Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116561 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #420 : 19. mai 2009, 17:05 »
Tirsdag 190509
Bøy: 5x40kg+ 3xohbøy 5x50kg+3xohbøy 2x5x90kg
Nedtrekk: 10x55kg 2x5x70kg
Benk: 2x8x60kg
Fenriksirkel: 30kg 2x6rp 1x10rep 90sec pause


Lett liten koseøkt på Iron Man. Får jævlig vondt i ryggen av å sove på dårlige senger. Lett ohbøy ordnet biffen fint Smiley I dagens fenriksirkel viste det seg tydelig at 6 repper er for lite og 10 altfor mye. Planen er 4 runder med 6 repper og 60 sec pause på torsdag. Jeg er ikke så veldig selvmotiverende, så treningene blir litt tafatt når jeg er alene. Det viktigste idag var å få opp litt sirkulasjon i kroppen, og det var digg.

Gransket bildegaleriet på Iron Man idag. Fant ut at han største av gutta der var Italiensk IFBBmester i 2005. Det er jo imponerende. Tyder på at øyemålet mitt er riktig når jeg har anslått han til å være jævlig svær.

Nå er det restitusjon i det naturlige spaet, Saturnia, som står for tur. GOD SOS!!
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #421 : 20. mai 2009, 10:57 »
Tirsdag 190509
Bøy: 5x40kg+ 3xohbøy 5x50kg+3xohbøy 2x5x90kg
Nedtrekk: 10x55kg 2x5x70kg
Benk: 2x8x60kg
Fenriksirkel: 30kg 2x6rp 1x10rep 90sec pause


Lett liten koseøkt på Iron Man. Får jævlig vondt i ryggen av å sove på dårlige senger. Lett ohbøy ordnet biffen fint Smiley I dagens fenriksirkel viste det seg tydelig at 6 repper er for lite og 10 altfor mye. Planen er 4 runder med 6 repper og 60 sec pause på torsdag. Jeg er ikke så veldig selvmotiverende, så treningene blir litt tafatt når jeg er alene. Det viktigste idag var å få opp litt sirkulasjon i kroppen, og det var digg.

Gransket bildegaleriet på Iron Man idag. Fant ut at han største av gutta der var Italiensk IFBBmester i 2005. Det er jo imponerende. Tyder på at øyemålet mitt er riktig når jeg har anslått han til å være jævlig svær.

Nå er det restitusjon i det naturlige spaet, Saturnia, som står for tur. GOD SOS!!

Stilig! Nå kjenner jeg det kribler. Er det mulig for deg å ta bilde av inngangen til iron man og få det ut her i loggen? Fantastisk location...Ser for meg en gutte-tur ned dit en vakker dag..Med grillings av KJØTTpølser og annet snadderKJØTT på "taket" i huset der...Få med Ørjan på en slik tur! Det hadde garantert blitt FETT!!!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #422 : 01. juni 2009, 13:17 »
Søndag 310509
Løp, Vestlandsmesterskap MX1 runde 2, Bybergsanden: Heat 1 5 plass, heat 2 3 plass, samenlagt 4 plass


Da var årets første løp gjenomført for min del. Etter å ha gått noen runder med meg selv. Tenkt litt på tidligere diskusjoner med Fenrikken. Han liker jeg jo alltid å lytte til. Valgte jeg å skifte klasse fra oldboys til MX1. Oldboys er jo en tilpasset klasse for gamle menn som ikke vil konkurere på like vilkår som de unge. MX1 er en klasse for sykkler på 450ccm. De raskeste sykklene. Dette er klassen James Stewart kjører. Helt klart den klassen det er mest prestisje og penger i.

En liten ting som også var med i beregningen var at det stillte over 20 førere i oldboys og 6 i MX1. Dessuten kjørte disse klassene sammen og oldboys måtte uansett kjøre 20min + 2 runder og ikke 15 som de pleier. Som den horen jeg er var jeg klar for å få et lavt tall på plasseringen og en haug med poeng hjem til klubben.

Banen på Byberg er veldig gøy å kjøre. Halve banen er dyp sand. Dette gjør at den er også veldig tung å kjøre. Søndag var kanskje årets varmeste dag så langt. Jeg var spent på om jeg i det hele tatt ville klare å gjenomføre under disse forholdene. 20min + to runder er i praksis 25-28 min alt etter hvor på banen man er i forhold til han som vinner. Jeg har tidligere i loggen forklart vilke type minutter dette er. Strategien min var å gi på i starten og komme ok ut, for så å finne et tempo som ikke kostet for mye krefter så fort som mulig. Dette funket fint.

I første heat kom jeg fint ut i starten, og De som var aktuelt å vinne over var i utgangspunktet bak. I andre runde gikk en kar på tryne foran meg i en sving. Jeg klarte ikke å holde sykkelen oppe og måtte kravle rundt i sanden litt selv og. Det kostet endel krefter, men jeg fant rytmen igjen. På slutten av løpet kom det en forbi med nr 400 på sykkelen. Jeg antok at han kjørte i oldboys og lot han være. Det viste seg å være dumt. Han kunne jeg tatt og sikret 4 plass i heatet. Urutinert. Følelsen i dette heatet var at jeg kunne kjøre på i ca 15 min og konsentrere meg om å komme til mål uskadd resten.

