Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116355 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #195 : 07. januar 2009, 21:44 »
Onsdag 070109
Støt+ohbøy: 2x3+3 x40kg 2x3+3 x45kg 3+3 x50kg
Vending+fbøy: 5x3+2 x60kg
Benk: 5x85kg 5x90kg 5x95kg 3x100kg 2x105kg
Roing: 10x80kg 2x5x80kg
Legcurl: 5x40 5x45 (pers) 5x50 (kjempepers) lol


Fin økt. Gjensyn med den fine øvelsen benkpress, etter ca. 12 uker. Det var selfølgelig tungt når man bare er vant til eksplosive øvelser med lette vekter. Sliter litt med å få skikkelig skyv fra lårene foreløpig. Det kommer nok til å løsne fort.

Det viste seg idag at det ikke er i akrobikksalen det er mest viktig å være sikker på sin egen legning. Der var det bare en søt fitnessdame. I "vår avdeling" er det mer skummelt for den usikre. En vektløfter med medaljeambisjoner i storklassen spurte meg om jeg kunne hjelpe han med noe aktiv tøying. Han er en særdeles hyggelig kar, så det kunne jeg selvsagt. Tøyeøvelsen gikk ut på at han lå på magen på en benk med ræven i været. Så ville han at jeg skulle sitte i "revers cowboy" stilling med min ræv trykket ned mot hans, mens jeg slet han i leggen. Ganske trivelig med 50 tilskuere og en mann jeg ikke vet hva heter. Koselig, koselig!   
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #196 : 09. januar 2009, 21:10 »
Fredag 090109
Støt: 5x40kg 5x50kg 3x5x60kg
Mark: 5x100kg 5x120kg 5x130kg 5x140kg 3x150kg 1x160kg
Chins/dips supersett: 3x5xmegselv
Situps: 2xnoen


Ufokusert drittøkt Angry Bra å komme igang med mark igjen. Var tungt/uvant, men det gjør egentlig ingenting. Mye vas og surr i omgivelsene på VT idag. Vanskelig å fokusere på oppgavene. Må gjøre noe for å få bedre fokus framover, i og med at jeg har planer om å oppnå noe. Slik ting fungerer nå blir det bare vedlikeholdstrening.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #197 : 10. januar 2009, 12:54 »
Du må begynne å trene på dagen, når jeg, pt, vektløfteren og de andre som liker å trene skikkelig er der!

I går kommenterte vektløfteren at alle hadde gått etter at han hadde trent støt. Det er veldig koseligkoselig. Veldig ekstrakoselig å slippe løfte tungt, slippe litt vekter i gulvet, og bruke alle platformene, slik at bermen må holde seg i maskinparken. Apartheid slik det egentlig skulle være.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #198 : 10. januar 2009, 13:08 »
Du må begynne å trene på dagen, når jeg, pt, vektløfteren og de andre som liker å trene skikkelig er der!

I går kommenterte vektløfteren at alle hadde gått etter at han hadde trent støt. Det er veldig koseligkoselig. Veldig ekstrakoselig å slippe løfte tungt, slippe litt vekter i gulvet, og bruke alle platformene, slik at bermen må holde seg i maskinparken. Apartheid slik det egentlig skulle være.  >Cheesy
Det du beskriver der, er noe jeg kunne være intressert i. Når på dagen er det denne testosteronfesten foregår? Det er for det meste utenomsportslige hensyn som gjør at jeg trener etter 1800.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #199 : 10. januar 2009, 14:57 »
Du må begynne å trene på dagen, når jeg, pt, vektløfteren og de andre som liker å trene skikkelig er der!

I går kommenterte vektløfteren at alle hadde gått etter at han hadde trent støt. Det er veldig koseligkoselig. Veldig ekstrakoselig å slippe løfte tungt, slippe litt vekter i gulvet, og bruke alle platformene, slik at bermen må holde seg i maskinparken. Apartheid slik det egentlig skulle være.  >Cheesy

Hehe... Endre stiller strenge krav og bra er det!
Pt alex mener du? Vektløfteren er tøff. Nesten like tøff som deg! Få et bilde av han i spagaten med dress så kanskje han nærmer seg, hehe.
 
