Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116336 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #795 : 07. januar 2012, 22:36 »
Lørdag 07012012
Min egen sirkel, inspirert av Javorek: 10 Drag- 10 vendinger- 10 Bøy+press- 10 Fremoverbøyd roing: 6x27kg Litt arm greier med samme vekt og litt situps med 15kg


Hjemme alene med sovende englebarn. Kjedet vettet av meg og fant på dette. Var greit det  Wink

Hendte noe rart i dag. Jeg spurte om noe på facebook, og fikk svar på SMS fra en kamerat som ikke er på facebook. Tror faktisk at han pga sin kontakt med regjeringen har mulighet til å gjøre elektronisk etteretning mot meg. Det syntes jeg imidlertid er helt greit biggrin

Har merket meg at det er folk på dette forumet som har større eller mindre sympati for hele eller deler av Breiviks handlinger eller meninger. Er det noen av dere som leser her så vil jeg bare nevne at jeg håper dere blir påført så mye smerte som mulig over så lang tid som mulig.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #796 : 09. januar 2012, 09:49 »
Lørdag 07012012
Min egen sirkel, inspirert av Javorek: 10 Drag- 10 vendinger- 10 Bøy+press- 10 Fremoverbøyd roing: 6x27kg Litt arm greier med samme vekt og litt situps med 15kg


Hjemme alene med sovende englebarn. Kjedet vettet av meg og fant på dette. Var greit det  Wink

Hendte noe rart i dag. Jeg spurte om noe på facebook, og fikk svar på SMS fra en kamerat som ikke er på facebook. Tror faktisk at han pga sin kontakt med regjeringen har mulighet til å gjøre elektronisk etteretning mot meg. Det syntes jeg imidlertid er helt greit biggrin

Har merket meg at det er folk på dette forumet som har større eller mindre sympati for hele eller deler av Breiviks handlinger eller meninger. Er det noen av dere som leser her så vil jeg bare nevne at jeg håper dere blir påført så mye smerte som mulig over så lang tid som mulig.

Mye fint her, så jeg kommenterer old school lineært:

1. Hjemmetrening foran små barn er bra, selv om de av og til sover. Det er viktig at de lærer at ekte menn har vekter og demonterte motorsykler i stuen.

2. Etterretningsoffiserer finner ut av det de vil finne ut av  Wink

3. Enig. Håper de havner i den spesielle delen av Helvete, ellers reservert for barnemishandlere, parkeringsvakter og folk som spiller trekkspill. Før de havner der ønsker jeg dem helvetesild, elveblest og smittsomme urinveisinfeksjoner. En nyrestein i uken er også et godt mål for slike folk. Jeg mener, han er redd for muslimer, og velger å bekjempe dem ved å sprenge norske regjeringsbygg og ta livet av politisk engasjert norsk ungdom. Jeg aner et lite logisk brudd mellom mål og middel her?  woot

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #797 : 09. januar 2012, 21:40 »
Mandag 09012012
Sakte styrkerykk: opp til 3x50
Sakte rykkdrag: Opp til 3x100
Støt: 2x3x70 2x1x80


Riktig trivelig aften i Bergenshallen. Fenrikflink begynte der i dag Cheesy. Stort oppmøte med greie folk ellers og  Smiley

Onkel Petter fikk meg til å gjøre øvelser for å få inn bedre teknikk. Skikkelig påkjenning for konsentrasjonsutholdenheten min. Men som han så klokt sa; "ingen vits å komme her for å imponere noen med 70 i rykk". Det har jeg desuten god anledning til i Crossfit boxen Cool
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #798 : 09. januar 2012, 22:07 »

Mye fint her, så jeg kommenterer old school lineært:

1. Hjemmetrening foran små barn er bra, selv om de av og til sover. Det er viktig at de lærer at ekte menn har vekter og demonterte motorsykler i stuen.

-Dette er det eneste som teller innen oppdragelse av gutter. De lærer av å se hva du gjør ikke hva du sier.. Dagens gutter har enten ingen far eller så ser de sin far ofte bare når han slapper av på sofaen. Blir ikke menn av det. 

