Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116331 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #600 : 19. november 2009, 12:58 »
Det er omtrent på denne måten jeg gjør det. Når det kommer på litt vekt, mer enn 45, så er det ikke rom for å tenke på annet enn at stangen skal opp og jeg skal under. Når jeg så står der med vektene over hodet så har jeg ikke hatt noe sitt what Tror jeg kan løse mitt rykk problem ved å trene høye drag tungt. Så trene bevegelsen fra topp possisjon i draget til sitt med bare stang for å "bane inn" øvelsen. Tilslutt bare kjøre på og håpe det dukker opp en sitt. Det er hvertfall tentativ-slagplan nå. Så får vi se. Alt skal ikke være lett her i livet.

Tenke mindre og ta større sjanser. Det får være "ord for dagen" her i loggen. hemmeligheten i både i rykk og livet ellers.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #601 : 20. november 2009, 23:41 »
Fredag 201109
Bøy: 5x60-97,5-107,5-117,5-127,5 3x137,5
Benk: 8x60-80 2x8x90-2x2x100
stående roing: 4x8x70
Biceps curl: supersett med 4x10 synkende vekter


Fin økt på Fantoft, lite folk, ikke noe problem med å finne vekter, rack eller benk. Stod litt bredere enn jeg pleier i bøy, det hjalp masse. Litt smalere grep i benk hjalp også masse. Alt kjentes bra, gode tider. Konen klaget over at jeg har for små armer i morges. Særlig biceps var ikke imponerende. Underarmene var bra og triceps ok minus. Derfor måttte jeg legge inn litt bicepstrening idag selv om opplasting på knebøy egentlig er nok bicepspumping for meg.

Venter spent på langt innlegg fra Fokus. Det er forhåndsvarslet pr TLF.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #602 : 21. november 2009, 02:28 »
Fredag 201109
Bøy: 5x60-97,5-107,5-117,5-127,5 3x137,5
Benk: 8x60-80 2x8x90-2x2x100
stående roing: 4x8x70
Biceps curl: supersett med 4x10 synkende vekter


Fin økt på Fantoft, lite folk, ikke noe problem med å finne vekter, rack eller benk. Stod litt bredere enn jeg pleier i bøy, det hjalp masse. Litt smalere grep i benk hjalp også masse. Alt kjentes bra, gode tider. Konen klaget over at jeg har for små armer i morges. Særlig biceps var ikke imponerende. Underarmene var bra og triceps ok minus. Derfor måttte jeg legge inn litt bicepstrening idag selv om opplasting på knebøy egentlig er nok bicepspumping for meg.

Venter spent på langt innlegg fra Fokus. Det er forhåndsvarslet pr TLF.

Haha ja.... Konemor sier liten biceps liksom? Du må høre på de som har peiling! 
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #603 : 21. november 2009, 09:21 »
Venter spent på langt innlegg fra Fokus. Det er forhåndsvarslet pr TLF.

Ja har mye på hodet ang rykk og støt. Men vi får se litt ut på dagen en gang, mye pes med 12 timers jobbing og unge nå i helgen. Får ikke trent skikkelig heller og da føler man seg ikke vel på tf..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #604 : 23. november 2009, 22:59 »
Konen klaget over at jeg har for små armer i morges. Særlig biceps var ikke imponerende. Underarmene var bra og triceps ok minus.

Wtf?? Du må få det inn i henne at det er antall kilo i bøy som teller! :-D

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #605 : 23. november 2009, 23:01 »
Når det kommer på litt vekt, mer enn 45, så er det ikke rom for å tenke på annet enn at stangen skal opp og jeg skal under.

Jeg tenker kun at stanga skal opp. Helst gjennom taket. Helst i går.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #606 : 24. november 2009, 00:21 »
Wtf?? Du må få det inn i henne at det er antall kilo i bøy som teller! :-D
Det vett hun veldig godt, hun er gift med meg Grin Har prøvd å forklare at jeg aldri har opplevd av det er biceps som hindrer meg i noe, hun forstår det og. Men hun er opptatt av at design, tror det er noe der. Jeg tar det ikke så tungt. Vi ble enige om at jeg tar ett sett biceps i uken, så kjører hun knebøy og strakmark tre ganger i uken når hun er ferdig å være gravid.
Jeg tenker kun at stanga skal opp. Helst gjennom taket. Helst i går.
Det er nok denne metoden jeg løfter mest med. Det heter styrkerykk Grin
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #607 : 24. november 2009, 01:35 »
Mandag 231109
Løping i Langeskogen: 36min 42sec, spuls: 173  Shocked mpuls: 218 Shocked Shocked Shocked 549 kcal 25%fett


