi han har gjort noe som ikke er akseptert av de fleste andre? Ikke faen om han/hun skal!

Nuffe er like berettiget til å si sin mening her som alle andre, og siden det er slik så er det bare ekstremt tåpelig å komme med kommentarer som det du gjorde!

Forresten; jeg kommer heller ikke til å slå handa av Rørbakken. Jeg kommer til å fortsette å prate med ham når vi treffes, jeg kommer til å fortsette å synes at han er en sympatisk fyr.... skulle jeg også vært skutt?
Det var ikke det jeg sa i det hele tatt. Nuffe skal få lov til å mene akkurat det han vil akkurat som alle andre. Det jeg reagerte på var det jeg mener er en idiotisk holdning og en dum måte å formulere seg på. Pga av det kommer jeg med min mening, som var ganske usaklig (i know).

Ang Rørbakken: Hadde det vært en venn av meg som hadde blitt tatt for doping så hadde jeg så klart ikke kuttet av han hånden. Selv om jeg misliker valget han har tatt, så er det helt andre grunner til hvorfor man er venner med noen. Når du blir venn med noen så ser du på hvilken person du blir venn med, ikke hvilke valg han evnt har tatt gjennom livet eller kommer til å ta. Det får være hans ansvar.
Han burde få lov til å gjøre akkurat de valg han vil ta. Så lenge jeg liker den personen han er, så blir jeg værende venn med han.
Hvilke valg han selv gjør, det får han selv stå for uten min innblanding.

Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget ranur

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #154 : 19. september 2007, 11:17 »
Hvor mangen NM gull har Lars? Vist han blir funnet skylldig, kommer han da till å miste noen av disse? Eller gjelder det bare konkuranser etter han testet positivt?

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #155 : 19. september 2007, 11:22 »
Hvor mangen NM gull har Lars? Vist han blir funnet skylldig, kommer han da till å miste noen av disse? Eller gjelder det bare konkuranser etter han testet positivt?

Tror han har 13? Og, nei, han mister nok ikke noen av disse, ettersom han ikke stilte i NM i år.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #156 : 19. september 2007, 11:38 »
Nei, jeg er prinsippielt ikke enig. Jeg er enig i at alle som trener på en styrkeløftsklubb (eller andre idrettsklubber) bør være med i NSF og NIF, men jeg er prinsippielt imot overformynderi og mener at klubben selv skal kunne bestemme hvem som får trene der eller ikke.
Nå har du plutselig gått over fra å fortelle at jeg kaster stein i glasshus og fortelle om min irriterende dobbeltmoral til å prate om "Dere". Kan du ikke forholde deg til en ting om gangen? Det er mulig du kaller mine treningskildringer i Fasiten eller mine videoklipp på YouTube for profilering av klubben, men jeg kaller det bare treningskildringer og videoklipp. Er det for mye å takle at jeg ønsker å skrive eller filme hva det måtte være, når og hvor jeg vil, samtidig som at jeg mener doping er noe dritt og at spesielt de som jukser i organisert innlegg burde blitt skutt?

Jeg vet hvorfor du ikke er medlem i KK-67. Det er fordi du har laget så mange problemer for deg selv at du så deg nødt til å melde deg ut av klubben.
Er dette dobbeltmoral? Hvis hele KK-67 hadde vært fullt av dopere så hadde jeg nok ikke klart å trene der fordi jeg hadde syntes det hele hadde vært ufordragelig, men det hadde ikke hatt noe med moral å gjøre. Det å trene sammen med dopede utøvere har ingenting med moral å gjøre. Det har med miljø å gjøre. Noen dopere er utrolig selvopptatte og rett og slett hæslige, mens andre dopere er seriøse, målrettede typer. I det hele tatt er dopere også mennesker og selv om jeg misliker sterkt både dop og dopbruk, og jeg har skrevet dikt om at dopere bør dø, så har jeg funnet ut at vennskap har en rot som er dypere enn
hva gjelder de personlige valg mine venner tar. Så når det kommer til det å trene med dopere så er dette noe jeg helst vil unngå, men hvis en treningskompis bruker dop så betyr ikke det at jeg ønsker å kutte treningene med ham utelukkende pga. dét.

