Skrevet av Emne: -  (Lest 28197 ganger)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Halo Razz. Skjønte det slik at det er litt frem og tilbake med hele situasjonen, og akkurat slik er det for meg og. Har hatt kjærlighetssorg i omtrent 3-4 månder nå, og det er skikkelig frustrerende at det går frem og tilbake hele tiden. Du tror det går mye bedre, men plutselig har du en dårlig periode igjen, og du føler kanskje du er helt tilbake der du startet. Det er en prosess som krever tid, helt klart. Men til slutt er alle følelsene borte, og du kjenner det godt inni deg når du endelig er over henne- men det er lett å håpe litt for tidlig. Dette er min erfaring fra den perioden jeg jobbet med å komme over eksen min første gang, altså etter bruddet.

For en måndes tid siden var jeg nesten helt over henne, men dum som jeg var tok jeg kontakt ettersom jeg følte meg sterk nok, og var sammen med henne noen dager, som en venn. Selvom vi pratet om situasjonen, og jeg forklarte henne hvordan jeg følte. Men plutselig begynte savnet igjen og jeg falt tilbake what

Nå har jeg fått et klart svar, det er uaktuelt at vi blir sammen igjen. det såret som faen, for å si det på en pen måte- selvom jeg egentlig innerst inne viste det ville bli svaret nesten hele tiden. Men det er noe med det å leve med et lite håp..Det gjør jeg ikke lenger nå. Så nå er det for min del kun en vei å gå, nå er det på tide å komme seg videre. Jeg drar inn i marinen i januar og håper for guds skyld dette vil hjelpe meg. Det tror jeg ihvertfal selv. Komme seg vekk fra alt her hjemme og bare gjøre noe helt nytt.

Jeg er veldig, veldig "ensom" for tiden og har skikkelig lyst på kjæreste. Men hvem vil vel ha en person som ikke har selvtilliten på topp liksom.. tror det er ganske dødfødt å sjekke opp damer når man ikke er lykkelig med seg selv. Uansett dårlig timing mtp militæret, så det får vel bare vente. Håper jeg dimmer om et år med livsgnisten tilbake, for jeg savner mine glade dager. Ser lite til dem for tiden.........  Sad
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!

- Ta tak i det positive i livet ditt, gjør ting du liker, for eksempel trening



Word! Prøv så godt du kan å sysle med noe annet enn sorgen/problemene. Det funker alltid fett:D
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493

-

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Du bør ta tak i tankene dine og deg selv. Hvis du tror du kommer gjøre noe dumt, ja da må du ta tak i deg selv og få litt innsikt i saker og ting. Du skal ikke gjøre noe dumt, det er i så fall en veldig svak handling. Du må skaffe deg kontroll over deg selv. Er det tungt, ja. Er det nødvendig, ja.
En person som ikke har kontroll over sitt eget sitt er utrolig lite sjarmerende.

Jeg syns du skal låne deg en bok om psykologi og hvordan selv behandle aggresjon i dine tanker. Dette kan du nok finne på internett også. Lykke til.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Treningen hjelper selvfølgelig, men det har gått så dårlig i det siste på grunn av søvnproblemene.
Vurderer og begynne å trene no kampsport eller noe etter jul. Jeg har aldri trent noen form for kampsport før, jeg er 19 år og er ikke myk i det hele tatt. Noen som har noen tips? Eventuelle andre ting hvor jeg kan få ut litt aggresjon.

boxing Smiley
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

Hadde vært interessant å lese om hvordan det går med deg nå.

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493


Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Velkommen  til Bergen håper du koser deg og det er bra og se at du har kommet deg på beina!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

halo gutten! Smiley hyggelig å lese at ting gikk bra allerede i februar! regner med at alt fortsatt går fint?
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493


Utlogget rubie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

  • f
Dette skjedde meg for 2 måneder siden faktisk! jeg og dama var sammen i 10 måneder og en dag. Hun gjorde det slutt pga at hun ikke hadde tid til noe annet enn meg lengre, var seriøst det verste som hadde hendt meg, så må si at jeg føler virkelig med deg!

Det jeg gjorde, jeg starta å trene, å samme dagen det ble slutt så stakk jeg til den beste kompisen jeg hadde å prata ut om det, å jeg lover deg at sorgen er over på noen uker, det er såå utrolug herlig å ikke tenke ned på det, selv enda vil jeg ha henne tilbake, men ser ikke på situasjonen som noe å være lei seg for,(derfor jeg registrerte meg her, starta å trene for litt siden)

så bare fortsett med det, tren, finne på noe med kompiser så mye som mulig, gjem tanken, ikke tenk på det, det er det beste rådet du kan få!


Lykke til!

mvh
ruben

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!