Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116368 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #150 : 03. desember 2008, 23:24 »
Kom over en god side på nettet idag. http://www.racerxvt.com/ Det er en side om trening for motocross kjørere. De anbefalte "multi-joint" styrke øvelser, og fokus på styrke heller enn utholdenhet (i gymmet). De anbefalte videre frontbøy som den viktigste øvelsen. Dette fordi den tok bedre i core-musklaturen. Pluss at tøye effekten man får i håndleddene er spesielt gunstig for å unngå arm-pump, som er et kjempeproblem i cross.

Jeg tolker denne artikkelen slik at det programmet jeg kjører nå er så idrettspesifikt for cross som det kan bli. De positive effektene av frontbøy går jo igjen i nesten alle øvelsene jeg kjører. Alltid deilig å få bekreftet antagelsene mine fra ekspertene. Smiley
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #151 : 04. desember 2008, 04:14 »

Kanon trening i dag!
Nesten som vanlig. Skryt av "han du vet" og greier!
Vis litt mer interesse og STØTTE når jeg plutselig har lyst å løfte litt tungt i knebøy! Da blir det perfekt!(for meg altså) JAJA husk at jeg er så ufattelig mye svakere enn deg i bøy så drit i å si at det er små vekter!!

Din suksess er avhengig av meg vet du! Nesten hvertfall. . På en måte. .
Og Ørjan. .!. . Ø var den første jeg måtte holde klossen  i "klossebenk" for. Inntil da trodde jeg Ø bare var god i dart og bowling! Og jeg trodde solo var kjempesterk, kanskje sterkere enn Ø! Så feil kan man ta og i dag vet jeg så mye mye MYE bedre!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #152 : 04. desember 2008, 08:21 »
Kanon trening i dag!
Nesten som vanlig. Skryt av "han du vet" og greier!
Vis litt mer interesse og STØTTE når jeg plutselig har lyst å løfte litt tungt i knebøy! Da blir det perfekt!(for meg altså) JAJA husk at jeg er så ufattelig mye svakere enn deg i bøy så drit i å si at det er små vekter!!


Godt sagt! Det er viktig at støtte og evt belønning er tilpasset mottakerens behov, det har jeg lest i en bok jeg har skrevet selv. Derfor lover jeg å klappe i hendene, rope høyt, æsse deg på magen eller gi deg en ørefik neste gang du skal løfte tungt når jeg er tilstede.  Grin


Din suksess er avhengig av meg vet du! Nesten hvertfall. . På en måte. .
Og Ørjan. .!. . Ø var den første jeg måtte holde klossen  i "klossebenk" for. Inntil da trodde jeg Ø bare var god i dart og bowling! Og jeg trodde solo var kjempesterk, kanskje sterkere enn Ø! Så feil kan man ta og i dag vet jeg så mye mye MYE bedre!

Har jeg "opptrådd" offentlig med dart og bowling? Her lukter det narkotikamisbruk jeg ikke var klar over.  what

Du er forøvrig ikke den første som har trodd at Solo var kjempesterk/sterkere enn meg. Faktum er vel at det ALDRI har vært tilfelle.  Grin
Dessuten er du snart sterkere enn han noensinne har vært, bare så du vet det!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #153 : 04. desember 2008, 12:40 »
Kanon trening i dag!
Nesten som vanlig. Skryt av "han du vet" og greier!
Vis litt mer interesse og STØTTE når jeg plutselig har lyst å løfte litt tungt i knebøy! Da blir det perfekt!(for meg altså) JAJA husk at jeg er så ufattelig mye svakere enn deg i bøy så drit i å si at det er små vekter!!

