Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116558 ganger)

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #750 : 11. april 2010, 21:02 »
Får du bevegd noe på kroppen om dagen?

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #751 : 12. april 2010, 01:49 »
Får du bevegd noe på kroppen om dagen?

Tror han luretrener.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #752 : 12. april 2010, 16:38 »
Lørdag 10042010
Oldstar løp på bybergsanden 10 plass av 14. klasse 30-40
Søndag: 11042010
Oldstar løp på Elgane 9 plass av 14 klasse 30-40


Kanonhelg. Har ikke kjørt sykkel siden november, ambisjonene i helgen var bare å være med å ha det gøy med de andre. Det hadde jeg. Lørdagen på Byberg var som ventet knallhardt og tungt, og som alltid veldig gøy. Klarte å gjennomføre begge heat uten noe uhell.

På Elgane, som ikke er så tung å kjøre, bestemte jeg meg for å være litt mer med i racingen. I første heat kom jeg dårlig ut i starten så jeg havnet noelunde der jeg endte opp. I andre heat hang jeg fint med i feltet og kjempet frem og tilbake om plasseringer. Ca midtveis fikk jeg stopp i en sving og ble forbikjørt av 4-5 førere. Når det gjensto to runder tok jeg igjen en av de og klarte å komme meg forbi. Han kviknet voldsomt til og kjørte forbi meg igjen. Klarte å hente ut siste rest av kondisjon og presset han godt ut i en sving, etter dette hold han seg bak, så jeg tok en plassering. Knallgøy og god trening med litt action.

I morgen reiser jeg til Italia så det blir ingen trening denne uken. På søndag er det løp på Sotra. Det gleder jeg meg voldsomt til.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #753 : 26. april 2010, 17:15 »
Løpet på Sotra utgikk med høye kneløft. Satt askefast i Italia til torsdag kveld. Altså seks dager lengre enn jeg skulle være der. Etter dette har jeg vært syk og har derfor ikke trent noenting. Mistenker at jeg har pollenallergi eller noe slikt. skal hvertfall til lege i morgen så får vi se om det finnes en kur. Til helgen er det Nordisk Oldstar cup i Sarpsborg, så da skal jeg være frisk.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #754 : 03. mai 2010, 23:33 »
Søndag 02052010
Nordisk oldstar cup, Vistergropa, Sarpsborg. 10 plass heat 1, 8 plass heat 2, 8 sammenlagt


Kjempe gøy. Mangler litt sykkelfølelse siden jeg ikke har trent noe på sykkel siden november. Holder ikke å bare å kjøre løp. Har blitt ganske oppstykket den andre treningen og, etter jeg ble småbarnspappa. Formen er likevel bedre i år en i fjor så det jeg har gjort har virket. er spesielt fornøyd med at jeg ikke får armpump i det hele tatt. Tror Javorek og økt bevegelighet i håndleddene kan ha noe med det å gjøre.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #755 : 03. mai 2010, 23:36 »
Gratulerer med 8 plass og god innsats! Vi må møtes på vt en dag snart.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #756 : 19. mai 2010, 12:51 »
Har trent litt cross i det siste. Nærmere bestemt to ganger på Sotra og en på Ulven. Det går grusomt seint og sykkelfølelsen er elendig. Blir en økt til idag før det er vestlandsmesterskap på Bømlo til helgen. Kommer nok til å skuffe alle dem som gleder seg til å se den regjerende mesteren vise hvordan det gjøres. Må nesten nevne at min seier i fjor har ført til en kjemperekrutering i klassen, det liker jeg.

Vekt-trening og annen støttetrening utgår til sesongen er ferdig. Bruker morgenen til å leke med #1 og de kveldene jeg har mulighet blir det crosskjøring. Sånn er livet og jeg er happy med det, bare 4 år til han skal begynne å kjøre selv.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #757 : 12. juni 2010, 11:31 »
Yo! E det noe fart? Hva med å laste opp noen fete bilder av crosskjøringen din??
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #758 : 23. august 2010, 23:52 »
Mandag 23082010
Løvstakken 38 min


Luntet en tur opp løvstakken. Fin tur godt å svette litt igjen. Har vært litt aktivitet siden sist jeg logget, men ikke nok til å holde noe som helst vedlike. Kjørt to løp. Elgane hvor jeg kjørte både MX 1 og 30-40 Oldstar. Et slags høydepunkt at jeg klarte å kjøre ganske bra i fire heat på en dag. etter det har formen gått bratt nedover. Kjørte Oldstar på Siljan sist helg, det var en stor skandale. Utslitt bakdekk og elendig kondis ødla det meste. Nå er det ny kropp og ny sykkel som gjelder.

Sviger var på besøk i helgen. Anbefaler dere som har, eller skal få, damer fra andre kanter av landet: Ikke ha ledig gjesterom.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #759 : 24. august 2010, 07:29 »

Sviger var på besøk i helgen. Anbefaler dere som har, eller skal få, damer fra andre kanter av landet: Ikke ha ledig gjesterom.

