Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116676 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #180 : 17. desember 2008, 13:05 »
ca 1800 er planen. Konen er klar da. Stor mulighet for god stemning. Har du sett på maken?
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #181 : 17. desember 2008, 13:07 »
Hmm, kanskje det. Jeg planlegger å være ferdig før 19, men kanskje vi overlapper da!

Koselig, koselig
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #182 : 18. desember 2008, 13:33 »
Mnjah, tenkte mest på snuing av sol. Du er stor gutt og ordner selv. Du vet hvor jeg bor.  Cheesy

Ser ut som en klok progresjon. Selv ville jeg vurdert lang sitt i OH bøy, gjerne inkludert snuing på hodet og forsiktig bevegelse av hoftene for å kjenne hvordan det påvirker balanse og ikke minst kjenne om det er noe som er stivt/svakt som gjør at du evt ikke sitter i optimal posisjon.

OH bøy med snuing på hodet er herlig. Anbefales når det er mye folk i lokalet!  >Cheesy

Snuing på hodet? Hva er det?

65kg I rykk etter x antall dager med julebord, Motorhead i oslo og mye brunt brennevin var meget imponerende.. Du klaget jo litt på dårlig form før trening!! Du hadde og noen bra oh-squats. Jeg kan se at det går fremover der og. Terje-dager er deilig!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #183 : 18. desember 2008, 14:41 »
Snuing på hodet er noe av det enkleste som finnes. Det er faktisk noe av det første du lærer, slik at du kan se hvor det er mat og hvor det er rovdyr.

Sett deg i en oh bøy - mens du sitter nede: snu hodet og se først til høyre, deretter til venstre. Reis opp igjen.

Det høres enklere ut enn det er. Mer enn en voksen mann har ramlet overende som et korthus under Mötörhëädkönsërt.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #184 : 18. desember 2008, 15:12 »
Jobben min er slik denne uken at jeg har fått mye tid på TF og lite tid til trening. Jeg har til en hver tid kontroll på nye innlegg i tråder som jeg poster i. Det jeg holder på med i arbeidet er ikke nok til å, på noe tidspunkt, ta oppmerksomheten helt vekk fra disse trådene. Dette, i kombinasjon med at jeg også tenker endel på Bjørn Hellfuck sine forferdelige tekster, er ikke bra for min mentale helse.

Noe har jeg heldigvis lært.

Persene mine i styrkeløftøvelsene, knebøy, benkpress og markløft (raw) har ingenting relevans for noe. De er alle løftet med vektløftingstang. Den er 1mm tynnere enn IPFstang og mykere. Fenrikken har vært veldig snill og overberende med meg. Han har forklart om løfteteknikk i løftene lenge før jeg var klar for å høre noe om det, iom jeg ikke visste dette om stengene. Vet ikke om denne snillismen er bra eller dårlig, men jeg har nytt det, og setter pris på det.

Jeg er dum som et brød. Dette var jeg ikke klar over. Jeg har fått mye feile signaler angående min IQ hittil i livet. Jeg behersker ikke sitat funksjonen fullt ut her på forumet. Det er alvorlig. Det verste er imidlertid at jeg gikk på limpinnen angående vektløftere og utstyr. Jeg måtte se på bilder av løftere hvilke knebind de hadde og hvordan draktene deres var sydd. Jeg skammer meg!! At jeg i tillegg har lurt på ting angående vektløfting, som jeg har vurdert å spørre om her på forumet, uten at jeg har kontroll på dette, er håreisende.

Jeg har også lært at rettskriving, riktig bruk av forumfunksjoner og tegnsetting viktig. Dette har jeg skjønt er fordi styrkemiljøet skal virke intelligent og voksent. Å kalle hverandre stygge ting i stedet for å svare på det folk lurer på, er derimot greit. Særlig om den som lurer tidligere har ment noe man ikke likte.

Nå skal jeg endelig komme meg på trening. Prøve å komme meg bedre ned i sitten. Kose meg med en deilig Terje-trening. Så tenker jeg at jeg har glemt alt dette når endorfin nivået kommer der det skal være.  Grin
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #185 : 18. desember 2008, 15:14 »
Snuing på hodet er noe av det enkleste som finnes. Det er faktisk noe av det første du lærer, slik at du kan se hvor det er mat og hvor det er rovdyr.

Sett deg i en oh bøy - mens du sitter nede: snu hodet og se først til høyre, deretter til venstre. Reis opp igjen.

Det høres enklere ut enn det er. Mer enn en voksen mann har ramlet overende som et korthus under Mötörhëädkönsërt.  Grin

Dette blir demonstrert på VT kl 1600-1800 idag biggrin
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #186 : 19. desember 2008, 01:54 »
Torsdag 181208
Rykk med OH bøy: 2x5 40kg 2x4 50kg 4x60
Støt: 4x60kg 4x65kg 4x70kg 4x75kg 2x80kg
Hengendebeinløft: 4x10
Legcurl: 2x10x35kg 2x10x40kg H/V


Fantastisk morro trening. Kan være at noen rep. antall er feil. Dette er pga Terje-konseptet. OHbøy ble utført med snuing på hodet. Fenrikken fulgte med, og kunne se at ustabiliteten i sitten skyltes for dårlig skotøy (Converse), vektløftsko kjøper jeg i morgen(litt ut på dagen). NullFokus påpekte at OHbøy med snuing på hodet er en god idrettspesifikk øvelse for snowboard.

