Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116363 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #615 : 25. november 2009, 22:17 »
Onsdag 251109
Bøy: 5x60-100-120-130 2x2x140
Rykkdrag: 5x60 2x5x80
Rykkmark: 2x5x110
Støtdrag: 5x110
Benk: 10x60


Ikke så bra økt i dag. Stresser litt på hjemmefronten med bygging av bad, dette ødlegger litt for både hvile og fokus. Fikk ikke tatt benk etter bøy som jeg hadde tenkt, var ikke ledig benk. Etter dragene hadde jeg vondt i håndleddene så benken utgikk.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #616 : 26. november 2009, 07:36 »
Det der er så jævla typisk! Man kjøper et hus, gjerne i den tro at man skal bo der. Lenge. En ufravikelig sannhet er at ingen par kjøper hus uten at kvinnen er fornøyd med det. Hvorfor er det da slik at med en gang de blir gravide må mannen pusse opp badet?

Klarer ikke kvinner å forestille seg ting som skal skje, altså at det skal komme et barn på sikt, og at badet ikke holder den nødvendige standard? All min erfaring med kvinner tilsier at de er godt i stand til å innbille seg ting som aldri har skjedd eller kommer til å skje.  Grin

Er det hormonene som sier at redet må forbedres før de kan gyte? Mulig. En annen forklaring er vel at de vet at de blir fulle i hormoner som blir til demoner, og for å holde mannen innendørs setter de i gang prosjekter som han må fullføre alene mens de sitter i stolen med beina i fotbad og ser såpeserier på tv.

Den siste muligheten, som egentlig er for grusom til at jeg ville ta den opp, er at du er en slik mann som liker å pusse opp i hjemmet. Da vil jeg minne deg om at det er både enklere og billigere å jobbe svart/overtid og betale noen andre for å gjøre det.  >Cheesy

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget stigvj

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 962
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 962

  • Some play hard to get, I play hard to want........
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #617 : 26. november 2009, 08:55 »
Det der er så jævla typisk! Man kjøper et hus, gjerne i den tro at man skal bo der. Lenge. En ufravikelig sannhet er at ingen par kjøper hus uten at kvinnen er fornøyd med det. Hvorfor er det da slik at med en gang de blir gravide må mannen pusse opp badet?

Klarer ikke kvinner å forestille seg ting som skal skje, altså at det skal komme et barn på sikt, og at badet ikke holder den nødvendige standard? All min erfaring med kvinner tilsier at de er godt i stand til å innbille seg ting som aldri har skjedd eller kommer til å skje.  Grin

Er det hormonene som sier at redet må forbedres før de kan gyte? Mulig. En annen forklaring er vel at de vet at de blir fulle i hormoner som blir til demoner, og for å holde mannen innendørs setter de i gang prosjekter som han må fullføre alene mens de sitter i stolen med beina i fotbad og ser såpeserier på tv.

Den siste muligheten, som egentlig er for grusom til at jeg ville ta den opp, er at du er en slik mann som liker å pusse opp i hjemmet. Da vil jeg minne deg om at det er både enklere og billigere å jobbe svart/overtid og betale noen andre for å gjøre det.  >Cheesy

 Grin

Egentlig skulle en flytte hvert 3. år, hvis en det gjør så vil en klare å stagge trangen som kvinner har til å skulle pusse opp.

Hvis en bikker 2-2 1/2 år i en og samme bolig, så vil en se at kvinnen i huset begynner å gå rundt og titte på vegger og lignende mens hun snakker med seg selv.

Eneste alternativet da er å bestille en så dyr ferietur at en kan si; "Du.... I og med at vi tok en så dyr ferie i år, så tror jeg ikke vi kan begynne med noen oppussingsprosjekter på en stund"

Some people wear Superman pajamas. Superman wears Chuck Norris pajamas.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #618 : 26. november 2009, 12:50 »
Det der er så jævla typisk! Man kjøper et hus, gjerne i den tro at man skal bo der. Lenge. En ufravikelig sannhet er at ingen par kjøper hus uten at kvinnen er fornøyd med det. Hvorfor er det da slik at med en gang de blir gravide må mannen pusse opp badet?

Klarer ikke kvinner å forestille seg ting som skal skje, altså at det skal komme et barn på sikt, og at badet ikke holder den nødvendige standard? All min erfaring med kvinner tilsier at de er godt i stand til å innbille seg ting som aldri har skjedd eller kommer til å skje.  Grin

Er det hormonene som sier at redet må forbedres før de kan gyte? Mulig. En annen forklaring er vel at de vet at de blir fulle i hormoner som blir til demoner, og for å holde mannen innendørs setter de i gang prosjekter som han må fullføre alene mens de sitter i stolen med beina i fotbad og ser såpeserier på tv.

Den siste muligheten, som egentlig er for grusom til at jeg ville ta den opp, er at du er en slik mann som liker å pusse opp i hjemmet. Da vil jeg minne deg om at det er både enklere og billigere å jobbe svart/overtid og betale noen andre for å gjøre det.  >Cheesy

 Grin
Hormonene gir kvinnen ordre om at noe må forbedres i hjemmet. Derfor er det ikke mulig med et svangerskap uten noe form for oppgradering i hjemmet. Fenomenet heter "nesting".

