Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116317 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #210 : 13. januar 2009, 22:55 »
Tirsdag 130109
Opp til Rundemannen via skredderdalen: 22min opp skredderdalen, 52min til toppen.1t 49min hele turen


Deilig tur i mørket. Klarte å holde ett jevnere, høyere tempo i dag. Fikk oppleve litt snø, haggel og frisk vind på toppen. Herlig.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #211 : 14. januar 2009, 08:10 »
Tirsdag 130109
Opp til Rundemannen via skredderdalen: 22min opp skredderdalen, 52min til toppen.1t 49min hele turen


Deilig tur i mørket. Klarte å holde ett jevnere, høyere tempo i dag. Fikk oppleve litt snø, haggel og frisk vind på toppen. Herlig.


Fra Sandviken til Rundemanen på under en time er friskt. Pass på å ikke gå i kjøleskapfellen nå, og bli 'for liten'.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #212 : 14. januar 2009, 11:24 »
Fra Sandviken til Rundemanen på under en time er friskt. Pass på å ikke gå i kjøleskapfellen nå, og bli 'for liten'.  Grin
Syntes det gikk veldig bra igår. Skal nok klare å knipe inn en del mer og. Det var "Mannen Som Ikke Lenger Kan Kalles Kjøleskapet" jeg gikk med. Han kan nok gå mye fortere. Er litt redd for å bli for tynn. Har ikke lyst å miste ett eneste kilo, men jeg må ha bedre utholdenhet. Må nok passe vekten godt framover når jeg er kommet igang med cardio greiene.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #213 : 14. januar 2009, 13:19 »
Under mottoet "something is something" velger jeg å si at 50% oppmøte er bedre enn ingenting. For øvrig tviler jeg på guddommelige manifestasjoner under stevnet på lørdag.

På lørdag? Da skal jo Jon Tvedt hedres opp stoltzen! Det "stevnet" burde avlyses. Oppfordrer uansett alle til å betale startkontigent (man kan selv velge hvor mye kr) og støtte en av verdens tøffeste og kanskje det beste forbildet man kan ha, sine etterlatte.....Mannen som fortsatte å løpe som en gal, ikke fordi han nødvendigvis ville konkurrere, men fordi de beskjedne premiene i motbakkeløp var "lønn" han sårt trengte.. Mannen som mistet sin første kone i en alder hvor hellbouncer ennå ikke var gift...Mannen som slo alle,,selv om han gjerne var 15 år eldre enn sine konkurrenter! Respekt! Drit i ravndal. Han dret i sin familie!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #214 : 14. januar 2009, 15:29 »
På lørdag? Da skal jo Jon Tvedt hedres opp stoltzen! Det "stevnet" burde avlyses. Oppfordrer uansett alle til å betale startkontigent (man kan selv velge hvor mye kr) og støtte en av verdens tøffeste og kanskje det beste forbildet man kan ha, sine etterlatte.....Mannen som fortsatte å løpe som en gal, ikke fordi han nødvendigvis ville konkurrere, men fordi de beskjedne premiene i motbakkeløp var "lønn" han sårt trengte.. Mannen som mistet sin første kone i en alder hvor hellbouncer ennå ikke var gift...Mannen som slo alle,,selv om han gjerne var 15 år eldre enn sine konkurrenter! Respekt! Drit i ravndal. Han dret i sin familie!
RIP Jon Tvedt! Han var en ordentlig helt. Jeg er på jobb i helgen og har ikke mulighet til å være med på noe stevne. Startkontigent skal jeg betale, barna hans trenger det de kan få. Stakkars foreldreløse. Vet at han løp for at han trengte pengene til dem, så dette er nok en stor tragedie.

Når loggen min er blitt et sted for nekrologer og minneord, så føler jeg at Arne Næss også må nevnes. Det er ikke fullt så trist at han er død, han hadde levd livet ferdig. Han var en stor helt, og forbilde for meg. Stilig å ha som krav for intervju at jornalisten måtte sparre med ham, når han var over 90år. Han levde livet til fulle, og lekte, langt inn i alderdommen. Det eneste han angret på, var at han ble proffesor som 27åring. Han mente det hadde vært bedre å sullet noen år først. Respekt, RIP!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #215 : 14. januar 2009, 22:14 »
Onsdag 140109
Støt+OHbøy: 5+3x40kg 4+3x45kg 3+1x52,5kg 3+2x52,5kg
Vending+Fbøy: 3+3x50kg 3+3x60kg 2x3+2x65kg
Benk: 5x60kg 5x85kg 5x90kg 5x95kg 3x100kg 3x105kg
Stående roing: 10x80kg overgrep 2x10x80kg undergrep
Nordic harmstring med rødt strikk: 3x5


Gøy trening. OH bøy krever litt mer fokus en jeg klarte å opparbeide. Det er ikke tungt på noe måte, men er krevende rent teknisk. Benken kommer seg. Litt urent på 105kg men det gikk helt fint. Klar for økninger. Hadde en debatt om tidsbruken etter trening. Jeg syntes 2,5 timer er for mye på dette. Vi må korte litt inn på historier fra Namkrigen, så klarer vi det på 1t 45min. Det er passe og skal gå uten å gi for mye slipp på det sosiale. Hele stjerne laget, "gutteklubben slem" var på plass. Alle plattingene var i bruk av verdige folk. Vektløfteren vi ikke vet hva heter støtet 150kg, tøfft!!! Og jeg fikk gnikke ræv med ham etter på. Det var koselig, koselig!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #216 : 15. januar 2009, 23:22 »
Torsdag 150109
Rundemannen via skredderdalen: 20min 45sec opp skredderdalen, 52min til toppen, 1t 50min hele turen


Rekord opp skredderdalen biggrin det er det fine med å begynne på nye ting, rekordene kommer tett. Det siste stykket opp var det klink is og kraftig motvind. Det er dårlig for tiden, men bra for vår personlige utvikling. På toppen var det stiv kuling og snøen pisket i øynene. Forfriskende.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #217 : 16. januar 2009, 01:24 »
Torsdag 150109
Rundemannen via skredderdalen: 20min 45sec opp skredderdalen, 52min til toppen, 1t 50min hele turen


Rekord opp skredderdalen biggrin det er det fine med å begynne på nye ting, rekordene kommer tett. Det siste stykket opp var det klink is og kraftig motvind. Det er dårlig for tiden, men bra for vår personlige utvikling. På toppen var det stiv kuling og snøen pisket i øynene. Forfriskende.

