Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116602 ganger)

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #720 : 11. mars 2010, 10:54 »
Feita. Kan du spørre treneren hvor ofte han er på vt tidlig? Eg visste lite om han før eg så han løfte i vm i bergenshallen. Ble mildt sagt ekstremt imponert over at vi hadde en som nesten matcher Per. Alex e fin han, ikke bare å se på. Gir meg svar på det jeg spør om. Om jeg må ha enkelte ting inn med teskje så er ikke det Alex sin feil. Har alltid hatt et problem med fokus og konsentrasjon. Toska e også fin, på en annen måte. Fått noen geniale løfte-tips av han.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #721 : 11. mars 2010, 17:08 »
Hyggelig at det lange morgeninnlegget satte fart på fordøyelsen din Fenrik.

Fokus: Tror han trener der hver dag i utgangspunktet. Det er morgenbøyen som står i fokus, og han trener senere på dagen og. Føler ikke for å mase for mye på ham. Han er jo der for å trene seg selv. Men han er hyggelig og utadvent så det går jo litt av seg selv. I morgen trener jeg ikke. Så om du eller Are vil prøve morgenfugl-livet så møter dere ikke meg før mandag.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #722 : 15. mars 2010, 09:26 »
Mandag 15032010
Rykk: 2x5x20 2x40 3x2x50 2x1x60 2x0x70
Bøy: 5x60-70-80


Treneren var der i dag og kom med masse innputt på rykken min. Dette hjalp meg masse, og kommer til å gjøre underverker på litt sikt. I dag klarte jeg ikke 70. Det var ikke noe tungt, men jeg klarte ikke å plassere meg under. Hadde nok litt mye teknisk å tenke på, begynner gjerne å rote litt da. Får bruke de neste fire ukene til å finslipe teknikken, så prøver jeg igjen på neste deloaduke.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #723 : 16. mars 2010, 09:05 »
Tirsdag 16032010
Javorek: 2x20+3x30
Hengende beinhev: 3x12
Rygghev: 3x10xgrå kettlebell


Jepp,jepp
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #724 : 17. mars 2010, 09:31 »
Onsdag 17032010
Støt: 3x2x50 2x60 1x70-80 0x90
Benk/roing supersett: 3x5x60
Mark: 3x5x100


Klarte ikke å treffe med støt på 90 idag, jaja... fire uker til neste forsøk. I mellom tiden skal jeg prøve å forberede meg godt med masse teknikk trening som støtte til styrketreningen. Må legge på 30kg i støt på 11mnd, høres idiotisk mye ut, men det tror jeg ikke at det er. Problemet er i eksplosjonsfasen av draget, der suger teknikken. Jeg vet hva jeg må fikse opp i, da er det bare å gjøre det. Resten var bare deload.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #725 : 18. mars 2010, 10:50 »
Torsdag 18032010
Javorek: 2x20 2x30
Hengende beinhev: 3x10
Sideveis situps: 3x10 H/V


Forsov meg stygt idag. Legger det meste av skylden på Slux og hans tolkning av Pallesen. Våknet først kl 0524, kvikk og rask som en våryr kalv. Tenkte da på påstandene om at forskjellen på å stå opp i takt med søvnsyklusen var ubetydelig og at det viktigste var nok søvn. Derfor la jeg meg til å vente på at klokken skulle bli 0600, da den ringer. Mitt neste minne er fra klokken 0645, da våknet jeg og så ut som en øks i trynet. Ellers var treningen fin.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #726 : 18. mars 2010, 11:04 »
Å lese Pallesen når man har Bjorvatn er som å høre på denne mannen snakke om satanisme når man har LaVey.  >Cheesy

Jeg vurderer å stå opp når jeg våkner, uansett hvor tidlig det måtte være, i hele neste uke, og se om det gjør noen forskjell. Har flere ganger i det siste våknet før klokken, men som deg bestemt meg for å nyte den siste halvtimen, for så å våkne opp, og se ut som en piss i trynet. No good. Heller komme på jobb i sekstiden og utfordre fleksitidsreglene litt.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #727 : 18. mars 2010, 11:57 »
Tenker Fenrik og Hellbouncer får forske litt selv, så blir det skikkelig. Visst vi må bruke maskin, slik som Pallesen så kan vi få fatt i en slik en: http://www.youtube.com/watch?v=4bAmF2UT3xE#noexternalembed&feature=related