En treningskompis er det ham er fordi han bidrar til noe positivt i miljøet, og dette er noe som ikke kan lovprises nok. Hvis treningskompisen uheldigvis bruker doping så må man bare fortsette å ha sine egne holdninger og håpe at disse i lengden smitter over. Det har sannsynligvis en restriktiv funksjon bare å trene med ham og vise at ting er mulig også uten dop. Det er mye verre hvis han kun får trene med likesinnede. Da kan dopingen komme ut av kontroll. Og hvis det er dopere der jeg trener, må jeg gå hjem fra treningen når disse kommer fordi jeg har en dobbeltmoral hvis jeg fortsetter å trene der? Det får da være måte på. Nei, jeg ler når utøvere blir tatt for doping når det er betegnet som juks i den idretten de bedriver. Og hvis det hadde vært dopede utøvere på KK-67 som hadde vært medlem av NIF eller NSF så hadde jeg personlig ringt AntiDoping Norge for å tipse. Først hadde jeg bedt vedkommende om å slutte å trene hos oss og gjort alt jeg kunne for at han ikke engang hadde fortsatt med de ulovlige stoffene. Om han da ikke hadde gjort dette hadde jeg ikke nølt med å tatt kontakt med ADN. Selv ikke om det hadde vært Gud eller Tiller.

Jeg ble i en annen setning spurt om jeg hadde ledd hvis noen på KK-67 hadde blitt tatt i doping. Til det vil jeg svare at hvis denne fyren hadde vært medlem av NSF så hadde jeg ikke ledd. Da hadde jeg ønsket å skutt personen. Jeg hadde vært glad for at han ble tatt, men jeg hadde vært forbannet fordi han hadde sviktet både meg og klubben.
Det er nok flere grunner til at du ikke bør uttale deg Mr.Holte, enn at jeg ikke bør gjøre det.
Først sier du at du ikke har gravd opp noen stridsøks og så er det første du gjør å starte å grave igjen.
Det er ingen tvil om at du er en svært bitter mann kjære Holte. Ikke bare bærer du nag til klubben hvor jeg trener, men du forbinder vår klubbpolicy med meg. Ett vanlig medlem av klubben, som hverken er formann eller er med i styret. Hvis du skal ta meg på noe så må du bruke ting jeg har sagt eller gjort i mot meg - ikke bland inn andres regler, policy eller hva du nå måtte ønske.

Du skriver også forbi deg selv når du nå skriver at du synes det er veldig greit at "KK-67 har ryddet opp i dette" ,altså at medlemmer nå må skrive egen kontrakt for å få trene hos oss, samtidig som du påpeker at dette var sakens kjerne da "vi hadde stridigheter om dette tidligere". Det var jo åpenbart da, og du skriver det svart på hvitt nå, at din agenda som nytt medlem av vår klubb ikke var å stramme inn på hvem som skulle trene hos oss på generelt grunnlag. For du skriver at "du kan takke Espen for at dette skjedde med hans fantastiske utsagn!" og "hadde det ikke skjedd så ville jeg trolig ha vært i KK67 ennå og alle ikke medlemmer kunna ha trent der så mye de orket". Din agenda var å få Espen til å slutte å trene hos oss fordi du hadde personlige konflikter med ham.

På grunn av at du hadde så sterke motforestillinger ovenfor Espen så ville du at Olaf skulle ta parti med deg og kaste ut sin kompis og hjelper (det var få folk på KK og Olaf måtte ha hjelp treningene). Når da Olaf valgte å ikke ta parti overhodet, så tenkte du som du alltid gjør, slik som Bush: "If you're not with us - you're against us!". Fordi Olaf ikke ville kaste ut Espen når du ikke kom overens med ham. Derfor ble du uvenner med Olaf. En mann som gjør alt han kan for å unngå konflikter og er verdens mest uselviske, hyggeligste og sympatiske menneske. Er det noe du ikke tåler så er det hvis folk er uenige med deg
eller ikke tar ditt parti. Da er man plutselig ikke din venn. Og du ønsker gjerne å prøve å vise maktarroganse ved å ta alle midler i bruk. Når du ikke fikk noe gehør for utkastelse av Espen så sendte du brev til forbund og styre for å prøve å motarbeide Olaf sin avgjørelse. Hvis du hadde fått gjennomslag for din tåpelige personlige agenda ovenfor Espen så hadde du nok likevel sett deg nødt til å skifte klubb noe som ble det gledelige resultatet av at du fikk skriftlig negativt svar på din forespørsel til klubben. For det var svært få i klubben som egentlig ønsket å ha deg som medlem i klubben fra starten av pga. din tvilsomme forhistorie og ditt dominante vesen. Og når det første du prøver på som ny medlem er å sjefe rundt og gjøre alt i din makt for å ødelegge for miljøet og kameraderiet i klubben, så må du ikke tro at folk synes så alt for godt om deg.