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #200 : 10. januar 2009, 18:42 »
Den globale oppvarmingen funker dårlig og ustabilt for tiden. Dette lager problemer for meg. Crossbanene er full av tele, is og vann. De er stengt for kjøring. Drit når jeg har kjøpt ny sykkel jeg er ivrig etter å teste. Været er helt for jævlig på fjellet og. Eikedalen er ikke noe plass for gamle folk denne helgen. Snowboard hadde vært gøy og bra for fartsfølelsen, kunne vært et alternativ. Foretrekker selvfølgelig bar, isfri crossbane hele året.

For å ordne dette til neste år oppfordrer jeg alle til å ta tog og kjøre elektrisk bil. Disse transportmidlene er overlegen når det gjelder miljøpåvirkning. Dette er den måten å flytte seg på som bruker mest KW pr. kilometer. All ren vannkraft er allerede i bruk i hjemmene våre. Derfor er den kraften som kommer på toppen produsert i russiske kullkraftverk. Her blir det sendt ut solide mengder co2, som går direkte til drivhuset som gir oss milde vintre. Vi slipper irriterende NOXer som ikke gjør annet enn å herpe lungene våre og skitne til vinduene.

Vil du ha dokumentasjon må du vente å se om det kommer ut en bok jeg kanskje skal skrive selv. Jeg vet at en geolog er enig med meg.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #201 : 11. januar 2009, 13:56 »
Lørdag 110109
Cardio:
Stoltzekleiven: 27min  what Totaltid: 1t 17min Gikk ned over Fløyen.


Dagen begynte med at en oldstar crosskjører ringte og vekket meg kl 0854. Han lurte på om jeg var klar for en tur på fjellet. Kan jo ikke si nei til ett slikt tilbud på en fin dag som dette.

Gjorde kardinaltabben, og gikk litt for hardt ut. I Stoltzen får du aldri mulighet til å hente deg inn igjen. For første gang hadde jeg på meg pulsklokke i dag. Etter å ha kommet litt opp i trappene hadde jeg 195 i puls. Turkameraten min og kameraten hans hadde forlengst passert meg. Fikk høre hva de syntes om disponeringen min i det de passerte. At disse gutta er født på 40-tallet er både motiverende og knusende. Jeg måtte for første gang på lenge ha en pause i Stoltzen. To ganger til, på veien opp, kom pulsen over 190 og jeg måtte sitte litt. heldigvis fikk jeg medvind det siste stykket, ca 15ms med haggel som ga ekstra skyv.

Det ble tidenes dårligste tid opp for meg. Det ble uansett en god intervalløkt, og det er noe jeg har veldig godt av. Resten av turen var i vanlig turtempo. Pulsen var i perioder oppe i over 180, lå nok rundt 150-60 på det jevne.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #202 : 11. januar 2009, 18:18 »
Den globale oppvarmingen funker dårlig og ustabilt for tiden. Dette lager problemer for meg.

For å ordne dette til neste år oppfordrer jeg alle til å ta tog og kjøre elektrisk bil. Disse transportmidlene er overlegen når det gjelder miljøpåvirkning. Dette er den måten å flytte seg på som bruker mest KW pr. kilometer. All ren vannkraft er allerede i bruk i hjemmene våre. Derfor er den kraften som kommer på toppen produsert i russiske kullkraftverk. Her blir det sendt ut solide mengder co2, som går direkte til drivhuset som gir oss milde vintre. Vi slipper irriterende NOXer som ikke gjør annet enn å herpe lungene våre og skitne til vinduene.

Vil du ha dokumentasjon må du vente å se om det kommer ut en bok jeg kanskje skal skrive selv. Jeg vet at en geolog er enig med meg.

Er det Endre g som har skrevet dette?
Im confused!!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #203 : 11. januar 2009, 18:33 »
Det er nok det ja.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #204 : 11. januar 2009, 18:55 »
I det siste har det vært testosteronfest mandag og fredag ca halv tolv med meg og vektløfteren og pt-Alex. Det kan godt hende at det blir mer av det framover. Hadde vært greit å lage en liten klikk som kan okkupere den beste tredjedelen av lokalet ofte.

Førstkommende uke blir atypisk pga stevne på lørdag, men de to etter det blir det ganske sikkert slik igjen. Koselig, koselig.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #205 : 11. januar 2009, 20:11 »
Halv tolv kan gå ganske ofte. Jeg er klar for å være med i en slik fraksjon som markerer revir inne i "guttekroken". Viktig at plattingene blir brukt til det de er laget for.

