Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116594 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #735 : 23. mars 2010, 09:00 »
Idag ble det bare tøying. Var veldig stiv over alt og spesielt i nedre del av ryggen. var sjangseløs på å komme igang med Javorek.

I går planla jeg at jeg skulle lage smooties til frokost og handlet inn nødvendige ingredienser.  Når jeg sto opp puttet jeg alt oppi maskinen og satte den på. Da løsnet kniven under og det ble søl utover benken. Festet kniven skikkelig og prøvde igjen, akkurat det samme en gang til. Så prøvde jeg på nytt i revers, da ble alt fint opphakket og tyntflytende. Når jeg løftet av beholderen sto knivdelen igjen og alt sammen havnet utover benken, skapet og gulvet. Deilig start på dagen Huh
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #736 : 23. mars 2010, 10:53 »
Konklusjon: smoothie er for homoer. Heterofile menn med hår i ansiktet trenger ikke mose maten. Må du mose mat er det to alternativer som er gyldige:

1. Poteter most i brun saus.

2. Mat knust med hammer.

Alt annet er av det vonde, og må ødelegges.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #737 : 23. mars 2010, 11:20 »
Jeg har lært. Heretter skal jeg bare mose maten visst den spreller eller skriker.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #738 : 24. mars 2010, 09:57 »
Onsdag 24032010
Benk: 5x65-75-85
Roing med tjukk stang: 10x60-70 5x80
Kickstøt: 2x5x60


Hjernen begynte med storproduksjon av unnskyldninger for å gå tilbake i sengen i morges. Den lanserte mulige sykdommer, skader og generelt behov for restitusjon som alternative grunner for mer søvn. Klarte heldigvis å overstyre dette tullet og kom meg avgårde. Det var bra for det ble en finfin økt. Den nye stangen var fin å ro med.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #739 : 24. mars 2010, 11:44 »
Vet du hvor mye den "tjukke" stangen veier? Tror Fenrik sa 15kg. Husker ikke. Får vel en bekreftelse her etterhvert..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #740 : 24. mars 2010, 11:49 »
Konklusjon: smoothie er for homoer. Heterofile menn med hår i ansiktet trenger ikke mose maten. Må du mose mat er det to alternativer som er gyldige:

1. Poteter most i brun saus.

2. Mat knust med hammer.

Alt annet er av det vonde, og må ødelegges.

Eg så for ikke så lenge siden et program på nrk om akkurat dette. Most middag, til grøt vs samme middagen i fast form. Var i england de hadde testet. To lag med soldater som fikk hver sin variant. De som fikk maten i fast form gikk fortere tom for energi enn de som fikk den i grøtform. Tror de forklarte det med at mat i flytende form gir en metthetsfølelse som varer en god del lenger. Var ganske interessant. Har prøvd å google men finner det ikke..
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #741 : 24. mars 2010, 17:22 »
Jeg spiser mye frukt for tida. Begynte med det da jeg har sjuk for å få inn mye vitaminer, og har fortsatt med det, fordi det er godt og fyller opp magen med noe som er relativt sunt slik at det blir mindre plass til potetgull og sjokolade.

smoothie er for homoer.

Pfft dette handler om å ha ordentlig verktøy.

Jeg har kjøkkenmaskin med en forøvrig veldig god blender, men også en bolle med roterende kniver i bånn. I blenderen blir alt knust til tynn grøt, og det kan drikkes. Men egentlig synes jeg frukt smaker mer hvis det kjøres i bollen med roterende kniver. Da blir det ikke grøt, alt blir bare kappa i småbiter. Og da må man spise med skei.

Frukt er ikke plagsomt billig alltid, men kjøper man der det er billigst kan man lage alvorlig mye bra sunn fruktmos for prisen av en dyr potetgullpose.

Utlogget Bue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #742 : 24. mars 2010, 17:58 »
Konklusjon: smoothie er for homoer. Heterofile menn med hår i ansiktet trenger ikke mose maten. Må du mose mat er det to alternativer som er gyldige:

1. Poteter most i brun saus.

2. Mat knust med hammer.

Alt annet er av det vonde, og må ødelegges.
Latterkick Grin

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #743 : 02. april 2010, 13:28 »
Et dykk ned i mørket

Har ikke blitt noe trening denne uken. Har vært på tur til østlandet for å møte svigerfamilien. Det er visst påkrevd med en slik signingsferd når en ny prins er født.

Kom til Asker på lørdag, da hadde svigerbeistet invitert svogerfamilien til middag. Hun hadde beregnet to store lammelår til seks voksne. Vi klarte å spise nesten ett, resten går nok med til hennes "spis seg ihjel prosjekt". Hun kjører en diett som er høy karbo, høy protein og høy fett. IF måltider 5 ganger om dagen. Paralelt med dette har hun også et åndelig prosjekt gående. Dette går ut på å kun ta inn informasjon fra matprogrammer på TV, lese "Her og Nå", og gå på møte i Jehovas Vitner. Resten av tiden, ca 14 timer i døgnet, brukes til restitusjon på sofaen. I dette miljøet har jeg oppholdt meg i fem dager med enkelte utflukter.