I andre heat var det viktig å holde nr 400 bak, i tillegg til ham som var bak også i første heat. Førstnevnte så jeg ingenting til, Sistnevnte kjørte jeg forbi i andre runde. Dette heatet virket mye kortere. Det tyder på at jeg har disponert kreftene mye bedre. Når resultatene kom viste det seg at føreren som fikk andre plass i første heat kom inn sist. Jeg fikk altså 3 plass. Godt fornøyd med det. Var litt spekulasjon om jeg egentlig skulle hatt 3 samenlagt og. Men siden ting tyder på at han som fikk det gjenomførte løpet med en knekt arm så syntes jeg det er greit at han fikk plassen før.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #423 : 02. juni 2009, 13:07 »
Jeg er stolt over at du stilte i åpen klasse uavhengig av hvem du har snakket med og hva du har hørt. Du innså at det er bedre å bli knust i åpen klasse enn å være middelmådig blant pensjonister. Sterkt. Når du så kjører så bra at det holder på å bli medalje blir jeg enda mer stolt.

 Bow

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #424 : 02. juni 2009, 13:28 »
Jeg er stolt over at du stilte i åpen klasse uavhengig av hvem du har snakket med og hva du har hørt. Du innså at det er bedre å bli knust i åpen klasse enn å være middelmådig blant pensjonister. Sterkt. Når du så kjører så bra at det holder på å bli medalje blir jeg enda mer stolt.

 Bow


Takk for det! Jeg har sett litt på informasjonen fra tidtagningsystemet og funnet ut at jeg egentlig skulle hatt 3plass sammenlagt. Jeg har sendt inn klage, så får vi se om det kanskje blir medalje og.  Grin er veldig tent mot neste løp som allerede er til helgen. Får se hvordan det går da. Deilig å vite at jeg klarer å holde meg på hjul et helt heat og komme hjem selv uten helikopterhjelp.

Hadde nok blitt gruset kraftig i pensjo-klassen. Tipper jeg vill fått 13-14 plass av 23. Men det husker jeg ikke likevel, når jeg sitter å lyger på gammlehjemmet om de fantastiske resultatene i MX1 :Smiley
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #425 : 03. juni 2009, 20:01 »
Onsdag 030609
Rykk: 3x5x40 5x1x60 1x70
Rykkdrag: 3x70 3x80
Støt: 3x60 1x80
Chins og dips: 3x5chins+10dips
Hengende benhev: 3x10


Koseøkt. To første seriene med rykk var fra heng litt over gulvet. Hadde dårlig sitt i dag, så de tunge settene var styrkerykk. Tror 70 er pers. Det var veldig lett en gang. Andre forsøk ble bare ett rykkdrag. Jeg trenger god psyke om dagen så det ble tatt en lynskjapp avgjørelse om at det var rykkdrag jeg holdt på med da. Hoved poenget idag var bare å bli varm og kose meg litt uten å bli for sliten eller påføre meg noen skader. Det var det jeg gjorde.

God stemning på VT idag. Min gode venn fra Scuderia viacorsa fortsatte sitt knebøyprosjekt. Dette gleder meg stort, da det er god påvirkning fra meg og Fokus som ligger i bak. Kjettingen bråket og skramlet, han var i storslag. Ellers er det artig å registrere at det olympiske viruset har stort spredningsfare. De unge lurer på hva vi driver med, de spør og graver. Hyggelig.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #426 : 07. juni 2009, 22:52 »
Løp: VM runde 3 MX1 Elgane: Heat 1: 3plass, heat 2: 3plass, sammenlagt: 3 plass

Fikk prøve pallen idag woot

Han som var storfavoritt ble hentet av helikopter midt i oppvarmings treningen. Heldigvis tyder ting på at det går fint med ham. Det var bare han som var påmeldt i klassen før meg og min venn. Vi trodde vi kjempet om første plass i første heatet. Jeg trodde jeg vant.. Så viste det seg at det var to andre som også kjørte i vår klasse. Disse var det ingenting å gjøre med, da ble det 3 plass. I andre heatet gikk en av disse på tryne rett foran meg. Jeg håpet at han skulle ligge en stund. Dessverre dukket han fort opp bak meg og ingenting nyttet.

Det fineste idag var at jeg klarte å kjøre på hele heatene uten problem. Fjellturene i vinter betaler seg Grin Klarer jeg å knipe inn rundetidene med 3-4 sekunder hevder jeg meg ganske bra. Dette er realistisk i løpet av denne sesongen. GODE TIDER!!!
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #427 : 08. juni 2009, 07:52 »
Løp: VM runde 3 MX1 Elgane: Heat 1: 3plass, heat 2: 3plass, sammenlagt: 3 plass

Fikk prøve pallen idag woot

Han som var storfavoritt ble hentet av helikopter midt i oppvarmings treningen. Heldigvis tyder ting på at det går fint med ham. Det var bare han som var påmeldt i klassen før meg og min venn. Vi trodde vi kjempet om første plass i første heatet. Jeg trodde jeg vant.. Så viste det seg at det var to andre som også kjørte i vår klasse. Disse var det ingenting å gjøre med, da ble det 3 plass. I andre heatet gikk en av disse på tryne rett foran meg. Jeg håpet at han skulle ligge en stund. Dessverre dukket han fort opp bak meg og ingenting nyttet.

