Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116515 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #90 : 23. september 2008, 21:35 »
Tirsdag 230908
Løvstakken:
Skogen: 9,19
Pause:6 min
Helt opp: 43 min
Tot tur 1t 30 min


Etappen gjennom skogen var solid pers fra 9,40. Dette strekket har jeg gått mye i vinter, på mye dårligere tider. Etter dette måtte jeg vente på min kone. Resten av turen var en kose tur sammen med henne. Planen fram til våren er å veksle mellom denne turen, Stoltzen og romaskin. Dette skal føre til enorm kondis og gjøre meg til en vinner i motocross :Smiley Tror jeg.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal bli sterk.
« #91 : 24. september 2008, 08:32 »
Jeg klarte Løvstakken opp og ned på 1t 30 min tidlig i sommer, så da burde en liten O2-snapper som deg kunne spare inn en halvtime.  Grin

Den første biten fra der asfalten slutter og til det flater ut er ganske brutal om man går fort nok. Jeg var svimmel fra midt i bakken til jeg var nesten på toppen selv om jeg bare så ned og sutret hele veien.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #92 : 24. september 2008, 09:47 »
Jeg klarte Løvstakken opp og ned på 1t 30 min tidlig i sommer, så da burde en liten O2-snapper som deg kunne spare inn en halvtime.  Grin

Den første biten fra der asfalten slutter og til det flater ut er ganske brutal om man går fort nok. Jeg var svimmel fra midt i bakken til jeg var nesten på toppen selv om jeg bare så ned og sutret hele veien.  :Smiley

Skal nok klare å knipe inn en halvtime viss jeg kutter ut koneventing og romantisk samtale på toppen Smiley Men med ballast opp til din vektklasse tror jeg at jeg vile brukt en uke.

Gikk du den bratte veien opp fra der jeg bor? Liker godt det første stykke som er bratt.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal bli sterk.
« #93 : 24. september 2008, 10:42 »
Skal nok klare å knipe inn en halvtime viss jeg kutter ut koneventing og romantisk samtale på toppen Smiley Men med ballast opp til din vektklasse tror jeg at jeg vile brukt en uke.

Gikk du den bratte veien opp fra der jeg bor? Liker godt det første stykke som er bratt.

Sjekket kartet, og jeg gikk opp fra Løvstakklien, dvs ikke fra der du bor. Da faller alle sammenligninger bort.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #94 : 26. september 2008, 17:00 »
Torsdag 250908
Frontbøy:
5x20
5x50
5x60
5x70
5x80
Mark overhåndsgrep:
5x80
5x100
5x120
5x135
Forsøk på noe tungt som ikke gikk, har glemt kg
Chins i smith:
5xkropp
4xkropp
3xkropp
Militærpress:
5x20
Over 10x40
8x50
2x60
Rulling av manual i hånden/fingrene:
Noen minutter på hver side med 5kg


Grei økt. Var litt sulten og lav på carboene. Liker å kjøre overhåndsgrep i mark. Virker som om det stopper opp rundt 150kg. Trenger å trene grep. Militærpress var uvanlig tungt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #95 : 27. september 2008, 17:29 »
Lørdag 270908
Motocross 1x15min og 1x20min


Skikkelig bergensk grisevær idag. Det var nå gøy uansett. Den andre økten kjørte jeg sammen med en annen som kjører i min klasse, det satt litt press på meg. Det har jeg godt av, kjørte både fortere og lengre enn eg ville gjort viss jeg hadde kjørt med bare ungdommer som jeg er helt sjanseløs mot uansett. Min far gikk på trynet og skadet foten sin idag. Nå er han en gammel mann med motocross-skade istedet for bare en gammel mann, Det er mye tøffere syntes jeg.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #96 : 01. oktober 2008, 00:59 »
Tirsdag 300908
Bøy:
5x20
5x60
10x100
2x120
10x120
3x130
Benk:
5x20
5x60
10x80
3x90
Stangroing med bredt overhåndsgrep:
10x60
10x80