Jeg er på ingen måte en mann som liker å pusse opp hjemme. Men jeg har en sykdom som gjør at jeg liker å kjøpe ting med "potensiale". Jeg liker deretter å ha "potensialet" som det er, og der er det problemene begynner. Det meste av vårt hjem er oppusset allerede. Badet har jeg klart å trenere. Har det virket i 65år, virker det helt sikkert i 25 til, har vært argumentet. Nå med hormoner og slikt har ikke dette argumentet virket lenger. En baby må visst ha jævlig bra bad, selv om jeg ikke tror han merker at badet er gammelt før om hvertfall 10år.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #619 : 26. november 2009, 12:56 »
En baby må visst ha jævlig bra bad, selv om jeg ikke tror han merker at badet er gammelt før om hvertfall 10år.

Det der er vel omtrent som å vite hvor dukene er. Ingen mann vet det, og hvis han finner det ut, ja da har de flyttet til neste gang.  Grin

Tror ærlig talt at jeg var over 25 før jeg første gang la merke til om et bad var nytt eller gammelt. Det lukter uansett drit når jeg er ferdig der, så det betyr ikke så mye.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #620 : 26. november 2009, 13:18 »
Det er hardt å være mann. Man føler seg som et jaget dyr. Blir tvunget til umulige oppgaver, vi ikke er laget for, som å vite hvor duker og hånkler er. Dessuten må vi nødt til å lære håndtverk for å kunne pusse opp ting som er i orden fra før. dette må selvsagt gjøres i et voldsomt tempo pga noe vi ikke kan forstå what

Men alternativet er ikke særlig bra. Skulle meg og deg slått oss sammen for å klare oss uten kvinnen, ville det blitt stygt. Vi ville kjøpt en industritomt med stort "potensiale", der ville vi bodd i en campingvogn. Resten av tomten ville blitt fullt opp med bilvrak og tungt sportsutstyr. Drikkingen ville blitt tung og usivilisert, hygienen hadde gradvis nådd ett grusomt nivå.

Vi kan krangle litt, så må vi bare bite tennene sammen å gjøre som vi får beskjed om tror jeg.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #621 : 26. november 2009, 14:07 »
Det er hardt å være mann. Man føler seg som et jaget dyr. Blir tvunget til umulige oppgaver, vi ikke er laget for, som å vite hvor duker og hånkler er. Dessuten må vi nødt til å lære håndtverk for å kunne pusse opp ting som er i orden fra før. dette må selvsagt gjøres i et voldsomt tempo pga noe vi ikke kan forstå what

Men alternativet er ikke særlig bra. Skulle meg og deg slått oss sammen for å klare oss uten kvinnen, ville det blitt stygt. Vi ville kjøpt en industritomt med stort "potensiale", der ville vi bodd i en campingvogn. Resten av tomten ville blitt fullt opp med bilvrak og tungt sportsutstyr. Drikkingen ville blitt tung og usivilisert, hygienen hadde gradvis nådd ett grusomt nivå.

Vi kan krangle litt, så må vi bare bite tennene sammen å gjøre som vi får beskjed om tror jeg.

Du må begynne å porsjonere gullkornene dine utover, for det er grenser for hvor mange honnører jeg kan gi deg på en dag!

Ellers har du selvsagt rett. Som en blanding av Auschwitz uten tynne folk, og Mad Max uten ørken. Ellers mye det samme.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Oldstar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #622 : 26. november 2009, 18:15 »
Dette kan eg alt om   :Smiley

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #623 : 26. november 2009, 18:17 »
Dette kan eg alt om   :Smiley
Er du min Far?
Die trying

Utlogget Oldstar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #624 : 26. november 2009, 18:20 »
Skulle mene det

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #625 : 26. november 2009, 18:26 »
Skulle mene det
Velkommen her da!! Lag deg en logg du og. Presenter deg selv, hvem du er, hva du prøver å oppnå osv. Endel folk her inne har du møtt. NullFokus er forloveren min, Arehb er han som perset i bøy på Vektertorget, Leifbjørn er han hyggelige karen fra Sogn og Fjorane.

Bra navn foresten Smiley
Die trying

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #626 : 26. november 2009, 18:40 »
Er du min Far?

Haha! Det var det første eg tenkte då eg såg nicket. Grin

Ellers er det kjekt å sjå den eldre garde på forumet. Kanskje eg skal få faren min til å registrere seg og. Veit at han er her og luskar i blant.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #627 : 27. november 2009, 00:40 »
Torsdag 261109
Stoltzekleiven: 21min 17sec over demningen via brushytten og ned ved skansemyren ca 1t tot tid ca 1,5t


Trodde jeg skulle klare en kjempetid idag. Følte meg på hugget etter den velykkede turen i Langeskogen på mandag. Syntes egentlig jeg hadde bra tempo og kjørte meg hardt oppover. Tiden ble nå ræv(eller sier du sete). Jaja vet ikke helt hva stoltze tiden egentlig viser. Er i mye bedre form nå enn sist jeg sleit meg opp der på ca 20min. Resten av turen var med lav intensitet, helt greit.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #628 : 27. november 2009, 00:43 »
Haha! Det var det første eg tenkte då eg såg nicket. Grin

Ellers er det kjekt å sjå at den eldre garde på forumet. Kanskje eg skal få faren min til å registrere seg og. Veit at han er her og luskar i blant.
Han må bare registrere seg. Er spennende å se hva de gamle får til. Og den eneste måten å føle seg ung på er jo å henge med noen som er mye eldre Wink
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #629 : 27. november 2009, 08:04 »
Tiden opp Stoltzen sier egentlig bare at for å bli god på det må du trene på det. Bedre løpekondis hjelper litt, men ikke mye, ettersom trappeklatring er en helt annen type muskelarbeid.

Hadde du tatt den nye løpekondisen din og trent tre økter i uken i to uker ville nok tiden i Stoltzen gått ned en del, men hvem gidder det?  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!