Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116334 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #75 : 15. september 2008, 13:13 »
Det skal jeg øve på i morgen  Grin Har lastet ned en haug med snutter hvor James trener, han kan MANGE triks som er sinnsykt tøffe. Glad jeg bare er 34,1/2 år og har fremtiden foran meg.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #76 : 15. september 2008, 22:46 »
Mandag 150908
Bøy:
5x20
5x60
8x100
8x120
3x130
5x130
Benk:
5x20
8x60
8x80
8x90
5x100
Stangroing bredt overgrep
5x20
8x60
8x80
8x90
Stangrulle:
8xkropp
8xkropp
5xkropp +10kg


Deilig trening. Grin  Fint å kjøre 8-ere for å få variasjon. Planlegger å kjøre enda fler repper fremover tror det er gunstig for cross. Bøy var uten belte, det blir en regel i fortsettelsen. Bøyen var selvsagt veldig lett, men merker at coremusklene er det svake punktet når reppene øker. Derfor; ikke mer belte. Stangroing ble tatt med lillefingrene ved ringene på eleikostangen. Det var en ny opplevelse og kjentes godt i ryggen, mer av det. Fantastisk at selv ørsmå justeringer i øvelsene kan gjøre at treningen føles ny og spennende.

Pt-en vi vil ha instruksjoner i rykk og støt fra var syk i dag, så det må vi komme tilbake til.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #77 : 16. september 2008, 00:22 »
Tøying:
 45min med strekk.
program: http://www.racerxvt.com/virtual_trainer/off_days_stretch.html 


Trenger helt klart og bli mykere. Har bestemt meg for prøve dette programmet. Tok tre omganger med 20sec strekk i hver øvelse. Tilsammen ble det 45 min tøying. stoppet klokken når jeg sjekket programmet, så tiden er effektiv tøying. Syntes det var litt lenge, men det kjentes ut som såpass måtte til. Kanskje jeg skal dele opp programmet i to, og kjøre en tøye splitt. Må innarbeide gode vaner, men kommer nok aldri til å tøye 45min hver dag.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #78 : 16. september 2008, 00:39 »
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #79 : 16. september 2008, 00:59 »
 Shocked rofl
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #80 : 16. september 2008, 21:48 »
Tirsdag 160908
Motocross 3x10-15min


Liten kose økt. Fikk ikke kjøre på sotra da det var lukket trening for unge lovende cross-striler. Ble utrolig skuffet. Når jeg ikke får kjøre føler jeg meg som en 10åring som ikke får presang på julaften. Embarrassed Kom seg etter jeg hadde kommet til Os og fikk kjørt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #81 : 17. september 2008, 20:29 »
Onsdag 170908
Mark:
5x60
5x100
5x120
5x130
Frontbøy:
5x20
5x60
5x70
Chins:
2x5xfeitogtungkropp
Skråbenk med manualer
2x5x2x28
8x22
Romaskin:
litt tull og tøys ca 10min


Lett kose økt. Skal ikke slite meg ut på noe så helst slags måte før helgen.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #82 : 17. september 2008, 22:47 »
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #83 : 18. september 2008, 17:34 »
Damer?
Tror jeg ville fått problemer med Vektertorget om jeg hadde tullet og tøyset med damer på romaskinene.
Dessuten er jeg gift. Vet ikke om du husker, ca to mnd siden, jeg ba deg holde en ring en stund. Vi sto foran en veldig formell fyr. Jeg, du, damen min og veninnen hennes. Du skulle gi meg ringen når vi fikk signal om det. Husker du?
Det fyren sa var at etter dette ble det ingen tulling og tøysing med damer mer. Hvertfall ikke i offentligheten. Tror jeg, han snakket jo italiensk.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #84 : 22. september 2008, 15:23 »
oppdatering?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #85 : 22. september 2008, 21:11 »
Søndag 210908
Motocrossløp  Grin
Elgane motocrossbane
10min trening
5min tids kvalifisering
2 x 15min + 2 runder løp


Tøffeste banen jeg noengang har kjørt på. Veldig mange kjempestore og skumle hopp. Steppuphopp, dobbelhopp, trippelhopp og platåhopp. Slike hopp har jeg ikke sett noe til de siste ti årene. I mellomtiden har det dukket opp noen mentale sperrer mot å holde ca 100km/t mot ett hopp jeg må komme over, eller gå på en kjempe smell. Det var også lange strekk og til tider svært høye hastigheter.

