Skrevet av Emne: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?  (Lest 2195 ganger)

Utlogget Lastinline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 440
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 440

Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« : 07. oktober 2007, 18:49 »
Selv trener jeg for å klare det umulige, husker den gangen da jeg startet å trene vekter hvor jeg knapt klarte 70 i benk og 100 da var det store magiske tallet og jeg tenkte jeg aldrig kom til å klare det men vips så var jeg der lissom!! var da i lykkerus flere dager etterpå og var stolt som stor hanen selv, hehe;)

Skjønte fort at det ikke bare var benk det var morro å bli sterk i, men at de 3 andre baseøvelsen var like viktig og morro som benk!!

Skal ikke stikke under en stol at jeg også trener for å kunne ta igjen om noe skulle skje på en fest eller en helt vanlig hverdag ikke bare for meg selv men også for andre, leste akkuratt om en 16 åring som var blitt rundbanket til døde av en hel gjeng i sverige på sin egen bursdags fest... blir helt fra meg og skulle så inderlig ønsket å vært der for å hjelpe den stakkaren!!! hadde en ganske så svak(mener da svak både fysisk og psykisk) kamerat engang som stadig ble mobbet og slått på hvor jeg alltid måtte forsvare han og hjelpe han ut av vanskelige situasjoner, han hang seg selv for noen år siden og jeg savner han like mye den dag idag som da jeg fikk den triste nyheten!! er selv og kommer aldrig til å bli glad i å sloss og er aldrig den som starter, men nøler ikke viss noen trenger hjelp eller om jeg selv blir angrepet..

Dette var noen meninger og tanker fra meg kanskje noen vil kalle det barnslig og skrive om ett slikt tema som det siste jeg nevnte, men var kun noe jeg hadde på hjertet å bare måtte skrive det!!
Gutt 21 år
Mark: 240kg
Knebøy: 220kg
Benk: 160kgX5 100kgX25

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #1 : 08. oktober 2007, 00:43 »
Anser det ikke som barsnlig, jeg. Vi har alle våre grunner for både det ene og det andre her i livet...
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #2 : 08. oktober 2007, 01:09 »
Trener for den gode berusende følelsen - uansett om det er en tung 1RM, eller en 30-repper. Og har stadig målsetninger om å bli sterkere. Vil bli stå sterk at jeg kan gå inn på et hvilket som helst gym, og løfte vekter som er lette for meg, men for tunge for alle de andre! Smiley

Utlogget Bluelagos

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Gått åt de!
Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #3 : 08. oktober 2007, 01:19 »
Jeg trener fordi jeg liker og se kroppen min bli formet.Og fordi at jeg vil bli sterk.Og bli respektert;)
Vekt    : 80Kg               
Lengde: 184Cm
Alder   : 17År

Benkpress - 100kg                         
Markløft - 150Kg
Knebøy - Prøve snart
MilitærPress: 65Kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59648.0

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=63282.0

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #4 : 08. oktober 2007, 01:28 »
Det er endel grunner for at jeg trener
 
1. For å ha en sunn kropp. Og ha en aldri så liten fordel i hverdagslige formål.
2. For å ha en kropp som jentene liker^^
3. Som du sa, med å forsvare meg selv og andre.
4. Fordi jeg synes det er rett og slett morsomt å trene og oppnå resulteter i form av økning av vekter og se meg selv i speilet.
5. Det er sosialt når det er venner som deler samme inntressen.

Alle disse 5 tingene er grunnene til at jeg trener. De grunnene er faktisk veldig viktige for meg og selvtilliten min. Jeg føler meg bedre på flere områder når jeg begynnte å trene. Jeg føler meg mer opplagt, sterkere i alle formål. Alt går lettere. Og selvtilliten har blitt MYE bedre. Så akkuart nå er trening på lik linje  hvis ikke OVER mange andre ting. MEN skolen går først uansett.

