Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116613 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #255 : 10. februar 2009, 13:07 »
Det er greit. Min tid på VT er mer eller mindre over uansett. Ser ut til at jeg blir innhentet av arbeidslivet, og dermed må trene når vanlige folk gjør det, og da vil jeg heller være med de "vanlige" folkene i HH enn de såkalt "vanlige" folkene på VT.  Wink

Blir vel tirs-tors med Regjeringen, men ellers HH så ofte jeg orker.

Må vel begynne å drikke meg full hver helg som vanlige folk også nå. Faen ta.
Arbeidslivet er ikke så ille som noen skal ha det til. Har inntrykk av at det ikke er så ille å trene til vanlig tid i HH heller, selv om jeg tviler på at det er noen vanlige folk der. Tror heller ikke du skal tenke for mye på hva vanlige folk gjør på. Du har ikke genetiske forutsetninger for å bli vanlig.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #256 : 10. februar 2009, 17:01 »
Arbeidslivet er ikke så ille som noen skal ha det til. Har inntrykk av at det ikke er så ille å trene til vanlig tid i HH heller, selv om jeg tviler på at det er noen vanlige folk der. Tror heller ikke du skal tenke for mye på hva vanlige folk gjør på. Du har ikke genetiske forutsetninger for å bli vanlig.

Jeg innrømmer motvillig å kun ha overfladisk kjenskap til normalitetsbegrepet. En kjapp undersøkelse viser at uansett fra hvilken vinkel jeg angriper det, så er det kun på mine beste dager at jeg klarer å bli middelmådig, på godt og vondt.

"Det vil helst gå godt"
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #257 : 10. februar 2009, 22:58 »
Tirsdag 100209
Kveldkjøring i Eikedalen


Knall gøy. Justerte bindingene slik at jeg hadde knebøystance. Utrolig mye bedre enn oldschoolidiotstance som jeg har kjørt med til nå.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #258 : 11. februar 2009, 14:32 »
oldschoolidiotstance

HeHe, ka tenkte de på i "gamledager"? Er sikker på at idiot-stance kommer fra frankrike..
Du er jo blitt snowboard-konge. Være med i ol?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #259 : 12. februar 2009, 00:37 »
Onsdag 110209
Støt + OHbøy: 3x1+3x40kg 2x2+2x50kg
Vending + Fbøy: 2x1+5x50kg
Benk: 5x60kg 5x90kg 5x95kg 5x100kg 3x105kg 2x1x110kg
Stangroing (undergrep): 10x60kg 2x10x80kg
Legcurl: 5x55kg 5x45kg (h/v)


Koselig på trening. Fikk plantet et lite håp om at Fenrikk skulle være der i dag, det ble knust. En kar på en av de andre plattingene ville ha duell i støt. Jeg ante at han visste hva han drev med og avslo klokt. Det viste seg at han hadde flere kongepokaler på hyllen. Den eneste i Norge, utenom Ruth Kaisirie, som hadde støtet dobbel kropsvekt. Var lærerikt å se på når han løftet. Trivelig var han og. Vi fikk til og med skryt for teknikken vår. Stor stas.

Benken var nøyaktig like tung som forrige uke. Altså ingen framgang. Jeg må gjøre noen grep. Har tenkt å legge styrkeløftøvelsene først på treningene fra neste uke av. Håper det hjelper. Tror jeg må bli litt mer seriøs med kostholdet. Det har blitt litt slapt i det siste.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #260 : 12. februar 2009, 03:46 »
Han heter Per såvidt jeg husker og veier som regel ca 92kg! Og snakket perfekt bergensk!
152kg i rykk og 190 i støt som pers. 252kg i bøy og 215kg i frontbøy. Han har jo egen side : http://www.perhordnes.com
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #261 : 13. februar 2009, 01:47 »
Han heter Per såvidt jeg husker og veier som regel ca 92kg! Og snakket perfekt bergensk!
152kg i rykk og 190 i støt som pers. 252kg i bøy og 215kg i frontbøy. Han har jo egen side : http://www.perhordnes.com
Da er jo stalkejobben lett. Fin side han har. Fint bildegalleri, mye fin idrett og endel kjente fjes.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #262 : 13. februar 2009, 05:09 »
Fint møte med en svensk kroppsbygger: http://www.youtube.com/watch?v=J2hrkaEcczo#noexternalembed
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #264 : 13. februar 2009, 14:33 »
Han heter Per såvidt jeg husker og veier som regel ca 92kg! Og snakket perfekt bergensk!
152kg i rykk og 190 i støt som pers. 252kg i bøy og 215kg i frontbøy. Han har jo egen side : http://www.perhordnes.com

