Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116330 ganger)

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #645 : 20. desember 2009, 21:18 »
=> http://maxwellsc.blogspot.com/2008/09/10-ways-to-de-sissify-your-kid-and.html

Ellers har jeg brukt litt tid på å lese meg opp på klimaspørsmålet

Hæ hva er dette for noe?





Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #646 : 20. desember 2009, 23:21 »

De-sissifying er min spesialitet. Jeg er utdannet pedagog og er tillhenger av Kaptein-krok metoden. Har sett endel fine dokumentarer fra Russland om trening av barn og det finnes mange fine metoder. Ungene trener seg selv instinktivt fra dag en, egentlig er det bare å feste noe på anklene og håndleddene slik at de får litt ekstra progresjon så går det meste av seg selv.

Angående klimaspørsmålet: Det er dagsaktuelt og jeg følte for å finne ut hvorfor ellers oppegående mennesker er redd for at det skal bli veldig varmt og at polene skal smelte. Det er jo spennende, og jeg er sånn at da føler jeg behov for sjekke opp ka det går i.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #647 : 21. desember 2009, 00:00 »
Hmm kult. Jeg har to små gutter i bekjentskapskretsen. Foreløbig har de nok med å holde hodet på plass men om et år eller to eller tre blir det sikkert mye herjing. Hvor har du de russiske dokumentarene fra, fins slikt på nett?

Jeg mente at det å ikke mene at klimaendringene er menneskeskapt og kan forhindres er på linje med å tro at jødene står bak finanskriser osv. - helt til jeg las en artikkel i andre nummeret av Samtiden i år, der en slugger slakter det vitenskapelige grunnlaget for og prosessen rundt FNs klimarapport. (Ole Henrik Ellestad: Vitenskapen som forsvant) Etter det har jeg gitt opp. Jeg har ingen doktorgrad og er ikke realist og er ikke i stand til å vurdere hva som blir sagt, og slik er det.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #648 : 21. desember 2009, 15:04 »
Hmm kult. Jeg har to små gutter i bekjentskapskretsen. Foreløbig har de nok med å holde hodet på plass men om et år eller to eller tre blir det sikkert mye herjing. Hvor har du de russiske dokumentarene fra, fins slikt på nett?
Min er jo bare en uke gammel så han jobber mest med nakkemusklaturen forløpig. Veldig intresant å følge med hvor systematisk han holder på. Før de reiser seg (ca 8-10mnd) begynner de med intensiv knebøy, det gleder jeg meg til. Teknikken er alltid helt perfekt, så her er noe å lære for oss gamle Smiley Dokumentarer om trening av barn har jeg fra youtube. Fant de ikke igjen nå, Fokus har levert mye linker på denslags. Han slenger sikkert opp litt når han leser dette. Viktigste er nok som blir hevdet i din link, ha en bra livstil selv og innvolver barna i den. Stort sett syntes de det er stas å være med far og delta i det han gjør. Jeg kan stå inne for 50% av det jeg sier og 100% av det jeg gjør. Derfor er den beste oppdragelsen å ta han med.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #649 : 21. desember 2009, 15:19 »
Jeg mente at det å ikke mene at klimaendringene er menneskeskapt og kan forhindres er på linje med å tro at jødene står bak finanskriser osv. - helt til jeg las en artikkel i andre nummeret av Samtiden i år, der en slugger slakter det vitenskapelige grunnlaget for og prosessen rundt FNs klimarapport. (Ole Henrik Ellestad: Vitenskapen som forsvant) Etter det har jeg gitt opp. Jeg har ingen doktorgrad og er ikke realist og er ikke i stand til å vurdere hva som blir sagt, og slik er det.
jeg tror at hvis noen kan vurdere noe, så kan jeg det og, hvist jeg får vite det de vet. Jeg tror også det gjelder deg, du er jo dessuten akademiker og har vel en viss kritisk sans. Det jeg syntes stinker er at politikere og aktivister påstår at det ikke er noe tvil om hva som skjer, mens forskerene ikke er enige. Har lenge visst at det finnes høyst oppegående forskere som ikke frykter menneskeskapte klima endringer. Spesielt geologer som har lang tidshorisont både fremmover og bakover. Syntes heller ikke det er suspekt at geologer jobber for oljeindustrien, i og med at de trenger geologer for å finne olje.
Det som utløst ekstra interesse hos meg var at db.no kunne melde at 2008 var det kaldeste året på 10år og at polarisen var blitt større det året, uten at det førte til noe diskusjon og nesten ingen fikk det med seg. Da fikk jeg behov for å se litt på forskningen. Jeg trenger jo ikke å ta noe side i denne debatten siden jeg ikke har så mye påvirkning. Men jeg syntes Al Gore er en stor klovn.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #650 : 30. desember 2009, 02:47 »
Tirsdag 291209
Løvstakken: ca 1,5t opp med sekk og brett, moderat puls, 10min ned på brett


Fikk gjort noe fornuftig i dag. Drog et gammelt snowboard opp på Løvstakken og kjørte ned. Stor morro!
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #651 : 01. januar 2010, 06:20 »
Høres dritkult ut!

Legendarisk vintervær.

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #652 : 15. januar 2010, 11:06 »
Og treningen starter opp igjen neste uke??
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #653 : 15. januar 2010, 11:14 »
Og treningen starter opp igjen neste uke??

Tror han har gitt seg med trening. Pikebarnet han avlet har rundet 18 år, og "Den førstefødte", eller "Nr. 1" som han også heter ser ikke ut til å ha noen naturlige fiender i sin biotop. Ergo trenger ikke Endre være stor, sterk og beskyttende, men kan henfalle til alkoholisme og vedlikehold av reiret.

Vi har nok sett det siste av ham.

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #654 : 15. januar 2010, 11:28 »
Tror han har gitt seg med trening. Pikebarnet han avlet har rundet 18 år, og "Den førstefødte", eller "Nr. 1" som han også heter ser ikke ut til å ha noen naturlige fiender i sin biotop. Ergo trenger ikke Endre være stor, sterk og beskyttende, men kan henfalle til alkoholisme og vedlikehold av reiret.

Vi har nok sett det siste av ham.

 >Cheesy

Han skal jo på Rammstein konsert så han bør jo komme seg litt i form...
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #655 : 15. januar 2010, 23:26 »
Kjennes ut som om Fenriken har truffet spikeren på hodet igjen. Har fått en vemmelig følelse av empati eller noe i kroppen i det siste, håper det snart blir krig slik at alvoret kommer tilbake og jeg må ta meg sammen.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #656 : 17. januar 2010, 10:06 »
På an igjen i morgen??? Det hadde vært kjekt!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #657 : 31. januar 2010, 22:12 »
På an igjen i morgen??? Det hadde vært kjekt!
Jepps påan igjen i morgen. Planen er å kjøre Istvan Steve Javorek barbel compleks. Det er ikke helt ulikt Fenriksirkel men med et mer olympisk utgangspunkt. Oppsettet er slik:
Stående roing x6
Rykkdrag x6
Knebøy med overstøt x6
Good mornings x6
Framoverbøyd roing x6
Rykkdrag x6

Planlegger å prøve med bare stangen så får vi se hvordan det går. Har ikke tid til å bli noe sterkere nå før sesongen så all fokus blir på utholdenhet for min del fremover.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #658 : 01. februar 2010, 08:09 »
Det er en variant for de mer atletiske av oss, altså deg. "Min" sirkel, som er stjålet fra han som stjal den fra Javorek, er for feite folk. Derfor den passer for meg.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Mål: bli like høy som torkel ravndal

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!