Når det gjelder satanisme så syntes jeg det er fasinerende at noen er overasket av at Gaahl er homo. Vitner om historieløshet. Det er en stolt tradisjon blandt de sataniske tenkerne å underholde seg selv med å sodomisere pene unge gutter.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #728 : 22. mars 2010, 10:09 »
Mandag 21032010
Rykk fra stativ ved kne: 2x5x50
Bøy: 5x90-105-120
Fbøy: 2x5x70


Grei økt. Har stått på snowboard tre dager i helgen. Ikke optimalt deloadmessig, ganske stiv i beina idag. Slet  med å få noe sitt i rykk. Tok litt ohbøy innimellom uten at det hjalp noe. Bøyen var grei. Har blitt ganske ivrig på å tøye for tiden. Det er ganske deilig å gjøre det på morgenkvisten.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #729 : 22. mars 2010, 11:27 »
Det står til og med i damebladene til Regjeringen at mye sitting kan føre til stive hofter, og at det er viktig å tøye hoftene hver dag. Så det så.

Viktig å holde fokus på målet også. Slik jeg forstår deg løfter du vekter for å bli flinkere til å gjøre alt som er gøy, som å drikke, slåss, pule og kjøre hasjpulk. Da er det greit å ha stive bein etter tre dager med hasjpulk.

"The goal is to keep the goal the goal."

Eller noe.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #730 : 22. mars 2010, 12:29 »
Hasjpulk hehe! Eg ler meg ihjel. Hvordan var det å stå på brett i 3 dager da? Sånn i forhold til gamle dager. Det er jo mer power i bena nå etter bøyen har tatt deg.. At jeg ikke trente knebøy i mine aktive hasjpulk dager er helt utrolig latterlig dumt. Har prøvd 5-10 ganger etter bøyen tok meg og det føles helt utrolig deilig å kjøre med nye ben og ræv. 
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #731 : 22. mars 2010, 12:51 »
Hasjpulk, cannabisplanke, narkisfjøl, junkieslede, kjært barn har mange navn.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #732 : 22. mars 2010, 14:12 »

"The goal is to keep the goal the goal."

Eller noe.
At hasjfjøl kødder til treningen er et ikkeproblem. Trening er trening, drikking, motorsykkel, slåssing, brett, er skarp situasjon.

Det gikk veldig fint å kjøre brett i tre dager. Jeg er både myk, sterk og i ellers bra form. Dette merkes spesielt godt når jeg reiser med jevnaldrende venner, som er stiv som stokker og blir skadet av å ramle fra stillestående.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #733 : 22. mars 2010, 14:28 »
Det gikk veldig fint å kjøre brett i tre dager. Jeg er både myk, sterk og i ellers bra form. Dette merkes spesielt godt når jeg reiser med jevnaldrende venner, som er stiv som stokker og blir skadet av å ramle fra stillestående.

Veldig kjent! Har en del bekjente i alderen 30+ som jeg liker å betegne som fysisk retarderte, og som ikke tåler å rive lokket av en guacamoleboks uten å få kink i nakken, mens de litt mer fysisk robuste av vennene mine tåler å ramle ned trapper eller fra tunneltak uten andre plager enn skrubbsår.

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #734 : 22. mars 2010, 15:00 »
Veldig kjent! Har en del bekjente i alderen 30+ som jeg liker å betegne som fysisk retarderte, og som ikke tåler å rive lokket av en guacamoleboks uten å få kink i nakken, mens de litt mer fysisk robuste av vennene mine tåler å ramle ned trapper eller fra tunneltak uten andre plager enn skrubbsår.


Det er skremmende. Når vi i tilegg har småbarn så blir det direkte uansvarlig. Når #1 er 13 er jeg 50, da må jeg være i form til å henge med i bakkene, på crossbanen, jeg må bryte og sparre med ham. Viss ikke har jeg med selv å takke om han kjeder seg ihjel og begynner å drikke felgrens for å få litt spenning.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!