Drittøkt. Alt var tungt i dag. Lårene verket i bøyen. Lav energi selv om jeg spiste full pastamiddag to timer før trening. Noe er galt, men det går nok fort over.
Die trying

IntX

  • Gjest
Sv: Endre skal bli sterk.
« #97 : 01. oktober 2008, 01:04 »
Hvordan er grepet? Har du fortsatt bra grepsstyrke? Vær obs på overtrening.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #98 : 01. oktober 2008, 01:13 »
Testet nettopp med COC 1,5 og grepet kjennes helt normalt ut  Wink Tror ikke jeg er overtrent idag akkurat. Tror det er bare en dårlig dag. Høst og generelt lei. Skal få leksjoner i rykk og støt på torsdag, tror det vil gi ny giv på treningen å lære noe helt nytt. Akkurat som at jeg ikke helt vet hva jeg vil med styrketreningen for tiden.
Die trying

IntX

  • Gjest
Sv: Endre skal bli sterk.
« #99 : 01. oktober 2008, 01:17 »
Det er bra Smiley Alle har dystre dager på treningssenteret fra tid til annen så du henter nok fort ny giv tilbake til fremtidige eller nåværende øvelser.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #100 : 03. oktober 2008, 00:54 »
Torsdag 021008
Styrkerykk fra heng
Styrkevendinger fra heng
Rykkdrag +OH bøy
Støtdrag +frontbøy
Hengende beinhev
Norwegian harmstrings
Legcurl

Time med PT på vektertorget. Lærte masse nye øvelser. Fikk program for de neste månedene. Knallgøy å begyne med noe helt nytt og vanskelig. Gleder meg stort til treningene framover Grin Blir kjempe utfordrende. Kjente godt at dette var nytt for kroppen. Stor Lykke!!!
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal bli sterk.
« #101 : 03. oktober 2008, 08:14 »
I am a weightlifter and I'm ok?  Grin

Imponerende av en mann som er eldre enn meg å slå seg på den vanskeligste idretten i verden. Dersom du er myk nok til å kjøre vendinger, rykk og støt uten nevneverdig ubehag er du det endelige beviset på at fem om dagen, havregryn, grå klær og fravær av alkohol ikke er nødvendig for å bevare form og funksjon til "langt opp i trettiårene". Respekt!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #102 : 06. oktober 2008, 13:12 »
Imponerende av en mann som er eldre enn meg å slå seg på den vanskeligste idretten i verden.

Vanskeligste idretten i verden? Har du prøvd skateboarding?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #103 : 07. oktober 2008, 14:59 »
Mandag 061008
Styrkerykk fra heng:
5x20
5x30
5x40
2x5x45
Rykkdrag:
5x30
5x40
5x50
5x60
Frontbøy:
5x40
5x60
3x5x70
Leggcurl:
5x5
Situps med vekter


Da har vi begynt på nytt program. Dette er uke 0. Nå skal vi bare finne ut hva som er tungt og lett i de ulike øvelsene. Veldig trivelig trening idag, mange kjente på vektertorget. Fikk likevel gjenomført det vi skulle på en god måte.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #104 : 07. oktober 2008, 15:07 »
Vanskeligste idretten i verden? Har du prøvd skateboarding?

I am a weightlifter and I'm ok?  Grin

Imponerende av en mann som er eldre enn meg å slå seg på den vanskeligste idretten i verden. Dersom du er myk nok til å kjøre vendinger, rykk og støt uten nevneverdig ubehag er du det endelige beviset på at fem om dagen, havregryn, grå klær og fravær av alkohol ikke er nødvendig for å bevare form og funksjon til "langt opp i trettiårene". Respekt!

Takk for respekt!! Trenger alltid påfyll på respektkontoen. Smiley Er nok ikke myk nok i det hele tatt, men jeg skal bli det. Syntes det er like gøy å teste ut nye ting nå, som det var når jeg var 16år, så derfor gjør jeg det.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!