Det fineste idag var at jeg klarte å kjøre på hele heatene uten problem. Fjellturene i vinter betaler seg Grin Klarer jeg å knipe inn rundetidene med 3-4 sekunder hevder jeg meg ganske bra. Dette er realistisk i løpet av denne sesongen. GODE TIDER!!!

Når folk tryner foran deg, er det da helt feil å kjøre over dem fordi du ikke klarer å svinge unna? Sånn for å knipe en plass eller to tenker jeg?  Grin

Godt kjørt, og gratulerer med pallplass!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #428 : 11. juni 2009, 01:17 »
Mandag 080609
Rykk: 2x5x40 5x50 1x60

Onsdag 100609
Ulrikken opp. Skaret Tid fra "Steinen" til toppen: 20:25 Puls: 170-185 Totaltid tur 1t45min


Blitt litt slapp med loggingen. det må ikke forekomme. På mandag var jeg helt gåen etter søndagen. Prøvde meg likevel på en økt. Hadde mye trøkk i kroppen etter pastaoppladning. Det var til ingen nytte fordi hodet var ett helt annet sted.

Idag sviktet jeg Fokus til fordel for min far som ville ha meg med på Ulrikken. Har aldri gått der før. Fin løype, bra tur. Jevnt bratt hele veien. Pulsen blir høy uten at jeg behøvde å løpe. Det liker jeg. Imponert over gammlingen som gjør dette fire ganger i uken etter å ha sittet i sofaen i 10 år. Han satser knallhardt på comeback neste år når han er gammel nok til 60+ klassen.

Før Ulrikkenturen idag reiste jeg og så på vektløfting stevne i Bergenshallen. Dessverre Klarte ikke Per å sette noen nye norske rekorder eller kvale til VM. Det var ellers hyggelig i hallen. Pers mor ga oss kaffe og kaker. Publikum besto stort sett av meg Konen og Fokus. Har litt lyst til å trene litt der oppe når crosssesongen er ferdig.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #429 : 11. juni 2009, 01:20 »
Når folk tryner foran deg, er det da helt feil å kjøre over dem fordi du ikke klarer å svinge unna? Sånn for å knipe en plass eller to tenker jeg?  Grin

Det går fint. Problemet denne gangen var at når jeg passerte hadde han ikke nådd bakken enda. Sykkelen var tverret og mannen hang i luften over. Hadde jeg kjørt på ham ville jeg nok lagt der selv og.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #430 : 11. juni 2009, 07:53 »
Det går fint. Problemet denne gangen var at når jeg passerte hadde han ikke nådd bakken enda. Sykkelen var tverret og mannen hang i luften over. Hadde jeg kjørt på ham ville jeg nok lagt der selv og.

 rofl

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #431 : 11. juni 2009, 23:20 »
Torsdag 110609
Cross på sotra: 10min oppvarming 2 pass a 20min puls 175-185 10min avslutning


Kjørte med pulsklokke idag. den har ingen lagring, så jeg må prøve å få sett på den i rolige partier. Kjører med den festet på styret. Den viste mellom 175 og 183 de gangene jeg klarte å se på den. Jeg må roe ganske kraftig ned for å se hva den viser. Regner med at pulsen går litt ned av det. Intresant å vite hvilken puls jeg ligger på. Kjørte avslappet men fort. Klarte å holde tempo i hele passene med denne pulsen. Kondisen er kommet seg voldsomt Smiley Føles mye mer rolig å ha denne pulsen når jeg kjører, i forhold til å gå i fjellet. Tror det har noe med at jeg bruker flere muskler og at pulsen på en måte blir høyere på lavere intensitet.

Fin trening, jeg føler at ting er veldig i ferd med å løsne for meg. Skal bli spennende å se fremgangen fremmover.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #432 : 13. juni 2009, 01:22 »
Fredag 120609
Støt: 5x40 5x50 5x60 3x70 2x80 0x90
Stangrulle: 1x8+2x5


Liten kveldsøkt. Feiget ut på 90kg i støt. Ingen god grunn for det, men heller ingen grunn til engstelse.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #433 : 14. juni 2009, 19:20 »
søndag 140609
Tur til Løvstakken, ca 50min opp rolig puls.
Benk: 5x60 5x80 5x90
Rostativ: 3x10x67
Curl og triceps ekstension supersett 3x10
Sidehev: 2x10 x8kg


Tur med Kone og litt trening på jobben.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #434 : 15. juni 2009, 23:02 »
Mandag 150609
Bøy: 5x60 5x100 5x110 5x120 3x2x130
Rykk: 5x40 5x50 1x60
Ett sett chins/dips Tongue


Bøy var tungt og uvant. Kan trene litt skikkelig i noen uker nå siden det er lenge til løp. Så det er vel bare å laste på litt.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!