At alt dette "brøt faktisk opp med flere kameratskap jeg hadde med flere KK67 medlemmer" som du sier, kan du bare takke deg selv for, fordi det er kun fra din side at kameratskapet ble brutt. Etterhvert som du innså at du hadde rotet deg opp i noe du aldri burde startet og du begynte å synke lavere og lavere så skværte du opp med Olaf. Under NM i styrkeløft, på Melhus i mars 2006, så var du en veldig spak mann, uten venner i miljøet, som gjorde alt du kunne for å få oppmerksomheten til både meg og Tiller under oppvarmingen. Det virket som om du hadde klart å bli ett mer reflektert og oppegående menneske av denne saken. At du hadde lært noe - at du alene ikke var annet enn ett menneske. Og nå var du alene. Og etterhvert begynte jeg å få troen på deg, slik at jeg faktisk for bare noen måneder siden la deg til som en venn på Facebook. Hvilket svar fikk jeg på denne forespørselen? "KK67 and their members during our disagreement earlier are NOT my friends any more....." Det er ikke måte på hvor barnslig det går ann å bli. Ingen har gjort deg noe annet enn å være uenig med deg og det gjør at du legger hele verden for hat. Du har noen venner nå, bl.a. i Fræna som er 100% til å stole på, men dine venner kan være sikre på at du ikke er til å stole på. Hva skjer når dine nye venner ikke orker å jatte med deg lengre? 
Jeg har skrevet svar til Oddvar også om akkurat dette, men jeg gjentar: min mening er uavhengig av min klubbs policy og jeg kan være ADNs største rytter/dikter om jeg vil uansett hvor jeg trener. Og "hvorfor ikke si det med engang" i forhold til at det er "ryddet opp i rekkene"? Ja, hvorfor skulle jeg det? KK-67 har ingenting med meg å gjøre foruten at jeg trener der. Det er bare du som blander meg og KK-67 og ønsker å ha meninger om hva jeg skal kunne si eller mene. Når noen anklager meg for å kaste stein i glasshus og preke om dobbeltmoral, så vil jeg såklart ikke gjøre det lett for vedkommende å påvise dette. Selv har jeg koset meg like mye med disse innleggene i denne tråden som jeg koste meg da jeg fikk nyheten om at Lars ble tatt i doping. 
"Tullesak var det, men det var ikke jeg som startet den og det vet du godt." Hehe Smiley Dette er fantastisk lektyre for meg. Ikke bare sier du at det var en tullesak, men du tar den "det var ikke jeg som startet" som vi andre sluttet med på barneskolen. Jeg har forøvrig trent på KK-67 siden april 1998 og har aldri opplevd at ett medlem har meldt seg ut i protest.

Jeg har opplevd krangler blant medlemmer, ja selv nesten drapstrusler fra enkelte psykopater, men vi har vært like gode venner dagen etterpå. Hvorfor var det fredfullt, koselig og trivelig på KK-67 før du meldte deg inn i klubben og så plutselig ble det krig da du meldte deg inn, for så å bli ved det gode gamle når du var utmeldt? Ja, selv om du aldri har vist ditt ansikt på klubben engang. Jeg må si det er veldig merkelig. Du burde la slike gamle saker ligge døde. Hvorfor går du ikke videre med livet og lar all bitterskap ligge? Hadde du vært mere reflektert og klart å se ting mindre ensporet enn du gjør så hadde du innsett at Olaf alltid har vært din venn og at du kun har ødelagt for deg selv. Olaf har aldri behandlet deg dårlig, men han lar seg ikke diktere av maktsyke mennesker. Hvis rettferdigheten alltid seirer til slutt så får jeg håpe du ikke opplever slutten Smiley


Trodde ikke Gilberg hadde noe med KK67og uttale seg med og om....Wink
Tydeligvis har han vært desillusjonert igjen men skrivekrampe!
Du skriver her en masse feil, vrangforestillinger og misforståelser og hvordan kan du uttale deg om meg? Du kjenner meg svært lite: kun gjennom denne saken og det du har fått servert av Espen og evt. Olaf dvs du kun har en side av saken servert..........ta tlf så kan vi snakkes om dette...

De som kjenner meg vet akkurat hvordan jeg er: blir jeg behandlet urettferdig da blir jeg jævlig forbanna! ..og Dere i KK67 behandlet meg urettferdig.
Jeg er også ærlig og sannferdig.
Og lover jeg noe så holder jeg det.
Svikere har jeg ingenting til overs for....
Jeg uttaler meg ikke om noe uten at jeg har god grunn.

Uansett så er jeg ferdig med saken(vært det lenge) og KK67(glad for det) men at klubben nå har ordnet opp i forholdene slik at klubbens policy nå er den samme som jeg etterspurte i sakens gang....det bare MÅ være skjebnes ironi:)

HERLIG!.....and JUSTICE FOR ALL!

Gille: vil du si mere: ta tlf ogg ring meg....avslutter mine innlegg her.