Det der er viktig! Egen mor må ikke kunne gå fra sitt eget hjem til ditt hjem i tøfler og morgenkåpe uten å bli stoppet av snuten på veien. Svigermor eller tilsvarende må aldri kunne overnatte i ditt hjem på noe tidspunkt. Klarer du å følge de to punktene kan du leve lenge og lykkelig i landet.

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #760 : 01. desember 2011, 22:07 »
Tenker det kan være greit å logge litt igjen..

Har begynt på et opplegg som består av crossfit, vektløfting, 5/3/1 inspirert styrkeløfting, motocross og ellers det jeg føler behov for. Begynte med crossfit for ca fire-fem uker siden. Hadde tenkt å trene fire-fem ganger i uken, Men det viser seg å være for mye for skuldrene mine. Jeg har holdt meg til tre-fire økter (WOD) i uken. Det funker fint og jeg har gode resultater allerede. De siste tre mandagene har jeg trent vektløfting hos AKBjørgvin i tillegg. Har blitt hjertelig motatt der. Det er veldig gøy og jeg vil fortsette med det. Jeg blir ikke sterk av vektløfting eller crossfit, derfor har jeg lagt inn en 5/3/1 økt uken og med de tre store. Denne økten blir bare for å utfordre nervesystemet litt.

Denne uken har jeg trent tre WODer (crossfit økter), en joggetur på ca en time, vektløfting en dag, og en styrkeøkt med 1x125 KB, 1x100 BP og 160 ML som topp sett.

Torsdag 011211

Crossfit  Bear compleks

7 reps vending-pushpress-knebøy-pushpress
5 runder med 20-30-40-45-50kg

Grei økt. Burde satset på toppsett på 55. De sa 50 kom til å bli veldig tungt, det var det ikke. Denne WODen kommer igjen så da får jeg dra på mer.  Wink
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #761 : 02. desember 2011, 07:45 »
Godt å se at Livsstilsfilosofen og Designeksperten er tilbake!

Crossfit er farlig. Du må huske på at de er små, svake og blir slått i kondisøvelser av feite styrkeløftere, så alt de sier må tas med et godstog salt og en viss skepsis.  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #762 : 03. desember 2011, 22:02 »
Ble en liten økt på Fantoft i dag. Ahrmed var heldigvis ikke der. Denne økten var mest ett livstilcoachoppdrag og ikke for min egen del. Den vil likevel inngå som neste ukes bøy og benk.

Lørdag 31211
Benk: 5x70, 5x80, 3x90, 8x80
Bøy: 5x90, 5x100, 5x110
Stående roing: 10x60, 8x70, 5x70
Noe rotatorgreier til slutt.


Godt å se at Livsstilsfilosofen og Designeksperten er tilbake!

Crossfit er farlig. Du må huske på at de er små, svake og blir slått i kondisøvelser av feite styrkeløftere, så alt de sier må tas med et godstog salt og en viss skepsis.  Wink
Bare å spørre om noen trenger råd om livsstil eller design Grin

Cross-fitter er først og fremst jævlig god i pullups med hjelp fra hele kroppen. Det beste der er at de driver med mye som ligner på Javorek og fenriksirkel, da er det gull å bli pushet litt for å yte max. De er opptatt av teknikk i styrkeløft og vektløfting, men de kan det ikke skikkelig enda. Jeg merker stor forskjell på kondis og kroppen generelt etter de ukene jeg har trent der  Wink

http://www.racerxvt.com/article/crossfit-for-motocross-and-action-sports

Skal visst være bra for meg..
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #763 : 05. desember 2011, 21:59 »
Mandag 051211 Vektløfting
Rykk:
40kg 3x5
45kg 3x5
50kg 5x2
55kg 2x1

Støt:
45: 3x5
60: 3x2
70: 3x2
80: 2x1


God stemning! Kan være jeg surrer litt med antall sett og reps. Fokuserte mest på å ha god teknikk og ikke så mye på telling og kg. Får veldig god veiledning i klubben og er fornøyd med utviklingen.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #764 : 06. desember 2011, 17:52 »
Tirsdag 061211
WOD: 1000m roing og 10 wallballs hvert minutt på minuttet (tid: 6:31)
Rykkdrag: 5x60 5x80 2x1x120
Mark: 5x100 4x140


Varmet opp med drag før mark. Ove "Lillemann" mente jeg burde ta rykkdrag på 120. Jeg trodde ikke jeg hadde sjangs i helvete, han mente det var lett. Han fikk rett Cool Han overbeviste meg også om at det var riktig å melde meg på stevne 17/12. Argumentet jeg bet på var at det finnes en framgangspokal og da er det jo viktig å ha et skikkelig dårlig resultat på første  Smiley Jeg har jo ingen pokaler fra før jeg ble over 35, gjelder å sammle opp litt nå.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!