Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116374 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #705 : 09. mars 2010, 10:00 »
Det må vel være mulig å konkurere i noe på banketten.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #706 : 09. mars 2010, 10:14 »
Satser på å unngå lyskebrokk og lårhalsbrudd, så blir det en god historie til barnebarna.

Lyskebrokk er ikke noe problem. Bare en ekstra utfordring. Eg skal rykke og støte med deg i neste uke. Er det Børge han heter? Han vektløfteren. Om han trener tidlig ofte så betyr jo det finfin veiledning i rykk/støt. Om du og fenrik er med i nm så må jo eg og. Det er jo lenge til uansett.. Fenriken bør da rykke sin egen kroppsvekt..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #707 : 09. mars 2010, 10:26 »
Han heter Børge ja, han trener hver morgen, stor fordel å trene med ham. Regner nok med at han er der for å trene seg selv og ikke meg, men litt veiledning og motivasjon har jeg alt fått.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #708 : 09. mars 2010, 10:37 »
Ja nettopp! Tror han har mye lurt å si. Pt-alex gir jo bare tullball tips. Han vil ikke gi gode tips fordi han e redd for at andre skal ta han igjen. Ifølge P hordnes er det hvertfall slik. Det er hans feil at folk pådrar seg lyskebrokk.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #709 : 09. mars 2010, 10:41 »
Lyskebrokk er ikke noe problem. Bare en ekstra utfordring. Eg skal rykke og støte med deg i neste uke. Er det Børge han heter? Han vektløfteren. Om han trener tidlig ofte så betyr jo det finfin veiledning i rykk/støt. Om du og fenrik er med i nm så må jo eg og. Det er jo lenge til uansett.. Fenriken bør da rykke sin egen kroppsvekt..

Hvis jeg rykker min egen kroppsvekt får jeg medalje i NM for senior.  Grin Lite som tyder på at det skjer.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #710 : 09. mars 2010, 10:49 »
Hvis jeg rykker min egen kroppsvekt får jeg medalje i NM for senior.  Grin Lite som tyder på at det skjer.

Å? Men støte egen vekt bør du klare.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #711 : 09. mars 2010, 11:12 »
Å? Men støte egen vekt bør du klare.

Ja, det blir nesten medalje av det også.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #712 : 10. mars 2010, 09:39 »
Onsdag 10032010
Benk: 5x60-80 3x85 2x95
MPress: 5x40-50-3x55
Stangroing: 10x60 2x5x80 (underhåndsgrep)


God morgen! God motivasjon og fin økt.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #713 : 10. mars 2010, 10:58 »
God sos på morningen. Du er flink som er på trening tidlig så ofte. Respekt!

Husk å høre på denne i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=YH7UrjfhylA#noexternalembed&hl=en_US&fs=1&
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #714 : 10. mars 2010, 11:07 »
Har mye jeg kunne sagt om det du ser i den videoen. Men jeg har taushetsplikt what
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #715 : 10. mars 2010, 23:50 »
Kul den videoen!

Det kan se ut som om papirmølla til NAV etterhvert har kværna så langt at jeg må slutte å drive HELE tida. Leker med tanken om å forberede meg med å begynne å stå tidlig opp og ta turen bort på VT for å gjøre dill, yoga og prehab-ting. Da kansje vi snakkes!

Har lyst å se på når du gjør Javorek blant annet.

Hvor tidlig er det du er der?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #716 : 11. mars 2010, 06:16 »
Kul den videoen!

Det kan se ut som om papirmølla til NAV etterhvert har kværna så langt at jeg må slutte å drive HELE tida. Leker med tanken om å forberede meg med å begynne å stå tidlig opp og ta turen bort på VT for å gjøre dill, yoga og prehab-ting. Da kansje vi snakkes!

Har lyst å se på når du gjør Javorek blant annet.

