Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116340 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #390 : 06. mai 2009, 00:49 »
Tirsdag 050509
Cross på sotra: 2x10min fritrening + ledet trening med fokus på svinger


Følte de to første passene gikk dårlig. Under den ledete treningen løsnet det. Fikk mye bedre dreis på svingene. Etter det gikk alt lettere og jeg følte at det kostet mye mindre å kjøre. Av og til er alt tungt og vanskelig, for så å løsne. Dette var en sånn dag.

Den ledete treningen på Sotra får jeg egentlig ikke være med på. Den er for ungdommer som satser og har levert inn formell søknad på høsten. Eneste rollen gamle feite menn har i dette showet er å gå rundt med et viktig utrykk i trynet. Eller lede treningen som det kalles. Mye likt en fenrikkjobb. De som vanligvis gjør dette har jeg aldri sett, eller hørt om at har kjørt motorsykkel. Er jo mulig de er flink allikevel. I dag var det en Svensk endurofører som var der. Han var flink å lære fra seg.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #391 : 06. mai 2009, 00:53 »
He he. Husker ikke om vi snakket om vekt, men det programmet der har jeg kjørt med 40 kg, og det holdt i massevis.  Cool

Tror ikke du skal begynne med mer enn 30 nei. Kan være greit å kjøre bare med stangen et par runder, og kjøre vendingene som curl med litt sving bare for å ha prøvd.


Prøvde meg på 40kg. Tror jeg skal gjøre ett forsøk med bare stangen for så å øke forsiktig derfra ja. Men jeg har uansett stor tro på dette opplegget. Har sett på andre sirkeltrenings opplegg og, men styrken med dette er at det er kjente øvelser uten for mye vissvass. Det liker jeg.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #392 : 06. mai 2009, 04:35 »
Prøvde meg på 40kg. Tror jeg skal gjøre ett forsøk med bare stangen for så å øke forsiktig derfra ja. Men jeg har uansett stor tro på dette opplegget. Har sett på andre sirkeltrenings opplegg og, men styrken med dette er at det er kjente øvelser uten for mye vissvass. Det liker jeg.

Du kjørte med 45kg eller husker jeg feil? Stang,2 grønne pluss låser. Ikke fjærlåser! Dette funker jo! ALT  funker så lenge man kjører det lenge nok!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #393 : 06. mai 2009, 10:56 »
Ha ha 45 kg!

Da skjønner jeg at du følte deg noe utilpass. Anbefaler at du øker til 90 kg neste gang.  >Cheesy

Fra spøk til kødd; stangen er nok et greit sted å begynne. Kanskje to-tre runder med den, og så en-to på 25-30 kg eller der omkring for å bli vant til den type belastning før du øker vektene til 30 kg for fire runder. Det tror jeg er lurt. Husk at du har god tid, du er jo ikke 40 ennå.  Cool
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #394 : 06. mai 2009, 12:20 »
Høres og ser helt perfekt ut! Å kjøre sirkeltrening med stangen uten å forlate plattingen..Det er pop!
Så innforjævlig kjipt at vektertorget er stengt hele uken...Fantoft e drit! Sib sentrum e drit! Hadde Endre jobbet en uke til hadde jeg garantert gått på en skikkelig smell... Rykk&støt i parken fungerer dårlig.....






Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #395 : 06. mai 2009, 12:39 »
Høres og ser helt perfekt ut! Å kjøre sirkeltrening med stangen uten å forlate plattingen..Det er pop!
Så innforjævlig kjipt at vektertorget er stengt hele uken...Fantoft e drit! Sib sentrum e drit! Hadde Endre jobbet en uke til hadde jeg garantert gått på en skikkelig smell... Rykk&støt i parken fungerer dårlig.....

Du kan stille deg opp utenfor Haukelandshallen kl 1530 i dag, så skal jeg ta deg med inn og holde deg i hånden en times tid mens jeg trener. Du kan også få trene, selvsagt.

