Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116338 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #225 : 25. januar 2009, 16:48 »
Søndag 250109
Motocross på Sotra: 3 x 20min


Første trening på ny sykkel. Kamasaki kx-f 450. Litt uvant i begynelsen. Trenger å bruke litt tid på å sette den opp for meg. Sykkelen var veldig gøy å kjøre. Tror det var ett godt valg. Fikk farten bra opp i det siste passet. Knallgøy!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #226 : 26. januar 2009, 23:04 »
Mandag 260109
Rykk: 2x5x40 3x50
Rykkdrag: 5x60 3x80
Bøy: 5x80 5x100 5x115 3x125
Pushpress: 5x40 2x5x60
Hengende benhev: 8+6+5


Har litt forkjølelse eller influensa. Treningen ble litt slapp, men ok.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #227 : 28. januar 2009, 15:44 »
Dårlig med trening på bouncer for tiden da han sitter å spiller poker :

http://www.youtube.com/watch?v=zt7lzTwmbic&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=1uljSARmMDY&feature=related

hehe må sees med lyd
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #228 : 30. januar 2009, 16:29 »
Fredag 300109
Støt: 60kg 70kg 80kg 90kg
Benk: 5x60 5x92,5 5x 97,5 3x102,5 3x107,5
Mark: 5x60 5x100 5x120 3x140 1x150


Fint å komme seg på trening etter å ha ligget på sofaen med influensa i dagesvis. Klarte ikke 90 i støt. Må få litt teknikk så blir det lett. Benk var fint, gikk som det skulle. Mark var tungt. Har vært det siden jeg begynte med det igjen. Nullfokus ser ut til å være sterkere enn meg i mark nå. Han truer også med å slutte å sjangle hjem fra narcspiel kl 0700 før treningene. Får se hvordan det går. Kanskje han må i Korsfjorden. Få tak i en russer til å ta avløftene. God stemning på VT idag.
Die trying

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #229 : 30. januar 2009, 16:34 »
HAHAHAHHAHAHAH
FUCK ME TO TEARS.. geniale videoer spessielt den siste Tongue

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #230 : 30. januar 2009, 18:29 »
Hvis han må i fjorden har jeg båt, hønsenetting og morter til å male opp tennene hans i.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #231 : 30. januar 2009, 20:10 »
Vittig æss.....Men god stemning var det. Mark ble så veldig mye lettere etter mangen uker med rykk&støt trening. Tror mye frontbøy har gjort sosen også. Men eg har ikke peiling æss, bare synser....Klar for 60m snart? Vi kan ta 100m 200m 400m 3000m 5000m og 10 000m og hvis du vil. Eg e klar når som helst,, de korte distansene kan vi godt ta en morgen kl 0700 rett fra nachspill..

Må ikke glemme å takke Ørjan!! Som han selv sier "eg bare spør, eg driter i om du løfter feil". Mannen har jo peiling på rykk&støt også. Mye små detaljer å tenke på. Mye som skal læres.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #232 : 30. januar 2009, 22:45 »
Hvis han må i fjorden har jeg båt, hønsenetting og morter til å male opp tennene hans i.  Grin
Godt å vite >Cheesy Din far kan vel skaffe noe rimelig betong til skoene og.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #233 : 30. januar 2009, 22:56 »
Vittig æss.....Men god stemning var det. Mark ble så veldig mye lettere etter mangen uker med rykk&støt trening. Tror mye frontbøy har gjort sosen også. Men eg har ikke peiling æss, bare synser....Klar for 60m snart? Vi kan ta 100m 200m 400m 3000m 5000m og 10 000m og hvis du vil. Eg e klar når som helst,, de korte distansene kan vi godt ta en morgen kl 0700 rett fra nachspill..

Du tror du er god å løpe siden du var det når du var 20? Du må være med i stoltzen på tirsdag. Prøve hva røyking har gjort for lungene dine. Det er 900m. Blir gøy! Gruser meg sikkert Cheesy Men vi kan sparre på toppen for å redde deg fra fjorden.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #234 : 31. januar 2009, 10:08 »
Du tror du er god å løpe siden du var det når du var 20? Du må være med i stoltzen på tirsdag. Prøve hva røyking har gjort for lungene dine. Det er 900m. Blir gøy! Gruser meg sikkert Cheesy Men vi kan sparre på toppen for å redde deg fra fjorden.

Trente ikke knebøy da jeg var 20. Festet en del da og. Min pers opp stoltzen er også dagen derpå, det har jeg friskt i minnet! Tror du har rett ang sigg og lunger. Særlig opp stoltzen.Det blir nok et helvete! Hadde vært gøy å løpe 60 og 100m. Tror power og eksplosivitet i bena etter mye knebøy kanskje(mest sannsynlig) fører til overraskende gode tider. Løping er teknisk.