Din suksess er avhengig av meg vet du! Nesten hvertfall. . På en måte. .
Og Ørjan. .!. . Ø var den første jeg måtte holde klossen  i "klossebenk" for. Inntil da trodde jeg Ø bare var god i dart og bowling! Og jeg trodde solo var kjempesterk, kanskje sterkere enn Ø! Så feil kan man ta og i dag vet jeg så mye mye MYE bedre!
Treningen var helt opp mot en vanlig trening ja, altså en kjempe trening. Smiley
Teknikk-skryt fra Tannlegen varmer hjertet, vet ikke om jeg har hørt han skryte av noe før.
Beklager at du føler at jeg ikke støttet deg nok under knebøyen din. Klarte nok ikke å sette meg inn i hvor viktig det var for deg å løfte 30kg under pers. I framtiden skal jeg lage sermoni og knipse deg i øret på all tresifret løfting. Det er fordi du fortjener det og at, ja, min suksess er avhengig av deg.
2009 blir ditt store år. Du kommer til å bli sterkere enn alle du kjenner unntatt meg og Fenriken.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #154 : 04. desember 2008, 12:49 »
 rofl

Nå skjønte jeg hvem støtten kom fra.  Grin


Beklager at du føler at jeg ikke støttet deg nok under knebøyen din. Klarte nok ikke å sette meg inn i hvor viktig det var for deg å løfte 30kg under pers.

"Empati: hva er det, og hva skal jeg med det" av Hellbouncer, ute nå!!

Akkurat nå har jeg tørket skjermen min fri for kaffe, grovbrød med brunost, snørr og en jeksel som kom ut av nesen min på grunn av latteranfallet! Takk skal du Faen meg ha.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #155 : 04. desember 2008, 14:04 »
Har hørt gjennom alle Bjørn Hellfuck sangene nå Lips Sealed Er redd det er ganske skummelt at jeg skal bevege meg ut i verden nå woot Mental helse er på absolut lavmål.

Snabbe å dabbe, snabbe å dabbe.. koselig...koselig..
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #156 : 04. desember 2008, 23:37 »
Onsdag 041208
Opp til Rundemannen via Skredderdalen:
20,25 opp Skredderdalen og ca 45min helt opp.
Pulsen vaket stort sett rundt 175, 185 i de veldig bratte partiene og 165 der det er ganske flatt.


Ny tur med "Mannen tidligere kalt kjøleskapet". Gikk mye glattere idag. Kan nok holde en litt høyere puls litt lengre om gangen. Fint vær idag stjerneklart og månelyst.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #157 : 04. desember 2008, 23:40 »
En liten godbit til NullFokus: http://www.youtube.com/watch?v=a2vu0p0ZErQ
Noe å bruke kosteskaftet til.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #158 : 05. desember 2008, 13:29 »
Godt sagt! Det er viktig at støtte og evt belønning er tilpasset mottakerens behov, det har jeg lest i en bok jeg har skrevet selv. Derfor lover jeg å klappe i hendene, rope høyt, æsse deg på magen eller gi deg en ørefik neste gang du skal løfte tungt når jeg er tilstede.  Grin

Har jeg "opptrådd" offentlig med dart og bowling? Her lukter det narkotikamisbruk jeg ikke var klar over.  what

Du er forøvrig ikke den første som har trodd at Solo var kjempesterk/sterkere enn meg. Faktum er vel at det ALDRI har vært tilfelle.  Grin
Dessuten er du snart sterkere enn han noensinne har vært, bare så du vet det!

