Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116750 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #675 : 25. februar 2010, 09:45 »
Faen. Nå trener du mer enn meg, og sannsynligvis er du sterkere også, til tross for at jeg veier dobbelt så mye som deg. Jeg må trene i kveld, punkt slut.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #676 : 25. februar 2010, 10:24 »
Føler vel ikke a  t jeg puster deg i nakken når det gjelder styrke. Er i fryktelig dårlig form etter lang periode med å ligge på sofaen å bable til "mini me" (#1). Fikk en telefon av en konkurent som har kjøpt et nytt sett med høykvalitetsdekk som han har skrevet navnet mitt på med hvite bokstaver, det skal han bruke på hjemmebaneløpet i april. Han ringte fordi han var redd jeg skulle skifte klasse, han har trent fem ganger i uken hele vinter med ispigger og meg som mål. Det er best å komme igang med hardkjøret så fort som mulig.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #677 : 25. februar 2010, 16:01 »
Jeg vil protestere mot det å sette en nubi på 531. Han kommer til å miste mye framgang over 5x5. Hvis du vil ha mindre rigging kan du eventuelt bare la han gjøre samme øvelsene som deg, men 5x5, og lineær progresjon.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #678 : 25. februar 2010, 18:08 »
Jeg vil protestere mot det å sette en nubi på 531. Han kommer til å miste mye framgang over 5x5. Hvis du vil ha mindre rigging kan du eventuelt bare la han gjøre samme øvelsene som deg, men 5x5, og lineær progresjon.
Godt innspill.

Det gode med denne nubien er at han er ikke så fokusert på voldsom og rask fremgang. Vi trener 0700 og han blir ikke så veldig påvirket av alle mulige andre heller. Dette ser jeg på så veldig gunstig i forhold til å veilede ham. Jeg har lovet ham å bli sterkere enn en vakt/hooligan han kjenner, som ser ganske trent ut, innen året er ferdig. Det kommer til å gå greit uansett, da jeg har sett denne fyren misse på 100 i benk. Nubi er svært fornøyd med dette målet. Tror jeg skal følge godt med på motivasjonen og humøret hans og justere etter det.

Det er en veldig god ide å kjøre samme opplegg, bare med 5x5 progresjon, Honnør for det.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #679 : 26. februar 2010, 09:29 »
Fredag 26012010
Vendinger: 2x5x40 3x2x60
Mark: 5x100-110 8x130
Chins/dips: pittelitt


Fin på trimmen i dag. Skulle egentlig ta 125 på sistesettet men tok på feile vekter. Spiller ikke så stor rolle egentlig. På vendingene er det mye å hente på teknikken, men det er et langsiktig prosjekt. Bevegeligheten i skuldre og håndledd er ikke så ille lenger, veldig positivt.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #680 : 26. februar 2010, 10:25 »
Steike tidlig trening!

Når menn på snart 40 kan øke bevegelighet gjennom styrketrening og oppussing finnes det ingen unnskyldning for noen! respekt.

 Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #681 : 26. februar 2010, 10:47 »
Steike tidlig trening!

Når menn på snart 40 kan øke bevegelighet gjennom styrketrening og oppussing finnes det ingen unnskyldning for noen! respekt.

 Cheesy
Takk! Det finns ingen unnskyldning for noen, finns bare å gjøre det som trengs eller holde kjeft.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #682 : 01. mars 2010, 09:25 »
Mandag 01032010
Rykk: 3x5x45
Bøy: 5x60-80 3x90-110-127,5
Fbøy: 2x5x60
GM: 2x5x50


Bra økt. 127,5 var tyngre enn det burde være så det ble ikke noe "eller flere". Ble tilstrekkelig varm etter masse rykking, mesteparten var fra heng. Deilig å være i god gjenge igjen.

Nubi skal over på vanlig 5x5 etter neste uke. Are har nok rett i at det er tingen, og hvorfor gå vekk fra noe som har virket for andre nubis siden slutten av 60-tallet. Far gikk i høst fra 5x70 til 5x100 i bøy før jul. Han fikk også mye bedre bevegelighet og tilsvarende fremgang i de andre løftene på den samme tiden. Det syntes jeg han kan være fornøyd med. Han har etter jul satset på langrenn som trening. Smart periodisering i forhold til cross, øke styrke om høsten, utholdenhet før sesongen. Tipper han snart er i stand til å gjennomføre løp.

Har fått knallhard kritikk for å ikke promotere cross mer i loggen. Skal bli flinkere til å oppdatere hva som skjer i den verden. Slik at han som leser slikt blir fornøyd.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #683 : 02. mars 2010, 09:12 »
Tirsdag 02032010
Javorek x3 Makspuls 182
Hengende beinhev: 3x10


Gikk bra det! Nubi forsov seg, ellers var alt som det skulle.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #684 : 03. mars 2010, 01:41 »
Hva har du til makspuls? Tok du de tre rundene med Javorek på rappen, eller med pause?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #685 : 03. mars 2010, 09:45 »
Onsdag 03032010
Benk: 5x60 3x80 2x3x90
Press: 3x5x40
Roing: 5x70 2x5x80


Grei gjennomkjøring. Glemte programmet så jeg tok noe som var i samme området, går sikkert fint.

Hva har du til makspuls? Tok du de tre rundene med Javorek på rappen, eller med pause?

Makspulsen min er over 200 for cross, ca 197 for løping i bakke. Det er forskjellig makspuls for ulike aktiviteter. Hadde pauser på Javorek. Kommer nok til å se høyere puls i dette etterhvert.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #686 : 03. mars 2010, 17:06 »

Grei gjennomkjøring. Glemte programmet så jeg tok noe som var i samme området, går sikkert fint.

Ooops løftet visst ca 10kg for tungt i alt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #687 : 04. mars 2010, 10:48 »
Torsdag 04032010
Javorek x4 (2x20kg+2x40kg) Makspuls 187
Beinhev i stativ med en ball til ryggstø 3x10 supersett med rygghev 3x10 m vekt


40kg var i meste laget på Javorek sirkelen, neste uke prøver jeg 2x20 + 3-4x30. Så får vi se om jeg klarer en fin sprintpuls på det. Ellers er dette veldig kjekt. Morgen-økter funker bra så langt. Føler meg helt konge når arbeidsdagen starter, og etterhvert vil det ikke bli noe problem å legge inn kveldsøkter i tillegg.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #688 : 04. mars 2010, 11:34 »
Ooops løftet visst ca 10kg for tungt i alt.

Tullball!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #689 : 04. mars 2010, 11:47 »
Tullball!
ååååh? Tror det går greit. Er bare uke -2, trenger litt tid for å vekke skrotten opp fra dvalen, klarte å gjennomføre med for mye vekt så det blir bare en ekstra vekker. To uker igjen så er det ny runde og nye makser.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!