Forøvrig er Studentsenteret også drit. Knapt nok vekter til at to mann kan kjøre good morning samtidig, for ikke å snakke om bøy og mark. Benkpress på parkettgulv er jeg historisk sett veldig negativ til, så det utgår også. Legg til en irriterende stor andel gutter i NHH t-skjorte med gøyale slagord så har du oppskriften på drap, eller i det minste tungt rusmisbruk klar.

 Hadde jeg ikke jobbet så mye skulle jeg brukt uken på å hvile og drikke brennevin fra plastkanner. Forresten, jeg tror jeg tar meg fri og gjør akkurat det. Jobbe kan man gjøre i graven, er det ikke det man pleier å si? Heller det enn å stå i kø bak Preben, Didrik Alechsander og Løwenskiold den tredje som trener biceps med pannebånd mens de snakker om eneboliger på Frogner. Pføy!

Avslutningsvis passer det med et sitat fra noen gamle kulturikoner:

"Life begins at midnight twelve- masturbate to kill myself"

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #397 : 07. mai 2009, 01:59 »
Onsdag 060509
Rykk + oh bøy: 3+3x30 2x3+3x40 2+2x50 1+2x60
Skråbenk m manualer: 2x10x26
Enhåndsroing: 2x10x34
Fenrikkflinks sirkeltrening: 2x 6rep 20kg 1x 10rep 20kg
Crunchmaskin
Bicepscurl: 10rep 14kg + 3rep 20kg manualer


Gikk først på SIB sentrum. Der kunne vi ikke trene. Ville endt med å poke en pingle i øyet med olympiastangen. Sjåkafullt med tynninger og ikke noe utstyr. Vi endte med å reise til Fantoft for å få unna dagens økt.

Lett trening. Kommer til å ta det veldig rolig en lang stund fremover. Hovedøvelsen for meg i dag var sirkeltreningen. tok en gang rolig med 6 reps, det var altfor lett. Ett sett mye fortere med 6 reps, altfor lett. Prøvde med 10 reps det var også veldig lett. Fin erfaring, litt mer vekt neste gang.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #398 : 07. mai 2009, 07:22 »
Onsdag 060509

Gikk først på SIB sentrum. Der kunne vi ikke trene. Ville endt med å poke en pingle i øyet med olympiastangen. Sjåkafullt med tynninger og ikke noe utstyr. Vi endte med å reise til Fantoft for å få unna dagens økt.



Og saa spør jeg deg Endre; bryr du deg egentlig om det? I såfall; slutt med det!

Min erfaring er at det å trene rykk og ohbøy midt på gulvet blant tynningene fører til sure blikk, men også til at de flytter seg. Problem løst, for vi vil jo ikke at de skal være venner med oss eller at de skal trene der vi er.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #399 : 07. mai 2009, 13:11 »
Og saa spør jeg deg Endre; bryr du deg egentlig om det? I såfall; slutt med det!

Min erfaring er at det å trene rykk og ohbøy midt på gulvet blant tynningene fører til sure blikk, men også til at de flytter seg. Problem løst, for vi vil jo ikke at de skal være venner med oss eller at de skal trene der vi er.  Grin

På fantoft har de EN platting! Og de var tydeligvis ikke så vant med folk som kjører overhead squat, rykk, frontbøy og sirkeltrening med olympiastang. MYE vasing frem og tilbake over plattingen siden plasseringen er helt idiotisk midt mellom smithrack, benk,pumpebenker og manualer..Rykk krever en del kons og det funker ikke når ca 3-5 stykk tråkker over plattingen både foran og bak ca 30-50 cm fra tryne og ræv, akkurat når man gjør seg klar og prøver å samle tankene om løftet...Stress å rykke opp mot pers under slike forhold..Det blir elendig trening! Å kjøre rykk osv på sib sentrum som forholdene var i går e helt umulig! Mulig det er roligere stunder på dagen men i går var det helt krise, noe alle de kjente trynene fra vt var helt enig i. De fleste lo og ristet på hodet.