Er med på mer enn vt etterhvert hvis det må til for at du skal vinne vm i mc. Stoltzen tirsdag ja! Er med! Tror du ørjan er med? hihi
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #235 : 01. februar 2009, 22:31 »
Søndag 010209
Løvstakken: 46 min opp (puls 160-175) totaltid tur 2t


Alvorlig feilnavigering på vei ned gjorde at turen tok mye lengre tid enn planlagt. Litt vanskelig å finne veien opp og, pga mørket. Tiden ble påvirket av det. Fint vær og nydelig utsikt (så ikke mot Fyllingsdalen).
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #236 : 02. februar 2009, 08:26 »

Må ikke glemme å takke Ørjan!! Som han selv sier "eg bare spør, eg driter i om du løfter feil". Mannen har jo peiling på rykk&støt også. Mye små detaljer å tenke på. Mye som skal læres.

Liten overdrivelse det, men takk likevel. Jeg har vel "peiling" på akkurat det å løfte vektene opp fra bakken og til hoftehøyde. Alt etter det er mystisk for meg, men jeg har hørt at det også blir lettere når den første delen er gjort riktig.  Grin

Det viktigste for meg er at det ligger en bevisst tanke bak. Dersom du vet hva du gjør, og likevel velger å bruke gaypad og hansker og lar knærne slå sammen på hver rep, ja så driter jeg i det. Dersom du ikke vet hva du gjør, og ikke lytter til råd fra da som vet, da ryker du i fjorden. Sånn er jeg, og det er du også når du er med meg. Enkelt!

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #237 : 02. februar 2009, 12:05 »
Liten overdrivelse det, men takk likevel. Jeg har vel "peiling" på akkurat det å løfte vektene opp fra bakken og til hoftehøyde. Alt etter det er mystisk for meg, men jeg har hørt at det også blir lettere når den første delen er gjort riktig.  Grin

Det viktigste for meg er at det ligger en bevisst tanke bak. Dersom du vet hva du gjør, og likevel velger å bruke gaypad og hansker og lar knærne slå sammen på hver rep, ja så driter jeg i det. Dersom du ikke vet hva du gjør, og ikke lytter til råd fra da som vet, da ryker du i fjorden. Sånn er jeg, og det er du også når du er med meg. Enkelt!

 >Cheesy

Gaypad og hansker ja. Det du skriver kan misforstås. Som om jeg bruker runkepaden og hansker, noe jeg aldri har gjort. Du har vel sett på vektløfting pluss at du har generell kunnskap om løfting. Meg og Dj Hell-B er selvfølgelig glad for å trene med en som deg. Du er et godt eksempel på mangen områder og det må du bare bli vant til å høre. Snart lurer vi inn manneklemmer.

Markløft feks. jeg dro og lente meg bakover (noe jeg ikke praktiserte første 1,5år med styrkeløft-trening). Du stilte meg et spørsmål, "hvorfor gjør du det?". Så forklarte du meg hvorfor det ikke er så lurt. Siden jeg forstår norsk og ikke er interesert i å ødelegge ryggen min så er jeg temmelig tunnel om jeg ikke tar det du sa på alvor! Småting som er viktig. Når det gjelder vektløfting så har jeg fått med meg at jeg er flinkere til å observere David Toska (vektløfteren som burde stille på audition til nokas filmen som skal lages) enn HellB. Han er vel det beste eksempelet på hvordan det skal løftes og mye kan læres av å se på han. Men nå er det slik at han som eier denne loggen har lært meg nesten alt jeg kan i styrkeløft. Det blir litt feil om jeg forteller han hvordan ting skal gjøres. Ikke er han interesert i høre på meg heller. Jeg må bli sterkere enn han i alt før han hører på meg og det kommer nok ikke til å skje så lenge vi trener sammen. Trur eg.. Det du påpekte ang utgpos i støt er faktisk noe Toska fortalte meg for ikke så lenge siden. HellB sto ved vår side men han fikk det vel ikke med seg.. Vi er vel alle interesert i å trene riktig!

Drit i den jævla korsfjorden!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #238 : 02. februar 2009, 12:48 »
Sitat
Drit i den jævla korsfjorden!

Hjeltefjorden er snart full, så vi må bruke Korsfjorden.  >Cheesy

Det er kjekt å snakke trening med deg, for selv om du ikke er enig, så hører du iallefall på argumentene mine. Det er alt jeg ber om.

Toska har mye lurt å si om vektløfting. Hvis han og jeg noensinne er uenige vet du at du skal høre på han og ikke meg! Med mindre det handler om benkpress, for der er han sjanseløs på DNA-nivå.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #239 : 02. februar 2009, 18:35 »
Mandag 020209
Rykk: 5x40 5x45 5x50 5x45
Rykkdrag: 5x60 2x5x75
Bøy: 5x90 5x105 5x125 3x135 1x145
Pushpress: 5x45 2x3x65
Hengende benhev: 10+8+8


Fin trening. 145 i bøy kjentes greit ut. Litt usikker på dybden. Null sa det var greit, han er den største dybdeentusiasten jeg kjenner. Tar en treer neste mandag.

Kan se ut som jeg blir nødt til å høre etter når Klovnen snakker framover. Tror det er bare i bøy og benk jeg har noe særlig forsprang på han om dagen. Pushpress, rykk, støt og mark taler for fjorden for ham. På den andre siden så tar jeg jo all ære for hans framgang, siden han ikke vet noe jeg ikke har fortalt ham. Kan bruke han som referanse på at jeg kan lage gull av bæsj. Så trenger noen en jævlig dyr PT så er det bare å gi en lyd.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!