Pisse-Per er grei han. Det eneste som er galt på ham er at han har rødt hår og fregner, og at han snakker litt narkotikabergensk. Sånn py, nedsig, oppsig, snuten, præie en kæbbe og sånn. Ellers er han grei. Og veldig sterk.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #265 : 14. februar 2009, 16:26 »
Lørdag 140209
Løvstakken: opp 43min, totaltid tur 1t20min


Gikk en litt lengre rute idag. Pulsen lå ca 10 slag lavere enn sist. 160-175 slag. Det var planen å holde meg i aerob sone. Dro to sprinter mot toppen, var oppe i 195 i puls da. Litt vanskelig å sprinte i 30cm snø. Tror jeg klarer litt høyere puls i annet føre. Tror ikke det er min makspuls.

Trening i går utgikk pga lav energi, og lite søvn natten før.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #266 : 14. februar 2009, 16:34 »
Pisse-Per er grei han. Det eneste som er galt på ham er at han har rødt hår og fregner, og at han snakker litt narkotikabergensk. Sånn py, nedsig, oppsig, snuten, præie en kæbbe og sånn. Ellers er han grei. Og veldig sterk.  Grin

Ka de går i då? Du må lune bæret. Viss han har gelter å præie en kæbbe med så har han jo roen.

Klarer ikke å få meg selv til å kalle Bergens tøffeste idrettsmann for Pisse-Per. Syntes det var en ære at han pratet og var kul med oss på trening. Jævlig tøfft å se teknikken hans  Bow
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #267 : 14. februar 2009, 17:55 »
Ka de går i då? Du må lune bæret. Viss han har gelter å præie en kæbbe med så har han jo roen.

Klarer ikke å få meg selv til å kalle Bergens tøffeste idrettsmann for Pisse-Per. Syntes det var en ære at han pratet og var kul med oss på trening. Jævlig tøfft å se teknikken hans  Bow

Ja det var morsomt det. Og at han ikke visste hva nordic hamstring var for noe, hehe. Han anbefalte jo også bowlingsko, sa de kunne brukes til vektløfting..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #268 : 17. februar 2009, 23:49 »
Tirsdag 170209
Bøy: 5x60 5x100 5x120 2x3x130
Rykk: 2x5x40 2x5x50 2x3x60 2x1x65
Rykkdrag: 3x3x80


Trening utgikk igår pga forhold på jobben Angry. Idag lagde en av guttene på jobben kurdisk mat med kjøtt, bønner og ris. Dette ga god trøkk på treningen Smiley. Mye kvalitetsfolk på VT idag. PTen, Toska og Per var der. Stor inspirasjon.

Følte at jeg hadde trøkk i bøy. Ville ikke lesse på siden jeg ikke hadde spotter. Tror det er en god løsning å ta bøy først i økten. Hadde god fokus og masse krefter igjen til støt. Klarte god sitt på 50kg. Det var kick. Men på 60 forsvant hele sitten. Det skal ordnes!

Snakket med Null på telefonen. Han var Gåsa og drakk vin. Var helt klar på at han ville bli vektløfter når han ble stor. Da tror jeg at jeg og må bli det.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #269 : 18. februar 2009, 14:23 »
Tirsdag 170209
Bøy: 5x60 5x100 5x120 2x3x130
Rykk: 2x5x40 2x5x50 2x3x60 2x1x65
Rykkdrag: 3x3x80


Trening utgikk igår pga forhold på jobben Angry. Idag lagde en av guttene på jobben kurdisk mat med kjøtt, bønner og ris. Dette ga god trøkk på treningen Smiley. Mye kvalitetsfolk på VT idag. PTen, Toska og Per var der. Stor inspirasjon.

Følte at jeg hadde trøkk i bøy. Ville ikke lesse på siden jeg ikke hadde spotter. Tror det er en god løsning å ta bøy først i økten. Hadde god fokus og masse krefter igjen til støt. Klarte god sitt på 50kg. Det var kick. Men på 60 forsvant hele sitten. Det skal ordnes!

Snakket med Null på telefonen. Han var Gåsa og drakk vin. Var helt klar på at han ville bli vektløfter når han ble stor. Da tror jeg at jeg og må bli det.

Mye vin! Må snakke med ledelsen på gåsa, en flaske til 120kr er ikke bra for meg. Kanskje fenriken kan være med å ta en prat med de. . . .
Vektløfter ja. Det er din feil. Det var du som fikk oss til å begynne med greiene. Også møtte jeg Per. Tror kanskje jeg har lyst å ta en tur opp i bergenshallen en gang. Få litt kyndig veiledning..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!