Skal du løfte på stevnet? Er det publikumsvennlig eller interne klubbgreier?
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #206 : 12. januar 2009, 08:21 »
Halv tolv kan gå ganske ofte. Jeg er klar for å være med i en slik fraksjon som markerer revir inne i "guttekroken". Viktig at plattingene blir brukt til det de er laget for.

Skal du løfte på stevnet? Er det publikumsvennlig eller interne klubbgreier?

Styrkeløft er sjelden publikumsvennlig, og denne gangen er vi ca 4 stk som skal løfte, så det blir nok ganske kjedelig.

Jeg skal snakke mer med vektløfteren når jeg treffer ham, og prøve å fravriste ham personalia og kontaktinformasjon slik at vi kan lage en 'gutteklubben slem'.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #207 : 12. januar 2009, 23:26 »
Styrkeløft er sjelden publikumsvennlig, og denne gangen er vi ca 4 stk som skal løfte, så det blir nok ganske kjedelig.

Jeg skal snakke mer med vektløfteren når jeg treffer ham, og prøve å fravriste ham personalia og kontaktinformasjon slik at vi kan lage en 'gutteklubben slem'.

"Gutteklubben slem" vil jeg gjerne være med i  >Cheesy Fredagen og mandagen er de dagene som det oftest passer dårlig for meg å trene tidlig. Det kommer til å bli ca 50% oppmøte fra meg. Men det er nå noe. Den Gale Klovnen kommer når jeg sier at han skal.

Jeg har bare vært på ett styrkeløft stevne. Da tok Randen 400 i bøy, og over 1000kg sammenlagt. Gud åpenbarte seg til spaggettivestern musikk og dro 360kg (tror jeg) i mark. Jo det var publikumsvennlig!! Men det høres litt kjedelig ut med fire utøvere, står nok over det ja.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #208 : 12. januar 2009, 23:52 »
Mandag 120109
Rykk: 5x5x45kg
Knebøy: 5x60kg 5x100kg 5x120kg 1x130 3x130 3x140
Pushpress: 5x60kg 3x3x65kg
Hengende benhev: 1x10 1x8 1x6


Var gøy på trening idag. Har hatt litt vondt i ryggen siden fredag, så jeg var litt spendt på treningen. Ble god og varm av rykken med lette vekter. Kjente noe i ryggen på første repp på 130 i bøy, så tok en pause. Virket som noe hadde klikket på plass så resten var deilig. God sos!!!

Mye surr idag og, men jeg var i bedre humør og surret var morsommere enn sist. Jeg ble tilbudt å signere på et dokument som ga ADN anledning til å teste meg. Da jeg sa at de kunne teste meg når de ville, siden jeg er i NIF, så ville de ikke ha signaturen min likevel. En profilert BB kom inn senere følte for en lang diskusjon med stakkeren som var skremt ut for å samle inn underskrifter. Jeg ble redd for å gå glipp av en gratis doptest så jeg gikk og spurte om jeg ikke kunne få signere likevel.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #209 : 13. januar 2009, 10:04 »
"Gutteklubben slem" vil jeg gjerne være med i  >Cheesy Fredagen og mandagen er de dagene som det oftest passer dårlig for meg å trene tidlig. Det kommer til å bli ca 50% oppmøte fra meg. Men det er nå noe. Den Gale Klovnen kommer når jeg sier at han skal.

Jeg har bare vært på ett styrkeløft stevne. Da tok Randen 400 i bøy, og over 1000kg sammenlagt. Gud åpenbarte seg til spaggettivestern musikk og dro 360kg (tror jeg) i mark. Jo det var publikumsvennlig!! Men det høres litt kjedelig ut med fire utøvere, står nok over det ja.

Under mottoet "something is something" velger jeg å si at 50% oppmøte er bedre enn ingenting. For øvrig tviler jeg på guddommelige manifestasjoner under stevnet på lørdag.

Mye surr idag og, men jeg var i bedre humør og surret var morsommere enn sist. Jeg ble tilbudt å signere på ett dokument som ga ADN anledning til å teste meg. Da jeg sa at de kunne teste meg når de ville, siden jeg er i NIF, så ville de ikke ha signaturen min likevel. En profilert BB kom inn senere, og følte for en lang diskusjon med stakkeren som var skremt ut for å samle inn underskrifter. Jeg ble redd for å gå glipp av en gratis doptest så jeg gikk og spurte om jeg ikke kunne få signere likevel.

Alltid kjekt å tisse på glass. Neste gang skal jeg spørre om de kan slite meg litt i pissen så jeg får ut alt.  Grin

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!