Gratulerer med rekord!!! Det er sent, og jeg har drukket en del 0,4 på bien men har det friskt i minnet at du sa tildligere i kveld at du ikke hadde særlig tro på kveldens trening....Pga vonde lår/ben etter gårsdagens trening!!! Har vi hørt det før???
Du e bedre enn du tror og vet...Bla Bla Bla fra deg........hehe du kommer til å slå denne rekorden kraftig, tror nå jeg
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #218 : 16. januar 2009, 09:57 »
A tribute to Jon Tvedt laget av en amerikaner, derfor veldig klissete og trist. Var derfor meget usikker på om jeg skulle legge den inn her.
http://www.youtube.com/watch?v=RMVXpuOStY4

"the quality of the muscles, is important!" 

Måten han løper opp fjellet minner meg om en desperat heroinist, skuddet venter på toppen.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #219 : 16. januar 2009, 22:56 »
Fredag 160109
Støt: 3x40kg 3x50kg 3x55kg 3x60kg 3x65kg
Mark: 5x60kg 5x100kg 5x120kg 3x140kg 1x160kg
Chins/dips supersett. 3x5 på hver
Mage: noen sett i crunchmaskin og 3x5 abwheel


Veldig sliten idag. Veldig vondt med støt. Mark var ikke så værst, men det var ikke dagen for noen økninger. Fin trening uansett. Nå blir det en uke med mye hvile. Skal til Paris med datteren og venninden hennes fra mandag til torsdag. Den gamle kroppen trenger det nå.

Gratulerer med rekord!!! Det er sent, og jeg har drukket en del 0,4 på bien men har det friskt i minnet at du sa tildligere i kveld at du ikke hadde særlig tro på kveldens trening....Pga vonde lår/ben etter gårsdagens trening!!! Har vi hørt det før???
Du e bedre enn du tror og vet...Bla Bla Bla fra deg........hehe du kommer til å slå denne rekorden kraftig, tror nå jeg

Disse rekordene og Stoltzerekorden min kommer til å bli slått mange ganger framover. Det trengs. Jeg har nok bedre tider inne allerede nå. Må bare bli vant til denne treningsformen. Formen vil jo også komme seg raskt siden den er skandaløs nå. Blir god sos!

Fikk vite av Xkjøleskapet at stoltzen er 900 meter. 27min på 900 meter er jo ikke akkurat raskt  Grin har riktignok gått den på ca 19 før i dårligere form, men det er likevel sneglefart.

Var litt klissete den Jon Tvedt videoen, men det er greit å ha den her siden det sikkert ikke finns noen bedre. Sikkert lettere å finne tøffe tribute videoer av James Stewart eller Olve. Men vi hyller våre helter.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #220 : 17. januar 2009, 01:01 »
Var litt klissete den Jon Tvedt videoen, men det er greit å ha den her siden det sikkert ikke finns noen bedre. Sikkert lettere å finne tøffe tribute videoer av James Stewart eller Olve. Men vi hyller våre helter.

Er James stewart el Olve DØD??

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/293423       

Nei vi vet nok ikke mye om smerte! Dustete vektløftere og styrkeløftere Smiley
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #221 : 17. januar 2009, 01:41 »
Er James stewart el Olve DØD??

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/293423       

Nei vi vet nok ikke mye om smerte! Dustete vektløftere og styrkeløftere Smiley
De er ikke død, men det ligger mange kule tribute videoer på youtube Wink

Bra dokunentar!
Die trying

Utlogget Alex89ss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #222 : 17. januar 2009, 11:47 »
Du må få deg bilde her på loggen Endre!! Otis e ledig!

Heia james stewart

Go Stewart. hehe.. Var å så på lag vm i england 2008.. HELT RÅTT var det.. se bubba vippe over det store målhoppet.. Var ubeskrivelig morro! Fikk skikkelig adrenalinkick av å bare se på!

Du får ha lykke til med cross sesongen i 2009! Kjør hardt!!

Råeste var vel og se Bubba og Pourcel battle de siste rundene i finalen..

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #223 : 17. januar 2009, 12:00 »
Go Stewart. hehe.. Var å så på lag vm i england 2008.. HELT RÅTT var det.. se bubba vippe over det store målhoppet.. Var ubeskrivelig morro! Fikk skikkelig adrenalinkick av å bare se på!

Du får ha lykke til med cross sesongen i 2009! Kjør hardt!!

Råeste var vel og se Bubba og Pourcel battle de siste rundene i finalen..
Har sett det løpet på tv flere ganger. Jeg tror deg når du sier det var rått!! Må vel være ett av de mest spennende løpene ever. Kunne godt tenkt meg å sett det live.

Lykke til med 09 sesongen du og!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #224 : 17. januar 2009, 13:37 »
Bjørn Hellfuck på Gåsa i mars. >Cheesy Lobbyen på VT fungerer Cool Tenker gutta blir inforjævlig fin da woot HOHO... Drikke
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!