Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116686 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #405 : 12. mai 2009, 00:19 »
Mandag 110509
Bøy: 5x60 2x10x100
Rykk: 5x40 5x50 3x60 0x70 0x65
Støt: 3x60 3x70 3x80 1x90 0x95
Finrikks sirkel for folk som vil slåss og kjøre cross: 30kg 10 reps på hver 3 runder


Gøy trening idag. Tangerte pers i rykk og støt. Ble jinxet av en PT-jente som tok knebøy og strakmark foran meg. Klarte derfor ikke å sette noen nye perser. Men jeg merket at ting var lettere enn de pleier. Fikk en fin sirkeløkt. Neste uke øker jeg til 4 runder. Tror dette er en nydelig måte å kjøre intervall på.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #406 : 12. mai 2009, 13:18 »
Bra at du liker sirkeltreningen. Tror jeg vil anbefale å gå ned til 6 reps pr øvelse, mest fordi du da unngår å slite muskelgruppene helt ut. Ta heller kortere pauser mellom rundene hvis du synes det blir for lett.

Når det gjelder kjøring i veteranklasse så sier jeg som en gammel mann en gang sa, at det er bare en klasse, og det er åpen klasse. Ingen vits i å være beste veteran når førti stykker i åpen klasse er bedre enn deg. Still i åpen klasse på lørdagen, og kom deg hjem til fest!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #407 : 12. mai 2009, 15:35 »
Er ikke helt uenig i logikken din angående klasser. I cross er åpen klasse en kubikk klasse for sykler over 450ccm. De er tregere enn 450 klassen som heter MX1. Som navnet tilsier er MX1 klassen for store gutter som kjører fort. MX1 er også klassen min sykkel (mannesykkel) passer i. MX1 kjøres, som din etteretning nok viser, også søndag. Han som vinner MX1 kjører også 34+ fem minutter etterpå og vinner det og. Altså vinner jeg 34+ er jeg raskest av alle. Hovedgrunnen til å ikke kjøre MX1 er at heatene er 20min + to runder istedet for 15min + to runder. De siste fem minuttene er de lengste minuttene som finnes i verden. De er laget av det samme som de tre minuttene som benyttes i boksing. Min forskning viser at de fem minuttene som er øverst i stoltzen er raskere minutter. Håper dette var oppklarende.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #408 : 12. mai 2009, 16:02 »
Det var oppklarende. De minuttene som benyttes i boksing er svært lange. Fem slike er ikke til å tenke på. Hadde de vært laget av de samme minuttene som brukes fra man sovner i fylla en torsdag til man skal være på jobb en fredag hadde det vært noe annet.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #409 : 12. mai 2009, 17:24 »
Hadde de vært laget av de samme minuttene som brukes fra man sovner i fylla en torsdag til man skal være på jobb en fredag hadde det vært noe annet.  Grin
Blir de minuttene innført i cross kommer jeg til å hevde meg i teten. Ville da valgt å kjøre både MX1 og 34+.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #410 : 12. mai 2009, 22:44 »
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #411 : 13. mai 2009, 01:23 »
Savnet deg på trening i dag! (12/05)

Kjettingen knitret som en maskinpistol i en cargo-container og våre nye bekjente (begynner å bli en del av de etterhvert, så jeg gidder ikke ramse opp, stress å beskrive) lo fra kjeller til loft..Ingen som kjørte bicepscurl i bøyrack! Meg og "danseren" fra england (ligner litt på james stuart,DU VET KEM EG MENER) ryddet en del rask (støttegreier til rack,25,20,15,10kg skiver), som om vi delte en leilighet og plutselig fikk ryddeånden over oss. Stor kos og sos selv om vi utvekslet ytterst få ord..Som vanlig. Og da jeg var ferdig og på vei opp trappen, mens jeg fiklet med mp3-spiller, krasjet jeg nesten med Per....Til min store overaskelse hilset han. Har trent EN gang med han. Riktignok Rykk/Støt, kanskje det var det som gjorde susen. Han spurte om perser osv..Mannen med 4 kongepokaler på rad og 8 plass i EM..!.? Det e kult. Hvorfor bryr han seg om "mus" som meg (oss)......