Dart og bowling var vel ment for å få din oppmerksomhet. Mitt innlegg ble skrevet etter en middels fuktig kveld på bien bar. Ang solo så er vel han den eneste av de jeg vet om fra døren i gåsa som har gjort et stort poeng av at han er større enn meg og kan, som han sier selv "brette meg sammen". Husker jeg tenkte at det var unødvendig av han å gjøre et poeng av akkurat det, da han faktisk sikkert veide 30kg mer enn meg på den tiden. Likte bedre stilen din, si minst mulig, bare se sint og skummel ut. Ord blir naturlig unødvendig for noen. Esse meg på magen kan du drite i, vet at du eter ganske mye. . . .! Ørefik eller hard flatneve er bedre. Smerte-terapi er bra for alle. Både fysisk og psykisk. Grunnen til at jeg begynte å trene med Endre er at jeg var psykisk i ubalanse da en dame fra sogn plutselig bestemte seg for at vi skulle ha en baby. Tok det ikke som en mann, begynte å drikke mer enn det som er koselig + +. Fikk piller av legen og da de tok slutt etter ca 3 mnd spurte jeg Endre om han kunne erstatte pillene. Det kunne han. Nok om det! I dag går alt så veldig mye bedre, utelukkende pga treningen og at jeg har mangen fine "eksempler" som lusker rundt i løftemiljøet her i byn. Hadde mine oppfatninger og fordommer om folk som løfter jern før jeg selv tok i en stang. Tenkte de fleste var passelig kokt i hodet. I dag vet jeg at det går an å løfte tungt/ha styrkeløft som pri nr 1 og kombinere det med feks. master på uib, høyskole og faktisk også tannlege-utdanning!
En viss stang som veier 20 kg kommer nok til å forfølge meg så lenge jeg er i stand til å stå på bena.
Forhåpentligvis resten av livet!
Takk takk!

Endre!!
Her er programmet for i dag som du ba om:
styrke vending   4x3
støt drag           4x5
kick støt            4x5
knebøy/leggcrøll 5x5 (supersett hehe)
sit-ups med stang(20kg stang!!) 4 sett, 10 reps på hvert sett!!

Blir kjellertrening på meg i dag.
Hils alle kjente!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #159 : 05. desember 2008, 13:46 »
Viktig å påpeke at overnevnte dørvakt er et sjarmtroll av de sjeldne. At han gjør det klart at han kan brette deg sammen, er mye av sjarmen. Jeg har slosst masse med/mot ham og kan bekrefte at han nok kan det og. Viktig å ha litt ulike karakterer i døren. Vil nok tenke at en vakt med meg, Fenrik og overnevnte vil være optimalt trivelig og trygt. Hvertfall for oss selv.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #160 : 05. desember 2008, 13:57 »
Jaja det slo meg bare på en måte at å snakke med musklene ikke akkurat er et tegn på styrke...Jeg er da heller ikke ex-kollega av s. Mine uttalelser er 100% basert på mine egne erfaringer i døren og andre plasser/situasjoner hvor alkohol preget oss. Og akkurat det må dere bare respektere! Drit i det! Ting forandrer seg, man lærer å kjenne folk på nytt osv osv!
Sjegget er vel et godt eksempel på det!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #161 : 05. desember 2008, 14:16 »

sit-ups med stang(20kg stang!!) 4 sett, 10 reps på hvert sett!!


LOL
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #162 : 05. desember 2008, 14:45 »
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #163 : 05. desember 2008, 17:51 »
Tenk-Trykk-Tal
Du skriver. hvem leser?
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #164 : 05. desember 2008, 20:49 »
Tenk-Trykk-Tal
Du skriver. hvem leser?

Nei si det! Prøver så godt jeg kan å tenke,trykke og tale. Vet at du og ørjan leser loggen din. Sigge-johs, gta-terje, heia-viking-bjørn, kråke-rune, feige-ut-av-utfordring-stian og proteinpulver-psykologen da? Vet at sistnevnte er her å lusker hvertfall.
De som kjenner meg vet jo at det til tider renner en god del piss ut av kjeften her.

Hvis du prøver på en finurlig måte å si at jeg har tråkket i grøten på en måte så må du lese innleggene mine en gang til!
Tiden går og man blir kjent med folk på NYTT! Drit i det for nte gang!

Jaja tror jeg skal styre meg nå selv om jeg har mye mer på hjertet, kanskje det ender opp med at noen har lyst å dabbe meg i kjeften. Er lite interessert i både dabb og brettings!

Det ble forresten ikke noe kjellertrening i dag. Alt utstyr var borte vekk.
Må se om jeg kan trylle i morgen så jeg kan være med å trene.

Mål: bli like høy som torkel ravndal

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!