Forbedret tiden med 2min og 20sec. Det er meget bra siden jeg var veldig fornøyd etter sist gang. Prøvde å holde litt tempo hele veien og var under 160 i puls bare 2min  og 4sec. Tror jeg har flyttet melkesyreterskelen ganske kraftig. Det er en lang bakke etter to tredeler av løypen. I denne hadde jeg over 185 i puls i 7min. Ville ikke klart mer enn 174 for ett år siden. Tror det er bra. Den ramlende-sinnsyke makspulsen må ha kommet i adrenalinspurten på slutten viss den er sann. Klokken er en Polar c300 og skal være bra what

Ellers er det bare å konstatere at jeg er veldig miljøvennlig. Fenriken hadde ikke kommet i plan engang på under 550 kcal.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #608 : 24. november 2009, 07:23 »
Det latterlig lave energiforbruket ditt skyldes nok at du har motor som en liten Fiat Punto. Miljøvennlig er også et ord som kan brukes, om enn ikke det eneste.

Jeg er mer som en avsagd pick-up. Stor motor som fyller all tilgjengelig plass. Karosseri som er alt for lite, ingen lastekapasitet, og den går bare rett fram, ikke tenk på å svinge i høy fart. Men den bråker, og den bruker mye energi selv på tomgang.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #609 : 24. november 2009, 11:06 »
Det er ikke Punto, det er gammal Abbarth modifisert 850: http://www.youtube.com/watch?v=a_BJfcZzmbU#noexternalembed Sinnsyk høy puls. Ser ut som sportsbil, høres ut som sportsbil og føles som sportsbil. Den ene dagen alt virker skikkelig. Når du måler prestasjonene med stoppeklokke ser du at en moderne Polo diesel går bedre. Bruker riktignok lite energi, men drivstoffet må komme fra en spesiel gård nær Modena ellers blir det bare fusking og tenningsbank.

Ellers er jeg enig med din analyse Grin
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #610 : 25. november 2009, 13:39 »
218 i makspuls i din alder virker helt ekstremt på meg, du må være et genetisk avvik. Det meste jeg vet jeg har hatt de siste åra er 188.

Hvilken makspuls har du hatt tidligere?

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #611 : 25. november 2009, 14:00 »
218 i makspuls i din alder virker helt ekstremt på meg, du må være et genetisk avvik. Det meste jeg vet jeg har hatt de siste åra er 188.

Hvilken makspuls har du hatt tidligere?

Enig der. Jeg trodde jeg hadde maxpuls på rundt 189, men under testen på VT nådde jeg 195 bpm, noe som førte til en estimert maxpuls på 198, som igjen er ganske høyt for en mann på 34 år.

Hvis du hadde 218 vil jeg nesten hevde at klokken viste feil, eller at du hadde et lite hjerteinfarkt.  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #612 : 25. november 2009, 14:05 »
Det er nok det meste jeg har hatt. Fikk en måling på 206 en gang jeg kjørte. Tror nok det er noe tull med klokken. Ellers må jeg gå til lege. Vil anslå min makspuls til ca 200. Kommer ofte opp i 196-198, og det er reelt, så jeg har høy puls.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #613 : 25. november 2009, 14:06 »
Små dyr har vel gjerne høyere hjertefrekvens enn store dyr, så dette er nok et tegn på at du er et lite kryp. Hellrodent.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #614 : 25. november 2009, 14:14 »
Små dyr har vel gjerne høyere hjertefrekvens enn store dyr, så dette er nok et tegn på at du er et lite kryp. Hellrodent.  >Cheesy


Enig der. Jeg trodde jeg hadde maxpuls på rundt 189, men under testen på VT nådde jeg 195 bpm, noe som førte til en estimert maxpuls på 198, som igjen er ganske høyt for en mann på 34 år.

Har basert meg på tidligere grunnforskning og funnet ut at det ikke er sånn. Tror nok det er dårlig kontakt på klokken og at jeg har samme makspuls som en avsagd pick-up.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!