Søndagen dro vi til et sted som heter Spikkestad. Der bor svigeronkel, svigertante og svigerbestemor. De hadde disket opp med deilig lunch. Svigeronkel er artig å prate med. han er 60+ år, har knebøyrack i kjelleren og kjente Torkel Ravndal. Broren hans, Svigeronkel2, kom også innom. Han er 64år, ca 180cm høy, 100kg null fett og bruker 32 i bukse, på mange måter en motvekt til sin søster. Det morsomste er når disse forteller historier som ender med prisoverslag på nye tenner og kjever. Svigerkusine kom også innom. Da oppsto det en intressant politisk diskusjon:

Far: "Det er makta som rår..... De penga..."
Datter: "Vi skal være glad vi har politikere, ellers ville det blitt bare surr...... Vi må ha noe regler"
Far: " ja det står til og med i bibelen"
Diskusjon stopp.

For å få litt pause dro jeg inn til hovedstaden for å møte en gammel kompis fra tiden før jeg roet meg ned og ble dørvakt på rockeklubb. Vi gikk på konsert med psykobilly legenden "Reverend Horton Heat". Konserten var legendarisk bra. Drikkingen vår var tung som den alltid er når vi møtes. Etter konserten sto vi i en slags park, jeg husker vagt at han så meg hardt inn i øynene og skrek at jeg måtte ha klart for meg at han ikke var homo. Jeg prøvde å forklare at jeg ga flatt faen i om han var homo eller ikke, og kunne ikke se at det hadde noe med meg å gjøre. Dette virket som bensin på bålet, og han var nødt til å slå meg. Jeg sa han fikk slå i magen da. Jeg strammet magen og han slo, greit nok. Etter dette gikk vi hjem til han og drakk og kranglet videre.

Dagen etter var det tilbake til Sviger for den utfordrende siste-etappen, før endelig det var Bergensbanen riktig vei. Herretter kommer jeg til å prøve å aldri reise østover uten full entaurage, aldri være hos sviger mer en ett måltid i strekk og jeg må bli flinkere til å gi opp gamle venner.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #744 : 02. april 2010, 16:00 »
Lol!

Onklene virker jo kule da.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #745 : 02. april 2010, 16:16 »
Lol!

Onklene virker jo kule da.
Onklene er kjempekule, besøk hos dem var en høydare.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #746 : 02. april 2010, 16:36 »
Jeg har en kamerat som er omtrent sju måneder gammel nå. Han er ganske tidlig ute motorisk. Noe han bruker mye tid på er å heise seg opp slik at han kan stå.

Vi var på kafé her om dagen, og han klarte å heise seg opp på et kafébord høyt nok til å kikke over kanten, uten å ha beina i gulvet, og med minimal hjelp fra meg. Holdt jo rundt han for å unngå at han skulle gå på trynet. Jeg blei veldig imponert. Hva tror du?

Tror du motorisk progresjon hos beibier indikerer hvordan de blir å fungere fysisk seinere i livet?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #747 : 02. april 2010, 17:13 »
Ja det tror jeg. Men jeg tror det er vanskelig å forustse hvilken retnig utviklingen vil ta. Jeg var selv veldig tidlig med å stå og gå og alt sånnt, men finmotorikken min har aldri blitt noe stas. Samme egentlig med datteren min.

Det jeg er ganske sikker på er at du ser personligheten folk har allerede på babystadiet. Personligheten til ungene påvirker også hvordan foreldrene behandler dem. Liker ungene å få motoriske utfordringer er det morsomt for foreldrene å gi dem det. Dette vil forsterke den motorisk allerede gode utviklingen og de får fint grunnlag.

Dette er kommet lite fram i "hjernevask" debatten, men jeg tror genetikken styrer miljøet ganske mye. Skal ungene bli harmoniske mennesker, ikke stå om natten og skrike at de ikke er homo, så er det viktig at foreldrene lar dette skje. Babyene må få utvikle seg slik de er programert til. Begynner de med chins når de er syv mnd er det sannsynlig at de liker å trene.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #748 : 03. april 2010, 11:22 »
Onkel Ørjan sier at det er viktig å vente med å la unger stå til de klarer å reise seg selv. Den tiden de bruker på å krabbe, rulle og falle hjelper dem til å utvikle sterk kjernemuskulatur, og den vil gjøre dem flinkere til å gå og løpe når de blir større. Barn som blir reist opp for tidlig fordi foreldre så gjerne vil at barnet skal gå når det er åtte måneder, ender opp med sterke bein og en kjerne som en våt dorull, aka den gjennomsnittlige tenåring.

Moralen er: la ungene ligge!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #749 : 03. april 2010, 14:26 »
Onkel Ørjan sier at det er viktig å vente med å la unger stå til de klarer å reise seg selv. Den tiden de bruker på å krabbe, rulle og falle hjelper dem til å utvikle sterk kjernemuskulatur, og den vil gjøre dem flinkere til å gå og løpe når de blir større. Barn som blir reist opp for tidlig fordi foreldre så gjerne vil at barnet skal gå når det er åtte måneder, ender opp med sterke bein og en kjerne som en våt dorull, aka den gjennomsnittlige tenåring.

Moralen er: la ungene ligge!
Sikkert fornuftig. Et problem som dagens tenåringer også er oppvokst med er overkomfortable vippestoler. Ungene digger å sitte i disse å se på TV allerede fra de blir født, da sitter de stille og koser seg uten å trene opp noe. Perfekt for late foreldre som vil ha fred.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!