Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116599 ganger)

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #330 : 17. mars 2009, 15:58 »
http://www.youtube.com/watch?v=3Y8yKSJbpFI#noexternalembed&feature=related

Noe gale med vinkling av knær og legger her Endre? Kanskje han ikke vet hva han drive på med. . .
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre kjører motorsykkel.
« #331 : 17. mars 2009, 17:59 »
Sikkert fine vinkler. Knærene går 30cm sideveis under løftet det er sikkert meningen. Men det er jo sikkert tungt, han har jo husket å ta på vekter. Det er det viktigste for at bøyen skal bli imponerende. Persen hans er sikkert ikke 15mnd gammel og full av spindelvev, så lever han kanskje ikke av papir og isbitsuppe heller.

Formen er mye bedre enn før jul. Skal bli enda litt bedre før tulipanene blomstrer (neste uke ser det ut som ute i bedet). Den er kanskje ikke topp og jeg skal finne på noe bedre å kalle loggen. Kanskje: "mann 35 skal bli superdeilig".
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #332 : 17. mars 2009, 22:33 »
Sikkert fine vinkler. Knærene går 30cm sideveis under løftet det er sikkert meningen. Men det er jo sikkert tungt, han har jo husket å ta på vekter. Det er det viktigste for at bøyen skal bli imponerende. Persen hans er sikkert ikke 15mnd gammel og full av spindelvev, så lever han kanskje ikke av papir og isbitsuppe heller.

Formen er mye bedre enn før jul. Skal bli enda litt bedre før tulipanene blomstrer (neste uke ser det ut som ite i bedet). Den er kanskje ikke topp og jeg skal finne på noe bedre å kalle loggen. Kanskje: "mann 35 skal bli superdeilig".

Han sprer nok knærne bevisst for å komme ned med rett rygg. At knærne hans klapper sammen på vei opp skyldes for liten ræv og for svake adduktorer. Vanlig problem blant svake knebøyere.  Grin

Og Fokus; jeg spanderer en pølse på deg hvis du lover å prøve på 140 i bøy.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #333 : 18. mars 2009, 00:52 »
Fokus kan få en boks med tomatbønner fra meg, om han lover å perse. Passer godt sammen med Fenriks coctailpølse og gir trøkket han trenger.  Wink
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #334 : 18. mars 2009, 08:09 »
For det første; jeg likte det gamle navnet bedre, for det antydet at du hadde et langsiktig mål. Du er jo bare en hårklipp og litt skjeggstubber unna det nye målet.  :Smiley

For det andre; Hvis Fokus Fokuserer på 150 i bøy skal han få speilegg til pølsen og bønnene! Kanskje bacon også. Mmmmmmm, bacon......... Cool
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #335 : 18. mars 2009, 10:08 »
Sant nok! Er egentlig ferdig med det nye målet allerede. Skal tenke ut ett nytt navn litt ut på dagen. Ett ambisiøst og forpliktende loggnavn er det jeg er ute etter.

Bacon!! Dette må nå være motiverende nok! Sponsorene står i kø her.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #336 : 18. mars 2009, 12:20 »
Fantastisk!! Skal bli spennende å følge med hvor mangen som leser denne loggen fra nå av....Hive ut bilder???
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #337 : 18. mars 2009, 12:35 »
Han sprer nok knærne bevisst for å komme ned med rett rygg. At knærne hans klapper sammen på vei opp skyldes for liten ræv og for svake adduktorer. Vanlig problem blant svake knebøyere.  Grin

Og Fokus; jeg spanderer en pølse på deg hvis du lover å prøve på 140 i bøy.  :Smiley

Lover å prøve, etterhvert...E litt stresset ang bøy for tiden siden jeg kjører det som noen kaller "olympisk stance". Vet ikke om det er riktig men du vet hva jeg mener...De gangene jeg nå prøver å bøye som en styrkeløfter så får jeg vondt i spes det ene kneet...Gamle vondter kommer tilbake, noe jeg ikke har kjent til de siste 6 mnd med frontbøy og "olympisk" bøy..

Så det jeg egentlig lurer på er: skal jeg fortsette å kjøre "olympisk" bøy, kjempedype, og prøve å perse i den varianten eller trene på den gamle gode styrkeløft bøyen og perse fortere???
Er blitt veldig glad i såkalt olympisk bøy, ikke vondt i knærne og føles deilig og naturlig å kunne komme lett kjempedypt! Men klarer jo ikke å løfte like mye..Ennå!
KA sier du???
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #338 : 18. mars 2009, 12:57 »
Jeg sier: Kjør bøy som ikke gjør vondt. Ha progresjon fra uke til uke. Hiv på tunge vekter, da blir du sterkere. De vektene du har trent med det siste året kan du løfte med den ene foten oppå ryggen om du vil, da gjør det selvfølgelig ikke vondt hverken i knær eller muskler. Det funker hvertfall ikke. Om det finnes noe som heter "olympisk bøy" vet jeg ikke. Bøy er ikke med i olympiaden. Uansett trenger du ikke kjøre stancen din ekstrem i hverken ene eller andre retningen. Driter uansett jeg i, men jeg vil ha tung løfting på treningene nå frem til det stopper opp. Men ka sier Fenrikken?