2. Etterretningsoffiserer finner ut av det de vil finne ut av  Wink

-Derfor føler jeg meg trygg Wink

3. Enig. Håper de havner i den spesielle delen av Helvete, ellers reservert for barnemishandlere, parkeringsvakter og folk som spiller trekkspill. Før de havner der ønsker jeg dem helvetesild, elveblest og smittsomme urinveisinfeksjoner. En nyrestein i uken er også et godt mål for slike folk. Jeg mener, han er redd for muslimer, og velger å bekjempe dem ved å sprenge norske regjeringsbygg og ta livet av politisk engasjert norsk ungdom. Jeg aner et lite logisk brudd mellom mål og middel her?  woot

-Det er på grunn av at det finnes slike folk at jeg ikke er passifist. Dette er fienden. En ikke helt ulik gjeng slo ut alle tendene på min bestefar og fengslet han på 40- tallet. Det skjedde på "Ricks" faktisk.


Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #799 : 10. januar 2012, 15:51 »
Tirsdag 10011012
WOD:
Frontbøy: 11x60 11x70 11x80
Rokonkuranse 15min lag på 3 med veksling.
Mark: 5x100 3x130 1x160
Press: 5x40 5x50 2x60


Grie økt. Frontbøy er en øvelse jeg burde trent mye, men det gjør så vondt i hendene så jeg velger det vekk. Skjerpings!! Den vondten er stivhet som er på vei ut av kroppen og bare av det gode. Mark var tungt, så denne økten blir den siste "pakistaner regulering" treningen for denne gang. 5/3/1 begynner nå.. Har laster ned Wendler app til telefonen. Knallgreier med rep-kalkulator, logging og alt.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #800 : 11. januar 2012, 16:10 »
Onsdag 11012012
Jogging i Langeskogen: 35:44, snittpuls 165, makspuls 179, 484kcal, 35% fett


Fin tur. Liker egentlig å jogge, men tør ikke si det til noen. Løypen er bare 5km, så tiden er skandaløst dårlig. Tror jeg kan hente inn mye på å få bedre løpeteknikk. Klarer å tenke på farten og teknikken ca 20% av tiden, ellers drømmer jeg meg bort og tenker på helt andre ting. Det er ca 120m høydeforskjell i løypen og 100 av de er én bakke. Bakken kjentes bedre ut nå en den gjorde for et år siden, det er bra.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #801 : 14. januar 2012, 00:52 »
Fredag 13012012
Rykk: 3x40-50 3x3+4x1x60
Bøy: 5x90 5x105 12x115
Heavy WOD: 3x 1min 70kg vending, 1min sprint, 1min 110kg mark, 1min burpees, 1min 70kg overstøt. 97 repper


Kanonbra trening!!! Klarte å dra nytte av mandagens teknikktrening, og rykk var skikkelig kos. Begynte med Wendler i dag og 12 repper i bøy var fint og garantert pers. Ble motivert til å delta på "Heavy wod" som er for de "gode". WODen passet meg bra siden det var tungt arbeid som stod på programmet og ingen triksing med hoppetau eller lignende. Tror ikke det var mange som gjorde det med de oppsatte vektene (kanskje to utenom meg). Det gir jo mestringsfølelse  Grin Generelt jævlig fornøyd Cool
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #802 : 14. januar 2012, 12:56 »
Croosfitboxen jeg trener på er engelskspråklig. Utrolig hvor gøy det er å kunne snakke om "snatches" og "jerking" offentlig. Tviler på at jeg kommer til å slutte med det før leeenge etter de andre syntes det er helt teit.
Die trying

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #803 : 14. januar 2012, 14:55 »
Croosfitboxen jeg trener på er engelskspråklig. Utrolig hvor gøy det er å kunne snakke om "snatches" og "jerking" offentlig. Tviler på at jeg kommer til å slutte med det før leeenge etter de andre syntes det er helt teit.

