Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116688 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #450 : 30. juni 2009, 22:38 »
Var rå den 500af,,er det egentlig en endurosykkel.?go gammeldags 500 2 takt,kanskje de er på vei tilbake hos alle merker,håper det:)

Det er ikke en Endurosykkel. Det er en spesialsykkel med moderne ramme fra 4 takt og siste generasjon 2t motor. Tviler på at du får se noen av merkene kommer med noe sånnt. Ligger noen filmer på U-tube med kjøring. Deilig når det går som faen og det høres ut som tomgang. skikkelig mannsykkel.

Den 80 kubikkeren din er sikkert knalltøff. Er den strøken? Kult å ha sånnt stående.
Die trying

Utlogget Odd A.mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #451 : 30. juni 2009, 22:46 »
Det er ikke en Endurosykkel. Det er en spesialsykkel med moderne ramme fra 4 takt og siste generasjon 2t motor. Tviler på at du får se noen av merkene kommer med noe sånnt. Ligger noen filmer på U-tube med kjøring. Deilig når det går som faen og det høres ut som tomgang. skikkelig mannsykkel.

Den 80 kubikkeren din er sikkert knalltøff. Er den strøken? Kult å ha sånnt stående.
Den er komplett,men langt ifra strøken,men har lyst å sette den i stand og henge den på veggen i garasjen.Smiley skal ta en kikk på youtube nå.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #452 : 01. juli 2009, 23:40 »
Torsdag 010709
Ulrikken opp: 19:38 fra steinen, høy puls 175-180. total tid tur 1t45min


Fin tur. Ga alt. Kunne kanskje disponert ørlite grann bedre. Egentlig ganske fornøyd.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #453 : 02. juli 2009, 07:12 »
Torsdag 010709
Ulrikken opp: 19:38 fra steinen, høy puls 175-180. total tid tur 1t45min


Fin tur. Ga alt. Kunne kanskje disponert ørlite grann bedre. Egentlig ganske fornøyd.

Ditt ville dyr!

Hvor tynn er du blitt nå?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #454 : 02. juli 2009, 09:27 »
Blir ikke tynnere. 94kg i dag what Helvete å dra alt det opp Ulrikken!
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #455 : 02. juli 2009, 09:31 »
94 kg er tynnere enn det aller meste. Tror snittvekten i Treblinka var høyere enn det.

Jeg har blitt avhengig av grillet kjøtt, så jeg blir ikke mye tynnere heller. Derimot er det desto gøyere å drite når man spiser 2 kg kjøtt om dagen. Har tettet dassen på jobb 4 ganger siste to uker. Du vet, når du trekker ned, og skålen bare fylles med vann, og når du roter i det med dokosten så tømmes det så malingen flasser av veggene! God moro. Til gjengjeld går jeg rundt med konstant gravidmage fylt med kjøtt og potetsalat.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #456 : 03. juli 2009, 00:12 »
Med min høyde skulle 94 kg gi en BMI godt inn i sonen for sykelig overvekt.

Har blitt altfor lite grilling på meg denne sommeren. Akkurat som om jeg har glemt å grille. Is derimot har jeg husket.

Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #457 : 04. juli 2009, 18:46 »
Lørdag 040709
Motocross på Ulven: 2x10min 1x20min 1x15min


Varmt og gøy. Teknikken blir stadig bedre og jeg kjører fortere. Det er fett! Prøvde å kjøre litt kreative spor idag. Dette for å få litt variasjon. Kjørte med pulsmåler idag. Den viste 155-170. Egentlig overaskende lavt. Banen på Ulven er veldig intens uten mulighet til å slappe av noen steder. Men det virker som dette virker mer slitsomt enn det egentlig er. Sikkert bare hodet som må jobbe så hardt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #458 : 06. juli 2009, 21:33 »
http://www.youtube.com/watch?v=BL-Tfyxc-_E#noexternalembed

Måtte bare legge ut denne. James Stewart leker i hagen sin. Ser ut som han har det greit.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #459 : 09. juli 2009, 22:32 »
Torsdag 090709
Motocross på Sotra: 1x10min 3x20min Snittpuls: 173-175 Maxpuls: 183-185, 1280 kalorier


Har kjøpt Polar pulsklokke. Så nå er det forskning og utvikling som gjelder. Det er en sykkelmodell med farts og distansemåler. Den funket en liten stund. Må lage bedre feste. Fikk en snitt fart på ca 30kmt og toppfart på 61kmt. Det stemmer dårlig med erfaringer fra tidtagningsystemer. Det kan ha sammenheng med at forhjulet ikke er i bakken alltid. Opplastingsystemet til Polar sine sider får jeg ikke til enda. Derfor logger jeg her på nazi/boleliberal/fjortisforum enda.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #460 : 12. juli 2009, 01:16 »
Lørdag 110709
Helt likt som Torsdag


Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #461 : 30. juli 2009, 20:42 »
Hei på deg! Mandag tar jeg 140 i knebøy, tre sett med fem, snart er jeg like sterk som deg!

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #462 : 30. juli 2009, 21:33 »
Hei på deg! Mandag tar jeg 140 i knebøy, tre sett med fem, snart er jeg like sterk som deg!
Det er jo sinnsykt inponerende!!!  Shocked Jeg hadde nok ikke klart det på mandag selv  Tongue Så det er greit for meg om du sier at du ER sterkere enn meg, jeg er også åpen for at den som tar mest i bøy er sterkest  Grin Har lusket gjennom postene dine på forumet. Du virker oppegående. Kjenner jeg deg? Er du høy og har briller og kort hår?
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #463 : 31. juli 2009, 21:52 »
Det er jo sinnsykt inponerende!!!  Shocked Jeg hadde nok ikke klart det på mandag selv  Tongue Så det er greit for meg om du sier at du ER sterkere enn meg, jeg er også åpen for at den som tar mest i bøy er sterkest  Grin Har lusket gjennom postene dine på forumet. Du virker oppegående. Kjenner jeg deg? Er du høy og har briller og kort hår?

Ja. Det e han..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #464 : 31. juli 2009, 23:45 »
Ja. Det e han..
Koselig! Får vel vurdere å logge igjen da. Nye lesere. Eller jeg kan bruke loggen til pisspreik...
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!