Registrerte forresten en del sure blikk på fantoft da vektene ble sluppet i bakken etter rykk, det bråker jo litt.......Elendige greier så turen gikk direkte til gamle dk og chelsea-barcelona og store pils...Endre var ikke med siden han ikke liker fotball.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #400 : 07. mai 2009, 13:19 »
Hrmpf. "menn" som ikke tåler at det smeller litt får levere inn genitaliene sine i resepsjonen, for deretter å bli fulgt inn i pilatesrommet. Slutt å bry dere om dem.

Skal likevel bli godt når vt åpner igjen på mandag. Da skal jeg slippe alt jeg finner i bakken, mens jeg roper høyt av glede. fise og rape oppå. blir superdeilig.

Hva er det med å ikke bli med på DK for å drikke pils fordi han ikke liker fotball? Han kan jo sitte med ryggen til! Be ham spørre noen av stamgjestene om de husker Remi, da er han underholdt i timesvis, og du kan se fotball i fred, samtidig som dere begge drikker store pils. Enkelt.

Ørjan, løsningsorientert
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #401 : 07. mai 2009, 23:34 »
Torsdag 070509
Cross på Sotra: 3x10min 1x15min


Lite folk idag. Kun meg, en liten gutt og to typer som kjøpte sykkel forrige uke. Fikk hvertfall oppleve å være raskest på banen for en gang skyld. Hadde god flyt. Morsomt å kjøre, selv om det ikke blir så mye tenning når jeg kjører alene. Prøvde for første gang å kjøre med ipod. Det var fett, merker ikke så godt hvor sliten jeg er med Lemmy og Olve på øret. God sos!!

Angående DK så er det ikke bare manglende fotball interesse som gjør at jeg ikke går der så ofte. Whitetrash er best på TV, eller når jeg får betalt for å ordne dem. Øl er jeg intressert i, men nyter det helst i finere omgivelser. Liker helst at jeg selv er den mest rufsete og uoppdragne i rommet. Det er også et problem at noen av DK klientellet kjenner meg. Enten fordi vi har vært venner for 20 år siden, eller at det er meg som har sørget for at de ikke kommer inn der de helst vil gå. Ingen av disse har jeg lyst å snakke med.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #402 : 07. mai 2009, 23:51 »


Angående DK så er det ikke bare manglende fotball interesse som gjør at jeg ikke går der så ofte. Whitetrash er best på TV, eller når jeg får betalt for å ordne dem. Øl er jeg intressert i, men nyter det helst i finere omgivelser. Liker helst at jeg selv er den mest rufsete og uoppdragne i rommet. Det er også et problem at noen av DK klientellet kjenner meg. Enten fordi vi har vært venner for 20 år siden, eller at det er meg som har sørget for at de ikke kommer inn der de helst vil gå. Ingen av disse har jeg lyst å snakke med.


Satt der i minst 2 timer i går. Nå heter det krohns og de har lagt om stilen. Litt dyrere og mangen av de gamle "kjente" e borte vekk. Dessuten selger de pints 0.56l biggrin..Det e litt kos..Men ikke vits å gå der med mindre du skal se en kamp. Eller spille wii på storskjerm mens du drikker øl...
Bien er det beste alternativet på danmarksplass!!!

Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #403 : 08. mai 2009, 01:10 »
Hjemme hos James: http://www.youtube.com/watch?v=XKG0c1MLevU#noexternalembed

Gratulasjons video fra Nike etter å ha vunnet ama/fim supercross 2009: http://www.youtube.com/watch?v=Pi7qPgxQu6Y#noexternalembed
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #404 : 09. mai 2009, 18:52 »
Lørdag 090509
Cross på Ulven: 5pass a ca10min


Var aktivitetsleder på Ulven idag. Kjørte selv likevel. Fokuserte på å kjøre bra i svingene. Ha litt høyere fart in i de, få sykkelen komprimert, holde den slik gjenom og bruke starteknikk ut. I de siste to passene løsnet det skikkelig. Siste økten kjørte jeg så bra jeg aldri har gjort før. Fantastisk fett!!! Grin Når svingene sitter går alt annet mye bedre og. Plutselig koster det mye mindre krefter å kjøre på. Ingenting i verden er gøyere enn å kjøre cross når flyten kommer.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!