Skrevet av Emne: -  (Lest 28282 ganger)

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493

-

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Håper det går bedre med deg med tiden mann. Har selv opplevd utroskap og dritt, og det suger! Uansett hva du bestemmer deg for å gjøre, så gjør er det nok ingen andre enn deg som til syvende og sist bestemmer det. Men jeg kan garantere deg at, dersom du gjør noe dritt for å ta igjen på henne, kan du i beste(?) fall gjøre henne lei seg, men slik som du skriver om følelsene dine til henne, kan jeg garantere deg at det ikke gjør stort for deg.

Er enig med flere av de andre som skriver i retning av at du må være bedre enn henne. hold deg på avstand fra henne, ikke ta kontakt, det vil garantert få deg til å føle deg bedre til slutt!

Mitt råd i alle fall!

Og bruk treningen som motivasjon! Tren oftere, og kom deg i form. Passèr denne jenta her, kom deg i din livs form, finn deg ei søt jente og send julekort til eksen din! Kiss

best of luck
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Ekren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

  • trekuk
Trening dreper bitterheten, og savnet.
17 år, 70kg.
Benk: 100kg
Knebøy: 5x100
Mark: 5x100

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493

-

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Endelig en gladnyhet i denne tråden Cheesy
Folkens, jeg ser lyset. Ting begynner å bli bedre. Jeg har fremdeles en lang vei å gå, men nå ser jeg at dette kommer til å gå bra. Jeg kommer til å klare dette.
Søvnproblemene begynner stadig å bedre seg. I natt klarte jeg å sove 6 timer. Noe som er ny rekord siden 27 august. I tillegg til dette så har jeg også begynt å klare å komme tilbake i studiet. Men jeg har fremdeles mye å ta igjen, å nå er det snart bare en måned igjen til eksamen. Men jeg har på følelsen av at det skal gå bra.
Å dagens høydepunkt var treningen. Jeg hadde i dag min beste treningsøkt på flere måneder. (her kan du se treningen).

Et par råd fra meg til folk som havner i lignende situasjon som min
Dette er første gang, og forhåpentligvis siste gang, jeg har hatt en så alvorlig depresjon som jeg har hatt nå. Å den er ennå ikke over, selv om ting begynner å ordne seg. Jeg har fått en del hjelp her på forumet og jeg takker for det Smiley
Jeg har prøvd ut mange av rådene her, mange som fungerte, men også en del som ikke var så bra Wink. Her er mine råd til de som havner i en lignende situasjon som min (jeg unner ingen det, det har vert et helvette)
- Det beste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp, dette går ikke over på en dag
- Ikke begrav deg i sorgen, ikke dyrk sorgen
- Tilbring mye tid med familie og venner
- Snakk med folk om situasjonen din
- Ta tak i det positive i livet ditt, gjør ting du liker, for eksempel trening
- Ikke gjør noe du vil angre på, for eksempel i mitt tilfelle: jeg kranglet å sjelte ut eksen min, dette har jeg bare angret på i ettertid, og det har gjort ting en del vanskeligere for meg. Jeg vet nå at det er eksen min som vil angre, å det hadde derfor ikke vert nødvendig å være slem mot henne. Det gjør meg kanskje glad der og da, men etterpå gjør det bare ting verre for meg.
- Ikke gi opp, uansett, det kommer til å gå bedre


Jeg skal fortsette å skrive små oppdateringer i denne tråden. Jeg har fremdeles en lang veg å gå.
Tusen takk for all støtten, det har hjulpet mer enn dere aner  I Love You


 Thumbsup
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Bra dette! Stå på!

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

I Love You
 2

 biggrin
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Nå har jeg ikke orka lese hele tråden men jeg det kommer frem mye lurt her (og mye u-lurt)

likte han som sa: du er bedre enn henne og du kommer sterkere ut av det:)
veldig veldig enig!

Også enig med d.ruben og obey Tongue jeg hadde rundp*** så mange hu kjente fortest mulig.
Folk kan gjerne protestere så mye de vil men fortsatt det jeg ville gjort om jeg fikk sjangsen.

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493

-

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493

-

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Gikk 40 timer uten søvn den dagen.

Imponerende!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget sola

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 126

Problemet er at dersom jeg treffer han i nær fremtid, vil jeg sannsynligvis gjøre noe jeg kommer til å angre på. Jeg er ingen voldelig person, men om jeg skal være helt ærlig med meg selv så er det å knuse trynet hans en ganske aktuell tanke hos meg. Desverre. Å jeg skulle ønske det ikke var slik.


Prøv å tenke at hvis du gjør noe dumt med han, så er det dessverre bare deg selv det går utover til syvende og sist.. Det er vel ikke verdt at en sånn liten idiot skal være årsaken til at du i verste fall får en legems-sak på rullebladet? Jeg vil tro at denne personen du er sinna på egentlig ikke er verdt å kaste bort en kalori på, null verdt med andre ord..

En ting til.. Du vil sikkert ikke like at jeg kommenterer det, men uansett; det er dama som har vært utro, ikke han som har lurt henne til å gjøre noe hun ikke ville... Med god grunn, vær forbanna for at hun har lurt deg, men ikke gjør noe som går utover deg selv. Vær glad for at du har kommet deg videre og ikke er på "sånne folk" sitt nivå...

Lykke til videre, stå på med treninga!!  Smiley
Alt man vil får man til! ...bare man vil nok..

Oslo GP 2007, AF: 1.pl
Loaded cup 2007, BF: 2.pl
Oslo GP 2008, BF: 1.pl
Loaded cup 2008, BF: ??
NM 2010 CBBW: 1.pl
Nordisk 2010 CBBW: 1.pl

SPONSET AV
www.fitnessplanet.no
www.magshop.no
www.proaktivhelse.no
www.purostylistene.no
Salong diva

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Utrolig enig med vår lille solstråle. Vold løser definitivt ikke sårede følelser! Andres dumheter av den sorten der er definitivt ikke grunn god nok til å ødelegge for seg selv og sin egen selvrespekt.

Du kommer dessverre sikkert til å oppleve flere og kanskje verre ubehagelige ting i løpet livet, så du får ta dette som en liten leksjon i noen av livets mindre trivelige utfall. Du er ung og kommer garanter over dette raskere enn du tror. Depp deg ferdig - hev hodet - og gå videre!

Øyvind

PS! Forutsetter selvfølgelig her at det du omtaler som exen ikke var exen når hun fant seg med en annen..


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sorry, men det er eksen din som har vært en idiot og ikke han fyren.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Helt enig med resten her! Ikke vær sur på gutten, det er dama di som brøt tilliten du hadde til henne. Du må bare, når du klarer det, heve deg over henne. Den dagen du virkelig er over henne, kommer du til å se klart at det var henne som tabba seg ut i forholdet.

Godt du har det bedre nå! Smiley Lykke til Cheesy
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!