Mvh KjQrsvik
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #5 : 08. oktober 2007, 01:32 »
Jeg trener utelukkende for å bli størst, sterkest og best i styrkeløft!
Ah, ingenting som slår følelsen av å sette seg ned med over 250kg på ryggen og presse det opp igjen og høre jubel,klapping og se 2-3 hvite lys på tavlen. Trening er gøy, jo tyngre jo bedre.
Non Plus Ultra

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #6 : 08. oktober 2007, 01:35 »
Trener jo for å bli sterk. Målet nå er vel så sterk som mulig på 76kg. Er litt svak nå på 70.
Skal bli en habil thaibokser i løpet av tiden.

Deprimerende å slite med 60kg i knebøy etter 6 år med 'seriøs' trening. Sykdom og skader er teit.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #7 : 08. oktober 2007, 11:09 »
Være litt føre var og passe på at jeg er akkurat passe MILFsk når den tid kommer.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #8 : 08. oktober 2007, 11:24 »
MMA; fordi det er digg, og smart med selvforsvar. Dessuten er det morsomt å se reaksjone til gutta når jeg sier at jeg trener mma, spesielt her jeg bor nå; east texas.. det er heller litt sexist her!
Vekter; skal endelig starte på gymmet her den uka her, trener vekter for å bli sterk og for å få en bra kropp. Også alt det der med bedre helse, overskudd og alt det der! Smiley

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #9 : 08. oktober 2007, 11:27 »
hadde kjempe liten selvtillit før jeg begynte å trene, siden jeg var tynn og veldig lav. etter jeg begynte å trene å spise masse mer mat, har jeg utviklet meg mye, å det gir meg bedre selvtillit Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #10 : 08. oktober 2007, 11:32 »
hadde kjempe liten selvtillit før jeg begynte å trene, siden jeg var tynn og veldig lav. etter jeg begynte å trene å spise masse mer mat, har jeg utviklet meg mye, å det gir meg bedre selvtillit Smiley
Japp, det er jaggu sant! Trening gir selvtillit boost. Det glemte jeg å legge til

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #11 : 08. oktober 2007, 11:35 »
trener for selvtillit, mer masse, sunnere og bedre kropp, og for kanskje å stille i konk om ikke mangen åra.. Smile
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #12 : 08. oktober 2007, 11:49 »
Ingenting er som å våkne opp på morgenen, se seg i speilet å se at du har vokst muskelmessig.
Følelsen du får omtrent hver eneste gang du trener; når du høyner i en eller annen øvelse, stadig går mot nye høyder, og du ser at alt går den rette veien, utseende messig og styrkemessig.
Når jeg begynte i april klarte jeg ikke å løfte 40kg i benken en gang, første gang jeg prøvde markløft trente
jeg med 40kg, 3-5 uker etter makset jeg på 100kg. I sommer makset jeg på 60kg i knebøy, dette var 90grader, nå (med dype knebøy) repper jeg på på noe med 70, og kjørte 5x10 på 62,5.


- Lære seg nye og gøyale øvelser er også enormt spennende og kjekt, og da øker man jo så fort også!
Men til slutt og ikke minst, å få den deilige følelsen man får når man trener - ikke bare pumpen, men den (gledende) berusende følelsen!
66 - 82 @ -69kg

Utlogget TottoRosland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 136

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #13 : 08. oktober 2007, 12:13 »
Etter hva jeg har lært på skolen så lever vi kun en gang   Huh
Jeg akter ikke å kaste bort tiden ved å være halvfornøyd med kroppen min, sitte på sofaen å se en eller annen muskelkjempe på tv og tenke slik skulle jeg ønske jeg og så ut.
Jeg trener for å tilfredstille meg selv og mitt behov med håp og tro på at endag vil jeg nå målet mitt.
Kanskje engang, når jeg føler at jeg selv ser bra ut så snakkes vi på scenen biggrin
Norgesmester Classic Bodybuilding +180cm 2011

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvorfor trener akkuratt du og hva trener du for?
« #14 : 08. oktober 2007, 14:06 »
TRENER FOR Å BANKE FOLK MED BARE LEGGER ELLR BARE BISEPS OG DRA DAMER HJAHAA.HAHA.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!