Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116361 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #285 : 24. februar 2009, 19:03 »
Tirsdag 240209
Cardio: Lett jogg i skogen mellom Minde og Bønes 42min. Puls: 145-165


Lavt skydekke/tåke gjorde at jeg ikke kunne gå på fjellet. Det hele ble ganske middels. Kjempe seg opp på en fjelltopp er naturlig for en mann. Jogge til bønes er det ikke.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #286 : 24. februar 2009, 19:04 »
Får håpe en dose klovn kan gjøre det godt igjen! Lover å slutte å se på menn utkledd som damer i regntøy...

Den klovnen der er kjempe søt!! Favorit klovnen min.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #287 : 25. februar 2009, 23:32 »
Onsdag 250209
Benk: 5x60 5x90 5x95 5x100 3x105 2x110
Styrkerykk+OHbøy: 2x1+5x40 1+3x50 1+3x55 1+3x60
Vending+Fbøy: 1+5x65 1+5x70 1+5x80 0+5x90
Stangroing: 10x60 10x80 5x90
Legcurl: 5x55 3x60 lol 10x45


Fin trening! Benken var topp. Nok engang viser det seg lurt å ta styrkeløft først i økten. På de tyngste settene i Fbøy var coremusklaturen ganske sliten. Ellers var alt topp.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #289 : 26. februar 2009, 17:08 »
Torsdag 260209
Løvstakken: 38min opp, totaltid tur ca 1t 40min. Puls ca 170-185 opp og 135-145 ned


Fin tur! Ok tid opp tross snø siste 3djedelen. Tok en annen og mye lengre løype ned for å kunne holde høyere puls. Den veien jeg går opp er såpass bratt at jeg har mer enn nok med å ikke tryne nedover. Snadder med litt blå himmel og sol.

Fin han der  rofl
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #290 : 28. februar 2009, 16:05 »
Lørdag 280209
Støt: 3x40 3x50 3x60 3x70
Mark: 5x100 5x120
Chins/dips supersett: 3x5
Crunchmaskin: 3x10


Lett økt. Dårlig motivasjon. Må få litt overskudd til uken så det passet greit å ta det litt lett.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #291 : 01. mars 2009, 00:20 »
Lørdag 280209
Støt: 3x40 3x50 3x60 3x70
Mark: 5x100 5x120
Chins/dips supersett: 3x5
Crunchmaskin: 3x10


Dårlig motivasjon.

Bombe? EG var jo ikke med... I neste uke blir det bedre! Da blir det trening med stor t(T). God sitt osv osv.....3x70 i støt e langt bak skjema.........fylla`?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #292 : 01. mars 2009, 00:22 »
Bombe? EG var jo ikke med... I neste uke blir det bedre! Da blir det trening med stor t(T). God sitt osv osv.....3x70 i støt e langt bak skjema.........fylla`?
Har ikke nevnt 5x120 i mark..

Ka e crunch-maskin?
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #293 : 01. mars 2009, 01:20 »
Ikke det samme å trene alene nei.. Har nok litt å si de cardioøktene og pluss litt stress og dårlig søvn på jobben. Fylla? Jeg er på jobb Sad Skal ikke trene med deg til uken. Skal kjøre cross da Grin Håper det blir plussgrader i uken. Hvor er bildet av oppdragelsen din?

Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #294 : 01. mars 2009, 21:25 »
Har ikke nevnt 5x120 i mark..

Ka e crunch-maskin?

Jeg kan vise deg i morgen. Siden Endre skal pleie midtlivskrisen tenkte jeg å steppe inn for ham, og trene knebøy midt på Vektertorget fra ca kl 1840. Du trenger selvsagt ikke hilse på meg, men vi kan også trene sammen hvis du vil.

Traff forresten Hr. Hellfuck på Gåsa på lørdag. Han ble nokså sjokkert da jeg sa at han så ut som en piss i trynet.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #295 : 01. mars 2009, 22:18 »
Jeg kan vise deg i morgen. Siden Endre skal pleie midtlivskrisen tenkte jeg å steppe inn for ham, og trene knebøy midt på Vektertorget fra ca kl 1840. Du trenger selvsagt ikke hilse på meg, men vi kan også trene sammen hvis du vil.