Støt var knallsuksess. Noenlunde sitt på noen av de lettere løftene. 75kg og 80kg Var med styrkevending. 80kg er pers med 5kg Cheesy Det var Lett!!! biggrin

Resten var gjennomkjøring.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #187 : 19. desember 2008, 08:28 »
Har du sett på maken??  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #188 : 23. desember 2008, 23:25 »
Tirsdag 231208
Dag3 på Terjeprogrammet.
Rykk med Ohbøy: 40kg 3xLitt
Mark: 5x100kg 5x110kg 3x140kg 1x160kg
Benk: 5x40kg 5x60kg 5x80kg 3x90kg 2x100kg 2x1x110kg
Rykkdrag: 5x60kg 3x70kg
Litt tøying til slutt


Skikkelig sløv økt. Lite folk. Men det kom en annen som var enda mer ustrukturert enn oss. Han hadde beregnet 20min til trening. Tok ett sett med bicepscurl. Etter dette gikk han litt på tredemølle, før han gikk og letet etter noe der vi trente og inne på spinningsalen. Han gjorde at jeg fikk bedre selvfølelse.

Mark og benk kjentes tungt. Merket godt at jeg ikke er vant til tunge vekter lenger. Regner med at det er nervesystemet som er deloadet skikkelig. Føler ikke at jeg har mistet noen muskler. Blir spennende med stykeløftøvelser utover vinteren.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #189 : 24. desember 2008, 13:03 »
Til info har naboen nå begynt å spille Hellfuck så høyt at jeg hører det gjennom veggen.

God jul!

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #190 : 05. januar 2009, 23:08 »
Mandag 050108
Rykk: 3x5x40kg 2x3x50kg
Rykkdrag: 1x5x60kg 2x5x70kg
Bøy: 5x105kg 5x115kg 5x125kg 3x135kg
Pushpress: 2x5x60kg 5x70kg
Hengendebeinhev: 2x10 2x3


Nytt år, nytt program. Virker lovende etter dag 1. Rykk ble kjørt lett med fokus på teknikk. Ble god og varm til bøyen. Helt etter planen. Bøy var tyngre enn ventet. Lenge siden sist, på høy tid å begyne på igjen. Blir nok lettere når nervesystemet våkner, og teknikken kommer seg. Beinhev ble helt plutselig helt umulig å gjennomføre.

Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #191 : 06. januar 2009, 01:07 »

Og vi var i aerobic-salen! Jeg var der i ca 3 min, du 5.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #192 : 06. januar 2009, 08:25 »

 Beinhev ble helt plutselig helt umulig å gjennomføre.

Det høres ut som oppskriften på støl mage.  :Smiley

Har dere prøvd oppnedbenken til magetrening ennå? Den er koselig, koselig.

Og vi var i aerobic-salen! Jeg var der i ca 3 min, du 5.

Jeg har prøvd og prøvd, men klarer ikke å finne en eneste grunn til å være i aerobicsalen, med mindre det er for å banke en vanskelig klovn på et sted som gjør at man slipper å trø over ham resten av treningen? Hva skyldes denne ikke helt heteroseksuelle aktiviteten??

 what
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #193 : 06. januar 2009, 11:40 »
Vi har inspisert oppnedbenken. Den ser grim ut, skal nok knuse fisen i den, på fredag litt ut på dagen.  Grin

Vet at det var noen for ca 5-6 år siden som brukte akrobikksalen til å ordne en vanskelig klovn. Klovnen kom likevel tilbake. Etter at han køddet med oss, på et senere tidspunkt, så gikk vi til Regjeringen. Vi er jo godt integrert i demokratiet. Regjeringen laget en lov om at han ikke kunne komme mer, så det ordnet seg fint.

Grunnen for vår ekspedisjon utenfor grensene for hetrofili er at vi er spenningsøkende unge menn. Noen ganger gjør vi ting som ikke er bra for oss. Dette er nok noe av det drøyeste. Heldigvis er flaksen bedre enn forstanden, derfor er vi i live enda.


Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #194 : 06. januar 2009, 13:30 »
Det værste med turen i aerobicsalen var min exit. Jeg ble observert av en "kjenning". Ingen så at DU hadde vært der. Det var litt skummelt der. Mye speil og minivekter. Neste gang får vi stå i døren å se på, når det er aerobic-time.

Video fra en vanlig time i aerobicen på vt: http://www.youtube.com/watch?v=qMEmz-A5sDw&feature=related
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!