3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #157 : 19. september 2007, 11:41 »
Kikki: Det Nuffe skrev var jo et ganske så godt signalement om at han er kompis med Rørbakken Wink Det virket som surmulende oppgulp fra en som prøver å støtte kameraten sin. Å kalle de som kritiserer Rørbakken for å ha testet positivt for "middelmådige, halvfeite løftere" fremstår som intet annet enn irrelevant, usaklig og barnslig. Han skjøt seg selv i foten med sine formuleringer, og han gjorde Rørbakken en bjørnetjeneste.  

Generelt: Personer kan begå kritikkverdige handlinger og likevel være sympatisk som person. Det er min enkle mening.

PS: Er kjønnet til Nuffe ukjent?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #158 : 19. september 2007, 12:05 »
and JUSTICE FOR ALL!

...Forøvrig et veldig bra album!
En digresjon det der....men jeg er litt nedtrykkt i dag, og da synes jeg at det var godt å bli minnet på at jeg kanskje skal dra hjem og lytte til litt musikk for å komme litt ovapå igjen. Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #159 : 19. september 2007, 12:35 »
Nuffe har ikke sagt at doping er bra. Rørbakken burde melde seg ut av nif, dersom han brukte med vilje, siden han plasserte seg og vann proffstevner. Nuffe har forresten barn selv, og Nuffe ville aldri sendt barna sine til småfeite løftere i kondomdrakt, er ikke akkurat noen sunne forbilder de heller. Sterk i 3 øvelser, ofte svak i alt annet, fettprosent på 70.. er det noen sunne forbilder for barn å se opp til? At EN er tatt i den idretten, betyr ikke at denne idretten er verre enn andre. Dessuten er det ikke alle som konkurreer for å være forbilder, de vil kanskje bare se hvor langt de kan nå.


Utlogget Zuul

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #160 : 19. september 2007, 12:39 »
Jeg kjenner faktisk flere som konkurrerer i styrkeløft som har mageruter, og ingen som har over 30 i fettprosent. Må vere en ren tilfeldighet

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #161 : 19. september 2007, 12:43 »
Jeg kjenner faktisk flere som konkurrerer i styrkeløft som har mageruter, og ingen som har over 30 i fettprosent. Må vere en ren tilfeldighet

Er vel nok av de som har fettprosent på over 30, men hva så lissom.
En styrkeløfter jeg kjenner har sikkert godt over 30%, men er gråsterk, og det er i grunn alt som teller for min del Smiley Sånn ellers er han bare hyggelige Knut - en kropp er en kropp, et menneske er et menneske! Smiley

Ø

PS! Om du leser dette Knut, så beklager jeg sterkt at jeg anslår fettprosenten din for all verden, men det var for eksemplets skyld serru.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Zuul

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #162 : 19. september 2007, 12:48 »
Tenkte på av de styrkeløfterene jeg kjenner da Wink

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #163 : 19. september 2007, 12:54 »
Nuffe har ikke sagt at doping er bra. Rørbakken burde melde seg ut av nif, dersom han brukte med vilje, siden han plasserte seg og vann proffstevner. Nuffe har forresten barn selv, og Nuffe ville aldri sendt barna sine til småfeite løftere i kondomdrakt, er ikke akkurat noen sunne forbilder de heller. Sterk i 3 øvelser, ofte svak i alt annet, fettprosent på 70.. er det noen sunne forbilder for barn å se opp til? At EN er tatt i den idretten, betyr ikke at denne idretten er verre enn andre. Dessuten er det ikke alle som konkurreer for å være forbilder, de vil kanskje bare se hvor langt de kan nå.


En styrkeløfter med fettprosent på 70 er bedre forbilde enn en som doper seg. Denne styrkeløfteren brenner virkelig for det han holder på med, og har så stor respekt for sin egen idrett at han ikke vil ødelegge den ved å dope seg. Han har så stor respekt for seg selv at han vil gjøre det beste han kan utifra den kroppen han har, og ikke utifra hvilke legemidler han kan klare å skaffe seg.

DET ser jeg opp til, og det håper jeg andre også ser opp til.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #164 : 19. september 2007, 13:00 »
Tenkte på av de styrkeløfterene jeg kjenner da Wink

Kjære deg Zuulroy! Vet jeg er litt overbærende nå, men du ser; jeg har en del venner fra vest..... Alle like trivelige, så det er sagt!
En skal jo aldri sette merkelapper på folk, men sparsommelighet er en som fort kommer en i hug når en tenker på vestlendinger. Altså - spinke og spare på penger lissom! Hvilket igjen betyr mindre penger brukt på unødig mat - hvilket igjen kan medføre fettprosent på under 30.

Tror faktisk du vil kunne finne den samme trenden dersom en så på styrkeløftere fra Hallingdal og Sigdal også.
Og apropo vest -  Sunnmøre - ja vi kjenner alle vær kjæres Listefyll........nuff said!

Kan sammenhengen være så enkelt som dette?


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!