Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116673 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #435 : 16. juni 2009, 21:30 »
Tirsdag 160509
Cross Ulven: 3 pass a 15min


Tørt støvete og glatt. Fikk fin flyt. Øvde litt på seatbounce. Tid for å legge inn litt tekniske finesser i kjøringen. Sluttet å snuse i går. Føler meg litt rar om dagen. God sos.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #436 : 17. juni 2009, 07:48 »

Sluttet å snuse i går. Føler meg litt rar om dagen.

Er du gravid?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #437 : 17. juni 2009, 09:10 »
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #438 : 18. juni 2009, 21:36 »
Onsdag 170609
Støt 5x40 5x50 3x60 3x70 3x80 2x90 0x95
Benk: 5x60 5x90 2x2x100


Sliter med å perse i støt. Tror jeg må kjøre litt frontbøy for å ordne opp. Benk er tungt etter langt opphold. Ellers var det trivelig på trening.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #439 : 18. juni 2009, 21:38 »
Torsdag 180609
Cross på Sotra: 4 pass a ca 10 min


Litt ufokusert trening idag. God stemning. Kjørte fire ulike sykkler idag ink min egen. Artig å teste litt andre typer. Fant ut at min egentlig ikke var så værst.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #440 : 20. juni 2009, 16:49 »
Lørdag 200609
Cross på Sotra: 2 pass a 28min


Fin trening. Masse folk fra Voss. Hadde ikke mulighet til å være der lenger idag. Kjørte hele passene til jeg ble flagget av. Det gikk helt fint. Kondisen er blitt god.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #441 : 26. juni 2009, 00:36 »
Torsdag 250609
Frontbøy: 5x60 5x80 5x90 2x100
Bøy: 5x120


Litt giddalåus denne uken. Måtte en tur i Fantofthallen ifb jobben. Benyttet sjangsen til å bøye litt siden jeg sliter med voldsom kribling i beina om jeg ikke bøyer på mer enn tre dager. Må bli vant med tyngre veter i Frontbøy slik at jeg klarer å vende mer.
Die trying

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #442 : 28. juni 2009, 12:38 »
Torsdag 180609
Cross på Sotra: 4 pass a ca 10 min


Litt ufokusert trening idag. God stemning. Kjørte fire ulike sykkler idag ink min egen. Artig å teste litt andre typer. Fant ut at min egentlig ikke var så værst.
Hei,artig at det er flere på tf som er intressert i motocross.Smiley Hvilken sykkel har du.? jeg har alltid vært KTM fantast,men har i det siste fått mer og mer trua på Suzuki,2010 suzuki rmz250 blir min neste sykkel.Smiley se på mxbike.no for bilde av vidunderet.Smiley Kenneth Gundersen skal forresten til bergen å ha treningssamling i sommer,må ta deg en tur dit.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #443 : 30. juni 2009, 00:51 »
Lørdag 270609
Cross på ulven: 5x10min


Satans varmt. Gøy å kjøre uansett, men passene blir korte. En offiser/sykepleier/arkitekt var på visitt og prøvde sykkelen. Ellers mange gøye folk på treningen.
Søndag 280609
Ulriken opp: 20:25 fra "steinen" Puls:170-185


Fin tur. Trodde jeg skulle få kjempe tid da peste på alt jeg hadde, sånn blidde det ikke what Sikkert litt gåen etter cross dagen før.
Mandag 290609
Rykk: 5x40 5x50 5x55 8x60 3x65
Støt: 5x60 2x70 2x80 2x85


Tror jeg. Stiv i håndleddene idag. Stiv i ræven og. ellers ok.


Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #444 : 30. juni 2009, 01:03 »
Hei,artig at det er flere på tf som er intressert i motocross.Smiley Hvilken sykkel har du.? jeg har alltid vært KTM fantast,men har i det siste fått mer og mer trua på Suzuki,2010 suzuki rmz250 blir min neste sykkel.Smiley se på mxbike.no for bilde av vidunderet.Smiley Kenneth Gundersen skal forresten til bergen å ha treningssamling i sommer,må ta deg en tur dit.