10 min trening på slike forhold er på ingen måte nok for en gammel mann på en slik bane. Fikk 11 beste kvallifiserings runde av 15.

Første løpet gikk jeg ut så fort jeg klarte og havnet midt i feltet etter starten. Etter ca en runde havnet jeg der jeg hørte hjemme, alle de gode var foran meg, de skikkelig dårlige var bak. Hadde god luke både til de foran og de bak. 10 min ut i dette heatet var det slutt på kreftene. Siden jeg ikke turde (forferdelig å innrømme dette) å hoppe hoppene får jeg aldri vilt hendene, og jeg lander ofte veldig hardt. Dette tapper enormt med krefter. Når det var to runder igjen gjorde jeg en taktisk tabbe. Jeg ble tatt igjen av det jeg trodde var tre stykker som hadde kjørt en runde mer enn meg. slapp to forbi og ga plass til den tredje som jeg trodde var en klubb kamerat. Plutselig kom det forbi to stykker som viste seg å være de som lå bak meg what Heldigvis gikk de på trynet to svinger før mål så jeg tapte ikke noe på det. Kom på 11 plass.

Før andre løpet hadde jeg lært et par ting. Kjørte litt smartere spor uten så mye humper og fant meg ett fint tempo allerede etter en runde. Da varte kreftene mye lengre. Havnet igjen med god luke både foran og bak, og kjørte inn til 10 plass.

Dette var mitt første løp på over 10 år. Fikk masse god erfaring å ta med inn i 2009 sesongen, og det var målet med reisen. Det var helt enormt gøy å oppleve løps atmosfæren. Masse glade mennesker som gjør det de liker best. Fire ulike klasser ble kjørt om søndagen og like mange dagen før. Kjørere fra under 10 år, til over 60. Folk som hevder seg i norges eliten, til mosjonister som meg. Breddeidrett på sitt beste, Fantastisk!!!

Til våren stiller jeg med mye mer utholdenhet. Da er målet å komme over hoppene og havne på ca femte plass.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #86 : 22. september 2008, 21:19 »
Mandag 220908
Bøy:
5x20
5x60
10x100
10x120
8x130
Benk:
5x20
5x60
10x80
8x90
7x100
Stangroing:
5x20
10x50
10x60
10x70
Rotatorøvelse
3x10xnoen plater i ett stativ
Gjorde noen skulder øvelser med 10kg manualer til slutt


Fin liten økt. Var full av gangsperr etter søndag, men det gikk ikke ut over treningen. Skal jobbe meg oppover på antall repper i baseløftene. Trenger mye mer muskelutholdenhet. Alt var fett!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #87 : 22. september 2008, 21:20 »
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #88 : 22. september 2008, 22:04 »
Fornøyd!

Mer filmings må til. Du må prøve å bli bedre på det som james e konge på. Hvertfall fortsette å se løpene hans. Gjerne i reprise.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #89 : 22. september 2008, 23:56 »
Fornøyd!

Mer filmings må til. Du må prøve å bli bedre på det som james e konge på. Hvertfall fortsette å se løpene hans. Gjerne i reprise.
Det filmes på de fleste treningene. Vinterens prosjekt blir å bli flinkere på James spesialiteter, og kondis selvsagt. Ser på James filmer hele tiden, og forestiller meg at jeg kjører som ham. Mental trening Smiley
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!