Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116348 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #570 : 09. november 2009, 23:13 »
Mandag 091109
Bøy: 5x92,5-102,5-112,5-122,5 3x132,5 5x132,5
Benk: 5x75-80-85-90-95
Støtdrag: 3x100
Rykkmark: 3x100


Veldig bra trening idag. Hvile i en uke og skikkelig mat idag gjorde at det ble god trykk. Måtte bruke belte på toppsettet i bøy. Da var det lett. Litt usikker på om det er en mental eller fysisk ting som gjør at jeg ikke kommer videre i bøy uten belte. Uansett begynner jeg nå å bruke belte på toppsett i bøy.

Programmet til min far er blitt for lett for ham. Han har hatt god fremgang i teknikkene og kroppsholdningen er kommet seg ganske mye. Derfor testet vi litt idag for å få et grunnlag for å lage videre program for ham. Han tok 5x75 i bøy, 5x60 i benk og 5x90 i mark. Syntes ikke det er så gale.

Ellers var det god stemning på VT idag. Kjettingmannen, Leifbjørn, Are og vandreren bidro til det.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #571 : 09. november 2009, 23:20 »
Kjettingmannen

Han har jeg prata endel med også, Erik heter han. En bra mann.

Hmm lurer på om jeg skulle begynt med vendinger som bøyoppvarming jeg også.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #572 : 09. november 2009, 23:24 »
Kjettingmannen ville ha meg til å prøve masse forskjellige øvelsar. Eg var sporty og prøvde floorpress, ein elle anna mageøvelse og rygghev med eit bein. Pratsom og hyggeleg fyr Smiley

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #573 : 09. november 2009, 23:27 »
Han har jeg prata endel med også, Erik heter han. En bra mann.

Hmm lurer på om jeg skulle begynt med vendinger som bøyoppvarming jeg også.
Han er en meget trivelig fyr ja. West side barbell entusiast nr en.
fikk ikke tatt vendingene mine idag. Var ikke plass når jeg kom, så gikk rett på bøy. Vet at vendinger er bra for mye, og tror at oppvarming til bøy er en fin plassering i programmet. Ørjan har ofte rett så det er jo bare å prøve.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #574 : 09. november 2009, 23:33 »
Kjettingmannen ville ha meg til å prøve masse forskjellige øvelsar. Eg var sporty og prøvde floorpress, ein elle anna mageøvelse og rygghev med eit bein. Pratsom og hyggeleg fyr Smiley
Kan slå litt begge veier den måten å trene på tror jeg. Gøy å prøve masse øvelser, men jeg tror på sakte progresjon i faste øvelser og. Er uansett hyggelig med entusiaster som vil spre det glade budskap, og viser villig vekk alternative måter å gjøre ting på.
Die trying

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #575 : 09. november 2009, 23:47 »
Kan slå litt begge veier den måten å trene på tror jeg. Gøy å prøve masse øvelser, men jeg tror på sakte progresjon i faste øvelser og. Er uansett hyggelig med entusiaster som vil spre det glade budskap, og viser villig vekk alternative måter å gjøre ting på.

Jau, viss eg hadde fulgt eit fast program for tiden, so hadde eg nok høflig avslått. Floorpress var ganske praktisk sidan det ikkje var noken ledige benkar Smiley Ellers er eg einig i at sakte progresjon er tingen. Kjettingmannen er ein skikkeleg westside-entusiast som du nevnte. Han hadde ikkje så stor tru på Dietmar virka det som Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #576 : 10. november 2009, 07:51 »
Eirik har mye rart for seg, men han har noen gullkorn av og til. Rygghev med en fot om gangen er kanskje det beste jeg har prøvd noensinne. Fantastisk øvelse for korsrygg, sete og hamstrings. Kjør deg opp på den!

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #578 : 12. november 2009, 16:48 »
!

Endre vet at det heter ræv, derfor skriver jeg sete, for jeg er ikke sikker på om han vet at det kan hete det.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #579 : 12. november 2009, 18:10 »
Jeg driver litt med møbler på fritiden. I sete er det polstring og tekstil, i noen tilfeller også hud. Muskler er det aldri. I ræven derimot er det muskler, de heter gluteus.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #580 : 12. november 2009, 22:24 »
Torsdag 121109
Bøy 5x70-90-100-110
Frontbøy: 5x60-70-80 3x3x85
Strakmark: 4x8x80
Cins: 4x4
Dips: 3x10
Stangrulle: 2x10


Bra lett økt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #581 : 14. november 2009, 17:51 »
Lørdag 141109
Cross på Sotra: 3x20min


Gøy.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #582 : 16. november 2009, 13:35 »
Søndag 151109
Cross på Sotra: 1x15min+2x20min


Veldig morro. Føler jeg er i ferd med å ta et nytt steg opp når det gjelder tempo. Utviklingen går litt i trappetrinn og det føles som jeg skal opp ett nå. Merker jeg klarer å henge på endel av ungdommene mer enn før. Det er en kar som har satt i hodet sitt at han vil kjøre fra meg. Det vil han nok ikke klare med det første. Det som er veldig bra med det er at han utfordrer meg hele tiden og har et voldsomt konkuranse instinkt. Jeg må kjøre hardt for å holde ham på avstand. Dette holder meg på tærene og det nytter ikke å slappe av.

På lørdag var vektløfter-Per med for å prøve seg litt. Han koste seg voldsomt og hadde en virkelig drømmedag. Har aldri sett en som kjører så mye første dag på banen. Han klarte seg bra. Det som var litt intressant var at han fikk armpump som alle andre nybegynere. Da kan vi vel slå fast at armpump ikke kommer av manglende styrke i grep og underarm.

Har vært en super helg.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #583 : 16. november 2009, 14:22 »
Per-Kongepokal på motorsykkel? Går ikke lenge før vektløfterkarrieren er over da.  :Smiley

For øvrig må du ikke la ungdommene kjøre fra deg. Skulle de mot formodning klare det er det presedens i motormiljøer for å ta fram pissen. Det har jeg lest på internett. Ta fram pissen, og slå dem litt i ansiktet med den. Det hjelper.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #584 : 16. november 2009, 14:56 »
 rofl I trail miljøet var det enkelte voksne personer som likte å ta frem pissen å daske ungdommen litt i trynet. Cross er nok litt for tøft til at det tiltrekker denne gruppen. Speideren og trial tiltrekker seg vel flesteparten.

Tror Per kunne tenkt seg å begyne å kjøre. Han er litt redd for kneet sitt. Men hva er OL iforhold til Vestlandsmesterskapet i Cross. Han får prioritere.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!