Hvor tidlig er det du er der?
Er der 0700, i dag er det javorek... Sove lenge er oppskrytt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #717 : 11. mars 2010, 09:27 »
Torsdag 10032010
Javorek: 2x20 4x30 makspuls 190
Situps: mange


Treneren var der idag igjen, han var fornøyd med at jeg hadde NM som mål. Han lurte på om jeg ville ha veiledning. Det vil jeg jo selvsagt i og med at det her er snakk om den mest kompetente veiledningen tilgjengelig. Han kom umiddelbart med noen innspill på Javorek sirklene mine. Han sa at rykk er alt for teknisk til å bruke i en sånn sammenheng. Han anbefalte heller en støtbasert sirkel. Problemet med hans sirkel er at det er bare åtte løft. Her er det kanskje en konflikt mellom vektløfting og cross, eller kanskje ikke. Jeg kommer til å prøve, og analysere utfra brukt tid og puls. Uansett justerte jeg Javorek i henhold til det han sa. Jeg tok:

6xdrag
6xvending
6xbøy med press
6xohbøy
6xGM
6xstangroing

Syntes det funket faktisk bedre. Han har utvilsomt et godt poeng i at rykk er for teknisk. Man bør forberede seg for vært enkelt rykk for å få god form på dem.

Ja nettopp! Tror han har mye lurt å si. Pt-alex gir jo bare tullball tips. Han vil ikke gi gode tips fordi han e redd for at andre skal ta han igjen.

Det er ingen tvil om at han har mye lurt å si. Veiledning spenner fra et nivå der to feite sure hurper gir hverandre slanketips som ikke krever noe innsats eller kostomlegging, til nivået som fører til kongepokaler og rekorder. PT-Alex sin jobb foregår midt i dette spennet, og der tror jeg han er blandt de beste. Hans kunder er på de ulike hammer maskinene og de kommer av og til inn til oss og tar halvdype bøy med gaypad. Jeg er kanskje i øvre skikt av hans målgruppe. Når vi fikk veiledning av Alex, var den god og fint tilpasset det nivået vi var på. En klok mann sa til meg, når jeg viste ham hvordan man skal kjøre sykkel: Når du viser noen fotball for første gang skal du ikke begynne med å forklare hvordan han skal skyte i kryssen. Han må få sparke litt i ballen først.

Jeg vil nok være åpen for veiledning, men ikke det som går utover den planen jeg allerede har. Det er ikke fordi jeg ikke stoler på veiledningen. Men jeg tror at det er mer viktig at man følger en plan over tid og ser hva som skjer, enn om du har verdens beste plan. Det fine med 531 er at selve grunnstammen i programmet tar kort tid og er veldig enkelt. da blir det og mulig å være åpen for å prøve ut ting paralelt så lenge det ikke går på bekostning av styrkedelen.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #718 : 11. mars 2010, 09:36 »
Produktomtale:

Fant til min store glede ut at moren til all sjokolademelk, Tine sjokomelk, er basert på lettmelk. Har alltid regnet med at denne var basert på helmelk. Det er den flotte fylden i smaken som har lurt meg. 1,5% fett går an å leve med, 3,9 som er i H-melk vil gjøre meg til tungvekter i en fei. Jeg har eksprimentert med den lettere varianten av litago og Q sin nye smartere variant. Disse har vært tilfredstillende, men har en litt mager karakter når det gjelder smak. Referanser har vært den deilige Sjoko, derfor er det fantastisk at de tekniske dataene er helt lik. Wink
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #719 : 11. mars 2010, 10:46 »
Jeg ble så glad for innlegget ditt at jeg måtte gå og drite! Utrolig viktig at veiledning er tilpasset brukerens nivå.

Vektløftere vil alltid si at rykk er for teknisk til å gjøres i sirkel, og hvis du vil bli god i vektløfting så bør du droppe det. Hvis du bare skal bli sterk og i god form går det helt greit å gjøre 85% rykk til kuene kommer hjem. Det er som å gå på skøyter. Du kan fint bli i god form av å gå oppreist rundt på Slåtthaug med boblejakke på, men skal du på pallen i NM må du bli en usympatisk bondetamp i kondomdress som pirker på detaljer i forhold til ankel- og albueposisjon i svingen.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!