Skrevet av Emne: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring  (Lest 2577 ganger)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #15 : 07. oktober 2007, 16:33 »
Smerteelskende "næææh" burde kanskje vurdere å skrive signaturen sin korrekt.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #16 : 07. oktober 2007, 16:36 »
Smerteelskende "næææh" burde kanskje vurdere å skrive signaturen sin korrekt.

næææh
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #17 : 07. oktober 2007, 16:51 »
Han gjorde ikke rett, og at folk her inne våger å påstå det vitner om ren idioti. Han hadde god grunn til å være forbanna, han hadde god grunn til å ønske å påføre guttene den skaden de hadde påført han og hans familie. Men uansett hvor forståelig hans handling var, var det en irrasjonell handling, og det er rimelig trist at folk støtter det han gjorde.

Det trenger ikke være så svart/hvitt at han enten er en ond jævel eller en engel. Han var forbanna, og det er ikke vanskelig å forstå at han gjorde det han gjorde. Men å påstå at det var riktig, eller å støtte det han gjorde er rimelig jævlig det også.

I dette tilfellet er vel "redsel" et mere passende ord enn "forbanna".
Det står ingenting om hvordan faren og ungdomsgjengen ser ut i form av kroppsbygning m.m.
Kanskje har faren aldri hatt denne interessen av å gå til fysisk konfrontasjon noe som denne guttegjengen tydeligvis har gjort siden de var bittesmå.
Jeg vil tro de fleste menn hadde gjort noe lignende i en slik situasjon pga. fysiske og psykiske belastninger dette medfører. Han har en familie som i denne situasjonen er så og si hjepesløse mot 5 - 6 ungdommer bevæpnet med kjepper. Hvem vil ikke beskytte familien sin? Man er matkesløs i denne situasjonen.
Å ringe politiet er lurt, men i dette tilfellet hadde de uansett kommet for sent til å redde noen som helst. Det var familien eller guttegjengen.
Det er litt synd med gutten som døde, da han så og si ikke har startet på livet ennda og med så mye naivitet og lite livserfaring vet de faktisk ikke konsekvensen av det de holder på med i den alderen desverre.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #18 : 07. oktober 2007, 17:27 »
vil bare legge til en ting ang. mine uttalelser i denne debatten.


jeg har selv opplevd å blir trakasert og mobbet over lengre tid. helt nøyaktig 8 år. ergo klarer jeg ikke å ha et "nøytralt" synspunkt på dette, som de fleste som ikke har opplevd det samme kan. det er noe folk ikke kan oppfatte, hvordan det er å ikke kunne være med andre enn familien uten å bli trakasert. å når jeg hører om episoder som dette koker det i meg, fordi jeg vet hvordan det føles å hvordan man tenker. man har bare lyst til å hente hagla å ta plageåndene av dage, kun for å få slutt på smerten og lidelsene. noe denne faren gjorde, for sin egen og ikke minst familiens sikkerhet.

kanskje ikke det smarteste valget, men sånn gikk det nå.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #19 : 07. oktober 2007, 19:09 »
De som sier familiefaren ikke handlet riktig, har umulig opplevet mobbing og trakassering selv.

At politiet ikke tar ting seriøst er overhodet ikke noe nytt.

Etter at jeg flyttet fra vestlandet til hovedstaden er min respekt for politiet borte.

Hilsen Mr.Trening.

Utlogget stw

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #20 : 07. oktober 2007, 19:23 »
Å forsvare drap er vrient, selv ikke i denne situasjonen. Men på den andre siden det står ingenting om han gikk ut for å drepe, eller om tanken var skremmeskudd, evt skudd for å skade og ikke drepe osv.
Så derfor er det jo bare å diskutere videre... men jeg gjetter på at det er ganske mange sider av saken vi ikke vet, så det blir snevert å si at det er greit å drepe guttunger som mobber.
MEN, straff det skulle de faen meg hatt uansett om de er under kriminell lavalder eller ei. Gjerne fysisk straff for min del. Selv om det kunne vært andre måter å straffe de på, som gjør at de "sliter" en del i de neste 10 år av sitt liv...

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: - Familiefar (50) skjøt og drepte 15-åring
« #21 : 07. oktober 2007, 19:26 »
å drepe noen er aldri greit. men man får se omstendighetene omkring hendelsen også. det er nok flere forhold som spiller inn.

uansett har ikke ungdommer noe ute å gjøre om natten, og politiet virker her ikke å ha gjort sitt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!