Du kan begynne å føre treningene dine her i min logg om du vil. Så kan du se hvilke progresjon du har. Selv om loggen er min, så er den din og.

Bilder kommer kanskje etterhvert. Var modell i går på en fotosjuuut. Hadde tatt en hårklipp og stusset sideburnsene. Var superdeilig.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #339 : 18. mars 2009, 14:42 »
Jeg sier; kjør deg opp på det som virker for deg. Hvis det er bøy med smal stilling så er det fint, bare husk å løfte tungt nok og ha progresjon over tid.

En god plass å starte er tre uker med gradvis tyngre løfting, en litt lettere uke, og så på 'an igjen. Det virker alltid. Jaffal nesten.

Det er viktig å planlegge rolige uker, ellers kommer de alltid for sent, og man får resultater som er mindre enn optimale. Der finnes eksempler i en bok jeg har skrevet selv. Regel for rolige uker er samme som for bruken av ordet "fuck". Max 1 av 4. Bruker du "fuck" oftere enn hvert fjerde ord gir setningen ingen mening, og har du rolige uker oftere enn hver fjerde uke trener du ikke skikkelig. Enkelt!

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #340 : 18. mars 2009, 21:44 »
Onsdag 180309
Benk med bunnstart: 5x60 5x80 5x90 5x95 5x100 3x105 1,5x110
Frontbøy: 5x60 5x70 5x80 3x90 2x100
OHbøy: 3x40 3x50 2x60 2x65
Enhåndsroing med manual: 3x10x44


Grei trening. Bunnstart i benk kjennes omtrent like tungt ut som vanlig benk. Litt overasket over at det ikke var tyngre. Tror jeg klarer å få litt bedre skyv fra beina, og at det kompenserer for fordelen av å begynne oppe. Vet ikke om jeg klarer å overføre teknikken til vanlig benk. Tar hvertfall en uke til med bunnstart. Så får vi se. 2x100 i frontbøy er vel en slags pers. Får fremdeles veldig vondt i håndledd, albuer og skuldre av denne øvelsen. Det er det som begrenser meg. 2x65 i OHbøy er også en slags pers. Denne øvelsen krever voldsomt fokus for å holde spennet i kroppen. Det er litt gøy egentlig. Grunnen til at det ikke ble en treer på 60 var at jeg reagerte på en t-skjorte i sidesynet. Enhåndsroing er lett.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #341 : 19. mars 2009, 07:24 »
Du er skikkelig rovdyr du. Ser ikke baconhaugen med tegninger på rett foran deg i speilet, men en t-skjorte i sidesynet får du med deg.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #342 : 19. mars 2009, 16:04 »
Torsdag 190309
Løvstakken: 32min 30 sec opp, totaltid tur: 1t 10min Puls 170-185 opp 130-145 ned.


Fin tur. Ny pers opp. Denne turen er litt kort og pulsen litt høy ifølge racerx retningslinjer for offseason kondistrening. Kunne hatt litt lavere puls og brukt litt lengre tid opp. Jeg føler at det mest naturlige er å komme seg opp så fort som mulig. Har uansett hatt god progresjon i motbakkegåing.

Du er skikkelig rovdyr du. Ser ikke baconhaugen med tegninger på rett foran deg i speilet, men en t-skjorte i sidesynet får du med deg.  Grin
Ser haugen, men vil gjerne ha alt sammen >Cheesy.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #343 : 20. mars 2009, 23:31 »
Fredag 200309
Mark: 5x60 5x100 5x130 5x150 3x170 1x180
Støt: 5x45 5x55 5x65 3x75 1x85
Supersett chins/dips: 3x5+8
Situps: 10x5kg 2x10x10kg


Fin økt! Ble skikkelig rød i trynet av 180 i mark. Det er lenge siden sist. Det betyr vel at det er en treningsvekt, og ikke bare oppvarming. Det gikk jevnt og fint opp, så det er sikkert ikke egentlig tungt. Hadde en bom på 95 i støt. Stangen var høyt nok og jeg satt meg nesten godt nok ned. Jeg klarte ikke å legge stangen på "hyllen" pga feighet. 85 var lett med sitt og alt. Resten var bare gjennomkjøring.
Die trying

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Mann 35 skal bli superdeilig!
« #344 : 20. mars 2009, 23:35 »
" Mann 35 skal bli superdeilig"

HAHA.
Bra måtte å få flere treff og flere lesere på Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!