Spre det glade budskap: vektløfting......
Desverre e folk i bergen mer interessert i svømming og muskelsvinn-fotball (norsk eliteserie)..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #412 : 13. mai 2009, 08:05 »
Savnet deg på trening i dag! (12/05)

Kjettingen knitret som en maskinpistol i en cargo-container og våre nye bekjente (begynner å bli en del av de etterhvert, så jeg gidder ikke ramse opp, stress å beskrive) lo fra kjeller til loft..Ingen som kjørte bicepscurl i bøyrack! Meg og "danseren" fra england (ligner litt på james stuart,DU VET KEM EG MENER) ryddet en del rask (støttegreier til rack,25,20,15,10kg skiver), som om vi delte en leilighet og plutselig fikk ryddeånden over oss. Stor kos og sos selv om vi utvekslet ytterst få ord..Som vanlig. Og da jeg var ferdig og på vei opp trappen, mens jeg fiklet med mp3-spiller, krasjet jeg nesten med Per....Til min store overaskelse hilset han. Har trent EN gang med han. Riktignok Rykk/Støt, kanskje det var det som gjorde susen. Han spurte om perser osv..Mannen med 4 kongepokaler på rad og 8 plass i EM..!.? Det e kult. Hvorfor bryr han seg om "mus" som meg (oss)......

Spre det glade budskap: vektløfting......
Desverre e folk i bergen mer interessert i svømming og muskelsvinn-fotball (norsk eliteserie)..

Per er en grei gutt som er flink til å hilse på folk på trening. Som Regjeringen sa en gang " Eg hadde aldri sport an koss de gjekk på EM hvis an ikkje hadde hilst på meg".

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #413 : 13. mai 2009, 09:51 »
Per er en grei gutt som er flink til å hilse på folk på trening. Som Regjeringen sa en gang " Eg hadde aldri sport an koss de gjekk på EM hvis an ikkje hadde hilst på meg".

 Grin

Han e godt plantet, med begge bena på bakken (ofte med 150kg på skuldrene)..Sterkere enn de fleste i dette landet..Finnes eksempler på det motsatte, "svake" folk som ønsker over alt på jord å bli kjempesterk, men oppfører seg som overlegne idioter og tøffe som F i trynet!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #414 : 13. mai 2009, 20:57 »
Onsdag 130509
Ohbøy: 5x20 5x40 3x50 1x60
Benk: 5x60 2x8x80


Stiv som en stokk idag. Ble bare en lett liten restitisjonsøkt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #415 : 14. mai 2009, 01:03 »
Hva faen er galt med bolerne og enkelte nazispirer?

Hva faen er det som gjør at en haug med idioter her inne på treningsforum er nødt til å fylle tråd etter tråd med fremmedfientlig propaganda? At du har møtt noen drittsekker med mørk hud, eller lest om noen i avisen, betyr ikke at du vet noe som kan generaliseres. Hver gang det har vært en overfallsvoldtekt begått av en utlending føler noen at det har noe med trening å gjøre. Har noen fått juling av en med mørk hud må det også deles. Selvfølgelig må den syke asosiale oppførselen forklares med fremmed kulturbakgrunn.

Har en boletulling klikket er logikken helt anderledes. Da må alle fellene i omgang med statistikk grundig belyses. At en svær jævel full av hormoner er agressiv må ikke gå ut over de som bare er redd for å være liten og svak. Selvsagt er personen en drittsekk også uten bol.

Naturlig nok er det ofte de samme nickene som går igjen i begge trådtypene. Har inntrykk av at noen av tullingene aldri diskuterer trening. Kan de ikke bare lage et forum for bol-liberale-nazister? Eller er det kanskje jeg som er på feil forum?
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #416 : 18. mai 2009, 13:25 »

Kan de ikke bare lage et forum for bol-liberale-nazister? Eller er det kanskje jeg som er på feil forum?

Det finnes. Kan gi deg adressen på trening i kveld.  Grin

Planlegger som vanlig bøy + kos på vt fra ca 1830 - 2000.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #417 : 18. mai 2009, 15:29 »
Skal vi trene sammen denne uken må du komme til Iron Man i Tarquinia i Lazio Grin Kommer hjem på lørdag.

Er alltid klar for å utforske nettets skyggesider, så den adressen må vi komme tilbake til..
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #418 : 18. mai 2009, 16:07 »
Du kan kjøre deg opp på denne i mellomtiden;

http://www.youtube.com/watch?v=Uxe4EUrzZZo#noexternalembed

Forøvrig er Laziofansen gode på høyrevridning, så et lite sveip i supporterbutikkene der bør avdekke mye. Kjør gjerne Laziosanger gjennom Babelfish, eller spør hva de mener om kommunister.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #419 : 18. mai 2009, 16:32 »
Trodde jeg hadde god etteretning, men denne låten, som er skrevet spesielt for meg, har holdt seg under raderen.

Vet at Lazio fansen er spesielle. Traff en gang en ungdom med norsk flagg og en hodeskalle på brystet. Når jeg sa at det var mitt flagg lurte han på om jeg var nasjonalsosialist. Smiley

Har og kommet over noen fine bruktsjapper i småbyer i området. Der kan du kjøpe signerte portretter av Mussolini og diverse annet man trenger. Italiensk politikk har vært noe helt eget i 1000vis av år. Nå er politikken preget av glossie TV show og langbente kvinner. Vanskelig å få øye på innholdet.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!