I love snatch, but im mostly jerking Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #804 : 14. januar 2012, 15:54 »
Som Eurosportkommentatoren sa:"This is Gregorieva, I saw her snatch in the training hall, and it was beautiful"  Cheesy

Husk også forskjellen på clean and jerk, vs jerk and clean  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #805 : 16. januar 2012, 16:08 »
Søndag 15012012
Støt: 2x3x40
Benk: 5x60-70-80 2x90
Mark: 5x100-115 6x130
Press: 5x40-47,5-52,5
Toes to bar: 4x5


Grei skuring..

Som Eurosportkommentatoren sa:"This is Gregorieva, I saw her snatch in the training hall, and it was beautiful"  Cheesy

Husk også forskjellen på clean and jerk, vs jerk and clean  :Smiley
I love snatch, but im mostly jerking Grin

Fikk muligheten til å spørre en jente "can I see your snatch". Syntes det var fint. Neste gang skal jeg prøve å flette inn "I´m planning some jerking".  Grin
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #806 : 17. januar 2012, 10:48 »
Prioriterte bort vektløfting i går for å trene crossføkk hele helgen eller?  what

Rykter vil ha det til at du var der på lørdag også. Skremmende tendens dette: åpen innrømmelse av joggefetisj, og smugcrossfitteri på bekostning av Überatletisisme. Må jeg fortelle barna dine om det, eller kommer du til fornuften snart?

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #807 : 17. januar 2012, 11:42 »
Prioriterte bort vektløfting i går for å trene crossføkk hele helgen eller?  what

Rykter vil ha det til at du var der på lørdag også. Skremmende tendens dette: åpen innrømmelse av joggefetisj, og smugcrossfitteri på bekostning av Überatletisisme. Må jeg fortelle barna dine om det, eller kommer du til fornuften snart?

 Grin
Innrømmer at jeg er litt på kjøret.. Skar seg med tiden i går, kåno kom ikke hjem før det var for sent å gå på trening Huh
Må få lov å forsvare meg med at det var rykk jeg trente i crossfitteboxen. Regner med at din etteretning kommer fra Lillemann.. Min etteretning tyder på at han kommer til å sørge for at crossfit blir overtatt av vektløftere og de kommer ikke til å skjønne hva som traff dem. Cool Det blir nok veldig bra.
Er du påmeldt på lørdag? Var det noe info? Er det åpent for gamle klovner?
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #808 : 17. januar 2012, 11:50 »
Jeg er ikke påmeldt. To treninger med "rykk" er ikke noe å stille på VM med. Skulle minst hatt en med "støt" også, og kjøpt ny, glinsende løftedrakt. Prøvde ikke å skaffe info, og ingen virket interessert i å tilby meg den, noe jeg satte pris på, da jeg ikke var interessert. Høflig gjeng.

At kone arbeider er et tveegget sverd. På den ene siden gjør det at vi må passe katt og lage mat, men på den annen side tillater det oss å ha egne hus til biler og motorsykler slik at de ikke MÅ bo i stuen. Ikke at motorsykkel i stuen er feil, men det er greit at den har et eget hus også  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #809 : 17. januar 2012, 21:14 »
Jeg er ikke påmeldt. To treninger med "rykk" er ikke noe å stille på VM med. Skulle minst hatt en med "støt" også, og kjøpt ny, glinsende løftedrakt. Prøvde ikke å skaffe info, og ingen virket interessert i å tilby meg den, noe jeg satte pris på, da jeg ikke var interessert. Høflig gjeng.

At kone arbeider er et tveegget sverd. På den ene siden gjør det at vi må passe katt og lage mat, men på den annen side tillater det oss å ha egne hus til biler og motorsykler slik at de ikke MÅ bo i stuen. Ikke at motorsykkel i stuen er feil, men det er greit at den har et eget hus også  Grin
Masse "snatch" og lite "jerking" må jo være bra..

Kone må dessverre jobbe. Etter som mannen blir eldre er det naturlig at det blir flere biler og motorsykler i samlingen. Stor stue er også dyrt, det billigste er nok å sette opp eget hus med hvertfall plass til noen av kjøretøyene.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!