Jeg har en KX 450 f. Min første Kawasaki. Hadde Honda 250 2 takt i fjor. Har hatt mye Yamaha før. Tror alle sykklene er bra. Eneste jeg har vært misfornøyd med var felgene på Hondaen. Ønsker meg en Service Honda cr500af. Selv om jeg ikke kommer til å klare å kjøre den fortere enn 450 en så har jeg veldig lyst på en slik. Sjekk ut her : http://www.servicehonda.com/ Suzuki er sikkert knallbra. Jeg likte de ikke når jeg var liten, av en eller annen grunn, og kommer nok aldri til å kjøre det merket. Ktm er tøfft, kult med de europeiske sykklene, alltid full av gromdeler.

Vet ikke om jeg skal på den samlingen. Mulig at jeg er litt gammel for denslags. Skal du til Bergen på treningsleir? Kjører du løp? I så fall hvilke?
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #445 : 30. juni 2009, 07:22 »
20:25 fra steinen og opp høres fryktelig fort ut spør du meg! Tror jeg brukte lengre tid enn det på å gå ned.....
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #446 : 30. juni 2009, 11:18 »
20:25 fra steinen og opp høres fryktelig fort ut spør du meg! Tror jeg brukte lengre tid enn det på å gå ned.....
Har aldri gått Stoltzen på under 20 min. Det gir et bilde av hvor imponerende dette er.
Die trying

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #447 : 30. juni 2009, 18:29 »
Jeg har en KX 450 f. Min første Kawasaki. Hadde Honda 250 2 takt i fjor. Har hatt mye Yamaha før. Tror alle sykklene er bra. Eneste jeg har vært misfornøyd med var felgene på Hondaen. Ønsker meg en Service Honda cr500af. Selv om jeg ikke kommer til å klare å kjøre den fortere enn 450 en så har jeg veldig lyst på en slik. Sjekk ut her : http://www.servicehonda.com/ Suzuki er sikkert knallbra. Jeg likte de ikke når jeg var liten, av en eller annen grunn, og kommer nok aldri til å kjøre det merket. Ktm er tøfft, kult med de europeiske sykklene, alltid full av gromdeler.

Vet ikke om jeg skal på den samlingen. Mulig at jeg er litt gammel for denslags. Skal du til Bergen på treningsleir? Kjører du løp? I så fall hvilke?
Tror alle sykklene er bra jeg og,bare å velge farge.Smiley Har dessverre ikke hatt sykkel siden 2003 pga har hatt nok å bruke pengene på,så det blir ingen kjøring med det første,men skal prøve å få tak i en sykkel til neste år.Aldri likt suzuki jeg heller,men gjør det nå av en eller annen merkelig grunn.Smiley Har aldri satset på noe løpskjøring,kun kjørt noen få klubbløp her i Molde,bare en enkel hobbymosjonist:)min første sykkel var en 1980 Honda cr80,,har den enda,klenodium.Smiley

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #448 : 30. juni 2009, 19:03 »
Jeg har en KX 450 f. Min første Kawasaki. Hadde Honda 250 2 takt i fjor. Har hatt mye Yamaha før. Tror alle sykklene er bra. Eneste jeg har vært misfornøyd med var felgene på Hondaen. Ønsker meg en Service Honda cr500af. Selv om jeg ikke kommer til å klare å kjøre den fortere enn 450 en så har jeg veldig lyst på en slik. Sjekk ut her : http://www.servicehonda.com/ Suzuki er sikkert knallbra. Jeg likte de ikke når jeg var liten, av en eller annen grunn, og kommer nok aldri til å kjøre det merket. Ktm er tøfft, kult med de europeiske sykklene, alltid full av gromdeler.

Vet ikke om jeg skal på den samlingen. Mulig at jeg er litt gammel for denslags. Skal du til Bergen på treningsleir? Kjører du løp? I så fall hvilke?
Var rå den 500af,,er det egentlig en endurosykkel.?go gammeldags 500 2 takt,kanskje de er på vei tilbake hos alle merker,håper det:)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #449 : 30. juni 2009, 22:32 »
Tirsdag 300609
Cross på Ulven: 4x13min


Gøy å kjøre idag. Masse folk. Bla NM favoritten i dame klassen. Intessant å se hvordan hun kjører. Tror både hun og de andre i dameeliten burde trene mye mer knebøy. Da kunne de kjørt mye mer agressivt og fortere.

Banen på Ulven er så intens at jeg ikke klarerer å kjøre så lenge pr pass. Blir mest teknisk trening. det er ikke noe galt med det. Kjører utholdenhet på Sotra.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!