Traff forresten Hr. Hellfuck på Gåsa på lørdag. Han ble nokså sjokkert da jeg sa at han så ut som en piss i trynet.  Grin

Hørte det ja, at du legger mandagene på vt. Det er gode nyheter! Dersom mine nærmeste ikke finner på noe tull så stiller jeg som vanlig i 18-19 tiden. Var på hellfuck konsert på lille. Intimkonsert! Jævlig intimt var det, og ca 9,5 av 10 var fulle menn. Rar stemning, ble litt usikker. Også rart å kjenne hans slappe hånd på min nye (faste) bøy-ræv, da jeg sto i veien idet han entret "scenen". Snudde meg og håpet å se en pen dame. Maske, parykk og damekjole!Vannvittig trøkk! Han hadde med en ny korgutt, kun iført maske og sokk på pissen! Sokken forsvant etter ca 3 "AV MED SOKKEN!". Eg holdt kjeft!! Helt nytt for meg dette her og en slik intimkonsert ga ikke akkurat mersmak. Tror det blir bedre på gåsa. Mr hellfuck himself virket forøvrig overrasket over oppmøte..Nesten litt beskjeden og ydmyk.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #296 : 02. mars 2009, 17:24 »
Mandag 020309
Motocross: 5 starter+ 2 runder  Tongue


Ble heftet på jobben, så jeg kom altfor sent til Sotra motorstadion. Fikk deltatt på siste øvelse som var start + to runder på halve banen. Dette er veldig høy intensitet og ikke noe for en kald, gammel, feit kropp. Men det var gøy de 15 minuttene det varte.

Midtlivskrise ja. Jeg var nok den eneste på treningen idag med alder som ikke begyner med 1. Det var en rar følelse. Har selfølgelig noe med at det bare er skolen som har ferie nå. Men jeg følte meg veldig gammel. Prøvde å motivere min far, slik at han kunne ta gammelstøyten i morgen. Han måtte jobbe what Har en pensjonist jeg skal prøve å ringe etterpå. Håper han blir med. Han kjører hvertfall fortere enn meg, så det blir vinn-vinn hvis han kommer. Det fine er at alle konkurentene mine (oldboys) går glipp av treningen.

Generelt er jeg veldig negativ til hele midtlivskrisebegrepet. Etter fattig studentliv og etableringsfase hvor alle pengene går til hus og møbler, må far få lov til å unne seg 3-4 motorsykkler og en italiensk sportsbil.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #297 : 03. mars 2009, 07:45 »
Mandag 020309

Generelt er jeg veldig negativ til hele midtlivskrisebegrepet. Etter fattig studentliv og etableringsfase hvor alle pengene går til hus og møbler, må far få lov til å unne seg 3-4 motorsykkler og en italiensk sportsbil.

Enig! Det er viktig at far bruker pengene på seg selv også etter at han får barn. Barna komme uansett til å gjøre som ham når de blir voksne, og da er det bra at de har sultet litt i barndommen, slik at de vet å sette pris på motorsykler og italienske sportsbiler som voksne.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #298 : 03. mars 2009, 16:40 »
Tirsdag 030309
Motocross: 20min oppvarming, start + 10min heat 5x start + 2 runder, hoppøving og instruksjoner ca 1t


Begynnelsen av dagen var middels. Hadde litt problemer med å venne meg til den nye sykkelen. Hopptreningen var gøy. Da løste mye seg. Dro derfra med en god følelse. Ble vant til å henge med ungdommene. Følte meg nesten ung selv idag.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #299 : 04. mars 2009, 15:31 »
Onsdag 040309
Motocross: 30 min oppvarming 2 x 30min +15min trening på svinger


Knallgøy i dag Grin Sving trening er det viktigste for å få opp farten og ned rundetidene. Øvelsene gikk på å prøve ut flere ulike spor gjennom svingene. Ha begge bena på fotvilerne gjennom svingen. Ha bare ett gasspåslag. Fikk mye ut av dette. Midt i siste passet punkterte jeg på forhjulet. Da var det bare å pakke sakene og dra hjem.

I gårkveld barberte jeg meg og trimmet øyenbrynene. Følte at jeg klarte å integrere meg fint med ungdommen i dag. Merker at cardioøktene jeg har hatt i vinter har gitt god effekt. Føler at kondisen er mye bedre nå enn i høst Grin Nå gjelder det bare å få kjørt så mye som mulig utover våren.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!